Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei muistanut naistenpäivää mitenkään :(

Vierailija
08.03.2021 |

Itse jouduin aamu kahvit keittämään. 😒

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ajattele, että olis jotenkin erityisesti miesten asia muistaa naistenpäivä. Mä ennemmin toivotan toisille naisille hyvää naistenpäivää.

Näin juuri! Pitää olla ylpeä naiseudestaan ja siitä, kuinka hyvin meillä Suomessa on asiat. Jokainen suomalainen saa vaikuttaa itse siihen mitä voi tehdä sukupuolesta riippumatta. Jos joku tulee sinulle sanomaan, ettet voi tehdä jotain "koska olet nainen", niin Suomessa on mahdollista haistattaa pitkät p*skat sellaiselle ajatukselle!

Vierailija
42/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa teillä riittää, että mies keittää kahvit kerran vuodessa? 

Monet ei pysty edes siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit ap:lle! On kyllä rankkaa kun jopa kahvit joutuu itse keittämään....

Vierailija
44/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on 'siunattu' venäläisillä työkavereilla. Naistenpäivää ei todellakaan jätetä huomioimatta! Työpaikan naisväki pukee päälle vähän parempaa, oikeastaan ylipukeutumista ei tänään olekaan.

Työantaja tuottaa kakun kahvihuoneeseen ja pitää ylistyspuheen naisille.

No, ei tänä vuonna mutta hetken juhla saa hohtoa arkeen.

Mies taas ei tajua että päivä olisi jotenkin erityinen.

Vierailija
45/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan aamukahvin valmiiksi keitettynä ihan joka aamu, jotain iloa aamuvirkusta miehestä :).

Tosin ihan itse kaadan sen kahvin pannusta kuppiin. Inhoan itsekin tällaisia typeriä teemapäivä, enkä toivo että kukaan mua tänään onnittelisi.

Vau. Ihan itse kaadat kahvin kuppiin.

Miehet ei tee mitään kotona!

Vierailija
46/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tarkastaa onko nainen ottaa peilin edessä pienen tarkennuksen. Miehet ei ole naisia.

Vierailija
47/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies laittaa minulle joka aamu kahvin valmiiksi. Tänään oli pöydälle ilmestynyt myös suklaapatukka :)

Epätoivoinen mies, pelkää että lähdet parisuhteesta ja yrittää mielistellä sinua, tyypillinen b-korin mies.

Vierailija
48/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset ja thainaiset erottuu joukosta tänään Suomessa heitä on vaimoina ja työpaikoilla sekä yksityisyrittäjinä. Heillä on paljon omistusasuntoja Thaimaassa.

Vierailija
49/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on törkeeä teko.Se on moro miehelle.

Vierailija
50/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huomoita miestäsi miestenpäivänä? Ai niin, eihän sellaista ole. Höpsö minä, johan niillä on isänpäivä, mihin ne tarvitsee erillistä miestenpäivää.

Miestenpäivä on 19.11. Ota hyvä mies selvää ennenkuin tulet vinkumaan :D

Vierailija
51/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taitaisin saada turpaani jos rupeaisin vaimolle naistenpäivänä keittelemään aamukahveja (jos siis antaisin ymmärtää että varta vasten sen takia).

Kannattaa lähteä väkivaltaisesta suhteesta.

Tai ei vain kannata typerehtiä.

Ei. Väkivalta ei ole oikeutettua, vaikka kuinka pitäisi toisen käytöstä typeränä.

Eipä tahdo idea kirkastua.

Turpiinsa siis ansaitsee sellainen mies, joka viis veisaa naisista 364 päivää vuodessa ja yhtenä päivänä vuodessa keittää kahvit/tuo kukkapuskan tms.

Naistenpäivänä voi kaikin mokomin juhlia jotain todellisia saavutuksia kuten naisten äänioikeutta mutta kahvien keitto ja kukkapuskat ovat kyllä "menoa siitä missä aita on matalin".

Vierailija
52/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisenä sukupuolineutraalina aikana tällaiset voitaisiin kieltää loukkaavana.

Vierailija
53/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miunkaa mies ees tienny et on naistenpäivä, enkä siitä välitä. Töihin lähtiessäni mies ovella kuiskasi, että oon maailman kaunein nainen ja hän on niin iloinen ja kiitollinen minusta.

Niinkuin minäkin hänestä.

Vierailija
54/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huomoita miestäsi miestenpäivänä? Ai niin, eihän sellaista ole. Höpsö minä, johan niillä on isänpäivä, mihin ne tarvitsee erillistä miestenpäivää.

Kansainvälinen miestenpäivä on olemassa kyllä ja se on 19.11.

Vierailija
55/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivää bietetään vain venäläisten joukoissa. Meillä on Äitienpäivä vastaavassa tarkoituksessa. Jotkut humoristit tosin juhlivat sitten kynttilänpäivänä neiti-ihmisiä!

Vierailija
56/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kumpikaan edes halua viettää mitää päiviä. Miksi? Synttäri onnittelut toivotetaan ja vähän syödään hyvin, kuten usein muulloinkin. Vähän viiniä ja muuta mukavaa, kuten muulloinkin.  En ymmärrä näitä kaikkia päiviä ja meistä naisista osa odottaa kaikkea ylimääräistä. Eläkää muutenkin.

Vierailija
57/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies toivotti aamulla hyvää naistenpäivää, ja oli tehnyt 100 punnan lahjoituksen naisten turvakodeille. Viime vuonna lahjoitti tyttöjen koulutukseen. Musta aivan ihana tapa kun en itse mitään tarvitse. Lahjoitetaan toki myös kuukausittain, mutta pienempiä summia.

Vierailija
58/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehelle moro ehdottomasti.

Vierailija
59/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha päivä.

Vierailija
60/66 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI miehet ovat juuri tuollaisia apinoita. Onneksi voimme tehdä lapset ilman miesten sukusoluja, ja tulevaisuudessa jalostus meneekin niin pitkälle, ettemme synnytä mieihiä ollenkaan kun voimme valita lapsen sukupuolen.