Onko täällä muita nuoria naisia, kenestä kukaan mies ei IKINÄ kiinnostu?
Kun olin 17-21v niin silloin edes joskus joku kiinnostui, mutta nekin on yhden käden sormilla laskettavissa. Nyt kun ikää on jo 28, niin KUKAAN ei enää edes vilkaise muhun päin. Olisi näköjään pitänyt silloin 20 vuotiaana vaan napata joku ja pitää se kun enää ei tunnu olevan mahiksia edes setämiehiin, kun nekin katselee minua nuorempia. Toinen juttu on että tässä iässä pariutumishaluiset ovat jo pariutuneet, ja jäljelle jääneitä ei kiinnosta.
Kommentit (146)
Minä, nyt 30 vuotiaana ei jaksa kiinnostaa enää, ammattikoulussa yms, vain mun opiskelu kavereihin ihastuttiin, annettiin kukkia, pyydettiin treffeille yms.
Kun katson itseäni jälkikäteen niin kai sit olin liian ujo, arka yms, en mielestäni ollut edes ruma,mut olisi pitänyt olla tietynlainen.
No minusta on kiinnostunut miehet viimeksi joskus 12 vuotiaana. Setämiehet siis, ei oman ikäiset pojat. Sitten kun itse tulin aikuiseen ikään, ei ketään uskaltanut lähestyä. Itse piti tehdä aloitteet. En omasta mielestäni ole mikään erityisen kaunis, mutta vaikea sitä on itse arvioida. Usein sitä kyllä kuulee, ettei kauniita naisia uskalla miehet lähestyä. Kyllä minunkin mieheni oli ihan ihmeissään kun kerroin olevani neitsyt ja ettei minua ole miehet lähestyneet. Hän oletti minun olevan joku kovaksi keitetty kokenut nainen, jolle ei tavismies edes kelpaa.
Täällä sama homma. Kans joskus teininä pojat osottaneet kiinnostusta, mut ei enää. Ja olen toisaalta vasta 25 vuotias.
Välillä niin haluaisin tietää mikä mättää. Itse veikkaan sitä, että olen tylsä. Introvertti ja tylsä.
Nonni, sun elämä sitten vissii meni siinä. harmi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ja toki tässä iässä ei ole enää niin hoikka kuin teininä, vaikka normaalipainossa olenkin. Se hyvin hoikka keho tuntui olevan miehiä eniten kiehtova juttu, nyt minussa on enemmän mistä tarttua ja myöskin voimaa ja lihaksia niin olen varmaan miesten silmissä joku tasapaksu täti.
Niin että mennyt juna? Nuorena sitä oli hoikka ja nyt ei enää. Minkäs sille voi... vähän kuin nuorena pystyi juoksemaan satasen alle 10s, nyt ei enää kroppa siihen taivu.
No ei sillä. Sun lailla ajattelevia on varmasti monia. Paino tosin EI OLE mikään staattinen tila, jota ei voisi muuttaa, koska on tietyn ikäinen. Mutta tästä lienee turha alkaa jankkaamaan. Et esittäisi asiaa noin, jos ajattelisit asiasta järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Ja toki tässä iässä ei ole enää niin hoikka kuin teininä, vaikka normaalipainossa olenkin. Se hyvin hoikka keho tuntui olevan miehiä eniten kiehtova juttu, nyt minussa on enemmän mistä tarttua ja myöskin voimaa ja lihaksia niin olen varmaan miesten silmissä joku tasapaksu täti.
Jos tiedät, että hoikkuus oli se juttu, ja se toimikin kohdallasi, niin tiedät mitä tehdä.
Mä oon taas huomannu että miehet tykkää tyhmistä ja pinnallisista naisista. Ainakin jos nainen on nätti, niin pitää olla tyhmä ja pinnallinen, jos nainen on nätti ja syvällinen sekä fiksu, nii se on hirvee joku uhka, tai sitten se tekee naisesta tylsän. Lähes aina sitä on vääränlainen, tapahtu mitä tahansa.:)!!!! Sen oon huomannu että vaikka mies olis kallion alla asuva juoppo, niin sekin mies sit arvostelee ettei kelpaa, tai liian pyöreä, liian laiha, liian sitä tai tätä. Koskaan ei ole hyvä kellekkään, ainakaan suomalaiselle miehelle jotka on nirppanokkia sekä estyneitä.
Ilosuus vaikuttaa niin, että se vetää miehiä puoleensa, mut jos sä et satu olee iloinen nii miehet kiertää kaukaa vaikka elämässä tuleep akostikki tilanteita ettei voi olla iloinen 247. Mua ei ainakaan miehen vuoksi kiinnosta vetää mitään roolia.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies lähestyy niitä oikeasti kauniita naisia, koska eivät uskalla.
Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.
Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.
Voiko sitten olla, että nämä naiset ei edes tiedä olevansa niin kauniita.
Itse olen mielestäni ihan okn näkönen, mutta välillä iskee epätoivo, että olenko sittenkään. Olenko oikeasti hirveän näkönen ja kukaan ei halua lähestyä minua. En koskaan kuule kehuja ulkonäöstäni. Paitsi ehkä läheisiltäni joskus. Olen reilusti yli kakskymppinen ja neitsyt.
Toisaalta yritän aina ajatella, että haluan ennemmin olla sisältä kaunis ja ulkonäöllä ei ole niin väliä.
Oikeastaan nyt kun ajattelin tarkemmin, niin saan enemmän ympärillä olevilta ihmisiltä hyviä kommenttia koskien enemmän luonnettani kuin ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas huomannu että miehet tykkää tyhmistä ja pinnallisista naisista. Ainakin jos nainen on nätti, niin pitää olla tyhmä ja pinnallinen, jos nainen on nätti ja syvällinen sekä fiksu, nii se on hirvee joku uhka, tai sitten se tekee naisesta tylsän. Lähes aina sitä on vääränlainen, tapahtu mitä tahansa.:)!!!! Sen oon huomannu että vaikka mies olis kallion alla asuva juoppo, niin sekin mies sit arvostelee ettei kelpaa, tai liian pyöreä, liian laiha, liian sitä tai tätä. Koskaan ei ole hyvä kellekkään, ainakaan suomalaiselle miehelle jotka on nirppanokkia sekä estyneitä.
Ilosuus vaikuttaa niin, että se vetää miehiä puoleensa, mut jos sä et satu olee iloinen nii miehet kiertää kaukaa vaikka elämässä tuleep akostikki tilanteita ettei voi olla iloinen 247. Mua ei ainakaan miehen vuoksi kiinnosta vetää mitään roolia.
Oikeasti olet huomannut sen, että menevät ja sosiaaliset miehet eli miehet, jotka yleisesti ovat aloitteellisia, ovat kiinnostuneita menevistä ja sosiaalisista naisista. Et pysty sanomaan mitään miehistä, jotka eivät ylipäänsä tee aloitteita. Syvällisille ja fiksuille naisille löytyisi miehiä, mutta naisten pitäisi itse tehdä asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti kauneimmat naiset ovat yksinäisimpiä. Monet jopa neitsyitä. Miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat ettei ole mahkuja/on jo poikaystävä jne.
Tämä ilmiö on erityisesti Suomessa huomattava. Yksikin tuntemani mallin näköinen nainen menetti neitsyytensä vasta 24 vuotiaana. Ei vain miehet koskaan tehneet mitään liikettä häneen, koska on kuvitelma että on varattu tai että ei mahdollisuutta. Oikeasti on halunnut, että joku mies tekisi jotain.
Itse olen mielestäni ihan okn näkönen, mutta välillä iskee epätoivo, että olenko sittenkään. Olenko oikeasti hirveän näkönen ja kukaan ei halua lähestyä minua. En koskaan kuule kehuja ulkonäöstäni. Paitsi ehkä läheisiltäni joskus. Olen reilusti yli kakskymppinen ja neitsyt.
Toisaalta yritän aina ajatella, että haluan ennemmin olla sisältä kaunis ja ulkonäöllä ei ole niin väliä.
Oikeastaan nyt kun ajattelin tarkemmin, niin saan enemmän ympärillä olevilta ihmisiltä hyviä kommenttia koskien enemmän luonnettani kuin ulkonäköäni.
Tuli tästä mieleen, että joskus joillekin naisille tekisi hirveästi mieli käydä sanomassa, että hän on kaunis.
Olen vain liian arka tekemään niin. Mutta voisin itse naisena kuvitella miten ihanalta se tuntuisi, jos saisi random ihmiseltä yhtäkkiä sellaisen kehun.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Suomesta niin löydät miehet heti, lupaan.
