Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko edes olemassa miehiä, jotka pidemmässä suhteessa haluaa viettää aikaa naisensa kanssa?

Vierailija
09.03.2021 |

Itselelläni takana 3, 18 ja 2 vuotta kestäneet suhteet. Kaikissa on käynyt niin, että jossain vaiheessa mies viihtyy enemmän itsekseen tai kavereidensa kanssa, kuin minun kanssani. Onko niin, että miehet ei yleensäkään kaipaa samanlaista yhdessäoloa?
Kaipaan siis että syödään yhdessä, saunotaan yhdessä, harrastetaan edes jotain yhdessä, kyläillään yhdessä, mutta toki omiakin juttuja on. Sekin sapetti, kun lasten isä liukeni perheen yhteisistä ulkoiluista ja ruokailuista.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on yleensä typerät jutut. Miesten täytyy esittää olevansa kiinnostunut niistä, jotta saa seksiä.

Vierailija
122/129 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt semmoisen havainnon että mitä naisellisempi nainen on ja mitä miehekkäämpi mies on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä molemmilla on oma elämänsä ja omat kaverinsa. Tätä todennäköisyyttä lisää myös se jos mies on urasuuntautunut ja nainen ei ole.

Aika monikin nainen haluaa tätä polariteettia. Mies menestyy töissä ja tekee äijäjuttuja, nainen häärää sisustuksen ja ihanaisten naiskaveriporukoiden kanssa. Sitten pannaan, halitaan ja aamulla mies lähtee kohti uusia työseikkailuja.

Naiset jotka haluavat että ollaan paljon yhdessä miehen kanssa, ovat joko

- ei kovin naisellisia ja vetoavat vain epäsuosittuihin/epämiehekkäisiin miehiin joita eivät halua, tai

-
suorastaan kovia luita miesten jutuissa kuten rahan takomisessa tai urheilussa, ja näille naisille sitten kelpaisi vain se miehekäs mies joka katseleekin feminiinisiä vastakappaleitaan.

Lisään tähän että minulle miehenä kävisi mainiosti nainen jonka kanssa oltaisin samalla parhaita kavereita. Tehtäisiin reissuja ja retkiä yhdessä ja muuta. Mutta eipä sellaista naista löydy. Joko minun haluttaisiin muuttuvan Äijäksi yllä ensin mainituille naisille, tai sitten kun nainen olisi sellainen jonka kanssa tämä olisi mahdollista, se mies-nainen-polariteetti puuttuisikin ja haussa olisi jonkinlainen testourho jonka kanssa sparrailla ja kalistella sapeleita.

Eli ongelma koskee myös meitä miehiä yhtä lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa aina tehdä kaiken yhdessä, kun taas minä haluan säännöllisesti nähdä omia kavereita ja ylläpitää ihmissuhteita myös parisuhteen ulkopuolella. On se hienoa nähdä sitten jossain välissä, että sulla muuten ei enää ole muita ihmisiä elämässä kuin akkasi. Ei se ole sama asia pyytää kaveri pullakahville, kun oma emäntä on läsnä, kuin että viettää kaverin kanssa tuopin ääressä aikaa ilman hameväkeä saaden rauhassa puhua miesten juttuja. Samaa toivoisin naiseltakin, että näkisi kavereitaan. Ei minulle ole mikään ongelma viettää koti-iltaa tai vaikka kokonaista viikonloppua yksinään, kun nainen olisi omilla menoillaan.

Ei parisuhde tietenkään toimi, jos näin toimittaisiin koko ajan, mutta vähintään kerran kuukaudessa pitäisi toiselle antaa vapaata siitä ns. orjallisesta parisuhteesta. Siinä on se ongelma, että nainen ei osaa nauttia siitä omasta ajasta, vaan hänelle se on pikemminkin ahdistus. Usein olen miettinyt, että miten naiset pärjää sinkkuna, kun tuntuu että ne ei osaa parisuhteessa olla ollenkaan yksin.

Älä yleistä oman naisystäväsi käytöstä meihin muihin naisiin.

Kyllä yleistän, koska käytän vertailupohjana myös kavereiden parisuhteita. Sielläkään usein ukko ei pääse omille menoilleen, kun nainen rupeaa asiasta uikuttamaan. Ukko saa mennä vain, jos akallakin on jotain sovittua omaa menoa ja nekin ovat sellaisia menoja, että mies ei saa olla illanvietossa yhtään kauempaa kuin akkakaan, vaan kotona pitää olla samoihin aikoihin.

Omituisia naisia ovat miehesi sitten valinneet. Toisaalta itsekin olen huonon miehen valinnut. Parinvalinta ei oo helppoa näköjään kummallekkaan sukupuolelle.

Itseäni ei haittaa, että mies käy omissa menoissaan kavereiden kanssa vaikka viikottain. On mukavaa kun saan olla välillä yksin kotona rauhassa. Mutta se haittaa, että minun kanssa miestä ei kiinnosta tehdä mitään, kaikki minun ehdotukset torjutaan ja lopputulos on, että mies ei vietä minun kanssa aikaa ollenkaan.

Alkaahan se tuntumaan pahalle kun mies aina innoissaan lähtee laavulle tai saunomaan ja uimaan kun kaverit ehdottaa, mutta minun kanssa asioiden tekeminen tuntuu olevan vastenmielinen velvollisuus. Oon menny lapsen tekemään tän miehen kanssa niin ei tässä parin vuoden sisällä kannata erota, kun lapsi on vielä niin pieni. Mutta jos tää meidän parisuhde tilanne jatkuu, niin eroan varmasti parin vuoden päästä. Kurjaa olla ihmisen kanssa, joka ei halua olla minun kanssa. Tuntuu, että oon vaan miehelle joku statusta tuova juttu kun pitäähän miehellä olla nainen ja lapsia, koska muuten on luuseri.

Vierailija
124/129 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt oltu koronakaranteenissa neljän seinän sisällä yhdessä 13 kuukautta. Sinä aikana on oltu erillään yhteensä alle 5 tuntia. Miten paljon tuota erilläänoloaikaa pitäisi vähentää, että olisit tyytyväinen?

Vierailija
125/129 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 25v, siitä enemmän tai vähemmän etätöissä yhdessä n 10v. Ja edelleenkin haluamme viettää aikaa yhdessä:) Miehen kaverit on samanlaisia tyyppejä, he eivät osaa ollenkaan kuvitella "poikien reissuja" vaikka me vaimot välillä sitä ehdotellaankin. Kerran taisivat kokeilla jotain saunailtaa ja sekin meni lapsista puhumiseksi:D Me naiset kyllä olemme välillä reissussa omien kavereittemme kanssa.

Mutta viihdymme todella hyvin kaksistaan ja suunnittelemme kaiken aikaa yhteistä tekemistä. Tällä hetkellä etsimme taloa Italiasta, joku remppakohde olisi kiva. Saisi taas yhteistä tekemistä kun tämä oma talo ja piha alkavat olemaan valmiit. Tai sitten vain reissaillaan. 

Ei kuitenkaan olla mitään pusipusi nyhveröitä kumpikaan, jo työkin on sellaista mikä vie ympäri maailmaa normaaliaikana. Seksiä kyllä on. 

Vierailija
126/129 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt semmoisen havainnon että mitä naisellisempi nainen on ja mitä miehekkäämpi mies on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä molemmilla on oma elämänsä ja omat kaverinsa. Tätä todennäköisyyttä lisää myös se jos mies on urasuuntautunut ja nainen ei ole.

Aika monikin nainen haluaa tätä polariteettia. Mies menestyy töissä ja tekee äijäjuttuja, nainen häärää sisustuksen ja ihanaisten naiskaveriporukoiden kanssa. Sitten pannaan, halitaan ja aamulla mies lähtee kohti uusia työseikkailuja.

- ei kovin naisellisia ja vetoavat vain epäsuosittuihin/epämiehekkäisiin miehiin joita eivät halua, tai

-
suorastaan kovia luita miesten jutuissa kuten rahan takomisessa tai urheilussa, ja näille naisille sitten kelpaisi vain se miehekäs mies joka katseleekin feminiinisiä vastakappaleitaan.

Lisään tähän että minulle miehenä kävisi mainiosti nainen jonka kanssa oltaisin samalla parhaita kavereita. Tehtäisiin reissuja ja retkiä yhdessä ja muuta. Mutta eipä sellaista naista löydy. Joko minun haluttaisiin muuttuvan Äijäksi yllä ensin mainituille naisille, tai sitten kun nainen olisi sellainen jonka kanssa tämä olisi mahdollista, se mies-nainen-polariteetti puuttuisikin ja haussa olisi jonkinlainen testourho jonka kanssa sparrailla ja kalistella sapeleita.

Jälleen yksi parisuhteissa varsin kokematon mies kertomassa "totuuksia" kaikista parisuhteista.

Vierailija
127/129 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Jälleen yksi parisuhteissa varsin kokematon mies kertomassa "totuuksia" kaikista parisuhteista.

Kuinkas minesta parisuhteesta sulla on omia kokemuksia?

-eri

Vierailija
129/129 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asemoitko ap itsesi jonkun toisen omaisuudeksi? Ehkä lähdet itsekin ajattelemaan itseäsi ensin tasavertaisena kumppanina ihmissuhteessa niin voit löytää jonkun joka sinua sellaisena kohtelee, eikä "naisenansa".

Kyllä on tiukkaa, kun ei saisi edes ajatella kumppaniaan naisenaan tai miehenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan