Onko täällä muita nuoria naisia, kenestä kukaan mies ei IKINÄ kiinnostu?
Kun olin 17-21v niin silloin edes joskus joku kiinnostui, mutta nekin on yhden käden sormilla laskettavissa. Nyt kun ikää on jo 28, niin KUKAAN ei enää edes vilkaise muhun päin. Olisi näköjään pitänyt silloin 20 vuotiaana vaan napata joku ja pitää se kun enää ei tunnu olevan mahiksia edes setämiehiin, kun nekin katselee minua nuorempia. Toinen juttu on että tässä iässä pariutumishaluiset ovat jo pariutuneet, ja jäljelle jääneitä ei kiinnosta.
Kommentit (146)
Ei oo kukaan koskaan ollut kiinnostunut. Ja ei, en ole (aina) ollut lihava. 26 v asti olin alipainoinen, sairastuin masennukseen ja lihoin ylipainoiseksi. Ihan yhtä ilmaa olen miehille ollut aina. Baareissa ravasin joka viikonloppu 18-20-vuotiaana eikä koskaan lähestynyt kukaan. Ikisinkkuna hautaan. N32
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Suomesta niin löydät miehet heti, lupaan.
Tämä. Et vain ole tarpeeksi tasokas suomimiehille, ulkomaalaisille voisit varmaankin kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies lähestyy niitä oikeasti kauniita naisia, koska eivät uskalla.
Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.
Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.
Voiko sitten olla, että nämä naiset ei edes tiedä olevansa niin kauniita.
Itse olen mielestäni ihan okn näkönen, mutta välillä iskee epätoivo, että olenko sittenkään. Olenko oikeasti hirveän näkönen ja kukaan ei halua lähestyä minua. En koskaan kuule kehuja ulkonäöstäni. Paitsi ehkä läheisiltäni joskus. Olen reilusti yli kakskymppinen ja neitsyt.
Toisaalta yritän aina ajatella, että haluan ennemmin olla sisältä kaunis ja ulkonäöllä ei ole niin väliä.
Oikeastaan nyt kun ajattelin tarkemmin, niin saan enemmän ympärillä olevilta ihmisiltä hyviä kommenttia koskien enemmän luonnettani kuin ulkonäköäni.
En usko siihen, ettei kaunis nainen tietäisi olevansa (muiden mielestä) kaunis.
On tietysti olemassa joku urbaanilegenda kaunottarista jotka eivät itse edes tiedä olevansa kauniita, mutta tosimaailmassa kaunis nainen on kuullut ulkonäöstään vauvasta saakka aina ja kaikkialla, että vähän vaikea sitä on olla tietämättä.
T: kaunis nainen, ja vaikka ulkonäköni ei omia ihanteitani vastaakaan, niin aina mun ulkonäöstä on puhuttu, siis ihan lapsesta saakka niin miesten kuin naistenkin ja kaiken ikäisten toimesta
Itse olen nyt 27-vuotiaana hoikempi kuin vaikka 25-vuotiaana. Ikäni on kyllä aina arvioitu alakanttiin.
Yleisimmin ihmiset ovat aina uskaltaneet lähestyä vasta kännissä, en ole koskaan kokenut sellaista että tuntemattomat muuten lähestyisivät vaikka bussiasemalla keskellä päivää selvin päin.
Nyt pandemian aikaan tosin on vielä vaikeampi arvioida kiinnostuuko joku vai ei.
Naiset jotka haluatte löytää seuraa, elintärkeä neuvo teille: pitäkää kroppa hoikkana.
Pienikin ylipaino on iso turnoff.
Se on pieni juttu olla syömättä liikaa, mutta sen palkinto on suuri.
Ja miettikääpä miesten kohdalla, miehet ylistäisivät jumalia jos olisi jokin noin helppo keino kuten laihdutus jolla saisi naiset kiinnostumaan. Miehillä ei riitä edes, että bodaa itsensä atleettiseksi.
