Saako Nordealta uusia verkkopankkitunnuksia kävelemällä sisään?
Kysymys otsikossa. Vai pitääkö varata aika, joka tietenkin on kahden viikon päästä....
Kommentit (14)
Etkä saa sittenkään, koska niitä ei jaeta konttorista vaan lähetetään postitse kotiin.
Ei, koska sinne pankkiin ei pääse nykyään asioimaan pelkästään kävelemällä sisään.
Eikö ne tunnukset oo jo lopetettu, jouduin jo vuosia sitten luopumaan niistä ja eikä taida enää kohta saada tunnusluku laitettakaan, taas pitää vaihtaa.
Pankkiin ei kävellä sisään. Varataan aika. Ja lähin työssäkäyvän aika on aina yli kuukauden päässä. Ja kun menet lopulta pankkiin ei sinulla kuitenkaan ole heidän mielestään kaikkea mukanasi, kuten kummin kaiman herua tai isoisävainaan kengännumeroa mukanasi. Nämä koskee erityisesti, jos olet asioimassa alaikäisen kanssa.
Pankissa käynti on nykyisin melkoista avaruusfysiikassa tai onnen kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tunnukset oo jo lopetettu, jouduin jo vuosia sitten luopumaan niistä ja eikä taida enää kohta saada tunnusluku laitettakaan, taas pitää vaihtaa.
Kyllä ne tunnukset ovat olemassa edelleen, mutta tunnistautuminen on muutettu tunnuslukulistoista mobiilitunnistautumiseen.
ja mikä on jännä, niin verkkopankkitunnukset kun saa ensimmäisen kerran, saa vielä tunnuslukutaulukon, jonka perusteella sitten pystyy ottamaan käyttöön sen Nordea ID -sovelluksen.
Ei niitä tunnuksia enää käytetä, eikä jaeta.
Tunnistamislaitehan se nykyisin on, eikä sitä konttoreista jaeta.
Ja toisekseen, aina voi käyttää mobiilitunnistusta.
Mikä hemmetin id sovellut? En tunne. Minulla on tunnuslukulaite ja toisen pankin osalta tunnuslukukortti.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tunnuksia enää käytetä, eikä jaeta.
Tunnistamislaitehan se nykyisin on, eikä sitä konttoreista jaeta.
Ja toisekseen, aina voi käyttää mobiilitunnistusta.
Kyllä käyttäjätunnus edelleen on olemassa. Tunnistautuminen (ns. salasana) ei vaan enää perustu tunnuslukutaulukkoon vaan Nordea ID -sovellukseen tai tunnuslukulaitteeseen.
Yrittäkää nyt erottaa toisistaan käyttäjätunnus ja salasana.
Ei mitään palvelua ole enää. Mulla oli useampi asia joten varasin ajan pankkiin. Sain ajan useiden viikkojen päähän. Lisäksi puolet asioista jäi hoitamatta, koska pankkkiakka tuli 10 min myöhässä. Kehotti soittamaan lopuista asioista. Ajoi vaan minut ulos, koska seuraava oli jo tulossa.
Tänään menen taas hoitamaan asiaa, mikä ei onnistunut, vaikka aika oli varattu reilu kk aiemmin. Mitään oikea vaikeutta ei ollut. Tyyppi vaan päti.
Nordea on nykyän ihan perseestä. Halusin varata ajan sinne jotta voin nostaa 18000 euroa uutta autoa varten niin kuulemma vapaa aika viikon päästä. Sanoin sille naiselle että tarviin rahat heti eikä teillä ole mitään jo noa siellä muutenkaan koska olen käynyt oven takana. Akka alko selittää jotain. Sitten oli pakko mennä nostaa automaatilta se 18000 euroa. Olin yli tunnin prisman automaatilla ja nostin 400 euroa kerralla. Siihen tuli jono automaatille mutta sanoin että nostan 20 tonnia, tässä menee ainakin tunti että kannattaa etsiä toinen automaatti.
Kirjoittaja 12/12 miksi se auto piti maksaa käteisellä? Olisihan tuon voinut tehdä normaalisti pankkikortillakin, maksamalla koko summa kerralla. Omituista on tuo toimintasi autokaupoilla. Sinulla ei sitten ole päivittäisten nostojen rajaa tililläsi. Keksi uskottavampi tarina ensikerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tunnuksia enää käytetä, eikä jaeta.
Tunnistamislaitehan se nykyisin on, eikä sitä konttoreista jaeta.
Hain puhuvan tunnuslukulaitteeni konttorista, olisiko ollut syksyllä 2018. Jos nyt pitäisi hankkia, niin lähettäisivätkö ne sen postissa?
Älä vie kiviä sisälle.