Koska bideen-suihkulla pyllyvälin huuhtelemisesta ulostamisen jälkeen tuli valtavirtaa?
Mulle ainakin 90-luvulla opetettiin, että riittää kun pyyhkii. Nykyään aika monet huuhtelee pyllyn vedellä jokaisen ulostamiskerran jälkeen. Monet miehet ja naiset ovat myös sitä mieltä, että jollet bideeta käytä, niin olet kuvottava.
Kommentit (96)
Kummalla kädellä pyyhit pumpsireikäsi?
Suunnilleen 8.6.2011 muistaakseni.
Tämä taitaa olla jokaisen oma asia. Omassa kodissani tuollaista suihkua ei edes ole, peseydyn aamulla ja illalla suihkussa. Jos kuukautisten aikaan tulee sotkua, käyn suihkussa alapesulla myös kesken päivän. Ellei ole joku räjähtävä ripuli niin ulostetta ei edes jää paperiin kuin ihan pikkuinen täplä. Hyvin olen pärjännyt enkä haise pahalta.
No länsimaiset ihmiset ovat ennenkin eläneet kuin siat. Laita kätesi nyrkkiin ja peukalon ja etusormen muodostamaan ryppyreikään vaikkapa nutellaa. Kokeille kauanko pitää pyyhkiä että siitä tulee "puhdas". Sanoohan sen nyt järkikin että pas ka pestää pois ja paperilla lähinnä kuivataan. Oikeasti siisti ihminen käyttää myös saippuaa ja kättään pesemiseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole valtavirtaa.
Nykypäivän nuoret ovat niin pakkomielteisiä mitä tulee hygieniaan, ulkonäköön ja seksiin, että aivan varmasti on useimmilla joka aukko 24/7 riittävän puhdas tositoimia ajatellen.
Suomessa varmaan 90-luvulla. Muualla maailmassa näitä käsisuihkuja ei oikein tunneta (saattaa nähdä pohjoismaissa ja Virossa).
Aivan ihana keksintö, peppu on aina puhdas ja kuukautishygienia on helppoa.
Ihmettelin, kun eilen yhdessä ketjussa mies nimitteli suomalaisia naisia paskaperseiksi, vaikka kaikkialla muualla perseet on paskaisempia.
Paskaa on kaikkialla! Elämä on paskaa!!
Ja nämä samat ihmiset nukkuu ilman alkkareita ja istuvat sohvilla paljailla per seillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla jokaisen oma asia. Omassa kodissani tuollaista suihkua ei edes ole, peseydyn aamulla ja illalla suihkussa. Jos kuukautisten aikaan tulee sotkua, käyn suihkussa alapesulla myös kesken päivän. Ellei ole joku räjähtävä ripuli niin ulostetta ei edes jää paperiin kuin ihan pikkuinen täplä. Hyvin olen pärjännyt enkä haise pahalta.
Et sä sitä itse varmaan huomaa, vaikka haisisit muiden sieraimissa kävelevältä perseeltä.
Käsisuihku löytyy melkein kaikista vessoista mutta sitä käytetään vain epätoivoisissa tilanteissa.
Paskan huuhtelu bideesuihkulla saa aikaan valtaisan paska-aerosoli pilven jonka sitten hengittelet.
Wc:ssa pöllyävä paska-aerosoli laskeutuu myös päällesi, joten olet sitten yläpäältä mikroskooppisessa paskassa.
Siitä lähtien kun peräpukamavoiteet ovat apteekista loppu. Ihan ehdoton kapistus tuo käsisuihku jos haluaa ennaltaehkäistä rypäleitä p@rseessä.
Vierailija kirjoitti:
Käsisuihku löytyy melkein kaikista vessoista mutta sitä käytetään vain epätoivoisissa tilanteissa.
Meillä sitä käytetään ainoastaan pytyssä olevien tuoreiden jarrujälkien poistoon.
Jos haiset ulosteelle ja se häiritsee myös sinua itseäsi niin teet jotain väärin.
Jos sinulla menee pa.s.kaa naamaan niin pesetkö vedellä vai pyyhitkö paperilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä sitä itse varmaan huomaa, vaikka haisisit muiden sieraimissa kävelevältä perseeltä.
Normaali sulkijalihas pitää peräaukon ja alushousut puhtaana. Peräaukkoaan rassaavalla voi olla monenlaista ongelmaa.
En käytä koskaan. Koen epähygieeniseksi tunkea sitä pytyn puolelle, kun muutkin käyttävät samaa vessaa.
Lisäksi millä kuivaisin. Moneen kertaan käytettävä pyyhe on ällöttävä muiden takia ja epähygieeninen, vaikka jokaisella olisi oma. Vessapaperi ei kestä kuivaamista ja talouspaperi voi tukkia putket. Eli tarttis laittaa se talouspaperi roskikseen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää instabeibet ja muut persreikäänsä työkseen kuvailevat ainakin pesee pyllyvällynsä joka kakkaamisen jälkeen bideellä. Muu olisi kai mahdotonta.
No ei todellakaan ole valtavirtaa.