Miehen täytyisi opiskella joku todella korkea status tyyliin erikoislääkäri, että saisi edes osan siitä hyödystä mitä nainen saa pelkällä laihdutuksella ja treenaamisella. Ja siihen menisi 12 vuotta eikä siihen pysty kuin pieni osa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
25v jälkeen lähestymiset lisääntyi, Tinderissä tulee nykyään jatkuvasti superlikejä, kadulla ja ihan vaan ruokakaupassakin lähestytään säännöllisin väliajoin ja etenkin about 19-22v miehet juoksee perässä.
Tämä siis Suomessa, esimerkiksi Etelä-Euroopassa huomio ja lähestymisten määrä on tietty paljon massiivisempaa ja sitä huomiota tulee käytännössä koko ajan kun asunnolta poistuu.Huomio ja lähestymiset ei tietenkään korreloi sen kanssa, kuinka helposti löytää kumppanin.
Sopivia miehiä on tosi vähän, ja joku paljon vähemmän huomiota saava nainen voi löytää sattumalta helpommin sopivan kumppanin kuin minä.N28
Avaan tässä joutessani syitä tälle, tai niitä seikkoja joiden itse uskon olevan sen takana, että huomio ja lähestymiset lisääntyi 25 ikävuoden jälkeen huomattavasti.
- aikuistuminen, eli itsevarmuus ja itsetuntemus lisääntyi, suojamuurit laski ja tilalle tuli itsevarma rentous
- olen aina mukava miehille ja pyrin kohtaamaan ihmisen lämmöllä, jotta loisin hyvää energiaa maailmaan (nuorempana pelkäsin helpommin miehiä, nykyään luotan itseeni ja siihen ettei minua voi satuttaa, joten ei tarvitse suojata itseään nirppanokkailulla)
- halu olla ”cool” katosi kuten myös sellainen teinimäinen angastailu, eli nykyään olen iloisempi ja pyrin näyttäytymään ennemminkin lämminhenkisenä kuin jonain vaarallisen oloisena cool muijana
- itsekkyys väheni ja halu huolehtia muista kasvoi
Näistä aikuistumiseen liittyvistä asioista huolimatta olen vilkas ja energinen luonne, mikä saa nuo 5-10 vuotta nuoremmat luulemaan minua enemmän heidän ikäisekseen.
Nuorempana olin masentuneempi kun taas nykyisin vapautuneempi.
Ulkonäöstä sen verran, että joku rupsahduksen esiaste on käynyt eli vartaloni ole enää niin ”juicy” kuin 20-vuotiaiden kavereideni, mutta yhtä hoikka olen kuin aina ennenkin, ja tyyli tätä päivää eikä mitenkään jämähtänyt tai mammamainen.
Minun tapauksessani tuo rupsahduksen esiaste on vain hyvä, sillä nuorempana kuulin paljon sitä, että olen jotenkin pelottava ja jopa jotain ”se on niin kaunis, että tuntuu ettei kehtaa kävellä edes samalla puolella katua sen kanssa”-juttua oli selän takana puhuttu, eli ei ole hyvä olla sen näköinen.
Mutta siis en usko, että miehen saanti on 28-vuotiaalle sen vaikeampaa kuin 20-vuotiaallekaan, jos ei pönäköidy ja jämähdä.
Tosin niille pönäköityneille ja jämähtäneillekin riittää miehiä, mutta ne niiden miehet ei ole mitään itsevarmoja ja supliikkeja komistuksia, eli kannattaa miettiä missä voisi sopivaan tavalliseen mieheen tutustua. :)
N28
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka haluatte löytää seuraa, elintärkeä neuvo teille: pitäkää kroppa hoikkana.
Ja miettikääpä miesten kohdalla, miehet ylistäisivät jumalia jos olisi jokin noin helppo keino kuten laihdutus jolla saisi naiset kiinnostumaan. Miehillä ei riitä edes, että bodaa itsensä atleettiseksi.
Miehen täytyisi opiskella joku todella korkea status tyyliin erikoislääkäri, että saisi edes osan siitä hyödystä mitä nainen saa pelkällä laihdutuksella ja treenaamisella. Ja siihen menisi 12 vuotta eikä siihen pysty kuin pieni osa miehistä.
Palkinto? Eli palkinnoksi saa pinnallisen miehen jota kiinnostaa pelkkä ulkonäkö ja jättää heti jos tulee pari kiloa lisää? Ei kiitos, valitsen ruuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkinto? Eli palkinnoksi saa pinnallisen miehen jota kiinnostaa pelkkä ulkonäkö ja jättää heti jos tulee pari kiloa lisää? Ei kiitos, valitsen ruuan.
Ruokariippuvuus ja hedonismi on monen naisen turmio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies lähestyy niitä oikeasti kauniita naisia, koska eivät uskalla.
Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.
Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.
Voiko sitten olla, että nämä naiset ei edes tiedä olevansa niin kauniita.
Itse olen mielestäni ihan okn näkönen, mutta välillä iskee epätoivo, että olenko sittenkään. Olenko oikeasti hirveän näkönen ja kukaan ei halua lähestyä minua. En koskaan kuule kehuja ulkonäöstäni. Paitsi ehkä läheisiltäni joskus. Olen reilusti yli kakskymppinen ja neitsyt.
Toisaalta yritän aina ajatella, että haluan ennemmin olla sisältä kaunis ja ulkonäöllä ei ole niin väliä.
Oikeastaan nyt kun ajattelin tarkemmin, niin saan enemmän ympärillä olevilta ihmisiltä hyviä kommenttia koskien enemmän luonnettani kuin ulkonäköäni.
En usko siihen, ettei kaunis nainen tietäisi olevansa (muiden mielestä) kaunis.
On tietysti olemassa joku urbaanilegenda kaunottarista jotka eivät itse edes tiedä olevansa kauniita, mutta tosimaailmassa kaunis nainen on kuullut ulkonäöstään vauvasta saakka aina ja kaikkialla, että vähän vaikea sitä on olla tietämättä.T: kaunis nainen, ja vaikka ulkonäköni ei omia ihanteitani vastaakaan, niin aina mun ulkonäöstä on puhuttu, siis ihan lapsesta saakka niin miesten kuin naistenkin ja kaiken ikäisten toimesta
Eli tästä voin päätellä sen, että lapsena olin kaunis kun sain kehuja, mutta en enää murkkuiän jälkeen. Kehut loppu siihen.😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos turmiolla tarkoitat sitä, että kaltaisesi vátipäät jättää minut rauhaan niin valitsen oikein mieluusti turmion XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25v jälkeen lähestymiset lisääntyi, Tinderissä tulee nykyään jatkuvasti superlikejä, kadulla ja ihan vaan ruokakaupassakin lähestytään säännöllisin väliajoin ja etenkin about 19-22v miehet juoksee perässä.
Tämä siis Suomessa, esimerkiksi Etelä-Euroopassa huomio ja lähestymisten määrä on tietty paljon massiivisempaa ja sitä huomiota tulee käytännössä koko ajan kun asunnolta poistuu.Huomio ja lähestymiset ei tietenkään korreloi sen kanssa, kuinka helposti löytää kumppanin.
Sopivia miehiä on tosi vähän, ja joku paljon vähemmän huomiota saava nainen voi löytää sattumalta helpommin sopivan kumppanin kuin minä.N28
Avaan tässä joutessani syitä tälle, tai niitä seikkoja joiden itse uskon olevan sen takana, että huomio ja lähestymiset lisääntyi 25 ikävuoden jälkeen huomattavasti.
- aikuistuminen, eli itsevarmuus ja itsetuntemus lisääntyi, suojamuurit laski ja tilalle tuli itsevarma rentous
- olen aina mukava miehille ja pyrin kohtaamaan ihmisen lämmöllä, jotta loisin hyvää energiaa maailmaan (nuorempana pelkäsin helpommin miehiä, nykyään luotan itseeni ja siihen ettei minua voi satuttaa, joten ei tarvitse suojata itseään nirppanokkailulla)
- halu olla ”cool” katosi kuten myös sellainen teinimäinen angastailu, eli nykyään olen iloisempi ja pyrin näyttäytymään ennemminkin lämminhenkisenä kuin jonain vaarallisen oloisena cool muijana
- itsekkyys väheni ja halu huolehtia muista kasvoiNäistä aikuistumiseen liittyvistä asioista huolimatta olen vilkas ja energinen luonne, mikä saa nuo 5-10 vuotta nuoremmat luulemaan minua enemmän heidän ikäisekseen.
Nuorempana olin masentuneempi kun taas nykyisin vapautuneempi.
Ulkonäöstä sen verran, että joku rupsahduksen esiaste on käynyt eli vartaloni ole enää niin ”juicy” kuin 20-vuotiaiden kavereideni, mutta yhtä hoikka olen kuin aina ennenkin, ja tyyli tätä päivää eikä mitenkään jämähtänyt tai mammamainen.
Minun tapauksessani tuo rupsahduksen esiaste on vain hyvä, sillä nuorempana kuulin paljon sitä, että olen jotenkin pelottava ja jopa jotain ”se on niin kaunis, että tuntuu ettei kehtaa kävellä edes samalla puolella katua sen kanssa”-juttua oli selän takana puhuttu, eli ei ole hyvä olla sen näköinen.Mutta siis en usko, että miehen saanti on 28-vuotiaalle sen vaikeampaa kuin 20-vuotiaallekaan, jos ei pönäköidy ja jämähdä.
Tosin niille pönäköityneille ja jämähtäneillekin riittää miehiä, mutta ne niiden miehet ei ole mitään itsevarmoja ja supliikkeja komistuksia, eli kannattaa miettiä missä voisi sopivaan tavalliseen mieheen tutustua. :)N28
Olen huomannut saman efektin naisissa. Parikymppiset naiset (ne ketä tapaa) on itseään täynnä olevia nirppanokkia mutta 25-30 ikävuoden kohdalla alkaa olla järkeä päässä jo jonkun verran ja naisia voi kohdatakin ilman että sitä tarvitsee hävetä yrityksen jälkeen. On varmaan noissa parikymppisissäkin ihan järkeviä ja mukavia naisenalkuja, mutta ei niitä vain kohtaa missään tai ovat muuten vain ujoja/hiljaisia eikä niihin pysty saamaan oikein kontaktia.
M27
Ettei nyt olisi se että vain alfamies kelpaa tai pahapoika? Eikä esim. kouluttautunut, ujohko ja hiljaisempi akateeminen mies.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos turmiolla tarkoitat sitä, että kaltaisesi vátipäät jättää minut rauhaan niin valitsen oikein mieluusti turmion XD
Niin näyttää moni valitsevan. Ruoka maistuu ja sokeri on hyvää.
Toki jos olet ihan ok nätti, eli et tarpeeksi kuuma parhaille miehille, mutta liian hyvännäköinen peruspertille, niin sitten saattaa olla hiljaisempaa.
-Puhutko nyt väliinputoajista? ;DDD
Joo, täälläki yks nuori sinkku nainen. Ei ketään kiinnosta.
Mut veikkaan et iteppähän oon syyllinen. Oon ujo, introvertti, pelkään sosiaalisia tilanteita ja viihdyn paljon kotona. Olen ihan nätti mielestäni, mutta eihän ulkonäöllä mitään tee, jos on mätä sisältä.
En tykkää nettideittailusta (miehet saa musta sielä väärän kuvan, eräällekin olin pettymys kun olin hiljaisempi mitä luuli).
Livenä en uskalla ketään miestä itse lähestyä, joten en toisaalta voi vaatia, että ihastuksenikaan läheistyisivät minua. Vaikka niin salaa toivon.
Joten tässä sitä ollaan sinkkuna😁
Ja ehkä se kertoo jotain minusta, en ole vain haluttavan oloinen ihminen. Se on vaan hyväksyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää moni valitsevan. Ruoka maistuu ja sokeri on hyvää.
Kertoo vain siitä kuinka tasottomia te "ýhyy naiset on läskéjä"- úlisijat oikein olettekaan. Totuus on että teidän seura ja huomio on yhtä toivottua kuin kilo páskaa, joten on pelkkä helpotus että pari liikakiloani ja tatuointiani teidät karkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas huomannu että miehet tykkää tyhmistä ja pinnallisista naisista. Ainakin jos nainen on nätti, niin pitää olla tyhmä ja pinnallinen, jos nainen on nätti ja syvällinen sekä fiksu, nii se on hirvee joku uhka, tai sitten se tekee naisesta tylsän. Lähes aina sitä on vääränlainen, tapahtu mitä tahansa.:)!!!! Sen oon huomannu että vaikka mies olis kallion alla asuva juoppo, niin sekin mies sit arvostelee ettei kelpaa, tai liian pyöreä, liian laiha, liian sitä tai tätä. Koskaan ei ole hyvä kellekkään, ainakaan suomalaiselle miehelle jotka on nirppanokkia sekä estyneitä.
Ilosuus vaikuttaa niin, että se vetää miehiä puoleensa, mut jos sä et satu olee iloinen nii miehet kiertää kaukaa vaikka elämässä tuleep akostikki tilanteita ettei voi olla iloinen 247. Mua ei ainakaan miehen vuoksi kiinnosta vetää mitään roolia.
Miehenä tulee tilanteita joissa ei voi olla iloinen. Mutta ei myöskään jaksaisi olla aloitteellinen jatkuvien pakkien uhalla. Ei huvittaisi olla se aktiivisempi osapuoli joka tilaa juomat, hoitaa ongelmatilanteet, on valppaana jos naisen tarpeita pitää ottaa huomioon, on hauska ja nokkela ja sosiaalisesti nopea, jne.
Itse asiassa 100% ajasta ei huvittaisi edes puolet noista. Vaikka olisi iloinen.
Mutta miehenä tiedän että jollei huvita, naista ei saa. Mies, ellei ole poikkeuksellisen komea tai menestynyt, ei nimittäin vedä ainuttakaan naista puoleensa.
Mutta jatka vain etuoikeutettua elämääsi. Onhan se harmillista jos edes jotain pitäisi tehdä kumppanin löytääkseen.
Mikä olisikaan ihanampi kuin ujo, introvertti, älykäs ja lihaksikas nainen. Saisi palvoa sen lihaksikasta vartaloa ja keskustella järkeviä. Huumorintaju on myös tosi tärkeää. Sitä voi olla myös ujoilla ja introverteillä. Ja ns. älykäs huumori on minun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, täälläki yks nuori sinkku nainen. Ei ketään kiinnosta.
Mut veikkaan et iteppähän oon syyllinen. Oon ujo, introvertti, pelkään sosiaalisia tilanteita ja viihdyn paljon kotona. Olen ihan nätti mielestäni, mutta eihän ulkonäöllä mitään tee, jos on mätä sisältä.
En tykkää nettideittailusta (miehet saa musta sielä väärän kuvan, eräällekin olin pettymys kun olin hiljaisempi mitä luuli).
Livenä en uskalla ketään miestä itse lähestyä, joten en toisaalta voi vaatia, että ihastuksenikaan läheistyisivät minua. Vaikka niin salaa toivon.
Joten tässä sitä ollaan sinkkuna😁
Ja ehkä se kertoo jotain minusta, en ole vain haluttavan oloinen ihminen. Se on vaan hyväksyttävä.
Tuossa on sun ongelma. Heität heti kirveen kaivoon pienestäkin vastoinkäymisestä. Ei ole kovin vaikea kertoa deittiprofiilissaan. että olet aika hiljainen ja introvertti. Mielummin kuitenkin olet tekemättä mitään ja odotat ihmettä tapahtuvaksi.
Sanoisin näille naisille, jotka sanoo, että kukaan ei katsele tai tee aloitteita, että se on ihan nykyaikaa.
Kenellä riittää rohkeus lähestyä arjessa? Jos halutte tutustua miehiin niin tehkää nettideittitilejä.
Itse olen mies ja mulla on käytössä 7 eri sovellusta ja sivua.
80 treffit netistä, oikean elämän kautta 0 treffit.
Joskus naisten palstalla oli kysely, että "mitä kautta oletta tavanneet puolisonne" ja netistä-vaihtoehto johti ylivoimaisesti 42 prosentilla.