Onko kukaan pelannut spiritismiä yksin?
En saa ketään kaveria pelaamaan kanssani, joten pelaisin yksin. Onko turha vaiva alkaa rakentaa lautaa?
Voiko spiritismiä pelata yksin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Piruko sitä jaksaa. Vitsi vitsi.
Jos olet joku alakouluikäinen yksin kotona koulun jälkeen, keksi jotain parempaa tekemistä.
Hyvä vitsi! :D
Olen 32-vuotias nainen. Suunnittelen yöksi tekemistä JA minulla on muutama kysymys kysyttävänä!
Ap
Isäni t.appoi itsensä kun olin 14 vuotias..kotimme alakerrassa.
Miksi minä en ole kuullut isästäni mitään?
Koska on vaan tämä elämä.
Ei kannata omassa kodissa sitä pelata.
SAmmuta kaikki valot.
sytytä peilin eteen tuikku
tuijota peiliin noin 30 min..
kyllä siellä jotain näkyy...
Vierailija kirjoitti:
Muista peittää peilit sen ajaksi.
Joo, tämän olen kuullut! Kiitos!
Ap
Ouija-laudan idea on kokolailla se, että sitä käyttää useampi ihminen. Yksinkin voi toki kokeilla, mutta todennäköisesti tulee aika tylsä ilta. Kokeile sitten vaikka automaattikirjoitusta tai piirtämistä ennemmin jos tuollainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Isäni t.appoi itsensä kun olin 14 vuotias..kotimme alakerrassa.
Miksi minä en ole kuullut isästäni mitään?
Koska on vaan tämä elämä.
Olen pahoillani.
Ap
Ei kannata pelata, lataa netistä Raamattu ja lue sieltä Johanneksen evankeliumi. Siitä saat kaikkeen kysymyksiisi vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata omassa kodissa sitä pelata.
Tästäkin olen kuullut. Mutta missä? ”Hyvä kysymys kysyttäväksi.” (Minun vuoroni vitsailla...)
Ap
Miten te uskallatte pelata tommosia pelejä. Kirous lankeaa yllenne sen jälkee. Hyi
Vierailija kirjoitti:
SAmmuta kaikki valot.
sytytä peilin eteen tuikku
tuijota peiliin noin 30 min..
kyllä siellä jotain näkyy...
Hyvä idea. :)
Ap
Avaruusolentojen läsnäolo maailmassa nyt - Avaruusolentojen rodut Maapallolla
Vierailija kirjoitti:
Muista peittää peilit sen ajaksi.
Peilit peitetään seitsemän suurimman taikurin tähden.
Joka sakaralle on oma taikuri ja yksi suurimmista on Simon Magus.
Hän työskentelee ajattomassa tilassa varjomaailmoiden väleissä ja vaikuttaa meidänkin maailmaan alituisesti.
Mä latasin spiritismi apsin tablettiin, muutamaan kertaan ei tapahtunut mitään mutta sitten se osoitin alkoi liikkua, aluksi hätkähdin mutta olipa erikoista kun se "henki" puhui vain englantia ja vastaukset toistivat itseään 😂
Vierailija kirjoitti:
Ouija-laudan idea on kokolailla se, että sitä käyttää useampi ihminen. Yksinkin voi toki kokeilla, mutta todennäköisesti tulee aika tylsä ilta. Kokeile sitten vaikka automaattikirjoitusta tai piirtämistä ennemmin jos tuollainen kiinnostaa.
Olen kokeillut ns. vapaan assosiaation kirjoittamista omaan päiväkirjaan joskus teininä. Taisi sieltä jotain tekstiä tulla. Tämä oli ihan oikeasti hyvä idea kokeilla spiritismin sijaan, jos se ei yksin ole kellään toiminut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä latasin spiritismi apsin tablettiin, muutamaan kertaan ei tapahtunut mitään mutta sitten se osoitin alkoi liikkua, aluksi hätkähdin mutta olipa erikoista kun se "henki" puhui vain englantia ja vastaukset toistivat itseään 😂
Minäkin latasin muistaakseni viime kesänä yhden.
Kysyin uhkarohkeasti ”milloin kuolen” ja vastaus oli jotain ”72 years ago”.
Ap
Ouija-laudalla ei olle yhteydessä mihinkään sen kyseisen porukan ulkopuoliseen tahoon. Kaikki syntyy niissä ihmisissä, jotka pöydän ääressä istuvat. Sinänsä vaaraton leikki niille, joilla ei ole taipumusta liialliseen hörhähtämiseen.
Piruko sitä jaksaa. Vitsi vitsi.
Jos olet joku alakouluikäinen yksin kotona koulun jälkeen, keksi jotain parempaa tekemistä.