Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
1021/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrik on kuuluisan urheilijan poika. Varmaan hattuun noussut se asia.

ja Stiina nimeomaan sanoi ettei saa olla lapsia toisellakaan , hän perustaa oman perheen sitten joskus.

oman perheen. Tosin nyt kun kuuntelee ei se perhe ole ajatuksissa lähimainkaan.

Matti on taas niin ummikko naisten suhteen ettei tajua varmaan kaikkea  ...mutta kiva seurata on.    

Vierailija
1022/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiina sanoi suoraan ekassa jaksossa, että on ehdoton ei, että tulevalla kumppanilla on lapsia ja ei vaan halua ruveta toiseksi äidiksi. Että en tiedä miksi niin paljon yläpeukkuja sellaisella kommentilla, joka uumoilee vastakkaista ja alapeukkuja sellaisella, joka sanoi totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tässä jo ollut keskustelua,

Mutta tämä yksi hoikka vaalea nainen joka on tämän vanhemman miehen morsianehdokkaana, niin jotenkin todella erikoinen..

Tai siis minusta tuntuu että hänellä saattaisi olla jotain mielenterveysongelmia.. koska hän tuntuu jotenkin suoraan sanottuna erikoiselta.. tai jotenkin mä en tiedä miksi mutta käytökseltään ja eleitään tulee mieleen lapsi.. en tiedä onko kukaan muu huomannut samaa😅 vai onko tää mun joku oma analyysi..

Ai se varpaisiin tuijotteleva, niin lähellä mykkää kuin puhuva ihminen voi olla?

Ujot ihmiset on kilttejä ja empaattisia <3 Suupaltit ilkeitä, jotka kierrän kaukaa eikä tulisi mielenkään kertoa heille mitään henkilökohtaisia asioita.

En nyt uskaltaisi noinkaan yleistää. Yksi tuntemani ujo ihminen vaikutti tosi harmittomalta ja hyväntahtoiselta kunnes veti älyttömät käynnit ja puhui suunsa puhtaaksi kaikesta patoutuneesta kaunasta. Oli suorastaan pelottavaa se raivoaminen.

Sepä se, kun ihmiset pyrkivät yleistämään persoonia, kun minä kerran tunsin yhden niin...

Voin kertoa, että olen ollut tekemisissä hyvin erilaisten ihmisten kanssa pitkän työurani aikana ja en voi yleistää ketään koska olen tuntenut yhden joka käyttäytyi siten ja siten.

Me kun olemme omanlaisia persoonia ja useimmat läpi elämän. Ujo ja hiljainen voi rohkaistua ajan myötä

ja heistä tulee normaalin sosiaalisia ja jopa erittäin hyviä puhujia. Olin itse lapsena erittäin ujo ja hiljainen ja niin oli myös veljeni. Vanhemmiten olemme jostain syystä saaneet varmuutta ja selviytyneet hyvin elämässä.

Itselleni oli yllätys, että kykenin voittamaan ujouteni ja toimin mm opettajana, jossa tarvitaan monia taitoja.

Tämä Matin morsianehdokas on ilmeisesti ollut aina ujo ja hiljainen. Sellaisesta sanotaan, että hän pyytää anteeksi olemassaoloaan. Ei haluaisi vaivata ketään, vetäytyy mieluummin kuin tulee esiin. Hänenlaisiaan olen tuntenut vaikka kuinka paljon ja ovat pärjänneet hyvin elämässä.

Sirpasta löytynyt onneksi rohkeutta tulla kameroiden eteen ja luultavaa, että Matti on kannustanut. Sirpa on kiinnostavin, koska on kuin kirjoittamaton kirja - toistaiseksi.  Eikös he käy puhelimitse paljonkin keskusteluja ennen kuin suuntaavat Naantaliin, joten aivan tuntemattomia eivät sentään ole. Toivotaan, että Sirpa uskaltautuu vielä rohkeammaksi. Koska on hän on juuri omanlaisensa juuri hänen vuoksi kiinnostaa seurata miten etenevät ajan kanssa.

Vierailija
1024/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettei Matti ole löytänyt elämäänsä naista, vaikka harrastaa lavatanssejakin. Mikä mättää tai on mättänyt?  Naiset kuulemma tykkää hyvin tanssivista miehistä. Itse olen parkettien linkkuveitsi, mutta naisia on silti riittänyt.

Vierailija
1025/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tässä jo ollut keskustelua,

Mutta tämä yksi hoikka vaalea nainen joka on tämän vanhemman miehen morsianehdokkaana, niin jotenkin todella erikoinen..

