Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko edes olemassa miehiä, jotka pidemmässä suhteessa haluaa viettää aikaa naisensa kanssa?

Vierailija
09.03.2021 |

Itselelläni takana 3, 18 ja 2 vuotta kestäneet suhteet. Kaikissa on käynyt niin, että jossain vaiheessa mies viihtyy enemmän itsekseen tai kavereidensa kanssa, kuin minun kanssani. Onko niin, että miehet ei yleensäkään kaipaa samanlaista yhdessäoloa?
Kaipaan siis että syödään yhdessä, saunotaan yhdessä, harrastetaan edes jotain yhdessä, kyläillään yhdessä, mutta toki omiakin juttuja on. Sekin sapetti, kun lasten isä liukeni perheen yhteisistä ulkoiluista ja ruokailuista.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko nussimisen ajan viettämiseksi yhdessä? Jos, niin kyllä sellasia miehiä on.

Vierailija
2/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Mun mies sais mun puolesta mennä paljon enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko asunut yhdessä noiden kaikkien kanssa? 

Ehkä kannattaa kokeilla sellaista parisuhdetta, jossa asutaan omissa asunnoissa, ja vietetään yhdessä ns. laatuaikaa. Noin molemmille jää myös sitä omaa aikaa riittävästi.

Vierailija
4/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sellainen, että tykkää olla mun kanssa koko ajan ja ikävöikin, jos jostain syystä erossa ollaan. Ei ole kavereiden kanssa halunnut pyöriä nuorenakaan, vaan olimme pariskuntana muiden pariskuntien kanssa. Ja yli 30 vuotta ollaan yhdessä oltu.

Vierailija
5/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mies jolla ei ole kavereita.

Vierailija
6/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni. Me viihdymme yhdessä. Mutta me olemmekin hiukan erakkoluontoisia näin vanhemmiten. Kavereitakin on, mutta mieluiten olemme omissa oloissamme.

Vierailija
7/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketko nussimisen ajan viettämiseksi yhdessä? Jos, niin kyllä sellasia miehiä on.

Olis varmasti hyvä, että vain sellaiset vastaisi, joilla on parisuhteesta kokemusta.

Vierailija
8/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä! Jos mies saa pesää niin silloin ollaan yhdessä - se kolme minuuttia. Muuten mies huitelee missä milloinkin, ei ainakaan perheen kanssa.

Vierailija
9/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naisensa"

Yh yök....

No niin, asiaan: Olen ollut kohta 10v ihmisen kanssa, ja ollaan toistemme parhaat ystävät ja ensisijaiset ihmiset miltei kaikkeen tekemiseen. Molemmilla omia harrastuksia ja kavereita, mutta elämän suunnittelemme yhteiseksi.

Vierailija
10/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuman jälkeen mies tajuaa mihin liemeen on itsensä laittanut.

Vierailija
11/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 44v ja naiseni kanssa oltu yhdessä nyt 24 vuotta. Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä enemmän haluan olla vaimoni kanssa.

Vierailija
12/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni haluaa viettää aikaa kanssani. Yhdesä oltu nyt 30 vuotta. Toki molemmilla on myös omat juttunsa mutta varsinkin nyt koronan aikaan on ihan nähtävä vaivaa sen eteen että moelmmat saa myös aikaa olla itsekseen.

Mutta ei meillä koskaan ollutmitään päivittäisiä "yhteisiä ulkkoiluja". VÄlillä tehtin jotain yhdessä ulkona, vaälillä ei.

Vierailija
13/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis varmasti hyvä, että vain sellaiset vastaisi, joilla on parisuhteesta kokemusta.

Lasketko parisuhteeksi sen, että nussitaan säännöllisesti?

Vierailija
14/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemoitko ap itsesi jonkun toisen omaisuudeksi? Ehkä lähdet itsekin ajattelemaan itseäsi ensin tasavertaisena kumppanina ihmissuhteessa niin voit löytää jonkun joka sinua sellaisena kohtelee, eikä "naisenansa".

Vierailija
15/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies haluaa, joskus liikaakin ja minä olen se joka kaipaa omaa aikaa.

Mutta vietetään kyllä todella paljon aikaa yhdessä.

Vierailija
16/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä suhteissa ei ole enää seksiä. Mitä muuta naisen kanssa voisi tehdä? Kuunnella nalkutusta?

Vierailija
17/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö kelpaa outside the box ajattelu

Vierailija
18/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkissä suhteissa ei ole enää seksiä. Mitä muuta naisen kanssa voisi tehdä? Kuunnella nalkutusta?

On sitä, jos mies ei ole täysi m u l k k u. Mutta siitähän sinä et tiedä mitään.

N51

Vierailija
19/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs vuosi  menossa ja koronan takia vietetään yhdessä melkein 24/7, mutta toisaalta koronan takia olemme joutuneet luopumaan yhteisistä harrastuksista kodin ulkopuolella. Eli kyllä me viettäisimme aikaa yhdessä myös ilman koronaa, paljon mukavammissa merkeissä vaan.

Vierailija
20/129 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtuu yleensä seksielämän kustannuksella. Miehen testosteronitasot laskevat, jos tämä on jatkuvasti yhden naisen seurassa. Tasot puolestaan alkavat nousta jo viikossa, jos mies on naisesta erossa. Siksi kannattaa välillä antaa miehen mennä omia menojaan (ei tarkoita toisiin naisiin, vaikka usein miehet, jotka eivät ymmärrä testosteronisykliä saattavat tuhlata sen vieraaseen naiseen). Ihmisen biologia ei ole muuttunut paljoakaan niistä ajoista, kun elimme savanneilla ja miehet olivat keskenään metsästysreissuilla päiväkausia, tulivat sieltä saaliin kanssa naisensa luokse ja sitten naitiin monta päivää putkeen. Naisten kannattaisi täyttää läheisyydentarpeensa jollain muulla kuin miehellään, jos haluaa tämän olevan mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi