Onko täällä muita nuoria naisia, kenestä kukaan mies ei IKINÄ kiinnostu?
Kun olin 17-21v niin silloin edes joskus joku kiinnostui, mutta nekin on yhden käden sormilla laskettavissa. Nyt kun ikää on jo 28, niin KUKAAN ei enää edes vilkaise muhun päin. Olisi näköjään pitänyt silloin 20 vuotiaana vaan napata joku ja pitää se kun enää ei tunnu olevan mahiksia edes setämiehiin, kun nekin katselee minua nuorempia. Toinen juttu on että tässä iässä pariutumishaluiset ovat jo pariutuneet, ja jäljelle jääneitä ei kiinnosta.
Kommentit (146)
Minua ei kukaan koskaan lähestynyt. En "seukannut" yläasteella eikä kukaan ollut minuun ihastunut. Parikymppisenä kukaan ei koittanut iskeä (paitsi aikuisma.tut ja muutama setämies), saman ikäluokan miehet ohittivat minut kuin ilmaa vaan. En ole koskaan ajatellut olevani mikään kaunotar, olen sen verran persoonallisen näköinen, mutta kroppani oli nuorempana tosi hyvä ja pitkät hiukset. Aika pahalta tuntui, kun kaveriporukastakin muilla tuntui olevan vähintään seurustelukokemus tai iskuyrityksiä, kun minua ei kukaan näyttänyt huomaavankaan.
Olen nyt kolmekymppinen, ja sama meininki senkun vaan jatkuu. Viimeksi kun kävin autistisen, sairaalloisen lihavan ja pesemättömän kaverini kanssa lasillisella, häntä tuli jututtamaan joku mies- minua. Alkoi naurattaa se tilanne; olin laittautunut ihan nätisti, käynyt suihkussa jne. ja sitten joku iskee silmänsä kaveriini, joka haisee hieltä ja tukka roikkuu silmillä pesemättömänä. :D
Sekin on erikoista, että vaikka hymyilen paljon ja puhun kohteliaasti kaikille, esim. miesmyyjät katsovat minua kulmat kurtussa, kuin ällöten tai paheksuen.
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi, nainen joka ei saa miehiltä minkäänlaista huomiota? Sen täytyy sitten olla sellainen nainen, joka on täysin eristäytynyt miehistä koska olen huomannut että aika kammottavatkin ilmestykset saa esim. Facessa miehiltä sydämiä. Toki nämä eivät itsekään ole mitään kiiltokuvapoikia, joten sekin mahdollista että tällaiset naiset ei vaan laske tällaisilta tasoisiltaan miehiltä saamaansa huomiota minkään arvoiseksi, eli eivät mielestään saa (komeilta) miehiltä huomiota.
Suurinosa miehistä vetää kaikki jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kukaan koskaan lähestynyt. En "seukannut" yläasteella eikä kukaan ollut minuun ihastunut. Parikymppisenä kukaan ei koittanut iskeä (paitsi aikuisma.tut ja muutama setämies), saman ikäluokan miehet ohittivat minut kuin ilmaa vaan. En ole koskaan ajatellut olevani mikään kaunotar, olen sen verran persoonallisen näköinen, mutta kroppani oli nuorempana tosi hyvä ja pitkät hiukset. Aika pahalta tuntui, kun kaveriporukastakin muilla tuntui olevan vähintään seurustelukokemus tai iskuyrityksiä, kun minua ei kukaan näyttänyt huomaavankaan.
Olen nyt kolmekymppinen, ja sama meininki senkun vaan jatkuu. Viimeksi kun kävin autistisen, sairaalloisen lihavan ja pesemättömän kaverini kanssa lasillisella, häntä tuli jututtamaan joku mies- minua. Alkoi naurattaa se tilanne; olin laittautunut ihan nätisti, käynyt suihkussa jne. ja sitten joku iskee silmänsä kaveriini, joka haisee hieltä ja tukka roikkuu silmillä pesemättömänä. :D
Sekin on erikoista, että vaikka hymyilen paljon ja puhun kohteliaasti kaikille, esim. miesmyyjät katsovat minua kulmat kurtussa, kuin ällöten tai paheksuen.
Kauniita naisia pelätään. Viimeisin lähestyminen tapahtui Virossa. Huomasin sikäläisten miesten olevan sinut kauniiden naisten seurassa. Valitettavasti unohdin kysyä numeroa 😩
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tällä palstalla on suositeltu miehiä jättämään naisten lähestyminen välistä kokonaan. Yläpeukkuja sataa kommenteille, missä naiset kehotetaan jättämään rauhaan. Miten tämä nyt yhtäkkiä taas kääntyy näin?
Mitä aktuaalista veetä??!! Nimenomaan täällä on yritetty auttaa. Ite vedätte liinoja kiinni ja sanotte ettei kiinnosta perhekuplat tai maksajana toimiminen. Asia kunnossa.
Jättäkää tilaa niille joita kiinnostaa.
Minäkin ajattelin lähteä ulkomaille.
Olen 35, en ole ikinä seurustellut.
Tinderissä en saa matcheja.
Nuorena olin paljonkin ihmisten ilmoilla, miehet ei halunneet seurustella. Ei vaikka osa sanoi rakastavansa.
Myöhemmin olen käynyt treffeillä. Työpaikalla olen yrittänyt tutustua miehiin, kaikilta pakit. (On siis iso työpaikka.)
Ei se vaan auta kun lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia pelätään. Viimeisin lähestyminen tapahtui Virossa. Huomasin sikäläisten miesten olevan sinut kauniiden naisten seurassa. Valitettavasti unohdin kysyä numeroa 😩
Varmasti pelätäänkin, mutta minä en ole kaunis. :) Muistan kun kouluaikoina löysin poikien tekemän listan siitä, kuka oli "kuumin" tyttö, minä olin listan vikana. Ihmettelin tätä, koska luokallani oli muutama todella inhottavasti käyttäytyvä ja suoraan sanottuna ruma tyttö, mutta en toisaalta ymmärrä miehiä muutenkaan. Yhdellä työpaikallani oli mies, joka ei puhunut minulle. Muille kyllä, minulle ei. Jos hänen oli aivan pakko vastata kysymykseeni, oli vihamielinen ja mulkoili seiniä.
t. onko rumuus rikos
Miksi miesten pitää lähestyä naisia? Miksi naiset eivät lähesty miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitää lähestyä naisia? Miksi naiset eivät lähesty miehiä?
Ongelma tuon kanssa on se, että jos nainen lähestyy niin sitten hän lähestyy vain top1% pitkiä mallistatusmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies lähestyy niitä oikeasti kauniita naisia, koska eivät uskalla.
Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.
Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.
Jaa miksei itse tehnyt liikettä miehien suuntaan. Miksi tasa-arvoisessa maassa miehen pitää olla se aloitteellinen osapuoli. Itse aikanaan lopetin aloitteiden teon, kun aina tuli pakit. Vähän kun tuli ikää lisää niin naiset alkoi tekemään itse alotteita. Pysyin vaan passiivisena.
Jostain syystä suurin osa naisista haluaa, että mies ottaa naisen. Vie jalat alta ja tekee jotain. Turhapa sitä on miettiä miksi asiat on näin, se vain pitää ymmärtää ja hyväksyä.
Se nyt on yksi ja sama mitä naiset haluavat, ei täällä naisia varten olla.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tällä palstalla on suositeltu miehiä jättämään naisten lähestyminen välistä kokonaan. Yläpeukkuja sataa kommenteille, missä naiset kehotetaan jättämään rauhaan. Miten tämä nyt yhtäkkiä taas kääntyy näin?
Koska ihanat miehet saavat tietenkin lähestyä.
Ei kovin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aktuaalista veetä??!! Nimenomaan täällä on yritetty auttaa. Ite vedätte liinoja kiinni ja sanotte ettei kiinnosta perhekuplat tai maksajana toimiminen. Asia kunnossa.
Jättäkää tilaa niille joita kiinnostaa.
Kyllä naisten viesti on, että jätä meidät rauhaan.
Ja että muista käydä suihkussa.
