Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä ei koskaan kannata avautua epävarmuuksista naiselle

Vierailija
09.03.2021 |

Olen oppinut, että parin vuoden mittasissa suhteissa ei kannata avautua omista epävarmuuksista, ongelmista, vioista tyttöystävälle, koska menettää arvostuksen naisen silmissä. Ekalla kerralla avauduin masennuksesta ja esiintymisen ahdistusongelmista työpaikalla. Toiselle tyttöystävälle avauduin ikuisesta vaikeudesta solmia ystävyyssuhteita. Molemmat rupesivat käsitteleen minun avautumisiani tyttökavereidensa kanssa.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi ei ole terapeuttisi.

Vierailija
2/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kertoo kylläkin sun naismausta.

Mun nykyinen on tunteellisempi mitä minä joka näkyy välillä liiallisena kuormittumisena juurikin työpaikalla. Tietyt naiset tekee tota, valitettavasti kyseinen lajityyppi on useimpien suosima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Aina ei kannata olla rehellinen muusalle, tai ainakaan näyttää heikkoutta

mies53v

Vierailija
4/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea, kun ihan juttelivat muidenkin kanssa ja hakivat uutta näkökulmaa asioihisi. Oletko ajatellut käsitellä elämänongelmiasi muullakin tavalla, vai onko seuraavakin suhteesi parin vuoden terapiasuhde?

Vierailija
5/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta sopii myös miettiä rajaa avoimuuden välillä ja sen että kuormittaako naista ongelmillaan. Monesta miehestä on tullut sellainen olo että olisi ammattiavun paikka.

Vierailija
6/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhea, kun ihan juttelivat muidenkin kanssa ja hakivat uutta näkökulmaa asioihisi. Oletko ajatellut käsitellä elämänongelmiasi muullakin tavalla, vai onko seuraavakin suhteesi parin vuoden terapiasuhde?

Mitkä tradwife kokoontumisajot täällä on meneillään? Miehen pitäisi vaan keskittyä tienaamiseen ja olemaan toksisesti maskuulinen mies.

Vierailija
7/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päteekö tämä myös silloin, kun sinun juttujasi rötöstellään jätkien illoissa, missä ehkä on jopa muita naisia kuulemassa ongelmistasi.

Vierailija
8/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväsi ei ole terapeuttisi.

Seuraavassa avauksessa sitten valitetaan, kun miehet eivät puhu tunteistaan.

Missä omavastuu? Esimerkiksi mä en pidä perinteisistä miehistä, joten jätän heidät muille. Ap voisi tarkastella samalla tavoin omaa käytöstään sekä valita seuransa hiukan toisella tavoin.

Vierailija
9/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulkitset tuon tyttökavereiden kanssa puhumisen johtuvan arvostuksen katoamisesta? Onhan se tökeröä, jos selkeästi kyseessä on ollut luottamuksellinen keskustelu, mutta en vetäisi noin jyrkkää johtopäätöstä. Jotkut ovat toivottoman huonoja pitämään salaisuuksia tai eivät hahmota kyseessä olevan sinun yksityisasiasi, haluavat vain purkaa tuntemuksiaan läheisten kanssa. Niin kuin sinäkin olet halunnut tehdä.

Vierailija
10/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tähän ketjuun kommentoineilla naisilla on peiliin katsomisen paikka. Olen itse avautunut miehelleni henkilökohtaisista asioista (masennustausta ja ulosotto) ja olin aivan järkyttynyt kuultuani, että hän on puhunut niistä siskojensa kanssa. Minusta nuo olivat asioita, jotka hänellä oli oikeus tietää siinä vaiheessa, kun yhteistä tulevaisuutta suunnittelimme. Molemmat hoidin kyllä ihan asianmukaisten tahojen kanssa, en käyttänyt miestäni terapeuttina eikä minun ulosottoni vaikuttanut mitenkään hänen rahankäyttöönsä, tietenkään.

Se mikä avauksessa ärsyttää on jälleen kerran yleistäminen. En minäkään yleistä, että koska oma mieheni kertoi minun henkilökohtaiset asiani eteenpäin niin "ei koskaan kannata avautua miehille".

Vierailija
11/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Naiset haluavat vahvan miehen. Masentunut ja pahoivoiva mies on valitettavasti luuseri.

Niin koko maapallon naiset ovat keskenään samanlaisia 🙄

Vierailija
12/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tietynlaiset ihmiset on vain niin heikkoja, etteivät he kestä kuulla mitään negatiivista mistään, koska eivät osaa käsitellä niitä tunteita itsessään. Ap:n naiset on nyt vaan olleet tuollaisia, heikkoja pintaliitäjiä, joille julkisivu on tärkein asia maailmassa.

Vierailija
13/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Naiset haluavat vahvan miehen. Masentunut ja pahoivoiva mies on valitettavasti luuseri.

Niin, naiset näkevät vahvuuden näin, saman macho-linssin läpi mitä kuitenkin väittävät halveksivansa kun vaativat puhumaan tunteista, tuomaan kukkasia, yms. Naisista puhuttaessa naiset näkevät negatiivisista tunteista puhumisen vahvuutena. Miehille on sitten ne machostandardit.

Vierailija
14/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Aina ei kannata olla rehellinen muusalle, tai ainakaan näyttää heikkoutta

mies53v

Olet väärässä

T. 29v nainen :)

Vierailija
15/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta sopii myös miettiä rajaa avoimuuden välillä ja sen että kuormittaako naista ongelmillaan. Monesta miehestä on tullut sellainen olo että olisi ammattiavun paikka.

En ole kuormittanut, kun yhden keskustelun käynyt asiasta ja molempia tyttöystäviä on ruvennut etoomaan asia. Itse asiassa olen kuunnellut molempien tyttöjen huolia mutta kun kerran itse avaudun niin kuulemma miehisyyteni kärsii.

Vierailija
16/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Olet väärässä

T. 29v nainen :)

En ole. Näin olen itse itselleni antanut ymmärtää, seuratessani maailman menoa.

mies53v

Vierailija
17/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuormittanut, kun yhden keskustelun käynyt asiasta ja molempia tyttöystäviä on ruvennut etoomaan asia. Itse asiassa olen kuunnellut molempien tyttöjen huolia mutta kun kerran itse avaudun niin kuulemma miehisyyteni kärsii.

Älä seukkaa narskujen kanssa!

Vierailija
18/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset näkevät vahvuuden näin, saman macho-linssin läpi mitä kuitenkin väittävät halveksivansa kun vaativat puhumaan tunteista, tuomaan kukkasia, yms. Naisista puhuttaessa naiset näkevät negatiivisista tunteista puhumisen vahvuutena. Miehille on sitten ne machostandardit.

Miksi haluat ehdoin tahdoin tapailla kukkia vaativia naisia? Tanskassa sinut jätettäisiin sille tielle kukkien takia, koska siellä uskotaan tasa-arvoon.

Vierailija
19/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmyydentunnossaan retostavat muille. Hakevat huomiota.

Vierailija
20/103 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksei miehet puhu tuntemuksistaan tai itke. No kun eihän se nainen mikään terapeutti ole!