Amk-tuttavani loppu työssä 3 lähdettä, minun gradussani 25
Kuvaa hyvin kuinka amk ei ole akateemisella tasolla, yritetään olla maistereita vaikka ei ymmärretä laajaa tietoa
Kommentit (34)
Mitä se yliO P I S T Olainen taas inisee?
Toisen tekemiä lähteitä voi käyttää tietyn verran, niistä on kuitenkin oltava lähdeluettelo.
Et osaa yhdyssanoja eikä mikään AMK-opinnäyte mene läpi kolmella lähteellä.
Etkä silti osaa kirjoittaa oikein.🤪
Eli omaa aineistoa ei ole kuin nimeksi ja valtaosa on leikkaa ja liimaa -tekniikalla kopioitu muualta.
Voisiko se Dunning-Kruger AP kertoa vielä sen alan mitä 'tuttavasi' opiskeli?
AMK lopputyö vastaa lähinnä yliopiston kandidaatin tutkintoa.
Jos sulla on gradussa 25 lähdettä. Verrataanko sun gradua tohtorin väitöskirjaan. Kakkoseksi kyllä jäät!
Et kuitenkaan osaa yhdyssanoja kirjoittaa.
Oletko ihan itse keksinyt omassa päässäsi että koetetaan olla maisteteita? Amk:sta ei valmistu maistereita eikä kukaan ole niin väittänytkään. Ylempi amk koulutus on rinnastettavissa siihen. Se on eri asia. Käytätkö tosiaan lauantai-iltasi tähän taistoon? Yksinäiset tenttiinluku-illat jääneet päälle vaikka valmistumisesta on jo aikaa? Get a life.
Voiko gradussa olla noin vähän? Mikä ala?
Et edes osannut lopputyötä kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan itse keksinyt omassa päässäsi että koetetaan olla maisteteita? Amk:sta ei valmistu maistereita eikä kukaan ole niin väittänytkään. Ylempi amk koulutus on rinnastettavissa siihen. Se on eri asia. Käytätkö tosiaan lauantai-iltasi tähän taistoon? Yksinäiset tenttiinluku-illat jääneet päälle vaikka valmistumisesta on jo aikaa? Get a life.
Amk nimenomaan yrittää muuttaa tutkintoja maisteriksi, kohtahan valmistuu tohtoreitakin
Vierailija kirjoitti:
Et osaa yhdyssanoja eikä mikään AMK-opinnäyte mene läpi kolmella lähteellä.
On niitä mennyt läpi jopa ilman lähteitä.
Onko työuupumus kun on loppu työssä?
Akateemisen luulisi osaavan edes yhdyssanat🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amk nimenomaan yrittää muuttaa tutkintoja maisteriksi, kohtahan valmistuu tohtoreitakin
Lähdettä et tähän kuitenkaan saanut vaikka niin ansioituneesti niistä aloituksessasi jauhoit (jos olet ap)?
Vai että loppu työssä😂
Käytätkö töissä heli kopteria vaiko kaivin konetta?
Minun uliopiston wänkkärissä on satamiljoonaabiljoonaa sivua ja miljardeja lähteitä. Kirjoitin sen iha ite käyttäen katgbt:tä.
Koetko kenties olevasi jotenkin parempi ihminen nyt kun kerroit tämän meille? Voin sanoa, että et ole.