Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita nuoria naisia, kenestä kukaan mies ei IKINÄ kiinnostu?

Vierailija
07.03.2021 |

Kun olin 17-21v niin silloin edes joskus joku kiinnostui, mutta nekin on yhden käden sormilla laskettavissa. Nyt kun ikää on jo 28, niin KUKAAN ei enää edes vilkaise muhun päin. Olisi näköjään pitänyt silloin 20 vuotiaana vaan napata joku ja pitää se kun enää ei tunnu olevan mahiksia edes setämiehiin, kun nekin katselee minua nuorempia. Toinen juttu on että tässä iässä pariutumishaluiset ovat jo pariutuneet, ja jäljelle jääneitä ei kiinnosta.

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki tässä iässä ei ole enää niin hoikka kuin teininä, vaikka normaalipainossa olenkin. Se hyvin hoikka keho tuntui olevan miehiä eniten kiehtova juttu, nyt minussa on enemmän mistä tarttua ja myöskin voimaa ja lihaksia niin olen varmaan miesten silmissä joku tasapaksu täti.

Vierailija
2/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies lähestyy niitä oikeasti kauniita naisia, koska eivät uskalla.

Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.

Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että pitäisi olla joko äärimmäisen hoikka että enemmistö miehistä tykkäisi, tai sitten äärimmäisen iso että BBW fetisistit tykkäisi..

Vierailija
4/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis? 🥺👉👈

Vierailija
5/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilehan nettideittailua, eiköhän sieltä joku ukkeli löydy sullekin ehkä joku 60v

Vierailija
6/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan kiinnostunut, enkä ole enää kuori.

Vierailija
7/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kilttis? 🥺👉👈

Kelpaisi, mutta minä en kelpaisi sinulle koska sinulle kelpaa vain missiäkin kauniimmat fantasia-naiset.

Vierailija
8/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toki tässä iässä ei ole enää niin hoikka kuin teininä, vaikka normaalipainossa olenkin. Se hyvin hoikka keho tuntui olevan miehiä eniten kiehtova juttu, nyt minussa on enemmän mistä tarttua ja myöskin voimaa ja lihaksia niin olen varmaan miesten silmissä joku tasapaksu täti.

Melko varmasti salilla vilkaisen

Alfa42

Vierailija
9/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi myös. Olen kylläkin ujo ja ihmispelkoinen enkä käy oikein missään, johtunee paljon siitä. En vaan tykkää mistään bileistä, baareista, deittailusta tms. Eikä ne tule kotoa tai töistä hakemaan.

Vierailija
10/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois Suomesta niin löydät miehet heti, lupaan.

Vierailija
11/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.

Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.

Jaa miksei itse tehnyt liikettä miehien suuntaan. Miksi tasa-arvoisessa maassa miehen pitää olla se aloitteellinen osapuoli. Itse aikanaan lopetin aloitteiden teon, kun aina tuli pakit. Vähän kun tuli ikää lisää niin naiset alkoi tekemään itse alotteita. Pysyin vaan passiivisena.

Vierailija
12/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän hassuna sitä että naisten mielestä on ihan tavatonta jos kukaan ei kiinnostu.

"Nyt kun ikää on jo 28, niin KUKAAN ei enää edes vilkaise muhun päin."

Suurin osa naisista on miesten silmissä parhaimmillaan parikymppisinä, ja kuten kirjoititkin, Naisten biologisen kellon ja lapsikuumeen aloittama pariutumisrumba on jo poistanut enemmistön hyvistä miehistä markkinoilta.

20+ on naisen paras ikä, 28-32v miehen. Jos jää odottelemaan, voi jäädä junasta.

Vinkkini: nosta tasoasi ja ole aloitteellinen. Naiset aina olettavat että sen pitäisi riittää kun on nainen niin saa miehen silloin kun haluaa. No, aina se ei riitä.

Vierailija
13/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei itse halunnut nähdä yhtään viitseliäisyyttä asian eteen, vaan odottaa että jotain tapahtuu. Kaikki oma-aloitteisuus sysätty tässäkin tapauksessa miesten harteille.

Miehet eivät voi tehdä vastaavaa, koska kukaan ei tule kotiovelta hakemaan tai lähetä treffipyyntöä viestipalveluiden kautta.

Vierailija
14/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että pitäisi olla joko äärimmäisen hoikka että enemmistö miehistä tykkäisi, tai sitten äärimmäisen iso että BBW fetisistit tykkäisi..

Suurin osa kuitenkin tykkää ihan normaaleista naisista.

Vierailija
15/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on ylimääräistä, ja nimenomaan vyötäröllä?

Vierailija
16/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa miksei itse tehnyt liikettä miehien suuntaan. Miksi tasa-arvoisessa maassa miehen pitää olla se aloitteellinen osapuoli. Itse aikanaan lopetin aloitteiden teon, kun aina tuli pakit. Vähän kun tuli ikää lisää niin naiset alkoi tekemään itse alotteita. Pysyin vaan passiivisena.

Jostain syystä suurin osa naisista haluaa, että mies ottaa naisen. Vie jalat alta ja tekee jotain. Turhapa sitä on miettiä miksi asiat on näin, se vain pitää ymmärtää ja hyväksyä.

Vierailija
17/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v jälkeen lähestymiset lisääntyi, Tinderissä tulee nykyään jatkuvasti superlikejä, kadulla ja ihan vaan ruokakaupassakin lähestytään säännöllisin väliajoin ja etenkin about 19-22v miehet juoksee perässä.

Tämä siis Suomessa, esimerkiksi Etelä-Euroopassa huomio ja lähestymisten määrä on tietty paljon massiivisempaa ja sitä huomiota tulee käytännössä koko ajan kun asunnolta poistuu.

Huomio ja lähestymiset ei tietenkään korreloi sen kanssa, kuinka helposti löytää kumppanin.

Sopivia miehiä on tosi vähän, ja joku paljon vähemmän huomiota saava nainen voi löytää sattumalta helpommin sopivan kumppanin kuin minä.

N28

Vierailija
18/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah jälleen perinteinen virheajattelu. Kiinnostunut mies ei tarkoita samaa kuin aloitteen tekevä mies.

Vierailija
19/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vielä kaksi vuotta aikaa ennen kuin olet vanhus. Nauti siitä.

Vierailija
20/146 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskatrolli. Setämies-hullu taas.