Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
981/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Kalle ja laulaja Niina on tosi saman oloisia. Samanlaiset kasvonpiirteet. Korkeasti koulutettuja. Jotain asiallisuutta molempien pukeutumistyyleissä (Kallen harmaa puvun takki plus lasit vs. Niinan siisti villaneule ja tasainen polkka) molemmat mukavia ja fiksuja. Kumpikaan ei vaikuta mitenkään super rennolta, mikä myös yhdistää. Uskon tähän pariin.

Stiinalla on hyvännäköiset ja fiksut miehet lähdössä farmille. Kaikki vaikuttivat mukavilta ja hyviltä tyypeiltä. Varmaan vaikea valinta.

Oletko sokea ei Kallella ja Niinalla ole samanlaisia kasvonpiirteitä. Kalle tiputti sen oikean naimanaamansa eli Pirjon.

En nähnyt naimanaamaa Pirjon kanssa. Minulla tökkisi myös nimi koska sitä ei yleensä ole nuorilla naisilla ja muutenkin nimestä tulee mieleen eräs ilkeä tyyppi.

Pirjossa ei ole mitään sen pahempaa kuin Ensitreffit alttarilla Tuulassakaan :)

Olen kuullut vain sanonnan, että "ei nimi miestä pahenna ellei nimi ole Pasi" :D Tais olla Putouksessa.

Itsellä ei ole miesten nimissä mitään todellista Turn Offia, mutta en jostain syystä halua saman nimistä kuin isäni, veljeni tai entinen puolisoni on :D

Uskon, että Kalle on osannut valita oikein. On paljon muutakin kuin ulkonäkö ihmisessä. Tosi paljon on.

Niin, Sinua tökkii nimi Pirjo, mutta tässähän ei haetakaan Sinulle morsianta, vaan Kallelle.

Vallan hyvin tajuan tuon. Mutta jokin tökki Kallellakin ja saattoi jopa nimi tökkiä jostain syystä.

Tunnen monta naista kuin miestä, jotka ovat sanoneet etteivät tykänneet ehdokkaan nimestä ( syitä voi olla paljon) jonka oli kohdannut. Kiinnostus lopahti siihen.

Vierailija
982/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tässä jo ollut keskustelua,

Mutta tämä yksi hoikka vaalea nainen joka on tämän vanhemman miehen morsianehdokkaana, niin jotenkin todella erikoinen..

Tai siis minusta tuntuu että hänellä saattaisi olla jotain mielenterveysongelmia.. koska hän tuntuu jotenkin suoraan sanottuna erikoiselta.. tai jotenkin mä en tiedä miksi mutta käytökseltään ja eleitään tulee mieleen lapsi.. en tiedä onko kukaan muu huomannut samaa😅 vai onko tää mun joku oma analyysi..

Ai se varpaisiin tuijotteleva, niin lähellä mykkää kuin puhuva ihminen voi olla?

Ei pitäisi tuollaisia tuoda julki. Saa pään samaasä sisällä pohtia mitä vaan mutta eri asia mitä päästää ulos.

Minusta hän on vaan ujo, varauksellinen ja jänittäjä. Monella lailla joutunut kohtaamaan erikoisen tilanteen ja uusia outoja tilanteita ohjelmaan joutuessaan. Hänestä saattaa kuoriutua aivan erilainen ihminen kuin millaisen kuvan on antanut itsestään.

Näkisin hänet mielellään meikattuna ja hiukset laitettuna. Hyvin kauniit kasvojen piirteet on.

Emme tiedä mitä ovat kirjoitelleet keskenään tai jopa puhuneetkin, mutta nainen on kyennyt saamaan Matin kiinnostuksen. Toivon että hän ainakin pääsee maatilalle.

Samaa mieltä..olen itse uusissa tilanteissa ujo siksikin tunnen sympatiaa häntä kohtaan. Mutta että JAAHAS jonkun koviksen mielestä näytämmekin ilmeisesti MT-potilailta! Ihmeellistä miten eri tavalla näemme muut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämä yksi hoikka vaalea nainen joka on tämän vanhemman miehen morsianehdokkaana, niin jotenkin todella erikoinen..

