Onko kukaan pelannut spiritismiä yksin?
En saa ketään kaveria pelaamaan kanssani, joten pelaisin yksin. Onko turha vaiva alkaa rakentaa lautaa?
Voiko spiritismiä pelata yksin?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni t.appoi itsensä kun olin 14 vuotias..kotimme alakerrassa.
Miksi minä en ole kuullut isästäni mitään?
Koska on vaan tämä elämä.
Olen pahoillani.
Ap
Et vastannut: miksi isäni ei ole ottanut yhteyttä?
Koska kuolleet eivät ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni t.appoi itsensä kun olin 14 vuotias..kotimme alakerrassa.
Miksi minä en ole kuullut isästäni mitään?
Koska on vaan tämä elämä.
Olen pahoillani.
Ap
Et vastannut: miksi isäni ei ole ottanut yhteyttä?
Koska kuolleet eivät ota yhteyttä.
Kuollut ei muutu sellaiseksi, jotka ottaisivat yhteyttä tai saisivat sinut tekemään jotain joka saastuttaa sinua.
Pohjoismaissa on paljon sellaisia jäänteitä muinaisista. Kiusaavat ja houkuttelevat juomaan riittejä.
Vierailija kirjoitti:
Osta ghostbox tms. laite ja leiki sillä.
Joo, onkin todella kummallista, että radioaaltoja skannaavasta laitteesta kuuluu ikään kuin sanoja!
Ihmeellistä!
Henkimaailma in tieteellisesti todistettu!
Vierailija kirjoitti:
SAmmuta kaikki valot.
sytytä peilin eteen tuikku
tuijota peiliin noin 30 min..
kyllä siellä jotain näkyy...
Peilit kannattaa peittää, tosiaan...?
Itse voisin laittaa soimaan seuraavan taustalle:
Take a look in the pool and what do you see
In the dark depths there faces beckoning me
Can't you see them it's plain for all to see
They were there oh I know you don't believe me
Oh, I've never felt so strange..........
...........
Se on Iron Maidenin "Still Life" ja itseasiassa suosittelen tuohon Cover versiota, ota haku aiheesta niin että haet Iron Maidenin sijasta Iron Maidens
Uskallan sen sanoa.
Jos käy huonosti, niin ei tapahdu tosiaan mitään erikoista, mutta hyvän musiikin takia ainakin itse nukun miltei aina kuin tukki. Jos käy pulla, niin ehkä jotain jännää sitten tapahtuu?
Varmaan kannattaa sitten kirjoittaa se sana muistiin, mitä sitä purkkia siirrellessä tuli. Kyllähän se johonkin liittyy, niinkuin kaikki elämässä....
Kokeilin joskus nuorena, mutta säikähdin, kun se lasi alkoi oikeasti liikkua (tai niin ainakin kuvittelin) ja lopetin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feeder henki?
Sellainen joka pakottaa öisin jääkaapille. Jos tekee usein mieli esim. pizzaa tai muita herkkuja, on suuri mahdollisuus että feeder on läsnä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on feeder henki?
Sellainen joka pakottaa öisin jääkaapille. Jos tekee usein mieli esim. pizzaa tai muita herkkuja, on suuri mahdollisuus että feeder on läsnä!
Oliko sama vai jonkun oma tulkinta?😂
Eli jos polttaa kynttilöitä huoneessa/asunnossa, jossa on peilejä, tulee samalla kutsuneeksi henkiolentoja paikalle?
Eikö tästä jo eilen puhuttu sun kanssa? Haluatko oikeasti leikkiä näillä asioilla?
"En edes tiedä, enkä halua tietää, mikä voi olla pahinta. Mutta se, kuka/mikä siellä vastaa, ei ole koskaan mikään hyvä. Sen pelin pelaaminen tuo aina pahan läsnä.
Jos pelaa oija laudalla, peliä ei saa lopettaa ilman lupaa. Eli pelin lopettamiseen pitää pyytää aina lupa.
- pelas sitä jokunen vuosi sitten ja soitti minulle sen jälkeen hätääntyneenä. - oli heti alkuun yhden kaverin kanssa pyytänyt lupaa lopettaa pelin ja saivat sen. Muutama kaveri oli "vi***t" sille pelissä ja ne ei olleet meinanneet saaha millään lupaa lopettaa peliä. Yöllä oli tapahtunut outoja asioita, - oli kaverin luona sillon yötä. Ja kotona - peitti moneksi kuukaudeksi omasta huoneesta peilit.
Pyydän, älä pelaa sitä peliä 🙏🏻" kysyin kummilta että mikä on pahinta mitä voi tapahtua pelattuaan oija laudalla.
Vinkki:
Älä pelaa yksin
Älä lopeta ennenkuin olet saanut luvan
Kunnioita henkeä
Peitä ne helvetin peilit
Älä pelaa hautausmaalla/muuallakaan missä kukaan on tiedetysti kuollu
On turhaa kysyä onko henki hyvä vai paha, ne/he eivät ikinä sano olevansa paha
Ei, se on selkee sääntö et sitä ei saa pelata yksin, ja ite uskon siihen sen verran et en haluu että kukaa sitä pelaa yksin. Enkä tiiä mitä tapahtuu jos pelaa mut pelkään että jotain pahaa tapahtuu (ÄLKÄÄ TESTATKO)
Ei pitäisi yhtään kenenkään pelata näitä, ei yksin eikä porukassa. Henkimaailma on todellinen ja sinne ei saa eikä kannata avata ovea.
kokemus kuolemanrajan takaa youtube