Kaikilla tutuilla ikätovereillani on jo silmänympärysryppyjä
...minulla ei vielä yhtäkään. Kiitos geenit!
Olisi tosi ankeaa, jos ihossa näkyisi jo ikääntymisen merkkejä.
Kommentit (48)
Munkin silmänympärysiho on vielä täysin rypytön.
N40
No eipä ole vielä lähes viiskymppisenäkään yhtäkään ryppyä silmissä että tules 10v päästä kehuskelemaan uudestaan.
Yleensä laihat naiset rypistyy tosi nuorina, jopa kolmekymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Munkin silmänympärysiho on vielä täysin rypytön.
N40
Mutta silmänaluset alkaa roikkumaan. :( Laitanko hillitysti botoxia vai menenkö luomuna?
m40
Ei kai 35-vuotiaana pidä ollakaan, kun pysyvät uurteet alkavat ilmestyä hiljakseen 40 ikäpyykin jälkeen.
Kuten sanottu: kolmivitosissa on vielä rypyttömyyshehkuttajia mutta nelivitosissa ei.
Miksiköhän?
No koska jotain alkaa tapahtua juurikin 40 jälkeen. Ja sen näet, kun olet sen ikäinen!
Vierailija kirjoitti:
Entäs pyllysilmän rypyt?
Sulla on peräpään hygienia niin heikko ettei juuri näy. Älä huolehdi.
Rumilla ja pahoilla on pienet ilot: muiden rypyt.
Sama! Ja olen jo 50. Äidilleni tuli ryppyjä vasta eläkkeellä eli yli 64v. Kiitos äiti!
Mulle tuli myös jo 30 v otsa- ja silmänympärysrypyt. Nyt ikää 46 ja muut alkavat ottaa kiinni, koska mulla ne rypyt ei ole juurikaan lisääntyneet kolmekymppisestä. Eipä rypyt ole elämääni koskaan haitanneet. Ei ihminen pelkkien ryppyjen takia vanhalta oikeasti näytä.
Niillä, joilla ei ole yhtään silmänympärysryppyjä, onkin vastaavasti ikänäköä.
Ketkä kyylää toisten ryppyjä? Mulla ei oo tullu edes mieleen😅 Kavereita on ikähaarukassa 25-65. Tosi surullista, jos toisten normaali biologinen muuttuminen on vahingonilon aihe.
Vierailija kirjoitti:
Niillä, joilla ei ole yhtään silmänympärysryppyjä, onkin vastaavasti ikänäköä.
Jep. Olen 45 ja tutuissa on näitä, joilla ei mielestään ole ryppyjä. Kyllä niitä minusta on heillä kaikilla. Joko tosiaan eivät itse näe niitä enää, tai keksivät kummallisia selityksiä kuten ”ei mulla ryppyjä ole vaan pelkkiä juonteita” tms.
Ihanaa kun voitte tuntea paremmuutta rypyttömyydestä🥰
Joku joka on kateellinen jollekin nuorekkaalle naiselle, tekee jatkuvaan näitä ryppykeskusteluja ym. Kateellinen on kohdettaan nuorempi.
Ei sillä, olen kerran itsekin työpaikalla säikähtänyt erään naisen ikää! Oli 15 vuotta vamhempi kuin naama näytti. Iän tarkistin julkiterhikistä :)
En kylläkään tunne paremmuutta silmänympärysrypyttömyydestä. Se nyt on vain fakta, ihan kuin mikä tahansa ikääntymiseen liittyvä juttu. Kuten esim painon kertyminen, vaihdevuodet ja virtsan karkailu. Ja rypyt. Mikä nyt sitten kenellekin tulee minkäkin ikäisenä.
Mä rusinoiduin jo alle 30 v, syynä kuiva atooppinen iho. Ei mitenkään elämää haitannut sen jälkeen kun ymmärsin lopettaa liiallisen omien ryppyjeni tuijottelun.
Usein rasvaisemmat ihotyypit rypistyy hitaammin kuin kuivat. Ja sitten joskus reilusti ylipainoiset näyttää iholtaan tosi nuorelta, ilmeisestikin runsas ihonalaisrasva pullistaa kasvot sileiksi. Mutta heillä taas sitten yleensä tulee jossain iässä kasvojen roikkumista joka vanhentaa enemmän kuin rypyt.
Siis omia ryppyjä ei näe. Eikä lihomista.
En oo keksiny vielä yhtään hyvää puolta siinä, että näyttää ikäistään nuoremmalta. Aiheuttaa pelkkää haittaa ja kiusallisia tilanteita. Rypyttömyys ei paljoa lohduta, kun kohdellaan kuin jotain lukiolaista.
Mä oon miettinyt usein samaa. Jännä miten toiset näyttää jo kolmekymppisinä tosi kuluneilta, vaikka ois terveet elämäntavat. Kai se tosiaan on geeneistä kiinni?