Mitä ette ole tehneet, mitä muut kyllä?
Kommentit (15)
En ole koskaan käyttänyt pillereitä, kierukkaa yms. vaan mieheni on aina käyttänyt kumia. Vakituisessa parisuhteessa olen ollut yli vuosikymmenen.
Tuntenut varmuutta siitä, haluanko lapsia. Tuntuu että kaikki muut tietävät niin varmasti, miten toimia tämän suuren päätöksen kohdalla.
En ole koskaan ollut lentokoneessa.
En ole yhtään tupakkaa polttanut, en edes kokeillut.
En ole juonut itseäni alaikäisenä humalaan kertaakaan. Kaikki muistelevat ensimmäisiä överiksi menneitä kännejä ala-ikäisenä ja itse koin vastaavan 19-vuotiaana.
En ole liittynyt instagamiin. Sori jos termi liittyä on tässä väärä :D
En koskaan tarvinnut kotiintuloaikoja kun en käynyt juuri missään teininä.
En oo koskaan ollut vuokralla eli en ole koskaan maksanut vuokraa
En ole liittynyt instaan, twitteriin, snappiin enkä tiktokkiin
En ole kokeillut enkä käyttänyt huumeita
Minäkään en hankkinut opiskelijahaalaria.
En ole tulostanut arbuusia enkä nuollut kenenkään p r c tt ä.
Mennyt naimisiin. Kosittu on ja saman miehen kanssa olen edelleen, mutta naimisiin en mene.
Vierailija kirjoitti:
En ole liittynyt instaan, twitteriin, snappiin enkä tiktokkiin
En ole kokeillut enkä käyttänyt huumeita
Minäkään en hankkinut opiskelijahaalaria.
En ole huolinut älypuhelinta vaikka ilmasiksi olisen sen lahjana saanut.En myöskään ole mikään some tili F.B. Instagram.twtteri ymm.Mikä rauha siihen kätkeytyy.En ole valmistunut lukiosta,en amatikoulusta,en yliopistossta. Työtä silti tehnyt ja urakkapalkalla. Joten en koskaan en miehen kanssa saman katon alla asunut.Kun tienannut itse rahani.Joten ei tarvii miestä haukua täällä,kuten tällä moni.
En ole käynyt musiikkikonserteissa, teattereissa (paitsi lapsena jokusen kerran) tai "keikoilla". En käy ravintoloissa.