Sama!! Vain suomessa ihmisten itsetunto on niin heikko ettei uskalleta yhtään mitään. Ulkomailla miehillä pilkettä silmissä ja ne tulee juttelemaan asiallisesti, selvinpäin jopa kadulla, bussissa tai junassa istuu viereen jne. Ja ne miehet on komeita ja hyvissä ammateissa.
Kun katsoo noita yleisurheilijoita, niin kolmiloikkaajilla on mahtavat urheilulliset vartalot, jotka ovat minun mieleeni. Korkeushyppääjillä on ehkä monen mielestä liiankin laihat vartalot, mutta mielestäni tuollainen pitkä ja hoikka on ihana.
Oikeasti olet huomannut sen, että menevät ja sosiaaliset miehet eli miehet, jotka yleisesti ovat aloitteellisia, ovat kiinnostuneita menevistä ja sosiaalisista naisista. Et pysty sanomaan mitään miehistä, jotka eivät ylipäänsä tee aloitteita. Syvällisille ja fiksuille naisille löytyisi miehiä, mutta naisten pitäisi itse tehdä asialle jotain.
-Ei.. Ei ne oo ollu mtn meneviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleen, että joskus joillekin naisille tekisi hirveästi mieli käydä sanomassa, että hän on kaunis.
Olen vain liian arka tekemään niin. Mutta voisin itse naisena kuvitella miten ihanalta se tuntuisi, jos saisi random ihmiseltä yhtäkkiä sellaisen kehun.
Kehumalla ihmistä ei ainakaan menetä mitään. Sillä on vain yläpuolta, win/win.
Miehellä ainoa uhka siinä on se, että naisen väkivaltainen mies tulee nurkan takaa ja hakkaa hänet kun yritti hänen mielestään vikitellä naistaan.
En usko että apn kertomus pitää paikkansa. Olen 38-vuotias ja edelleen huomiota tulee liiankin kanssa. Jos on vähänkään nätti naamalta ja kroppa on hoikka niin kyllä ne miehet kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Olen miettinyt tätä asiaa aika paljon ja siinä saattaa olla se perä, että jos nainen on kaunis, miehiä ehkä jännittää lähestyä sellaista naista. Mutta jos se nainen on vähän "höpsö", tai siis "tyhmä" kaikille hymyilevä hihittäjä jota on helppo viihdyttää huonoillakin jutuilla, niin miehet uskaltaa lähestyä helpommin. Koska siinä ei sitten tavallaan menetä mitään. Jos nainen on kaunis JA älykäs, siinä moni mies tuntee liikaa suorituspaineita. Tai jotain. Mutta kyllähän se on ihan totta, että miehet lähestyy helpommin jos esittää vähän höpsöä.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en usko hetkeäkään tähän teoriaan. Varsinkin nyt someaikakautena vähänkään nätimmät naiset saavat kasapäin huomiota ulkonäöstään, osa ahdistavan paljonkin. Komeimmilla miehillä ei ole mitään ongelmaa lähestyä kauneimpia naisia. Myös kuolaavilla setämiehillä on pokkaa lähestyä. Tavismiehet katselee sitten tavisnaisia.
Toki jos olet ihan ok nätti, eli et tarpeeksi kuuma parhaille miehille, mutta liian hyvännäköinen peruspertille, niin sitten saattaa olla hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Olen miettinyt tätä asiaa aika paljon ja siinä saattaa olla se perä, että jos nainen on kaunis, miehiä ehkä jännittää lähestyä sellaista naista. Mutta jos se nainen on vähän "höpsö", tai siis "tyhmä" kaikille hymyilevä hihittäjä jota on helppo viihdyttää huonoillakin jutuilla, niin miehet uskaltaa lähestyä helpommin. Koska siinä ei sitten tavallaan menetä mitään. Jos nainen on kaunis JA älykäs, siinä moni mies tuntee liikaa suorituspaineita. Tai jotain. Mutta kyllähän se on ihan totta, että miehet lähestyy helpommin jos esittää vähän höpsöä.
Itse olen ujompi ja hiljaisempi mies. Meillä oli töissä sellainen kaunis ja vähän höpsö nainen. Tai ainakin sellainen rennompi, jolle monet miehet heittivät usein juttua, hän nauroi paljon ja vaikutti ihan kivalta tyypiltä. En silti osannut sanoa mitään. Tuli vain enemmän suorituspaineita, kun tuntui, että niin moni muu hauskuutti häntä.
Welcome to my world… :D