Tai siis minusta tuntuu että hänellä saattaisi olla jotain mielenterveysongelmia.. koska hän tuntuu jotenkin suoraan sanottuna erikoiselta.. tai jotenkin mä en tiedä miksi mutta käytökseltään ja eleitään tulee mieleen lapsi.. en tiedä onko kukaan muu huomannut samaa😅 vai onko tää mun joku oma analyysi..

Ai se varpaisiin tuijotteleva, niin lähellä mykkää kuin puhuva ihminen voi olla?

Ujot ihmiset on kilttejä ja empaattisia

Vierailija
984/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo Kalle osaa keskustella.

Hymyillä osaa valloittavasti.

Vierailija
985/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi tuollaisia tuoda julki. Saa pään samaasä sisällä pohtia mitä vaan mutta eri asia mitä päästää ulos.

Minusta hän on vaan ujo, varauksellinen ja jänittäjä. Monella lailla joutunut kohtaamaan erikoisen tilanteen ja uusia outoja tilanteita ohjelmaan joutuessaan. Hänestä saattaa kuoriutua aivan erilainen ihminen kuin millaisen kuvan on antanut itsestään.

Näkisin hänet mielellään meikattuna ja hiukset laitettuna. Hyvin kauniit kasvojen piirteet on.

Emme tiedä mitä ovat kirjoitelleet keskenään tai jopa puhuneetkin, mutta nainen on kyennyt saamaan Matin kiinnostuksen. Toivon että hän ainakin pääsee maatilalle.

Samaa mieltä..olen itse uusissa tilanteissa ujo siksikin tunnen sympatiaa häntä kohtaan. Mutta että JAAHAS jonkun koviksen mielestä näytämmekin ilmeisesti MT-potilailta! Ihmeellistä miten eri tavalla näemme muut...

Hän on sympaattinen tyyppi ja en tarkoittanut pahalla kun tästä heitin keskustelua, olen itsekin vähän ujo isossa porukassa enkä ainakaan se puheliain. Kuitenkin hän oli niin erityisen hiljainen ja katseli vaan maahan ja olemukseltaan vaan en voinut sille mitään että tuli mieleen sellainen lapsenomainen kommunikointi noissa tilanteissa

Vierailija
986/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että Sirpaa jännitti ja on hiljainen. Mutta itsekin lähes hänen ikäisenään naisena kyllä ihmettelen ettei edes siinä kohtaa saanut suutaan auki kun Matti sanoi: onko sinulla jotain kysyttävää.

Ei nyt oikein ole mitään (kysyttävää).

Matti yritti keksiä puhumista ja Sirpa ei edes sen vertaa ollut etukäteen valmistautunut, että joku kysymys olisi ollut valmiina. Tuntuu todella välinpitämättömältä.

Edes kohteliaisuuttaan olisi tässä tilanteessa ollut edes hiukan kiinnostusta toiseen.

Ei katsonut silmiin, ei edes sinnepäinkään, katse harhaili ihan muualla kuin Matin suuntaan, oli kuin muissa maailmoissa. Läsnäolo puuttui täysin.

Jo lapsille opetetaan, että pitää katsoa kohti kun puhutaan.

Miksi vältteli niin kovin silmiin katsomista.

En kyllä keksi minäkään muuta selitystä kuin, että ovat tuttuja ennestään. Matti jostain syystä nyt haluaa Sirpan ja Sirpa tietää sen eikä vaivaudu yhtään.

Vierailija
987/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata Matin jonkun TV-ohjelman takia ottaa ikäistään emäntää ja luopua perheenperustamishaaveistaan. Kyllä joku nuorempi löytyy muilla konsteilla, mukavalle miehelle.

En tosiaankaan Mattina ottais noista mummeleista ketään.

Saman ikäisiä, kuin Matti papparainen. En minäkään ottaisi isäni ikäistä miestä, joka näyttää enemmän ukilta, kuin keski-ikäiseltä. Turha luulla, että nuoremmat hänestä kiinnostuu, kun saa oman ikäistäkin seuraa. Nainen 30v.

