Miten leipäjonoon kannattaa pukeutua pakkasella?
Laitanko lämpöisen Canada Goose -takkini päälle vai olisiko parempi palella tupakalta haisevalta 80-luvun tuulipuvussa, jotta sulautuisin paremmin joukkoon?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Siinä onkin miettimistä. Mulla hamstrattuna kymmeniä kiloja jauhoja, niin voi jonottaa yksin kotisohvalla, kun leipä paistuu uunissa.
Niin, ja kela maksaa sähkön. -sama
Jos et osaa päättää kummin teet, niin kirjoita kahteen lappuun nuo vaihtoehdot. Sitten laput pussiin, sekoittele, ja nostat toisen lapun pussista silmät kiinni.
Noin voit arpoa ja ratkaista tukalan tilanteesi. Pane se vaate päälle, joka lukee nostamassasi lapussa. Eipä kestä kiittää.
Meidän kaupassa on harvoin jonoa paistopisteelle ja muutenkin kaupassa on lämmin joten kevyt välikausitakki riittää.
Valitse tuulipuku. Niin ne muutkin tekee että jättää Canada Goosensa kaappiin leipäjonon ajaksi.
Jos haluut, voin nostaa sulle tarot-kortin tuohon asiaan.
Se sätkä suuhun vaan reilusti käryämään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä onkin miettimistä. Mulla hamstrattuna kymmeniä kiloja jauhoja, niin voi jonottaa yksin kotisohvalla, kun leipä paistuu uunissa.
Mulla on Kela Gold niin en vaivaudu edes leipäjonoihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä se sama, mut ostin parikyt kiloo jauhoja, ja kela maksaa leivän paistamisen sähköt, kun lähetän laskut sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä se sama, mut ostin parikyt kiloo jauhoja, ja kela maksaa leivän paistamisen sähköt, kun lähetän laskut sinne.
Niin ja kotipalvelusta jonkun tekemään taikinan ettei vaan nivelet rasitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kotipalvelusta jonkun tekemään taikinan ettei vaan nivelet rasitu.
Sen teen ite. Oon parhaassa kunnossa oleva mies. Sixpäkit ja kaikki.
Kyllähän se pilkkihaalaria huutelis
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se pilkkihaalaria huutelis
Paras turkki nyt kumminkin tolla kelillä.
Juu ja jätä Tesla korttelin päähän parkkiin