Tai siis minusta tuntuu että hänellä saattaisi olla jotain mielenterveysongelmia.. koska hän tuntuu jotenkin suoraan sanottuna erikoiselta.. tai jotenkin mä en tiedä miksi mutta käytökseltään ja eleitään tulee mieleen lapsi.. en tiedä onko kukaan muu huomannut samaa😅 vai onko tää mun joku oma analyysi..

Ai se varpaisiin tuijotteleva, niin lähellä mykkää kuin puhuva ihminen voi olla?

Ujot ihmiset on kilttejä ja empaattisia <3 Suupaltit ilkeitä, jotka kierrän kaukaa eikä tulisi mielenkään kertoa heille mitään henkilökohtaisia asioita.

Minun taas ei tulisi mieleekään kertoa henkilökohtaisia asioita ihmiselle, joka ei anna itsestään yhtään mitään ja josta ei saa irti juuta tai jaata. En saisi häneen yhteyttä enkä kontaktia kuin johonoin yleiseen jutteluun.

Tuntuisi, että tuontyyppinen ihminen vaeltelee ihan omissa ajatuksissaan ja ei ole kiinnostunut toisesta eikä toisen jutuista.

Miten puhut jostain henkilökohtaisesta kun toinen ei edes katso tai antaa viesti, ettei edes sinun läsnäolosi vähempää voisi kiinnostaa.

Ihmisen läsnäolo ja yhteys toiseen ovat minulle tärkeitä.

Esimerkiksi, että myös se toinen on kiinnostunut kysymään jotain minusta. Molemmat antavat oman osuutensa eikä niin, etä toinen toimii veturina ja toinen tulee kuin väkisin perässä tai näyttää siltä, että ei edes halua olla siinä tilanteessa.

Kyllä kommunikaation ja kiinnostuksen ihmissuhteessa pitäisi toimia molempiin suuntiin. Ja minä puhun henkilökohtaisia asioita vain minulle läheiselle ihmiselle. Oli se sitten kumppani tai ystävä.

Vierailija
1026/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei! Stiina oli niin tiukasti lapsia vastaan, ja tuolla Artulla on kyllä lapsia

Mistä tiedät, että hänellä on lapsia?

Asuvat Imatralla. Imatra ei lopulta oo kamalan iso kaupunki

Oletko varma, että on sama henkilö? Arttu kuulosti turkulaiselle. Toki on voinut ehkä myöhemmin muuttaa Imatralle.

Vierailija
1027/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kasvihuonenainen, Minna?, yritti selittää Matille, että viiskymppinen nainen on liian vanha saamaan lapsia, mutta Matti ei vaan suostu ymmärtämään.

En myöskään tajunnut miksei Matti tajunnut, että lapsensaanti ei ole mahdollista esimerkiksi juuri Minnan kanssa kun tästä keskustelivat.

Katsotaan nyt, sen näkee sitten, aika näyttää tms. Vetkuttelua.

Miksi ei sanonut suoraan, että jatkaa etsimistään kunnes löytää nuoremman. Kun kerran totuus on, ettei näistä ehdokkaista ole hänen lastensa äidiksi iän takia.

Ei kai valitse ja hyysää Sirpaa sen takia, että luulee tämän olevan ainoa joka vielä saattaa lähteä lapsen tekoon hänen kanssaan ja on vielä jotenkin mahdollista? Kun on noin tahdotottoman tuntuinen nainen niin kuvittelee voivansa saada puhuttua ympäri. Tai jospa molemmat haluavat yhteisen lapsen, en tiedä.

Nämä muut naiset oli pakko ottaa mukaan ohjelman formaatin mukaisesti. Matti joko hakee tietoisesti hiljaista naista, jos on saanut siipiinsä tai vain elättelee lapsihaavetta.

Kertoi, että on ollut ronkeli. Onko hänellä liian ruusuiset kuvitelmat, että naiset ovat nykyään vielä viiskymppisenä ujoja neitsyitä ja hiljaisia kodin hengettäriä jotka odottavat nöyrästi miestään kotiin töistään ja harrastuksiltaan.

Toki ottaa mukaan lavatansseihin ja metsäänkin voi tulla mukaan. Ja tietysti tilan töihin pitää osallistua kotitöiden lisäksi.

Mutta nainen ei saa olla liian puhelias tai koreileva.

Tulee mieleen haluaako Matti olla se joka loistaa ja nainen vain hänen varjonsa. Ja muut miehet eivät vikittele.

Vierailija
1028/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ei tiedä mitä haluaa. Tuskin oikeasti enää lasta parkumaan nurkkiinsa. Matilta on aika ajanut ohi ja hän vasta herännyt...... kun juna meni jo.   Kumppanin kanssa voi olla ilman lastakin haastavaa... eikä missään ole sanottu edes onko niitä ollut naisia miten hänellä ennen ohjelmaa?  Asuuko kenties äitinsä kanssa vieläkin ? 