Hassua miten samannäköisiä kolme noista Matin daameista on, tämä Sirpa poikkeaa porukasta kaikin tavoin. Äkkiä ajatellen tulee tunne ettei Sirpalla saata olla kovin paljon kokemusta miehistä kaikenkaikkiaan... Saa nähdä ottaako ketään vai jatkaako etsintää. Ei kukaan vaikuta nappi osumalta hänelle.

Kaikkein vähiten Matin tyyliä on mielestäni se ikkunakasvihuonenainen, Minnako oli. Jotenkin niin jähmeä ja perusnegatiivisen oloinen. Ynähteli Matin juttuihinkin nii-in, yy-y sellaisella skeptisellä sävyllä, että mitään en usko, mitä turinoit. Jurotti ja kohotteli kulmiaan siellä venematkallakin.

Vierailija
988/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pianonainen vaikuttaa perfektionistilta, takakireältä sellaiselta. Sopii Kallelle, vaikka mielestäni nuo kaksi muuta ovat paljon herttaisempia. Toinen lyhythiuksinen vaikuttaa hyvin sympaattiselta ihmiseltä, joidenkin olemuksesta vaan huokuu sellainen karisma.

Sehän riippuu siitä tykkääkö Kalle milfeista? ;)

Vierailija
989/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiinalla oli yksi todella hotti sulhaskandidaatti, eikä insinöörissäkään mitään vikaa ollut, mutta tuota sekatyömiestä hän tuskin valitsee jatkoon.

Vierailija
990/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää please mollatko koko ajan Patrikia. Hän on NUORI. Hän on aika ujo. Särmikäs käytös johtuu siitä. Haastattelutilanteet jännittävät häntä. Se rento toisen huomioiva käytös joillakin hioutuu vasta iän myötä.

Meidän katsojien pitäisi osata suodattaa näkemästämme ja kuulemastamme ja pistää nuoruuden piikkiin.

Ikä tuo myöhemmin joustavuutta ja aitoa itsevarmuutta ja toisten huomioinnin kykyä. Go, Patrik, go! Kyllä se siitä.

Vierailija
991/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujot ihmiset on kilttejä ja empaattisia <3 Suupaltit ilkeitä, jotka kierrän kaukaa eikä tulisi mielenkään kertoa heille mitään henkilökohtaisia asioita.

En nyt uskaltaisi noinkaan yleistää. Yksi tuntemani ujo ihminen vaikutti tosi harmittomalta ja hyväntahtoiselta kunnes veti älyttömät käynnit ja puhui suunsa puhtaaksi kaikesta patoutuneesta kaunasta. Oli suorastaan pelottavaa se raivoaminen.

Vierailija
992/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvät hyssykät, ei tarvitse olla kovis vaan normaalit sosiaaliset taidot omaava ihminen kun huomasi, että aikuinen ihminen ei katsele varpaisiinsa ja poispäin kun hänelle jutellaan ystävällisesti.

On ero olla hiljainen kuin jopa epäkohteliaan hiljainen.

Mutta nämä "hiljaiset" moittivat vilkkaampia ja ovat itse maailman suurimpia omaan napaansa tuijottajia ja käyttävät hiljaisuuttaan motiivina vaikka kyseessä on huonot sosiaaliset taidot ja välinpitämättömyys toisia kohtaan.

Vierailija
993/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujot ihmiset on kilttejä ja empaattisia <3 Suupaltit ilkeitä, jotka kierrän kaukaa eikä tulisi mielenkään kertoa heille mitään henkilökohtaisia asioita.

En nyt uskaltaisi noinkaan yleistää. Yksi tuntemani ujo ihminen vaikutti tosi harmittomalta ja hyväntahtoiselta kunnes veti älyttömät käynnit ja puhui suunsa puhtaaksi kaikesta patoutuneesta kaunasta. Oli suorastaan pelottavaa se raivoaminen.

Niin. Sitä se viina teettää tai voi teettää. Naiset kuin miehetkin muuttuvat aivan eri persooniksi.

Tajuaa kaikki. Ja huom! Tuntemasi yksi henkilö. Tarkoitatko että täytyy kaikkien muuttua?

Vierailija
994/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että Sirpaa jännitti ja on hiljainen. Mutta itsekin lähes hänen ikäisenään naisena kyllä ihmettelen ettei edes siinä kohtaa saanut suutaan auki kun Matti sanoi: onko sinulla jotain kysyttävää.

Ei nyt oikein ole mitään (kysyttävää).

Matti yritti keksiä puhumista ja Sirpa ei edes sen vertaa ollut etukäteen valmistautunut, että joku kysymys olisi ollut valmiina. Tuntuu todella välinpitämättömältä.

Edes kohteliaisuuttaan olisi tässä tilanteessa ollut edes hiukan kiinnostusta toiseen.

Ei katsonut silmiin, ei edes sinnepäinkään, katse harhaili ihan muualla kuin Matin suuntaan, oli kuin muissa maailmoissa. Läsnäolo puuttui täysin.

Jo lapsille opetetaan, että pitää katsoa kohti kun puhutaan.

Miksi vältteli niin kovin silmiin katsomista.

En kyllä keksi minäkään muuta selitystä kuin, että ovat tuttuja ennestään. Matti jostain syystä nyt haluaa Sirpan ja Sirpa tietää sen eikä vaivaudu yhtään.

Miksi lähti ohjelmaan, jos Matti ei kerran kiinnosta? Torjuvaahan tuo Sirpan käytös on koko ajan.

Käyttäytyy, kuin hänet olis väkisin tuonne raahattu. En ymmärrä.

Vierailija
995/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää please mollatko koko ajan Patrikia. Hän on NUORI. Hän on aika ujo. Särmikäs käytös johtuu siitä. Haastattelutilanteet jännittävät häntä. Se rento toisen huomioiva käytös joillakin hioutuu vasta iän myötä.

Meidän katsojien pitäisi osata suodattaa näkemästämme ja kuulemastamme ja pistää nuoruuden piikkiin.

Ikä tuo myöhemmin joustavuutta ja aitoa itsevarmuutta ja toisten huomioinnin kykyä. Go, Patrik, go! Kyllä se siitä.

Miksi sitten osallistuu ohjelmaan, kun ei selvästi ole vielä kypsä siihen, ehkä 5-10 vuoden kuluttua.

Vierailija
996/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tuon Stiinan Arttu ehdokkaasta jotain? Miten mahtaisin saada yhteyden häneen jos vielä sinkkuna on? Täällä ois toinen 23 v hevosnainen kiinnostunu tutustumaan😁

Vierailija
997/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on sympaattinen tyyppi ja en tarkoittanut pahalla kun tästä heitin keskustelua, olen itsekin vähän ujo isossa porukassa enkä ainakaan se puheliain. Kuitenkin hän oli niin erityisen hiljainen ja katseli vaan maahan ja olemukseltaan vaan en voinut sille mitään että tuli mieleen sellainen lapsenomainen kommunikointi noissa tilanteissa

Toivottavasti Matti ei ainakaan valkkaa ujoa vain siksi, että ajattelee että pystyy silloin varmimmin määräämään kaapin paikan kotona, kun toinen ei uskalla panna vastaan.

Vierailija
998/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku tuon Stiinan Arttu ehdokkaasta jotain? Miten mahtaisin saada yhteyden häneen jos vielä sinkkuna on? Täällä ois toinen 23 v hevosnainen kiinnostunu tutustumaan😁

Se insinööri löytyy helpolla. Ota siihen yhteyttä ja se voi ohjata Artulle

Vierailija
999/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matista tulee mieleen vanha sanonta, että vastakohdat vetävät puoleensa. Ei ehkä halua räväkkää emäntää, jonka kanssa on koko ajan sanailtava lupsakkana torimiehenä, vaan haluaa mieluummin olla se puheliaampi, joka koettaa saada jutuillaan aralta naiselta kainon hymyn.

Vierailija
1000/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkis ketkä maajussit kautta aikain ovat vielä yhdessä?

Ketju on lukittu.