Näin miehenä on sanottava, että jos sua ei ole torjuttu vähintään sataan kertaan, niin et ole kunnolla edes yrittänyt. Naisille tunnutaan antavan ihan ihme neuvoja treffailun suhteen, vaikka vain kolmella neuvolla pääsee kuka tahansa pitkälle: Nosta omaa tasoasi, laske tavoitetasoasi ja ennen kaikkea yritä ja sitten yritä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
mikä se setämies on?
Yli 20-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä on sanottava, että jos sua ei ole torjuttu vähintään sataan kertaan, niin et ole kunnolla edes yrittänyt. Naisille tunnutaan antavan ihan ihme neuvoja treffailun suhteen, vaikka vain kolmella neuvolla pääsee kuka tahansa pitkälle: Nosta omaa tasoasi, laske tavoitetasoasi ja ennen kaikkea yritä ja sitten yritä uudestaan
Jep, moni nainen varmaan ällistyisi miten kovaa työtä nettideittailu vaatii tavismiehenä.
Itse poistin ja tein uudestaan tinder-tilini 45 kertaa viime vuonna.
Sen lisäksi kävin joka päivä katsomassa 6 muun sovelluksen/sivuston jos siellä olisi jotain uusia viestejä, melkein ikinä ei ollut tai jos oli niin se oli pullukalta.
Ap tarkoittaa että kukaan KUNNOLLINEN mies ei kiinnostu
Aika usein "kukaan ei kinnostu" tarkoittaa seuraavaa.
Kukaan ei kiinnostu.
Paitsi.
- liian vanhat
- liian nuoret
- liian omituiset
- liian lyhyet
- liian hintelät
- liian rumat
- liian nörttimäiset
- miehet jotka osoittavat kiinnostusta samalla tavalla kuin valittaja itse. Eli eivät tee aloitta, vie jalkoja alta ja nappaa mukaansa suureen seikkailuun kun nainen vain keskittyy kokemaan elämyksiä
Mistä mies voi tietää onko hänellä oikeus lähestyä? Yleensähän lähestyminen koetaan häirintänä. Miehen pitäisi tietää 100% varmasti olevansa se lentäjälaatikkoleukakirurgi uskaltaakseen lähestyä naista. Muiden lähestymistä/huomiota ei edes lasketa.
Onneksi ulkomailta vielä löytyy naisia, joille kelpaa tavallinen raitis ja kiltti mies :)
Niin. Toisaalta mietin, miten pieni elinympyrä sitten on, koska mäkin sosiaalisten tilanteiden pelkoisena olen tavannut opiskeluissa, työpaikoilla ja tapahtumissa jonkun verran vastakkaista sukupuolta. Ei läheskään kaikkien kanssa olisi seurustelu tullut kysymykseen, mutta joidenkin kanssa juttu luisti hyvin.
Enkä muista koskaan lähteneeni kotoa sillä ajatuksella, että jonkun olisi kiinnostuttava minusta. Ihmiset lähestyy mun kokemuksen mukaan paremmin, jos on itse kiinnostunut heistä. Jouduin tämän ihan itse opettelemaan ja siedättymään pois ihmisten pelosta. Sieltä sitten joko valikoituu ne, joiden kanssa kemiat pelaa. Jos taas sellaista ihmistä ei löydy, niin mun mielestä elämää kannata elää odottamalla häntä. Kaikki eivät valitettavasti löydä puoliskoaan, ja monet ovat jonkun kanssa, mutta onnettomia silti.
Siis anteeksi, nainen joka ei saa miehiltä minkäänlaista huomiota? Sen täytyy sitten olla sellainen nainen, joka on täysin eristäytynyt miehistä koska olen huomannut että aika kammottavatkin ilmestykset saa esim. Facessa miehiltä sydämiä. Toki nämä eivät itsekään ole mitään kiiltokuvapoikia, joten sekin mahdollista että tällaiset naiset ei vaan laske tällaisilta tasoisiltaan miehiltä saamaansa huomiota minkään arvoiseksi, eli eivät mielestään saa (komeilta) miehiltä huomiota.