Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
3161/4403 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri kaikki jaksot putkeen. Sirpa kiinnitti kyllä huomion erilaisuudellaan. Ensin ajattelin ujouden lisäksi jotakin asberger-juttua, mutta sitten sieltä kuitenkin tuli kaikenmoista mielipidettä ja muuttaa, että ehkäpä vain aluksi sisäänpäin kääntynyt tai jännittää kuvaustilanteissa.

Asperger

Jaahah. Että keittiöpsykologiaa kehiin. Kuka viitsii tuollaista pohtia? Älytöntä.

Vierailija
3162/4403 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse morsianehdokkaana ajattelisin, että ihan sulhaskandidaatin vuoksi haluan antaa itsestäni miellyttävän ja fiksun kuvan. Miettisin asiaa myös hänen kannaltaan, enkä pelkästään niin, että "mää nyt olen tämmönen kun olen, saa kelvata, ei kuulu muille".

Mielestäni se on itsekästä ja piittaamatonta.

Itse morsianehdokas luultavasti halusi näyttäytyä sellaisena kuin on. Ei miellyttävämpänä tai fiksumpana. Ihan vain rohkeasti omana itsenään.

Siitähän se riemu repeäisi, kun ensitapaamisen feikkaamisen jälkeen morsian palaisi takaisin omiin tuttuihin tapoihinsa, taitaisi jäädä sulhaselle huiputettu olo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/4403 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinkin, että "vaaditaan tai oletetaan".

Ennen ainakin lentoemänniltä vaadittiin meikkiä ja määrätyntyyppistä kampausta, en tiedä nykyisin.

Monessa työpaikassa oletetaan, että esimerkiksi asiakaspalvelussa tai työssä jossa ollaan esillä ja edustetaan firmaa ei olla täysin saunapuhtaana.

Tämä nyt siksi, kun täällä jotkut kertovat, että eivät käytä ikinä meikkiä tai ovat lakanneet meikkaamasta.

Ilmeisesti ovat sellaisessa työssä ettei tällä asialla ei ole niin väliä.

Hillitty meikki antaa kyllä ihmisestä huolitellumman kuvan, esimerkiksi jossain juhlatilaisuuksissa.

Naturellin ja pakkeloinnin välillä on myös välimuotoja.

Farmilla ollaan porkkanapellolla, meikistä viis.

Mutta välillä lähdetään treffeille ja liikutaan farmin ulkopuolella.

Itse morsianehdokkaana ajattelisin, että ihan sulhaskandidaatin vuoksi haluan antaa itsestäni miellyttävän ja fiksun kuvan. Miettisin asiaa myös hänen kannaltaan, enkä pelkästään niin, että "mää nyt olen tämmönen kun olen, saa kelvata, ei kuulu muille".

Minulle riittää, että ihminen on oma itsensä. Kun ei ole lantavaatteissa tai muuten selvästi hyvin likaisissa vaatteissa.

Olen tavannut työssäni muutamia ihmisiä, joista luulin ( luulimme ) että mitähän mahtaa tämä olla miehiään/ naisiaan pukeutumisen ja ulkonäön perusteella. Tapasin useimman kerran samoissa merkeissä. Eivät siis olleet pariskunta eivätkä yhtä matkaa liikenteessä, mutta tuli vaan mieleen.

No nainen oli jo iäkkäämpi mutta vielä työelämässä ja erikoislääkäri. Eipä olisi uskonut ulkonäkö/ pukeutumisvaikutelman perusteella.

Mies oli hammaslääkäri ja sama arvio myös hänenkin kohdalla. Kumpikaan ei ollut silti sen näköisiä kuin ns pubissa istujat voivat olla, mutta

vaikutelma kyllä yllätti. Olen viisastunut noiden kokemusten perusteella, enkä luokittele tai arvostele ketään. Ihmiset ovat omia persooniaan ja yksilöitä ja sitä meidän tulee kunnioittaa ja arvostaa.

Vierailija
3164/4403 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri kaikki jaksot putkeen. Sirpa kiinnitti kyllä huomion erilaisuudellaan. Ensin ajattelin ujouden lisäksi jotakin asberger-juttua, mutta sitten sieltä kuitenkin tuli kaikenmoista mielipidettä ja muuttaa, että ehkäpä vain aluksi sisäänpäin kääntynyt tai jännittää kuvaustilanteissa.

Asperger

Jaahah. Että keittiöpsykologiaa kehiin. Kuka viitsii tuollaista pohtia? Älytöntä.

Korjasin kirjoitusvirheen....en ota kantaa.

Vierailija
3165/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nimeni on Jussi enkä yhtään pidä tästä että nimeni omitaan tällaiseen hömppäsarjaan. Mihin voi valittaa?

Ainoa mahdollisuutesi on vaihtaa nimesi.🤣

Vierailija
3166/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

My name is Maa, Jussi Maa

Vierailija
3167/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian-sarjan hengessä voitaisiin tuottaa muutama elokuva. Siitäkö Suomen uusi vientituote. Hauskoja elokuvia voisivat olla esim:

Nautakauppias Uuno Maajussi- kartanonherran vävy.

Käpy endkö, kuinka Uuno Maajussi nai niin kauniin ja rikkaan emännän

Uuno Maajussin hevosen kaviokriisi

Maajussi menettää malttinsa

Maajussin maltti palailee hetkittäin

Maajussi armeijan leivissä - leivät tehty oman pellon viljasta

Maajussi Epsanjassa

Maajussi muuttaa maalta

Maajussin huikeat poikamiesvuodet maalla, merellä ja ilmassa

Maajussi, herra kartanonherra

Maajussin veljenpoika

Isäntä Uuno Maajussi- traktorimies

jne.

Vierailija
3168/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clarisse 43v ja Pasi 42v. Ovatkohan valehdelleet ikänsä?

No Clarisse näyttää ainakin ihan ikäiseltään, viehättävältä ja kauniilta naiselta.

Vierailija
3169/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Juuso löytänyt morsianta Saloon? 

Vierailija
3170/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niissä kahdessa viimeisessä jaksossa esitetään, kun ensi kerralla on valinnat ja jakso 12/14 on jo, että mitä kuuluu kesän jälkeen.

Vierailija
3171/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kesämaisemia!

Vierailija
3172/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän niissä kahdessa viimeisessä jaksossa esitetään, kun ensi kerralla on valinnat ja jakso 12/14 on jo, että mitä kuuluu kesän jälkeen.

Aiempien kausien jussien kuulumisia.

Vierailija
3173/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ”mut tota”..

Vierailija
3174/4403 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä Vappu tunkee naamalle utelemaan kiusallisia vanhoilta osallistujilta.

Koronan takia hänkään ei voi enää tulla niin lähelle, mutta oikein lypsää teennäiseen tapaansa entisten maajussien rakkauselämästä. 😅

Vierailija
3175/4403 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee! Huomenna!

Vierailija
3176/4403 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmässä Vappu tunkee naamalle utelemaan kiusallisia vanhoilta osallistujilta.

Koronan takia hänkään ei voi enää tulla niin lähelle, mutta oikein lypsää teennäiseen tapaansa entisten maajussien rakkauselämästä. 😅

Tuottaja sanelee mitä tehdään ja Vappu tekee niin.

Vierailija
3177/4403 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinkin, että "vaaditaan tai oletetaan".

Ennen ainakin lentoemänniltä vaadittiin meikkiä ja määrätyntyyppistä kampausta, en tiedä nykyisin.

Monessa työpaikassa oletetaan, että esimerkiksi asiakaspalvelussa tai työssä jossa ollaan esillä ja edustetaan firmaa ei olla täysin saunapuhtaana.

Tämä nyt siksi, kun täällä jotkut kertovat, että eivät käytä ikinä meikkiä tai ovat lakanneet meikkaamasta.

Ilmeisesti ovat sellaisessa työssä ettei tällä asialla ei ole niin väliä.

Hillitty meikki antaa kyllä ihmisestä huolitellumman kuvan, esimerkiksi jossain juhlatilaisuuksissa.

Naturellin ja pakkeloinnin välillä on myös välimuotoja.

Farmilla ollaan porkkanapellolla, meikistä viis.

Mutta välillä lähdetään treffeille ja liikutaan farmin ulkopuolella.

Tein kymmenen vuotta asiakaspalvelutyötä, eikä kukaan olettanut saatikka vaatinut meikin käyttöä. Se saunapuhtaus on todellakin riittävää ja ennen kaikkea hyvä asia! Puhdas, kammattu tukka siististi auki tai kiinni. Hyvä hygienia, puhdas ja hajuton. Siistit vaatteet. Ei kyllä koskaan tullut mitään sanomista asiakkailta, työnantajalta, eikä työkavereilta meikkaamattomuudesta. Kaikki työkaveritkaan eivät käyttäneet meikkiä.

Vierailija
3178/4403 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Kanala arvioi parisuhde-edellytykset

Ville ja Anniina antavat osallistujille laihdutusvinkkejä

Pimppa Laukka ratsaa osallistujien jääkaapit

Vierailija
3179/4403 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että kaikki työpaikat olettavat meikin käyttöä tms.

Mutta on kyllä sellaisiakin, joissa oletetaan.

Kävin aikoinaan paljonkin eräässä kaupassa, oli lähellä silloista asuntoa.

Siellä oli useita myyjiä töissä. Toiset meikkasivat, toiset eivät.

Eräs nainen oli usein kassalla, taisi olla noin 40-50-vuotias, vaikea arvioida. Hänellä ei ollut koskaan meikin meikkiä ja tukassa oli liru permanentti, jota hän ei laittanut koskaan muuten kuin pesi välillä.

Hiukset olivat kyllä aika kamalat, se oikein kruunasi värittömän muun olemuksen. Olivat tietenkin perus maantienväriset ja suomalaisen ohuet.

Olemus oli välillä niin ankea, että tuli jopa surullinen olo. Tuli mieleen, että voi ei, miksi et edes hiukan kohenna ulkomuotoasi, ihan jo omaksikin iloksesi. Asiakkaista puhumattakaan.

Muuta muutosta ei tullut olemukseen kuin se permanentti: oli välillä hiukan kikkarampi ja välillä suorempi kun kikkara loiveni aikaa myöten.

Vierailija
3180/4403 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei En edes katso kun käyn jossain onko meikkiä vai ei. Eli en todellakaan arvostele asiakaspalvelijoita.  Miksi?  jos palvelu on asiallista ja jouhevaa niin se on siinä. Nyt kun jotkuy maskia pitää niin on huonokuuloiselle ikävää jos on hiljainen myyjä esim.  hiljaa puhuva, Sellaiseen kiinnitän huomiota enkä ulkonäköön. Meikkipytty antaisi jopa ylimielisen kuvan

Ketju on lukittu.