Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto on ihan sammunut, ei edes kaukolukitus toimi?

Vierailija
14.07.2025 |

Kun menee sisälle niin virta-avaimesta ei tapahdu mitään. Ei koelaudassa valon valoa.

Mitä nyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. Ehkä olis parempi, että vaihdat polkupyörään jos et osaa diagnosoida tyhjän akun oireita. 

Lataa akku tai pakkokäynnistä ja aja akku täyteen.

Vierailija
2/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku. Soitto redgolle vaikka niin antavat avun. Jos on kaskovakuutus niin maksaa 50e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kossua ja kaljaa.

Vierailija
4/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran talvella Mitsusta loppui akku kun lämmittelin liikaa - valot jäi välkyttämään eikä ovia saanut kiinni / lukkoon... semmoista se on näiden nykyautojen kanssa.

Vierailija
5/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akku. Soitto redgolle vaikka niin antavat avun. Jos on kaskovakuutus niin maksaa 50e.

Soitto Autoliittoon eikä maksa mitään jos on jäsen.

Vierailija
6/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva on. Useammalla on kaskovakuutus. 

Vierailija
7/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ennemmin soittaa vakuutusyhtiöön, jos itse tilailee hinuria omin päin niin joutuu yleensä omavastuun maksamaan.

Vierailija
8/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen auto täytyy käyttää sellaisen huollon kautta jolta löytyy kyseisen automerkin ohjelmat jos akusta loppuu virta. Ei voi mitään tehdä kotona 

Vierailija
9/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jäsen ja jäin tien päälle. Asiakaspalvelusta sanoivat että lähin auto on niin kaukana että apua saat vasta joskus 6h päästä. En ole sen jälkeen jäsenmaksua maksanut.

Vierailija
10/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jäsen ja jäin tien päälle. Asiakaspalvelusta sanoivat että lähin auto on niin kaukana että apua saat vasta joskus 6h päästä. En ole sen jälkeen jäsenmaksua maksanut.

Juu autoliiton apu taitaa toimia vapaaehtoistoimintana eikä ole tehokasta. Vakuutusyhtiön tai redgon kautta tulee ihan päivystävät ammattilaiset auttamaan. Kaksi kertaa olen soittanut. Eka kerralla piti hinata korjaamolle, toisella kerralla käynnistettiin akku, kun jännite oli vähissä. 

Vierailija
11/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku on tyhjä. Kannattaa vaihdattaa uusi akku, jos on jo useamman vuoden ollut edellinen.

Vierailija
12/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tiedä, mikä tuska oli joskus korpitaipaleella vanhan Mazdan kanssa. Piti laittaa pyykkipoika, että ryyppy pysyi päällä.

Vierailija
13/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko avaimen paristot vaihdettu milloin?

Vierailija
14/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos autosi hajoaa tien päällä, ota ensin yhteyttä tiepalveluun. Autoliiton Tiepalvelu palvelee 24/7 numerossa 0200 8080, tai voit käyttää Autoliiton sovellusta vuorokauden ympäri numerossa 0800 0 4531. 

Vierailija
15/15 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii ainakin PK-seudulla; pari kertaa joutunut soittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi