Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo näytti mulle naisten työhakemuksia ja kyseli mielipidettä

Vierailija
10.03.2021 |

Rekryt päällä ja työhakemuksia tulee. Seassa on naisiakin jonnin verran, vaikka on miehekäs teknillinen ala.
Pomo näytti naisten kuvallisia hakemuksia ja kyseli mielipiteitä tulevasta työkaverista. Yksi blondi oli tosi nätti ja söpö, kerroinkin pomolle et tuo nyt ainakin otetaan, voin vielä perehdyttää ja "kouluttaa". Otettiin sitten kaksi nuorta naista töihin, saan kuulemma perehdyttää heidät, tasa-arvon nimissä myös kaksi miestä. Parissa aikaisemmassakin työpaikassa on insinöörit kulkeneet duunareitten seas naisten kuvallisten työhakemusten kanssa "kumpiko otetaan, tää blondi vai tää brune".

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin riittävän varakas, niin perustaisin firman, johon palkattaisiin vain nuoria, fiksuja, hoikkia ja hyvännäköisiä miehiä. 

Kun he rapistuisivat, niin yt-tukipaketti ja lähes vastaaviin tehtäviin uusia ja paremman näköisiä miehiä.

Luulen, että firmassa pitäisi ehkä tehdä jotain eikä vain näyttää hyvältä.

Mietinnässä.

Vierailija
42/70 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon et tää on provo.

Entisellä työpaikallani tätä tehtiin ihan avoimesti (insinöörit), koitin valittaa kerran mutta sain vihat niskaani ja tosikon maineen. Vaihdoin sitten toiseen työpaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon et tää on provo.

No hei, mitä luulisit? Tyyppi hilloaa tätä koneellaan ja julkaisee yhä uudestaan.

Vierailija
44/70 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia alentava provo ilmoitettu asiattomaksi.

Juu mut ei yp:tä kiinnosta vaikka naisvaltainen palsta ja tuollaista sontaa saa olla.

Vierailija
45/70 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö taas oli ”supliikki setämies saa nuorta kaunista naista” -avauksen vuoro. Huomenna sitten lienee kehissä ”naiset jahtaavat pelkkiä alfa-chadeja eikä tavallinen mies kelpaa kenellekään” -itkupotkuraivari.

Yrittäisitte nyt vähän enemmän pölvästit, ei näin ennalta-arvattavat provot jaksa viihdyttää..

Vierailija
46/70 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyään kuva on enemmän kuin pakko. Jopa esittelyvideoita mukana hakemuksissa.

Hyvä tietää. Unohdan vain kuvani niin hakemukseni lentää ö-mappiin jos joskus pakotetaan hakemaan töitä :) :D

Vierailija
47/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin on tulossa insinööritoimistoon pari nuorta naista. Instat ja somet stalkattiin het läpi ja katottiin et ihan pantavan näkösiä.

M32

Vierailija
48/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä näiden blondien ja brunettien pitäisi osata tehdä, miten sen näkee kuvista? Kyllä miehet on typeriä, alapää valitsee työntekijät, heh heh....

Vaikkeivat osaisi mitään niin silmänilo piristää päivää 👍 Miehet mielellään auttaa ja opastaa töissä 😉

Vierailija
49/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä näiden blondien ja brunettien pitäisi osata tehdä, miten sen näkee kuvista? Kyllä miehet on typeriä, alapää valitsee työntekijät, heh heh....

Vaikkeivat osaisi mitään niin silmänilo piristää päivää 👍 Miehet mielellään auttaa ja opastaa töissä 😉

Innokkaita perehdyttäjiä on aina. Yksi tyyppi kysyi varmaan muna pystys kun kerrottiin tulevat kesätyöntekijät. "Ai mimmejä?!?!". 

Vierailija
50/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina lähteä siitä että pomomies on (ehkä tiedostamattaan) palkkaamassa itselleen jalkavaimoa.

Ainakin sellainen mahdollisuus on olemassa.

T: se pomomies (ikävä kyllä)

Vierailija
51/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa aina lähteä siitä että pomomies on (ehkä tiedostamattaan) palkkaamassa itselleen jalkavaimoa.

Ainakin sellainen mahdollisuus on olemassa.

T: se pomomies (ikävä kyllä)

Kyllähän nuori nainen työhaastattelussa saa miehen ku miehen pään sekaisin. 

Vierailija
52/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä CV:n perusteella oli muodollinen pätevyys, koulu hyväs vaihees ja vähän kokemustakin. Mutta tottahan kaunista työkaveria on kiva katsella, perehdyttämisen lomassa sitten voi supliikkimiehenä hurmata. 

AP

Nää omasta mielestään hurmaavat supliikkimiehet on vaan monesti vähän noloja.

Meillä töissä kahviautomaattipalvelu ja aina pari kertaa viikossa kahvifirman nuori naistyöntekijä tulee automaattia täyttämään. Työpaikan supliikki miehet katsovat oikeen kellosta koska hyökätä kahviautomaatille parveilemaan. Naisparka yrittää tehdä työtään ja keski-ikäiset supliikkimiehet heittää rasvaista läppää. Kerran kahvinainen valitteli kun ei ole kesälomaa niin yksi törkimys sanoi, että "Mä voin antaa sulle lomaa mutta sen saa pitää vasta 9kk päästä, kjeh kjeh"!

Vierailija
53/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä CV:n perusteella oli muodollinen pätevyys, koulu hyväs vaihees ja vähän kokemustakin. Mutta tottahan kaunista työkaveria on kiva katsella, perehdyttämisen lomassa sitten voi supliikkimiehenä hurmata. 

AP

Nää omasta mielestään hurmaavat supliikkimiehet on vaan monesti vähän noloja.

Meillä töissä kahviautomaattipalvelu ja aina pari kertaa viikossa kahvifirman nuori naistyöntekijä tulee automaattia täyttämään. Työpaikan supliikki miehet katsovat oikeen kellosta koska hyökätä kahviautomaatille parveilemaan. Naisparka yrittää tehdä työtään ja keski-ikäiset supliikkimiehet heittää rasvaista läppää. Kerran kahvinainen valitteli kun ei ole kesälomaa niin yksi törkimys sanoi, että "Mä voin antaa sulle lomaa mutta sen saa pitää vasta 9kk päästä, kjeh kjeh"!

Tuo oli oikeasti aika hauska juttu, mutta ei oikein sopivaa tuossa tilanteessa. Ehkä sen olisi voinut säästää jollekin tutulle naistyökaverille. Ai niin, sehän on kuullut tuon jo kuusitoista kertaa.

Vierailija
54/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ollut toinen palkatuista ”nuorista kauniista naisista”. Kuulin jo jonkun aikaa työskenteltyäni, että karjamarkkinoilla oltiin oltu.

Vierailija
55/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok, mutta moniko nainen taas jättää esim liian kauniin naisen  palkkaamatta tai tosiaan palkkaa sen komeamman miehen...?Pätevyys ratkaisee toki, mutta aina on joku ulkoinen seikka varmaan jossian painamassa....

Vierailija
56/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan työhaastattelut tehdään videoyhteyden välityksellä niin kyllä siinä on nuorilla naisilla kunnon tällingit ja tissitoppi päällä 😅

Vierailija
57/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on juurikin kuvattu se miten naisvaltaisille työpaikoille saadaan huono henki. Miespuoliset rekrytoijat palkkaa ulkonäön ja itsensä puunaamisen perusteella, ja näin porukkaan seulotaan narsistisimmat prinsessat eikä niitä jotka tulee parhaiten toimeen työpaikan jo olemassa olevan porukan kanssa ja joilla on ammattitaito kohdallaan. Lopuksi sitten huokaistaan huonosta lopputuloksesta omahyväisesti että nainen on naiselle susi. Minulla oli hyvä naispuolinen pomo ja hyvä henki työpaikalla. Työkaverit valittiin sopivuuden ja osaamisen eikä ulkonäön perusteella.

Vierailija
58/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse ollut toinen palkatuista ”nuorista kauniista naisista”. Kuulin jo jonkun aikaa työskenteltyäni, että karjamarkkinoilla oltiin oltu.

Sama täällä. Ei enää ikinä armeijan palvelukseen, siellä on vanhanaikaiset roolit ja läpät sen mukaisia. Vanhat äijät lässyttää paskaa sihteerille ja jaksaa jatkaa sitä päivästä toiseen. Heh heh, tosi hauskaa.

Vierailija
59/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni mammat helppoon. LOL!

Vierailija
60/70 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikuisesti, miten ällöttävä keski-ikäinen kesätyöpomoni sanoi minulle, että otti minut kaikista hakijoista siksi, että olin ”ulkomuodollisesti pätevin”. Hyi oksu :-x

Arvatkaapa vain, muuttuiko suhtautumiseni häneen? Ei tod. kiinnostanut, mitä hän minusta ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi