Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa

Vierailija
07.03.2021 |

Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.

Kommentit (607)

Vierailija
181/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama varallisuus ja samantasoiset tulot. Miehen menot ovat n isommat koska hän maksaa vielä vähän aikaa elatusmaksuja ja sen jälkeen on luvannut tukea lastensa opintoja. Miehellä ei ole perintöä, iäkkäät vanhempansa on elossa ja tarvitsevat koko ajan enempi huolenpitoa. Minun vanhemmat puolestaan on vielä n. 10 vuotta työelämässä. Sekin aiheuttaa riitoja, että mulle kasautuu varsinkin miehen äidistä nykyään suuri vastuu, sama oli miehen lasten kans niiden ollessa pienempiä. Tunnen todella eläväni ihan väärän sukupolven elämää. Ap

🤣 ukkosi hammaskivi taitaa olla sun pienin murhe

Vierailija
182/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ohjeistaa hänet hammaslääkäri.Ohjeistaa vaikka ajaa hiukset kaljuksi.Voi olla hyvän näköinen?Kalja maha tulee kaljasta ja lenkkimakkarasta.Tai syö masenukseen yli tarpensa ja ei liiku? Ei hän nyt niin tylsä jos haaveet liityy kesämökki ja pihan laitto.Ihanaa on haaveet.Niistä ei pidä koskaan luopua. Oletteko molemat työtömiä? Tai toinen?Asemanne ei selvinyt kuin vain vika miehessä,miksi?Kaikki ihmiset muutumme vanhetessa ajan kanssa : Ulkonäkö,keho .Valitetavasti nuoruuden lähdettä ei olemassa.Kun näet hänessä vain nekatiivistä,oletan ette osaa keskustella keskenänne?On helppoa purnata puolisosta seläntakana ,oli kyse mihestä tai naisesta.Pitäisi osata nostaa kissa pöydälle.Olisko kriisin ja kyllästymisen todellinen syy: Korona,ei pääse mihinkään ja joutuu enempi mietiä laatu aikaa puolison kanssa?Tuossa vaihessa olisi jo pitänyt heti kyetä keskustelemaan myös hankalat asiat kasvotusten.Jos luulet ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella eroa.Huomaat kyllä sen jälkeen ei ole.Miti itse mitä voit avioliiton eteen tehdä,pari terapiaa.On ilmasia ,hakukoneelle paikkakuntasi alue.Joskus lukot aukeaa juuri terapiassa. Terapeutti   autaa opetelee keskenäiseen komunikoitiin tieitä molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama varallisuus ja samantasoiset tulot. Miehen menot on isommat koska hän maksaa vielä vähän aikaa elatusmaksuja ja sen jälkeen on luvannut tukea lastensa opintoja. Miehellä ei ole perintöä, iäkkäät vanhempansa on elossa ja tarvitsevat koko ajan enempi huolenpitoa. Minun vanhemmat puolestaan on vielä n. 10 vuotta työelämässä. Sekin aiheuttaa riitoja, että mulle kasautuu varsinkin miehen äidistä nykyään suuri vastuu, sama oli miehen lasten kans niiden ollessa pienempiä. Tunnen todella eläväni ihan väärän sukupolven elämää. Ap

Eikö miehesi voisi hoitaa omaa äitiään, miksi se on sinun vastuullasi (jos et sitä halua)?

Vierailija
184/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama varallisuus ja samantasoiset tulot. Miehen menot on isommat koska hän maksaa vielä vähän aikaa elatusmaksuja ja sen jälkeen on luvannut tukea lastensa opintoja. Miehellä ei ole perintöä, iäkkäät vanhempansa on elossa ja tarvitsevat koko ajan enempi huolenpitoa. Minun vanhemmat puolestaan on vielä n. 10 vuotta työelämässä. Sekin aiheuttaa riitoja, että mulle kasautuu varsinkin miehen äidistä nykyään suuri vastuu, sama oli miehen lasten kans niiden ollessa pienempiä. Tunnen todella eläväni ihan väärän sukupolven elämää. Ap

Aargh, tottakai joudut hoitamaan vielä miehen lapsia ja anoppiasikin, vaikka et edes saa omia lapsia. Ei totisesti käy kateeksi.

Vierailija
185/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehesi voisi hoitaa omaa äitiään, miksi se on sinun vastuullasi (jos et sitä halua)?

En tiedä, ajattelenko itsekkäästi, mutta minun suhteessani molemmat hoitavat omat velvoitteensa. 

Vierailija
186/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että olet kamala? Et rakasta miestäsi, joten eroa heti.

Ai eikös ap olekaan limainen setämies kuten ikis harhoissaan kirjoitti ja älyn jättiläiset peukuttivat.

Sekoilua, sekoilua.

Vierailija
187/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran tunne on näin selkeästi tämä, niin sähän tiedät mitä tehdä? Eiks vaan.

Vierailija
188/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee vanhemmilleen kahvittelemaan ja juttelemaan, minä niiden lisäksi myös auttamaan. Vierailut on menneet näin jo vuosia. Minä autan anoppia, kun mies juttelee isänsä kanssa tai katsoo televisiota. Varmaan helpompi ois erota, kuin muuttaa tuo tottumus. Ap

Vierailija
189/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne ap mutta ihan tavallinen. Tuotahan naisen aviot vanhempien miesten kanssa on vuosisatojen ajan olleet, pois lukien lapsettomuus.

Vierailija
190/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ap ikävältä. Jos olisin äitisi, kehottaisin vakavasti harkitsemaan suhteen tulevaisuutta. Etenkin jos haluat lapsia, kannattaa nostaa kytkintä nyt ennen kuin on myöhäistä. Kymmenen vuoden kuluttua lapsihaaveet voi haudata ja pahimmassa tapauksessa joudut vastuuseen miehen ikääntyvistä vanhemmista, sitten omistasi ja lopulta miehestä.

Jos et miestä enää rakasta etkä koe elämäntyyliä omaksesi, lähde.

Vierailija
191/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies siellä kaljamahoineen ja harvahampaineen tuomaroi. On nää veikeitä.. haters gonna hate..

AP on nainen. Että tätinainen se siellä vaan jenkkakahvoineen ja haisevine hengityksineen tuomaroi.

Vierailija
192/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota kun tulee the switch niin ei paljon naurata.

Vierailija
193/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ymmärrän. Itse vaihdoin rupsahtaneen 50v vaimon kahteen 25v. Onneks oli avioehto. Akka muutti korsoon yksiöön ja itse jäin keskustaan deittailemaan nuorempia hyvä kroppaisia neitoja 😊

Vierailija
194/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomin asia on tuo ap:n lapsettomuus. Olisin samassa tilanteessa katkera. Mies on saanut aikoinaan perustaa perheen, mutta nyt kieltää saman onnen nuorelta puolisolta. Pelkkä ukkoutuva väsynyt mies muka pitäisi riittää perheonneen.

No olisi rouva kuningatar valinnut paremmin aikoinaan. Oma vika, löysät lahkeessa, peli pelattu, mäki laskettu, voi kyynel jne.

Vierailija
195/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ymmärrän. Itse vaihdoin rupsahtaneen 50v vaimon kahteen 25v. Onneks oli avioehto. Akka muutti korsoon yksiöön ja itse jäin keskustaan deittailemaan nuorempia hyvä kroppaisia neitoja 😊

Se on oikein. Hyvä kun jätit sen mielisairaan solvaajan ja otit tilalle kaksi hymyilevää kujertelijaa.

Vierailija
196/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä ero. Elämä on tehty elettäväksi ja nautit sitten omasta mökki- iästäsi tulevaisuudessa jonkun ikäisesi kanssa.

Vierailija
197/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ratkaisun: osta tiukka trikooasu ja kymppitonnin kilpapyörä. Lähde liikenteeseen, aja tasaista 50km/h vauhtia autojen joukossa (välillä toki koukkaat jalkakäytävälle puimaan nyrkkiä ja itkettämään mummoja ja vaunujen kanssa kulkijoita). Raivoa kaikesta ja kaikille, kuvittele olevasi lähes jumalaan verrattava, maailmaa pelastava yli-ihminen etkä lainkaan tavallinen kuolevainen - kuten ikääntyvä vaimosi. Kyllä helpottaa.

Tämä osuu monelle XD Joroisten Triathlonissa pääsee tapaamaan samanmielisiä.

Vierailija
198/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että ennen 1980-lukua syntyneet suomalaiset ovat niin usein surkeita pesemään hampaita.

Hammaskivi on syljen mineraalien kovettamaa plakkia. Vaikka olisi kuinka mineraalipitoinen sylki, siihen kovettumiseen menee pari päivää.

Siinä aikanahan olisi pitänyt pestä plakki pois jo neljä kertaa! Mutta kun ei osata pestä huolellisesti sähköhammasharjalla ja hammasvälien putsaus unohtuu.

Aika paksua. Omat 40-luvulla syntyneetkin vanhemmat pitää hampaistaan huolta.

Vierailija
199/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihmeessä ero. Elämä on tehty elettäväksi ja nautit sitten omasta mökki- iästäsi tulevaisuudessa jonkun ikäisesi kanssa.

Tämä on arvattavissa aina naisten kanssa pariutuessaan. Tuo kuuluu ikääntymiseen.

Vierailija
200/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP minulla sama tilanne. Mies 57 minä 46. Mies lihonut 40 kg, polttaa, juo alkoholia, ei liiku, syö roskaruokaa. Kaikki illat löhöää telkkua katsellen ja syö tauotta.

Verenpaine ja sokerilääkitys. Ei seksiä neljään vuoteen, miehellä ei enää ota eteen.

Minä syön terveellisesti, rasvaprosentti 22% liikun 5-6 krt viikossa, mm juoksen 10 km lenkkejä ja käyn salilla. Kroppa urheilullinen, ja vähärasvainen. Rinnat DD-kuppia ja kiinteät. Olen lisäksi naisellinen, pukeudun naisellisesti, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Viikottain saan kehuja ulkonäöstäni.

Miehen kanssa ei muuta yhteistä kuin kaveruus. Mies ei suostu lähtemään kävelylenkeille vaikka pyydän mukaan. Kuulemma selkä kipeytyy. Ei myöskään suostu laihduttamaan etc.

Päivittäin mietin eroa. Lisäksi mun olisi helppo löytää uusi kumppani, koska vielä tämän ikäisenäkin saan paljon miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä.. Tiedän että vientiä olisi. Haluan urheilullisen, viriilin puolison.

Jos tilanne on tuo niin mikä estää. Ja tänä oli miehen kommentti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi