Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä noista ASMR-videoista pitäisi oikein saada irti?

Vierailija
10.03.2021 |

Olen testannut erilaisia videoita Youtubesta ja myös pelkkiä äänitallenteita Spotifysta, mutta ASMR ei kerta kaikkiaan herätä minussa minkäänlaisia tuntemuksia. Paitsi kuiskailuvideot, joista tulee sellainen olo että tekisi mieli läväyttää kuiskailijaa nyrkillä naamaan. Mutta muuten rapistelut, naputtelut, rouskuttelut... ei tunnu missään.

Mikä ASMR:n juttu oikein on?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivot jotenkin ylikuormittuivat noista videoista... Siinä kuunteluhetkessä asmr efektit tuntuivat hyvältä, mutta pian sellaisen videon kuuntelun jälkeen tunnen itseni voimattomaksi ja ylikuormittuneeksi. Nuo videothan tuottavat hetkellisesti valtavan stimulaation aivoille, liikaa liian nopeasti, mikä on epäluonnollista. Ja pian sitten alkaakin syöksylasku. 

Vierailija
62/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisvideot toimii mulle- ja nimenomaan ne missä EI keimailla ulkonäöllä vaan pysytään asiassa. 

Sukupuolella ei niinkään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
64/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toimii vaan sellaiset missä lähikuvassa tosi markä mirri ja pili menee litisten 

Vierailija
66/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ne auttavat nukahtamiseen, jos on vaikeuksia saada unta tai esim. ajatukset laukkaavat.

Vierailija
68/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASMR niistä olisi tarkoitus saada. Vähän niinkuin kampaajalla tai parturissa.

Mitäs ääniä kampaajalla ja parturissa on, en nyt muista.

Ääni ja kosketus ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
69/69 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että tällekin ilmiölle on löytynyt nimi. Pienestä pitäen olen kokenut ja luullut että olen ainoa. Tekemällä tehdyt videot ei kuitenkaan toimi mulla ollenkaan. Pitää olla spontaani tilanne tosielämässä tai video jossa ei erikseen yritetä luoda asmr-tuntemuksia.

Sama, tuo ääretön laskelmoiva teennäisyys on se mikä suorastaan puistattaa. "Nyt sä nautit tästä suunnattomasti, nautithan"

Tuohan on hemmetin röyhkeä, jopa alentuva asenne. Typeryys oikein loistaa tekijöiden naamasta.