Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärileikattu mies!

Liina
07.03.2021 |

Näkeekö ympärileikattuja miehiä paljon suomessa jossa on alaston kulttuuri saunoissa ym. Itse en ole naisena nähnyt koskaan sellaista . Liekkö suomessa kovin yleinen homa tuollainen sitten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli poikakaverina. Oli aivan ihana! Oli myös edistyksellinen, ja hyvin tietoinen, jo silloin -77 tai jotain. Osasi jo nuolla ja tehdä kaikkea, sain ekan jumalallisen orgasmin hänen kanssaan. Ekan kerran myös suihin sain. Hyvä kamu edelleen... tai siis no.

Vierailija
2/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ja nyx. Exä oli Suomen juutalainen. Nykyisellä on operoitu lapsena ahtaan esinahan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teille sattunut noita itse en ole nähnyt kellään ja tokkopa sen huomaakaan silmällä mistään.

Vierailija
4/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lissa kirjoitti:

Onpas teille sattunut noita itse en ole nähnyt kellään ja tokkopa sen huomaakaan silmällä mistään.

Näkee, kun nahkaa puuttuu.

Vierailija
5/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ja nyx. Exä oli Suomen juutalainen. Nykyisellä on operoitu lapsena ahtaan esinahan vuoksi.

Miksi alapeukutit? Näin se vaan on.

Vierailija
6/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla oli poikakaverina. Oli aivan ihana! Oli myös edistyksellinen, ja hyvin tietoinen, jo silloin -77 tai jotain. Osasi jo nuolla ja tehdä kaikkea, sain ekan jumalallisen orgasmin hänen kanssaan. Ekan kerran myös suihin sain. Hyvä kamu edelleen... tai siis no.

Esinahan poisto ilmeisesti lisää älykkyyttä?

Vierailija
7/7 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esinahan poisto ilmeisesti lisää älykkyyttä?

Pitäiskö kysyjän kokeilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä