Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenpäivän kunniaksi VAADIN yleisurheilijoille housut jalkaan ja paidat päälle!

Vierailija
08.03.2021 |

Ratkaisu on tehtävä ylemmillä tahoilla! Jyrkkä ei bikineissä kilpailemiselle!

Valinnanvapaus ei toimi: ilman tiukkaa sääntöä kilpailijat voivat kokea joutuvansa painostuksen uhriksi ja siten ajautuvat vilauttelemaan liian paljastavissa asuissa vastoin tahtoaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38: mikä luonnonvalinta se on, että naisten pitää esiintyä mm. mieskatsojille?

Kyllä se on sitä samaa miesten manipuloivaa valtaa, jolla tässä maailmassa muutenkin naisia käytetään hyväksi. Tämä on kaikkien silmin nähtävä tabu urheilumaailmassa, jossa kaiken sanelee miesvaltainen mm. urheiluvaatebisnes.

Sairasta, ”luonnonvalinnan”valjastamista piiloseksis_min keinoin.

Tasa-arvoista kansainvälistä naistenpäivää kaikille!

Miehille on luotu visuaalinen seksuaalisuus. Miehet haluaa katsella naisia. Naiset haluaa näyttää itseään miehille. Luonnon FAKTA.

M38

Vierailija
42/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin yleisurheilun katselemisen silloin kun alkoi näkyä alahuulia naisten hypyissä. Ja nyt myös juoksulajeissa kameramies kuvaa pyllistäviä perceitä takaa. Hyi helv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin yleisurheilun katselemisen silloin kun alkoi näkyä alahuulia naisten hypyissä. Ja nyt myös juoksulajeissa kameramies kuvaa pyllistäviä perceitä takaa. Hyi helv.

Etköhän vähän liioittele, en minä ole mitään alahuulia nähnyt.

Vierailija
44/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilija täällä. Itse urheilen aina shortsimallin alaosassa, koska se pikkarimalli ei ole mielestäni mukava päällä. Noin puolet yleisurheilijakavereistani käyttää pikkarimallia, koska se on heidän mielestään parempi. Kaikkien pitää saada itse valita kisa-asunsa, ja molemmat alaosat ovat sallittuja joten molempia käytetään. Lähes poikkeuksetta kaikkien mielestä se normaali yläosa on paras päällä.

Vierailija
45/45 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi