Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi niin monet naiset haluavat näyttää epäviehättävimmiltä kuin ovat.
Pienellä vaivalla saa pirteämmän ilmeen ja ehkä itselleen myös pirteämmän olon. On myös joskus kohteliaisuutta muita kohtaan.
52-vuotias, kuten joku täällä oli, ei ole vanha nainen eikä pitäisi ajatella, että ei minulla ole enää väliä miltä minä näytän kun olen jo tämänikäinen.
Aika ankea näkökulma.
Kauneus on katsojan silmissä, ja vaikka sinun mielestäsi nainen on viehättävämpi laitettuna, monen muun mielestä välttämättä ei. Itse ainakin pidän ja arvostan luonnollisuutta. Hyvä hygienia riittää.
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa koska en halua meikata, enkä ole siihen painostettavissa mitenkään.
Kuulemma meikkaamattomuuteni ei ole viehättävää sinänsä, vaan se etten ole siihen painostettavissa. Näin olen kuullut.
Niin varmaan. Minkähän palkinnon saat kun olet noin omaperäinen. Oletko koskaan kuullut valkoisista valheista tai kohteliaisuuttaan sanottuja kehuja.
Suomalainen nainen on täysin naturellina aika epäviehättävä. Se on vain ikävä totuus. Pienikin kohennus ja olemus olisi ihan eri.
Etelämaalaisilla on usein paksut ja taipuisat hiukset, hyvänvärinen iho ja tummat silmät, ripset ja kulmakarvat, he ovat usein kauniita luonnostaan.
Jaahas, täällähän on meikkaamattomien naisten kokoontumisajot menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi niin monet naiset haluavat näyttää epäviehättävimmiltä kuin ovat.
Pienellä vaivalla saa pirteämmän ilmeen ja ehkä itselleen myös pirteämmän olon. On myös joskus kohteliaisuutta muita kohtaan.
52-vuotias, kuten joku täällä oli, ei ole vanha nainen eikä pitäisi ajatella, että ei minulla ole enää väliä miltä minä näytän kun olen jo tämänikäinen.
Aika ankea näkökulma.Kauneus on katsojan silmissä, ja vaikka sinun mielestäsi nainen on viehättävämpi laitettuna, monen muun mielestä välttämättä ei. Itse ainakin pidän ja arvostan luonnollisuutta. Hyvä hygienia riittää.
Hölön pölön, saahan sitä mitä vaan uskoa.
Sellaista katsojan silmää ei olekaan, että rehellisesti voi sanoa, että maitonaamainen vaalearipsinen ja -kulmainen lirutukkainen harmaavarpunen on kauniimpi kuin hiukan itseään laittava.
Jos ihossa on vielä punoitusta tai epäpuhtauksia niin on kyllä luonnollinen, mutta viehättävyyteen ei pelkkä hygienia auta.
Hymy on hyvä meikki, puhtaus puoli ruokaa...jne.
Laadukkaat pakkelit on kalliita, saati meikinpoistotuotteet ja ihonhoitojutut. Silmänympärykset venyy ihan pilalle ennen aikojaan.
Ei oo pakko Sirpan meikata. Eikä mun. 🤣
"Mä oon söpö". "Nyt mie romahan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta ei tuollainen polkkatukka ole pese ja mene mallia, kyllä sitä pitää laittaa. Muuten on puhtaana ilman muotoilutuotetta ja esimerkiksi föönausta ihan likas liru pitkin päätä. Minulla on nimittäin ja on vielä paksu tukkakin niin tiedän.
Ja eivät ne muodon vuoksi sudi naamaansa, näkeehän sen nyt eron kuin yöllä ja päivällä laittamattoman ja hiukan meikatun naaman välillä. On heti huolitellumman näköinen. Vanhempiahan nämä naiset on kuin Sirpa. Ja miksi sitten " muodon vuoksi" edes sutisivat, en ymmärrä ajatusta.
Kyllä pitkääkin tukkaa voi ainakin kammata ja joskus vaikka hiukan jotenkin laittaa, ei se kiellettyä missään ole. Jos vain viitsii ja haluaa. Kiepauttaisi vaikka joskus kivalle löysälle nutturalle hauenleuan avulla, tosi helppoa. Ja vaikka pää alaspäin harjata, heti tulee ilmavammaksi ja kuohkeammaksi.
Taas puolustelua, selvässä asiassa.
Outoja naisia taitaa olla muuallakin kuin telkkarissa.Ei naisten velvollisuus ole meikata ja laitella itseään, ei ole miestenkään pakko meikkailla ja laitella itseään. Ei kenenkää ihmisen ole . Itse vastaatkin kysymykseen miksi joku ei laittaidu. "Jos vain viitsii ja haluaa", eli jos ei viitsi eikä halua, niin ei tarvii.
Itsekin vain kampaan (epäilen, että Sirpakin kampaa) hiukset ja laitan ne taakse kiinni "nutturalle" tai ponnatille. Itsellä kyllä karheat ja luonnonkiharat hiukset, niin näyttävät paksuilta.
Mutta meikata en viitsi, kun ehkä juhliin, mutta yleensä en niihinkään. Jos joku ei pysty katsomaan päin, niin syytönhän minä siihen olen. Minä pystyn katsomaan meikkaamattomiakin naisia ja miehiä. Ei tee yhtään heikkoa.
Ja olen vähän sitä mieltä, että jos ei osaa meikata, on parempi jättää kokonaan meikkaamatta, kuin tuhria naamansa .
No Sirpasta sanottu, että meikattuna kaunis, eli osaa meikata, mutta ei halua eikä viitsi ja siihen hänellä oikeus.
Minustakaan ei naisten velvollisuus ole meikata eikä värjätä hiuksiaan, eiväthän kemikaalit ole ympäristöystävällisiäkään. Mutta jos "morsiamet" itse haluavat, niin MTV:n omat meikkaajat ja kampaajat voisivat heitä käsitellä ammattitaidolla. Televisiossa lähikuvissa kaikki korostuu, jokainen pieni näppyläkin näkyy.
Miss Maajussi-kiertue on ilmeisesti saapunut Lemille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se Sirpan juttelu aika jähmeää ollut noiden muiden morsiantenkin kanssa.
Ei sanoisi varmaan mitään, mutta kun vetävät mukaan keskusteluun ja on silloin pakko sanoa sana, pari.
Viimeisillä treffeilläkään ei tosiaan Matin keskusteluyrityksiin ei sanonut oikein mitään. Matti sanoikin kameroille, että on jäänyt vähän etäiseksi, ettei oikein synny yhteyttä tms.Ei tuota tarvitse ihmetellä. Sirpa kokee, ettei kemiat natsaa niin ei halua kertoa itsestään mitään. Niin tekisin itsekin tyypin kanssa, josta en ole kiinnostunut enkä koe mitään kipinää.
Tuppisuuna oli telkun mukaan jo pikatreffeillä, ensitapaamisella luulisi jokaisen ehdokkaan pistävän parastaan.
Minulla menisi varmaan jauhot suuhun heti kun TV-kamerat käynnistyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Hymy on hyvä meikki, puhtaus puoli ruokaa...jne.
Laadukkaat pakkelit on kalliita, saati meikinpoistotuotteet ja ihonhoitojutut. Silmänympärykset venyy ihan pilalle ennen aikojaan.
Ei oo pakko Sirpan meikata. Eikä mun. 🤣
No nyt mä sen hokasin. Hymyhän se on Sirpan hyvä meikki.
Höpö höpö. 52- vuotias ei ajattele olevansa vanha, että ihan sama miltä näytän. Muita syitä.
Hiukset ja hampaat hyvässä kunnossa. Niillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Millä tapaa naiset näyttävät meikkaamattomina epäviehättämimmiltä kuin ovat? Höpsis. He näyttävät sataprosenttisesti siltä, mitä ovat.
Jos joku puolestaan haluaa iskeä maskit naamaan ja näyttää joltain, mitä ei todellisuudessa ole, niin antaa palaa vaan. Ei se ole keneltäkään pois.
Kenties on aika katsoa peiliin, meikittä tai ilman, jos muiden pakkeloimattomuus tuntuu kovinkin epäkohteliaalta käytökseltä. Aika hyvin menee elämässä, jos muiden hiirenharmaat hiukset tai hailakat kulmakarvat on kummoinenkin tuohtumuksen tai paheksunnan aihe.
Jokohan me pian ollaan saatu Sirpan meikittömyys ja lippismieltymykset käsiteltyä? Sirpa tuntuu kelpaavan sekä itselleen että Matille aivan hyvin omana itsenään, eikö se jo riitä?
Sirpa olisi saanut Matin jos olisi halunnut.
Olisi mielenkiintoista nähdä se valokuva, missä Sirpa oli meikattu ja hiukset laitettuna.
Kuinka iso ero olisi.
Jokainen voisi siitä itse päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa olisi saanut Matin jos olisi halunnut.
Ehkä, ei siitä nyt saada varmuutta kun Sirpa itse ilmoitti ettei ole kiinnostunut.
Eräs kriteeri oli ikä, oli nuorin ja jossain määrin voisi mahdollistaa Matin toiveen omasta lapsesta.
Toinen kriteeri oli, että Matti luuli Sirpan olevan vaatimaton, kiltti ja taipuisa vaimo.
Onhan Mattikin nyt jo hieman kyllästynyt nyhtämään puhetta ja on niin tyly.
Luuli varmaan kun otti mukaan farmille, että avautuisi enemmän ja olisi vilkkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista nähdä se valokuva, missä Sirpa oli meikattu ja hiukset laitettuna.
Kuinka iso ero olisi.
Jokainen voisi siitä itse päätellä.
Se näkyy ekassa ”kirjejaksossa” kun Matti availee kirjeitä kotonaan ystäviensä ja siskonsa kanssa.
Pettyyköhän Katja pahasti kun ei tulekaan valituksi, tuntuu olevan tosi ihastunut Kalleen. Nelli on ihana! Tuollainen kaunis luonnonlapsi, sopis hyvin maatilaelämään.
Vierailija kirjoitti:
Pettyyköhän Katja pahasti kun ei tulekaan valituksi, tuntuu olevan tosi ihastunut Kalleen. Nelli on ihana! Tuollainen kaunis luonnonlapsi, sopis hyvin maatilaelämään.
Tykkään kans' tosta Nellistä. Miksiköhän jäänyt vähemmälle huomiolle myös ohjelmassa? Voi olla myös oma valinta. Niinaa vaan on hehkuteltu. Nelli ei varmaan pety, luo uraa Helsingissä. Eikä pety Katjakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika ankea näkökulma.
Hetkinen. Onko sinusta siis esim miehet epäviehättävämpiä kuin oikeasti ovat(?) kun eivät meikkaa? Miten ihminen voi olla silloin epäviehättävämpi kuin oikeasti on, jos on juuri sellainen kuin luoja on luonut?
Eikö asia kuitenkin ole niin päin, että meikkaamalla ihmine feikkaa olevansa kauniimpi, kuin oikeasti on? Oikeasti ihminen on ilman meikkiä just niin viehättävä kuin hän oikeasti on. Muu on paranneltua versioa. Ja jos kokee olevansa parantelun tarpeessa niin siitä vaan, mutta ei kaikki koe, että heidän pitäisi olla paremman näköisiä kuin oikeasti ovat. Joillekin kelpaa ihan se minkä näköisiä he OIKEASTI ovat.
Itse lopetun meikkaamisen alle 30v, enkä kyllä ajatellut, että olen vanha tai ettei ole väliä miltä näytän, mutta olen omasta mielestäni ihan hyvän näköinen ilman meikkiä ja se riittää minulle ja perheelleni. Työkaveritkaan eivät ole valitelleet, etteivät kestäsi katsella meikittömänä.
Ai täällähän onkin menossa jo Suuri Meikkifoorumi