Onko täällä muita nuoria naisia, kenestä kukaan mies ei IKINÄ kiinnostu?
Kun olin 17-21v niin silloin edes joskus joku kiinnostui, mutta nekin on yhden käden sormilla laskettavissa. Nyt kun ikää on jo 28, niin KUKAAN ei enää edes vilkaise muhun päin. Olisi näköjään pitänyt silloin 20 vuotiaana vaan napata joku ja pitää se kun enää ei tunnu olevan mahiksia edes setämiehiin, kun nekin katselee minua nuorempia. Toinen juttu on että tässä iässä pariutumishaluiset ovat jo pariutuneet, ja jäljelle jääneitä ei kiinnosta.
Kommentit (146)
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25v jälkeen lähestymiset lisääntyi, Tinderissä tulee nykyään jatkuvasti superlikejä, kadulla ja ihan vaan ruokakaupassakin lähestytään säännöllisin väliajoin ja etenkin about 19-22v miehet juoksee perässä.
Tämä siis Suomessa, esimerkiksi Etelä-Euroopassa huomio ja lähestymisten määrä on tietty paljon massiivisempaa ja sitä huomiota tulee käytännössä koko ajan kun asunnolta poistuu.Huomio ja lähestymiset ei tietenkään korreloi sen kanssa, kuinka helposti löytää kumppanin.
Sopivia miehiä on tosi vähän, ja joku paljon vähemmän huomiota saava nainen voi löytää sattumalta helpommin sopivan kumppanin kuin minä.N28
Avaan tässä joutessani syitä tälle, tai niitä seikkoja joiden itse uskon olevan sen takana, että huomio ja lähestymiset lisääntyi 25 ikävuoden jälkeen huomattavasti.
- aikuistuminen, eli itsevarmuus ja itsetuntemus lisääntyi, suojamuurit laski ja tilalle tuli itsevarma rentous
- olen aina mukava miehille ja pyrin kohtaamaan ihmisen lämmöllä, jotta loisin hyvää energiaa maailmaan (nuorempana pelkäsin helpommin miehiä, nykyään luotan itseeni ja siihen ettei minua voi satuttaa, joten ei tarvitse suojata itseään nirppanokkailulla)
- halu olla ”cool” katosi kuten myös sellainen teinimäinen angastailu, eli nykyään olen iloisempi ja pyrin näyttäytymään ennemminkin lämminhenkisenä kuin jonain vaarallisen oloisena cool muijana
- itsekkyys väheni ja halu huolehtia muista kasvoiNäistä aikuistumiseen liittyvistä asioista huolimatta olen vilkas ja energinen luonne, mikä saa nuo 5-10 vuotta nuoremmat luulemaan minua enemmän heidän ikäisekseen.
Nuorempana olin masentuneempi kun taas nykyisin vapautuneempi.
Ulkonäöstä sen verran, että joku rupsahduksen esiaste on käynyt eli vartaloni ole enää niin ”juicy” kuin 20-vuotiaiden kavereideni, mutta yhtä hoikka olen kuin aina ennenkin, ja tyyli tätä päivää eikä mitenkään jämähtänyt tai mammamainen.
Minun tapauksessani tuo rupsahduksen esiaste on vain hyvä, sillä nuorempana kuulin paljon sitä, että olen jotenkin pelottava ja jopa jotain ”se on niin kaunis, että tuntuu ettei kehtaa kävellä edes samalla puolella katua sen kanssa”-juttua oli selän takana puhuttu, eli ei ole hyvä olla sen näköinen.Mutta siis en usko, että miehen saanti on 28-vuotiaalle sen vaikeampaa kuin 20-vuotiaallekaan, jos ei pönäköidy ja jämähdä.
Tosin niille pönäköityneille ja jämähtäneillekin riittää miehiä, mutta ne niiden miehet ei ole mitään itsevarmoja ja supliikkeja komistuksia, eli kannattaa miettiä missä voisi sopivaan tavalliseen mieheen tutustua. :)N28
Monikin nainen unohtaa että aloitteiden määrä ei ole sama kuin kiinnostuneiden määrä.
Aloitteisiin vaikuttaa - niin kuin arvelitkin - helppo lähestyttävyys, onnistumisen todennäköisyys, se kuinka tylyt pakit on odotettavissa mikäli tulee epäonnistuminen, ja millainen sosiaalinen stigma tästä seuraa.
Tässä erinomainen kirjoitus joka valaisee asiaa:
http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-ma…
Joo mä oon aika paljon tarkkaillut näitä ja huomannut, että esim. meikittömänä miehet lähestyy helpommin, ja muutenkin kannattaa olla ennemmin söpö tai seksikäs kuin mikään kohtalokas kaunotar, jos haluaa oikeasti kontaktia miehiin.
Ainoa millä on minun kannaltani merkitystä on se, mitä tapahtuu - ei sillä, mitä miehet minusta ajattelevat. Siitä kohtalokkaana kaunottaresta olemisesta ei saa mitään.
N28
Tosin baarissa ei edelleenkään lähestytä, mutta muuten kyllä paljon :)
Eniten lähestytään just ihan kadulla ja kaupassa, kesällä puistoissa ja rannoilla.
N28
Vierailija kirjoitti:
En usko että apn kertomus pitää paikkansa. Olen 38-vuotias ja edelleen huomiota tulee liiankin kanssa. Jos on vähänkään nätti naamalta ja kroppa on hoikka niin kyllä ne miehet kiinnittää huomiota.
Kyllähän ne katselee mutta se siitä.
Sama ongelma, paitsi olen vielä nuorempi. Olen kuvitellut että jos mies pitää tarpeeksi haluttavana niin lähestyy jos ei niin ulkonäössäni on vikaa.....
Kun olin parikymppisenä, miehet eivät minusta kiinnostuneet niin paljon kuin nyt lähes nelikymppisenä! Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Suomesta niin löydät miehet heti, lupaan.
Ei toiminut. Olen asunut 12 vuotta ulkomailla, edelleen ikisinkku. Olen vain näkymätön tai ällöttävä, en tiedä kumpi. N38
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma, paitsi olen vielä nuorempi. Olen kuvitellut että jos mies pitää tarpeeksi haluttavana niin lähestyy jos ei niin ulkonäössäni on vikaa.....
Millä perusteella oletat että
1) aina kun mies pitää naista ulkonäöllisesti haluttavana, hän pitää naista kiinnostavana
2) kaikki miehet lähestyvät aina kun pitävät naista kiinnostavana
Onko jokainen mies sinusta joku robotti joka toimii automaattisesti samalla tavalla kuin muutkin robotit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, täälläki yks nuori sinkku nainen. Ei ketään kiinnosta.
Mut veikkaan et iteppähän oon syyllinen. Oon ujo, introvertti, pelkään sosiaalisia tilanteita ja viihdyn paljon kotona. Olen ihan nätti mielestäni, mutta eihän ulkonäöllä mitään tee, jos on mätä sisältä.
En tykkää nettideittailusta (miehet saa musta sielä väärän kuvan, eräällekin olin pettymys kun olin hiljaisempi mitä luuli).
Livenä en uskalla ketään miestä itse lähestyä, joten en toisaalta voi vaatia, että ihastuksenikaan läheistyisivät minua. Vaikka niin salaa toivon.
Joten tässä sitä ollaan sinkkuna😁
Ja ehkä se kertoo jotain minusta, en ole vain haluttavan oloinen ihminen. Se on vaan hyväksyttävä.
Tuossa on sun ongelma. Heität heti kirveen kaivoon pienestäkin vastoinkäymisestä. Ei ole kovin vaikea kertoa deittiprofiilissaan. että olet aika hiljainen ja introvertti. Mielummin kuitenkin olet tekemättä mitään ja odotat ihmettä tapahtuvaksi.
Niinhän sanoin, että ite olen syyllinen.
Ja en tod palaa enää deittisovelluksiin. Haluan, että ihminen ihastuu muhun eikä johonkin profiiliin.
Paras olisi, että mies saa minusta ensiviakutelman livenä esim. kavereiden kanssa, jolloin olen oma itseni, iloinen ja rento, mutta myös hiljainen "seinäruusu". Ei viestittelyn perusteella, koska se on aivan vääristynyt kuva minusta, vaikka kuinka olisin oma itseni. (Esim. tätäkään en kertoisi kenellekkään randomille livenä, mitä nyt tähän kirjotan. Jos me oltas livenä jossain, olisin niin vaivaannuttavan hiljainen ihminen, että juoksisit karkuun.)
Itse olen livenä ihastunut tyyppeihin. Harmittaa vain, että ei ole ollut pokkaa mennä tekemään aloitetta. Ujo kun olen. Yhdenkin perään olen haikaillut liian pitkään.
Saa kai sitä haaveilla, että joku minuunkin joskus sillein ihastuisi. Ja nimenomaan sellainen johon itsekin olen ihastunut.
Mutta joo, olen realistinen ja ymmärrän, et ei sellaista välttämättä koskaan tapahdu.
En tiedä onko selityksessäni enää mitään järkeä, joten aika painua pehkuihin.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella oletat että
1) aina kun mies pitää naista ulkonäöllisesti haluttavana, hän pitää naista kiinnostavana
2) kaikki miehet lähestyvät aina kun pitävät naista kiinnostavana
Onko jokainen mies sinusta joku robotti joka toimii automaattisesti samalla tavalla kuin muutkin robotit?
En tiedä mistä tämä mielikuva on tullut. Ei siitä tarvitse vinoilla. Tarpeeksi ongelmia jo saanut muutenkin.
Olen näkymätön, niin luulen.
En kaunis, enkä ruma. En sosiaalinen, mutta en täysin epäsosiaalinenkaan. En ole huomiota herättävä, mutta en ole mikään täysi hiirikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut veikkaan et iteppähän oon syyllinen. Oon ujo, introvertti, pelkään sosiaalisia tilanteita ja viihdyn paljon kotona. Olen ihan nätti mielestäni, mutta eihän ulkonäöllä mitään tee, jos on mätä sisältä.
En tykkää nettideittailusta (miehet saa musta sielä väärän kuvan, eräällekin olin pettymys kun olin hiljaisempi mitä luuli).
Livenä en uskalla ketään miestä itse lähestyä, joten en toisaalta voi vaatia, että ihastuksenikaan läheistyisivät minua. Vaikka niin salaa toivon.
Ja ehkä se kertoo jotain minusta, en ole vain haluttavan oloinen ihminen. Se on vaan hyväksyttävä.
Tuossa on sun ongelma. Heität heti kirveen kaivoon pienestäkin vastoinkäymisestä. Ei ole kovin vaikea kertoa deittiprofiilissaan. että olet aika hiljainen ja introvertti. Mielummin kuitenkin olet tekemättä mitään ja odotat ihmettä tapahtuvaksi.
Tämä.
Naiset jaksavat valittaa kyllä yksinäisyyttään, mutta eivät jaksa tehdä sen eteen tarpeeksi työtä.
Ei se miehillekään ole kivaa olla kuukaudesta ja vuodesta toiseen nettideiteissä yrittämässä jututtaa naisia ja käydä aina 1.treffeillä, mutta se on pakko tehdä.
Huvittavaa, että yhden pettymyksen jälkeen luovutetaan. Mulla on miehenä ollut varmaan yli 50 pettymystä takana ja edelleen en suostu luovuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan sinä olet, pari vuotta liikaa ikää. 25v olisi vielä kelvannut.
Olet sairas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Naiset jaksavat valittaa kyllä yksinäisyyttään, mutta eivät jaksa tehdä sen eteen tarpeeksi työtä.
Ei se miehillekään ole kivaa olla kuukaudesta ja vuodesta toiseen nettideiteissä yrittämässä jututtaa naisia ja käydä aina 1.treffeillä, mutta se on pakko tehdä.
Huvittavaa, että yhden pettymyksen jälkeen luovutetaan. Mulla on miehenä ollut varmaan yli 50 pettymystä takana ja edelleen en suostu luovuttamaan.
Olen saanut ainakin 40-50 pakit. Koska saa luovuttaa? Ei siihen ole mitään sääntöä. Torjunta satuttaa ja harmittaa sukupuolesta riippumatta. N38
Kulttuuriero. Vika ei sinällään ole kenessäkään meistä. Miehet tahtoo iholle tulevan naisen ja naiset aloitteellisen herrasmiehen. (poikkeukset vahvistaa säännön)
Senpä takia idästä päin tulevat on erittäin suosittuja. Minkä maalainen mies sopisi naisille? Ihan mistä vaan, kunhan onpi herrasmies. Tilastoissa näkyy vilkkuneen Ranska, Saksa, USA, Ruotsi ja Viro. Tinderin kautta pystyy turvallisesti tutustumaan sulhasehdokkaisiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
En ole hän, mutta voin sen verran kommentoida, että joskus ei välttämättä tarvitse kuin sen yhden pettymyksen, joka vie pitkäksi aikaa kaiken toivon. Ja myös uskon miehiin. Pettymyksiä toki voi olla monenlaisia ja jokainen kokee sen yksilöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Kaikkien mieltä ei ole tehty kestämään jatkuvia torjuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies lähestyy niitä oikeasti kauniita naisia, koska eivät uskalla.
Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.
Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.
Helpoimmin lähestyttävä nainen on: söpö, kiltin näköinen, ehkä pitkähiuksinen. Vartalo voi olla 10/10, mutta miehet uskaltaa silti lähestyä jos naisesta tulee kiltin ja suloisen naisen viboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies lähestyy niitä oikeasti kauniita naisia, koska eivät uskalla.
Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.
Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.
Helpoimmin lähestyttävä nainen on: söpö, kiltin näköinen, ehkä pitkähiuksinen. Vartalo voi olla 10/10, mutta miehet uskaltaa silti lähestyä jos naisesta tulee kiltin ja suloisen naisen viboja.
Kuvailit mun frendin. Vasta nettitreffeillä sai lähestymisiä. Sitä aikaisemmin kukaan ei tehnyt aloitetta. On nyt suhteessa
Kunhan olet vaalea ja hoikka, vienti on varmaa.
Monikin nainen unohtaa että aloitteiden määrä ei ole sama kuin kiinnostuneiden määrä.
Aloitteisiin vaikuttaa - niin kuin arvelitkin - helppo lähestyttävyys, onnistumisen todennäköisyys, se kuinka tylyt pakit on odotettavissa mikäli tulee epäonnistuminen, ja millainen sosiaalinen stigma tästä seuraa.
Tässä erinomainen kirjoitus joka valaisee asiaa:
http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-ma…