Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
961/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiina on tosiaan harvinaisen järkevä nuori nainen.

Vierailija
962/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stiina on ikäisekseen kypsän ja järkevän oloinen.

Todella! Sanoisin että melkeen 30-kymppisen tasolla vaikka onkin vasta päälle parikymppinen.

Ihana tyyppi! ☺️ Olispa mulla tuollainen kaveri, Stiina vaikuttaa niin älyttömän mukavalta 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrik ei kunnioita kumppaniehdokkaitaan yhtään. Nämä nuoret naiset ovat laittaneet itsensä likoon, nähneet vaivaa kirjeen kirjoittamisessa ja tulleet vielä televisioon Patrikin takia. Kiitoksena tämä pöyhkeilijä vain nyrpistää nenäänsä.

Juuri näin. Todella kylmänoloinen iloton ihminen.

Vierailija
964/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tässä jo ollut keskustelua,

Mutta tämä yksi hoikka vaalea nainen joka on tämän vanhemman miehen morsianehdokkaana, niin jotenkin todella erikoinen..

Tai siis minusta tuntuu että hänellä saattaisi olla jotain mielenterveysongelmia.. koska hän tuntuu jotenkin suoraan sanottuna erikoiselta.. tai jotenkin mä en tiedä miksi mutta käytökseltään ja eleitään tulee mieleen lapsi.. en tiedä onko kukaan muu huomannut samaa😅 vai onko tää mun joku oma analyysi..

Vierailija
965/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle petaa paikkaa Niinalle.. Keksii syitä "ettei juttu oikein luista" muiden kaa..

Mitä siitä sitten? Jos on jo ihastunut ja tietää kenet valitsee niin sitten se on niin. Eipä tuolta nyt voi loppuja kotiinkaan lähettää yhdellä kertaa. Tämä on viihdeohjelma ja jos jokainen valitsisi heti lopullisen valintansa niin ei tämä ohjelma kovin mini jaksoinen olisi.

Pianonaista on tuotu ensimmäisistä jaksoista lähtien aivan valtavasti esille. Kenenkään muun maajussin kohdalla ei ole samalla tavalla nostettu ketään noin räikeästi jalustalle.

Vierailija
966/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämä yksi hoikka vaalea nainen joka on tämän vanhemman miehen morsianehdokkaana, niin jotenkin todella erikoinen..

Tai siis minusta tuntuu että hänellä saattaisi olla jotain mielenterveysongelmia.. koska hän tuntuu jotenkin suoraan sanottuna erikoiselta.. tai jotenkin mä en tiedä miksi mutta käytökseltään ja eleitään tulee mieleen lapsi.. en tiedä onko kukaan muu huomannut samaa😅 vai onko tää mun joku oma analyysi..

Ai se varpaisiin tuijotteleva, niin lähellä mykkää kuin puhuva ihminen voi olla?

Vierailija
967/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennakoin, että Kallen laulaja-kiirakorpi-nainen aka. Niina uskoo kuvausten aikana kilpailunhaluisuuksissaan ja ihannemaailmojensa pauloissa olevansa oikeasti olevansa ihastunut Kalleen, mutta voitettuaan kisan hän havahtuikin siihen, että Kalle onkin ihan oikeasti - hänen mittapuullaan - tylsähkö jalat maassa -insinööripalikka, jolloin hetken kuluttua Niina kyllästyy ja lähtee etsimään itseään uudelleen.

Uskoisin Kallelle sopivampi pari olevan pitkähiuksinen vaaleaverikkö. Miksei lyhyttukkainenkin, vaikka en tiedä vaikuttaako tämän äitiys asiaan.

Pitkä blondi on reipas, raikas ja viehättävällä tavalla tyttömäinen, mutta onko vähän liiankin eloisa hillityn Kallen makuun. Ja Kalle tuntuu olevan jo toinen jalka keski-ikäistymiseen astumassa, voi ajatella että onko nuorella energisellä naisella vielä malttia asettua aloilleen?

Vierailija
968/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle petaa paikkaa Niinalle.. Keksii syitä "ettei juttu oikein luista" muiden kaa..

Kallen on vaikeaa teeskennellä yhtään kiinnostusta muita kohtaan. On niin aito ja täysin ymmärrettävää. Niina on ihan selvä valinta, niiden söpön typertyneet hymyt keskenään.

Vierailija
969/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikista ei tuu valitettavasti positiivista kuvaa.

Tuntuu että naisella ei saisi oikeasti olla mitään liian omaa juttua vaan Patrik toivoo saavansa kodinhoitajan tilalleen. Hänen urheilunsa, työnsä ja kaverinsa menisivät kaikki parisuhteen edelle eikä naisella saisi olla edes lemmikkiä seuraa pitämässä miehen kadotessa omille teilleen. Patrik ei myöskään tykännyt tytöstä, joka kyseli liian vaikeita vaan halusi pitää keskustelun kevyellä tasolla.

Helpommalla pääsi jos palkkaisi apulaisen kotia hoitamaan.

Vierailija
970/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Kalle ja laulaja Niina on tosi saman oloisia. Samanlaiset kasvonpiirteet. Korkeasti koulutettuja. Jotain asiallisuutta molempien pukeutumistyyleissä (Kallen harmaa puvun takki plus lasit vs. Niinan siisti villaneule ja tasainen polkka) molemmat mukavia ja fiksuja. Kumpikaan ei vaikuta mitenkään super rennolta, mikä myös yhdistää. Uskon tähän pariin.

Stiinalla on hyvännäköiset ja fiksut miehet lähdössä farmille. Kaikki vaikuttivat mukavilta ja hyviltä tyypeiltä. Varmaan vaikea valinta.

Kalle ja Niina on niin selvä pari. Niin samanoloiset, etten yhtään ihmettelisi, vaikka olisivat vielä tänäpäivänä yhdessä.

Vierailija
971/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se varpaisiin tuijotteleva, niin lähellä mykkää kuin puhuva ihminen voi olla?

Juuri hän! Kerrassaan erikoinen..

Vierailija
972/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on Patrikilla perustelut. Pudotettu nainen kyseli liian yksityisiä asioita kun valitut puolestaan kyselivät ympäripyöreitä, mikä oli hyvä asia.

Vierailija
973/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stiina on ikäisekseen kypsän ja järkevän oloinen.

Todella! Sanoisin että melkeen 30-kymppisen tasolla vaikka onkin vasta päälle parikymppinen.

Ihana tyyppi! ☺️ Olispa mulla tuollainen kaveri, Stiina vaikuttaa niin älyttömän mukavalta 😊

Olisko nyt kuitenki ihan vaan 3-kymppinen?

Vierailija
974/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Stiinan Arttu vaikutti kivoimmalta yllättäen. Oli vain ujon oloinen ennen keskustelua.

Jep. Itse en yhtään tykännyt siitä Tuomaksesta josta Stiina ainakin alussa oli innoissaan. Arttu ja tämä toinen hattupäinen mies jota nähtiin nyt viimeisessä jaksossa enemmän ensimmäistä kertaa vaikutti mukavilta miehiltä.

Hattupään puhetapa ja olemus tekevät minulle jostain syystä hieman hörhön vaikutelman, olisiko hän kumminkin liian eri tyyppiä suoraviivaiselle jalat maassa-Stiinalle?

Vierailija
975/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä sitten? Jos on jo ihastunut ja tietää kenet valitsee niin sitten se on niin. Eipä tuolta nyt voi loppuja kotiinkaan lähettää yhdellä kertaa. Tämä on viihdeohjelma ja jos jokainen valitsisi heti lopullisen valintansa niin ei tämä ohjelma kovin mini jaksoinen olisi.

Pianonaista on tuotu ensimmäisistä jaksoista lähtien aivan valtavasti esille. Kenenkään muun maajussin kohdalla ei ole samalla tavalla nostettu ketään noin räikeästi jalustalle.

Totta. Neurootikkoa on näytetty lyhyissä haastatteluklipeissä jokaisessa jaksossa, alusta asti.

Vierailija
976/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patrikista ei tuu valitettavasti positiivista kuvaa.

Tuntuu että naisella ei saisi oikeasti olla mitään liian omaa juttua vaan Patrik toivoo saavansa kodinhoitajan tilalleen. Hänen urheilunsa, työnsä ja kaverinsa menisivät kaikki parisuhteen edelle eikä naisella saisi olla edes lemmikkiä seuraa pitämässä miehen kadotessa omille teilleen. Patrik ei myöskään tykännyt tytöstä, joka kyseli liian vaikeita vaan halusi pitää keskustelun kevyellä tasolla.

Helpommalla pääsi jos palkkaisi apulaisen kotia hoitamaan.

Joo, mutta apulaiselle pitää maksaa työehtosopimulsen mukainen palkka eläkekertymineen. Kumppani, avopuoliso, olisi ilmainen. 😁😁

Vierailija
977/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Kalle ja laulaja Niina on tosi saman oloisia. Samanlaiset kasvonpiirteet. Korkeasti koulutettuja. Jotain asiallisuutta molempien pukeutumistyyleissä (Kallen harmaa puvun takki plus lasit vs. Niinan siisti villaneule ja tasainen polkka) molemmat mukavia ja fiksuja. Kumpikaan ei vaikuta mitenkään super rennolta, mikä myös yhdistää. Uskon tähän pariin.

Stiinalla on hyvännäköiset ja fiksut miehet lähdössä farmille. Kaikki vaikuttivat mukavilta ja hyviltä tyypeiltä. Varmaan vaikea valinta.

Kalle ja Niina on niin selvä pari. Niin samanoloiset, etten yhtään ihmettelisi, vaikka olisivat vielä tänäpäivänä yhdessä.

Minä en kyllä näe tuota "samanoloisuutta". Selkeää alkuihastusta kyllä on, mutta kantaako se pidemmälle?

Vierailija
978/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Kalle osaa keskustella.

Vierailija
979/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi tuollaisia tuoda julki. Saa päänsä sisällä pohtia mitä vaan mutta eri asia mitä päästää ulos.

Minusta hän on vaan ujo, varauksellinen ja jänittäjä. Monella lailla joutunut kohtaamaan erikoisen tilanteen ja uusia outoja tilanteita ohjelmaan joutuessaan. Hänestä saattaa kuoriutua aivan erilainen ihminen kuin millaisen kuvan on antanut itsestään.

Näkisin hänet mielellään meikattuna ja hiukset laitettuna. Hyvin kauniit kasvojen piirteet on.

Emme tiedä mitä ovat kirjoitelleet keskenään tai jopa puhuneetkin, mutta nainen on kyennyt saamaan Matin kiinnostuksen. Toivon että hän ainakin pääsee maatilalle.

Vierailija
980/4403 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianonainen vaikuttaa perfektionistilta, takakireältä sellaiselta. Sopii Kallelle, vaikka mielestäni nuo kaksi muuta ovat paljon herttaisempia. Toinen lyhythiuksinen vaikuttaa hyvin sympaattiselta ihmiseltä, joidenkin olemuksesta vaan huokuu sellainen karisma.

Ketju on lukittu.