Sain onnettomuudessa mustan silmän ja mies kieltäytyy näyttäytymästä kanssani missään
"Kaikki luulee kuitenkin että mä tein sen ja saan ite turpaan" oli hänen perusteensa. Ajatteleeko "normaali" kaduntallaaja noin, jos näkee vastaavan pariskunnan?
Kommentit (53)
Valitettavasti mies on oikeassa. Minunkin ensimmäinen ajatus olisi, että kyse on parisuhdeväkivallasta eikä siinä luultavasti mitkään selitykset auta (vaikka ne onkin totta) kun muuta vaan ajattelevat että suojelet pahoinpitelijää etkä uskalla lähteä väkivaltaisesta suhteesta. En minäkään miehesi asemassa haluaisi liikkua yhdessä ettei leimattaisi pahoinpitelijäksi ja koska ilmeisesti välität miehestäsi niin älä sitä häneltä myöskään vaadi.
Sain pienenä tyttönä (12) isältä turpaan eikä ketään aikuista kiinnostanut musta silmä. Eikä muita ylipäätään. Olin iso tyttö ikäisekseni ja tykkäsin nauraa. Mulle lähinnä naurettiin ja toki kiusattiin myös.
Eli miksi ei puututa lasten kokemaan väkivaltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla viisasta olla näyttäytymättä yhdessä kunnes silmä paranee. Minä löin kerran silmäni kaapin kulmaan ja kun kuljin mieheni kanssa kauppaan paikallisen elämämkoululais-baarin ohitse, hän meinasi saada siinä pihalla tupakoivalta miesjoukolta turpaansa jos ei olisi päässyt heiltä karkuun.
Tuo miesjoukko varmaan itse kuitenkin hakkaa vaimojaan.
Mutta sillä ei ole mitään väliä kun nämä "Sankarit" alkaa kiillottamaan kilpiään.
Ja näin leimattiin itselle täysin tuntematon miesjoukko vaimonhakkaajiksi. Olette vähintään yhtä pahoja kuin mamuista valittavat persurasistit.
Mä sain mustan silmän, kun lapsi riekkui sylissä. Sain selitellä asiaa, eikä kukaan uskonut selityksiäni.
En itse suostuisi näyttäytymään mieheni kanssa, jos mulla olisi musta silmä. Pelkäisin että joku hullu tulis hänelle raivoamaan ja pahimmassa tapauksessa vaikka puukottaisi. Hyi. Ihmiset ei todellakaan uskoisi että musta silmä on tullut onnettomuudesta, ellei miehelläkin ois tyyliin molemmat kädet kipsissä ja niskatuki.
Älä pakene tilannetta, vaan hae apua!
Meillä lapset on kovia koheltajia ja aina jotain osumaa ja mustelmaa. Onneksi ne kohelsi päiväkodissakin yhtä paljon, niin ne hoitajatkin aina esitteli päivän aikana tulleita mustelmia ja naarmuja..
Eräs kolmen lapsen äiti oli joskus hiekkalaatikolla ihan kauhuissaan lapseni otsan mustelmasta. Minusta se oli ihan tavallinen pienehkö mustelma. Paljon pahempaakin nähty. Muutenkin joskus tajusi, että kaikki lapset eivät ilmeisesti ole samanlaisia vipeltäjiä ja kiipelijöitä vailla itsesuojeluvaistoa.
Ap:n asiaan: ymmärrän miehen ajatuksen. Noin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Oletan, että tämä on vitsi?
Yksikään järkevä mies ei näyttäydy kahdestaan naisen kanssa jolla on musta silmä. Ei väliä onko parisuhteessa vai pelkkä kaveri.
Mutta sehän on vain rakkautta, jos mies välillä vähän koputtaa naista nyrkillä naamaan.
Kyllä ajattelee.