Vierailija
1029/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hampaat sinulla on?

Minulla on omat ehjät ja suorat. Ei tarvetta hammaslääkärille. Olen 50 v.

Vierailija
1030/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset hampaat sinulla on?

Minulla on omat ehjät ja suorat. Ei tarvetta hammaslääkärille. Olen 50 v.

Matille ei taida kelvata.

Vierailija
1031/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa, kun tästä Sirpasta tulee mieleen joku Salkkareissa aikoinaan ollut hahmo. En vain saa mieleeni kuka. Eikun hetkinen... Vai oliko Kotikadussa joskus Pertillä joku tälläinen samanoloinen siivooja? Siis ulkoisesti. 

Vierailija
1032/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo yli 40, mutta voi miten suloinen se Stiinan pudottama mies oli. Veli-Mattiko hän nyt oli? Hänestä varmasti joku saa hyvän miehen. Joku sellainen nainen, joka ei käytä hyväkseen sitä kiltteyttä.

Vierailija
1033/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matille olisi pitänyt jonkun kertoa naisen lisääntymisestä ja anatomiasta enenmän. Liekö siinä syy aikaisempien suhteiden kariutumiseen?

Vierailija
1034/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on Patrikilla perustelut. Pudotettu nainen kyseli liian yksityisiä asioita kun valitut puolestaan kyselivät ympäripyöreitä, mikä oli hyvä asia.

Niinpä. Muilla maajusseilla perustelut ovat yleensä olleet tasan päinvastaiset. Pudotetaan ehdokas, koska keskustelut jäivät pyörimään vain yleiselle tasolle.

Vierailija
1035/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Jaana oikein teki tuolla ohjelmassa? Minulle jäi käsitys että oli vain kahvilanpitäjä.

No olihan pari vuotta sitten se yksi insinöörikin jolla oli yksi lavakauluslaatikko pihassa jossa vähän salaattia.🤣

Vierailija
1036/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on Patrikilla perustelut. Pudotettu nainen kyseli liian yksityisiä asioita kun valitut puolestaan kyselivät ympäripyöreitä, mikä oli hyvä asia.

Niinpä. Muilla maajusseilla perustelut ovat yleensä olleet tasan päinvastaiset. Pudotetaan ehdokas, koska keskustelut jäivät pyörimään vain yleiselle tasolle.

Patrik haluaa olla se, joka sanoo kuinka ollaan ja sitten joku menee kyselemään asioita, joiden lausesisältöä hän ei ymmärrä niin se menee vaikeaksi. Joten pakko pudottaa sellainen. Ei Patrik osaa vastata siihen mitä tahtoo parisuhteelta, kun hällä ei sellaisesta ole kokemusta. Patrik osaa vain kysyä lemmikeistä. 

Vierailija
1037/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrik on alfa!!

😄

Partrik on teini!!

Antakaa pojan kasvaa, kyl se siitä.

Vierailija
1038/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eivät Matin kaveritkaan ole kertoneet, että naisen on melko mahdotonta saada lasta tietyn iän jälkeen.

Varmaan hän on kertonut haaveistaan kun ovat keskenään jutelleet.

Matin olemus on sitäpaitsi vanhemman oloinen kuin viiskymppisen miehen yleensä.

Olemus, asuinpaikka ja perunanviljely nyt eivät ole sitä hoteinta meriittiä miehellä, kun nuorempaa naista toivoo.

Vierailija
1039/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten eivät Matin kaveritkaan ole kertoneet, että naisen on melko mahdotonta saada lasta tietyn iän jälkeen.

Varmaan hän on kertonut haaveistaan kun ovat keskenään jutelleet.

Matin olemus on sitäpaitsi vanhemman oloinen kuin viiskymppisen miehen yleensä.

Olemus, asuinpaikka ja perunanviljely nyt eivät ole sitä hoteinta meriittiä miehellä, kun nuorempaa naista toivoo.

Kuulinko oikein, ettei Matti ole pariinkymmeneen vuoteen käynyt ravintolassa syömässä? "Olen enemmän perunapiirakkamiehiä". Voiko olla kyse pihiydestä, ei myöskään varsinaisesti lisää vetovoimaa.

Vierailija
1040/4403 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettei Matti ole löytänyt elämäänsä naista, vaikka harrastaa lavatanssejakin. Mikä mättää tai on mättänyt?  Naiset kuulemma tykkää hyvin tanssivista miehistä. Itse olen parkettien linkkuveitsi, mutta naisia on silti riittänyt.

Jospa hakee sielläkin tanssiin vain niitä lapsentekoikäisiä, jotka eivät vanhasta ukosta innostu.

Ketju on lukittu.