Olen liki 40v nainen. Minusta ei ole koskaan tullut oikein mitään. Pätkätöitä olen tehnyt ja ammatin hankin vasta 25 vuotiaana. Muita jotka eivät saa aikaan mitään? sn
En tiedä mitä tekisin elämälläni. Olen vain olemassa. En paljon muuta.
Kommentit (42)
Täältä löytyy kanssa eräs, joka sopii kuvaukseen. Ikää hieman yli 40 vuotta, taustalla pari ammatillista tutkintoa, ja sekalaisia töitä ties missä kaikkialla, ja välillä enemmän tai vähemmän pitkiä työttömyysjaksoja. Muuten asia ei olisi ongelma, mutta tuli yhdessä vaiheessa velkaannuttua aika pahasti, ja työttömyyskorvaus ei meinaa riittää kaiken maksamiseen. Mutta minkäs teet, tällä iällä ja työhistorialla taitaa olla aika mahdotonta saada töitä enää. Joskus olen miettinyt, että opiskelisin merkonomiksi tai tradenomiksi (olen tehnyt aika paljon kaupoissa töitä), mutta tiedä sitten, että olisiko siitä mitään hyötyä työllistymisen kannalta
Minä olen 32 ja tulen luutavasti elämään samalla tavalla. Ja se on oikeastaan se mitä haluankin, vaikka välillä sitä miettii, että pitäisikö olla jotenkin kunnianhimoisempi kun ihmiset ympärillä on ties kuinka korkeasti koulutettuja ja panostavat työuraansa.