Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla tutuilla ikätovereillani on jo silmänympärysryppyjä

Minä-85
07.03.2021 |

...minulla ei vielä yhtäkään. Kiitos geenit!

Olisi tosi ankeaa, jos ihossa näkyisi jo ikääntymisen merkkejä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt usein samaa. Jännä miten toiset näyttää jo kolmekymppisinä tosi kuluneilta, vaikka ois terveet elämäntavat. Kai se tosiaan on geeneistä kiinni?

Vierailija
2/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin silmänympärysiho on vielä täysin rypytön.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole vielä lähes viiskymppisenäkään yhtäkään ryppyä silmissä että tules 10v päästä kehuskelemaan uudestaan.

Vierailija
4/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pyllysilmän rypyt?

Vierailija
5/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laihat naiset rypistyy tosi nuorina, jopa kolmekymppisinä.

Vierailija
6/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin silmänympärysiho on vielä täysin rypytön.

N40

Mutta silmänaluset alkaa roikkumaan. :( Laitanko hillitysti botoxia vai menenkö luomuna?

m40

Vierailija
7/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai 35-vuotiaana pidä ollakaan, kun pysyvät uurteet alkavat ilmestyä hiljakseen 40 ikäpyykin jälkeen.

Kuten sanottu: kolmivitosissa on vielä rypyttömyyshehkuttajia mutta nelivitosissa ei.

Miksiköhän?

No koska jotain alkaa tapahtua juurikin 40 jälkeen. Ja sen näet, kun olet sen ikäinen!

Vierailija
8/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs pyllysilmän rypyt?

Sulla on peräpään hygienia niin heikko ettei juuri näy. Älä huolehdi.

Vierailija
9/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla ja pahoilla on pienet ilot: muiden rypyt.

Vierailija
10/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ja olen jo 50. Äidilleni tuli ryppyjä vasta eläkkeellä eli yli 64v. Kiitos äiti!

Vierailija
11/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös jo 30 v otsa- ja silmänympärysrypyt. Nyt ikää 46 ja muut alkavat ottaa kiinni, koska mulla ne rypyt ei ole juurikaan lisääntyneet kolmekymppisestä. Eipä rypyt ole elämääni koskaan haitanneet. Ei ihminen pelkkien ryppyjen takia vanhalta oikeasti näytä.

Vierailija
12/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä, joilla ei ole yhtään silmänympärysryppyjä, onkin vastaavasti ikänäköä.

Vierailija
13/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kyylää toisten ryppyjä? Mulla ei oo tullu edes mieleen😅 Kavereita on ikähaarukassa 25-65. Tosi surullista, jos toisten normaali biologinen muuttuminen on vahingonilon aihe.

Vierailija
14/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä, joilla ei ole yhtään silmänympärysryppyjä, onkin vastaavasti ikänäköä.

Jep. Olen 45 ja tutuissa on näitä, joilla ei mielestään ole ryppyjä. Kyllä niitä minusta on heillä kaikilla. Joko tosiaan eivät itse näe niitä enää, tai keksivät kummallisia selityksiä kuten ”ei mulla ryppyjä ole vaan pelkkiä juonteita” tms.

Vierailija
15/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun voitte tuntea paremmuutta rypyttömyydestä🥰

Vierailija
16/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka on kateellinen jollekin nuorekkaalle naiselle, tekee jatkuvaan näitä ryppykeskusteluja ym. Kateellinen on kohdettaan nuorempi.

Ei sillä, olen kerran itsekin työpaikalla säikähtänyt erään naisen ikää! Oli 15 vuotta vamhempi kuin naama näytti. Iän tarkistin julkiterhikistä :)

Vierailija
17/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään tunne paremmuutta silmänympärysrypyttömyydestä. Se nyt on vain fakta, ihan kuin mikä tahansa ikääntymiseen liittyvä juttu. Kuten esim painon kertyminen, vaihdevuodet ja virtsan karkailu. Ja rypyt. Mikä nyt sitten kenellekin tulee minkäkin ikäisenä.

Vierailija
18/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rusinoiduin jo alle 30 v, syynä kuiva atooppinen iho. Ei mitenkään elämää haitannut sen jälkeen kun ymmärsin lopettaa liiallisen omien ryppyjeni tuijottelun.

Usein rasvaisemmat ihotyypit rypistyy hitaammin kuin kuivat. Ja sitten joskus reilusti ylipainoiset näyttää iholtaan tosi nuorelta, ilmeisestikin runsas ihonalaisrasva pullistaa kasvot sileiksi. Mutta heillä taas sitten yleensä tulee jossain iässä kasvojen roikkumista joka vanhentaa enemmän kuin rypyt.

Vierailija
19/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omia ryppyjä ei näe. Eikä lihomista.

Vierailija
20/48 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo keksiny vielä yhtään hyvää puolta siinä, että näyttää ikäistään nuoremmalta. Aiheuttaa pelkkää haittaa ja kiusallisia tilanteita. Rypyttömyys ei paljoa lohduta, kun kohdellaan kuin jotain lukiolaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan