Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa

Vierailija
07.03.2021 |

Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.

Kommentit (607)

Vierailija
201/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ukkos löytää nuoremmankin ku sä:))

Vierailija
202/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi siis laittoi koko elämänsä uusiksi päälle kolmekymppisenä. Luulisi ymmärtävän. Sanot sille, että nyt on sun vuorosi, kiitti moi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ukkos löytää nuoremmankin ku sä:))

On sellanen paketti, että luulis olevan oikein jonoa 🤣

Vierailija
204/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun yli-ihmiset täällä yököttelee itseään vanhempia, olette löytäneet sitten nuoruuden lähteen kun ette vanhene.

Vierailija
205/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on 45 ja minä 31. Olen aina viehättynyt vanhemmista miehistä ja pidän häntä reilusti seksikkäämpänä kuin oman ikäisiäni.

Onhan se fakta, että 14 vuoden ikäero näkyy tietyissä asioissa, mutta kyllä tässä suhteessa on paljon enemmän plussaa kuin miinusta.

Vierailija
206/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap

Nolo. Ei noin voi tehdä jos on vähänkään kunniallinen ihminen, vaan nyt kannat aikuisen tavoin valintojesi seuraukset ja koitat vaikka rohkaista puolisoasi hammaslääkäriin ja lenkille.

Rakkaus, tuo vaikea tahtolaji.

Näinpä. Ai ap oikein olet alkanut haaveilla nuoremmasta ja nyt pitäis heittää ukko pihalle :D Kyllähän mäkin monenlaisesta haaveilen, mut en nyt silti rakkaasta puolisostani luovu...

Itsekkyys on todella, no, itsekästä.

Vierailija
207/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mun mies ja tullut tänne valittamaan :( mulle on tullut painoa ja ryppyjä ja jutut on samoja ja tylsiä. Itsekin huomaan, että olen myös muuttunut kyyniseksi. Kuulosti vaan niin tutulta tuo ap:n aloitus.

Vierailija
208/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa erota niin miks ei vaan eroa?

Vierailija
209/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka aiemmin kirjoitti olevansa 29v ja mies on 46v. En ole trolli edelleenkään. Ap:n suhde kuulostaa tulleen tiensä päähän. En tunnista noita ongelmia meillä lainkaan. Olin itse 25v, kun menimme yhteen. Mies ei ole todellakaan mikään pappa, mutta ei nuorikaan. Siihen minä alunperin ihastuinkin: aikuiseen, järkevään mieheen. Viritelmät oman ikäisten, n. 30v miesten kanssa olivat toivottomia, he tuntuivat elävän jotain bilevaihetta, lapset aiheuttivat lähinnä paniikkikohtauksen ja itse halusin vain vakiintua ja elellä mukavaa tasapainoista elämää.

Tottakai miehellä on ryppyjä ja harmaat hiukset (ne vähät mitä on jäljellä), mutta niin niitä oli silloinkin kun rakastuttiin, kun eipä siitä niin kovin kauaa vielä ole. Ei tullut siis yllätyksenä. Bonuksena saan tuntea itseni edelleen freesiksi parikymppiseksi, vaikka omaankin naamaan on tullut jo ensimmäiset rypyt. Mies on fyysisesti paremmassa kunnossa ja sata kertaa urheilullisempi kuin minä.

Tottakai joskus käy mielessä, että mitä sitten kun olen 50v ja mies 67v. Mitä jos tulee jotain erektiohäiriöitä, kun itse olisin vielä halukas. Mutta en ole koskaan rakastanut ketään näin paljon ja elänyt näin ihanassa suhteessa, en voi enkä halua kuvitella elämää ilman miestäni. Siksi pidän ikäeroa toissijaisena. Tuskin minua kukaan nuorempi mies sen onnellisemmaksi tekisi, koska rakastan nykyistä miestäni yli kaiken. Minun silmissäni hän on ryppyineen kaikkinensa maailman komein mies.

Vierailija
210/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet luopunut miehesi takia liian paljosta. Nuoruudesta, lapsihaaveesta, ikäistesi elämäntyylistä. Lisäksi rasitteena on nuo iäkkäät appivanhemmat! Ole terveen itsekäs ja lähde. Jostain syystähän se miehesikin on aikoinaan eksänsä jättänyt, jopa rikkonut perheen samalla. Ehkä hän siis ymmärtää, että hylkääminen voi osua myös hänen omalle kohdalleen.

Vierailija
211/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap

Eikö tullut mieleen, kun tapasit ukkosi, että se oli jo sinuun verrattuna vanha? Se ikäero näkyy kaikessa mitä enemmän tulee ikää.

En ajatellut. Jälkeenpäin ajatellen olen kasvanut ja muuttunut tosi paljon niistä ajoista. Sille joka jankuttaa m i e sv ihasta, en minä vihaa miehiä tai miestäni. En vaan enää tunne samoin kuin nuorena, enkä enää valitsisi samoin kuin nuorena. Onko se teille kuitenkin ok, jos miestä alkaa inhottaa vanheneva nainen? Olen ihan eri sukupolvea kuin mieheni. Ei se sillon näkynyt, kun hän oli vielä melko nuori. Ap

No, ei tietenkään ole ok, jos nuori mies ottaa vanhemman naisen ja alkaa sitten ulista kymmenen vuoden päästä, kun nainen onkin yllättäen 10 vuotta vanhempi kuin tavattaessa.

Jokainen saa tietysti itse päättää parisuhteistaan, mutta se, että syksyn jälkeen tulee talvi, ei pitäisi tulla yllätyksenä.

Vierailija
212/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks löit hynttyyt yhteen itseäsi niin paljon vanhemman kanssa? Tämä tilanne oli odotettavissa.

Vierailija
213/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että ennen 1980-lukua syntyneet suomalaiset ovat niin usein surkeita pesemään hampaita.

Hammaskivi on syljen mineraalien kovettamaa plakkia. Vaikka olisi kuinka mineraalipitoinen sylki, siihen kovettumiseen menee pari päivää.

Siinä aikanahan olisi pitänyt pestä plakki pois jo neljä kertaa! Mutta kun ei osata pestä huolellisesti sähköhammasharjalla ja hammasvälien putsaus unohtuu.

Aivan etoo puheesi, niin yksisilmäisen kirjoittama se on.

Meille esim. 60-luvun lapsille toitotettiin hampaidenpesun tärkeyttä todella voimakkaasti.

Saimme kukin kotiin myös, tytöt punaisen ja pojat sinisen mukin, jossa luki runo: "Harjaa hampaat huuhdo suu, hammaspeikko lannistuu."

Ja kun ensi kerralla porattiin, tajusin, että en enää ikinä jätä hampaita pesemättä - ja tässä sitä nyt ollaan 60 vuotiaana, omat puhtaan valkoiset hampaat yhä suussa.

Vierailija
214/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppiset äijät kuvittelee olevansa kuumaa kamaa! Eivät itse huomaa ukkoutumistaan mm tylsät puheenaiheet, mukavuudenhalu, itsekeskeisyys, yliherkkyys jne puhumattakaan kehon ja ulkonäön muutoksista. Nainen viehättyy siitä, että häntä palvotaan ja hemmotellaan, ei itse ukosta. Kun rahat loppuu niin nainen on kadonnut. Nauttikaa niin kauan kuin se kestää :)

Vierailija
215/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks löit hynttyyt yhteen itseäsi niin paljon vanhemman kanssa? Tämä tilanne oli odotettavissa.

20-vuotias ei ajattele asioita niin pitkälle kuin 30-vuotias. 20-vuotiaan aivot ovat vielä kehittymisvaiheessa. Ihmisen harkintakyky on valmis vasta noin 25-vuotiaana.

Vierailija
216/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppiset äijät kuvittelee olevansa kuumaa kamaa! Eivät itse huomaa ukkoutumistaan mm tylsät puheenaiheet, mukavuudenhalu, itsekeskeisyys, yliherkkyys jne puhumattakaan kehon ja ulkonäön muutoksista. Nainen viehättyy siitä, että häntä palvotaan ja hemmotellaan, ei itse ukosta. Kun rahat loppuu niin nainen on kadonnut. Nauttikaa niin kauan kuin se kestää :)

Kyl tässä on parhaat päivät takanapäin

M36

Vierailija
217/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ratkaisun: osta tiukka trikooasu ja kymppitonnin kilpapyörä. Lähde liikenteeseen, aja tasaista 50km/h vauhtia autojen joukossa (välillä toki koukkaat jalkakäytävälle puimaan nyrkkiä ja itkettämään mummoja ja vaunujen kanssa kulkijoita). Raivoa kaikesta ja kaikille, kuvittele olevasi lähes jumalaan verrattava, maailmaa pelastava yli-ihminen etkä lainkaan tavallinen kuolevainen - kuten ikääntyvä vaimosi. Kyllä helpottaa.

Ap on nainen.

Vierailija
218/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkista löytyy nuorta jolle Suomi "neito" kelpaa 😁

Vierailija
219/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että ennen 1980-lukua syntyneet suomalaiset ovat niin usein surkeita pesemään hampaita.

Hammaskivi on syljen mineraalien kovettamaa plakkia. Vaikka olisi kuinka mineraalipitoinen sylki, siihen kovettumiseen menee pari päivää.

Siinä aikanahan olisi pitänyt pestä plakki pois jo neljä kertaa! Mutta kun ei osata pestä huolellisesti sähköhammasharjalla ja hammasvälien putsaus unohtuu.

Esimerkin voima eli 38 syntynyt isäni, ketjupolttaja oli täysin vailla omia hampaita jo 40 vuotiaana ja käytti tekareita.

Vierailija
220/607 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä musiikkimaku, vähäpätöinen mutta jatkuvia riitoja aiheuttava asia. Mies ei kuuntele juuri mitään muuta, kuin 80-90-luvun musiikkia, jota en voi sietää. Vihaan sitä yli kaiken. Ap

==========

Kuulokkeet. Saa kuunnella just mitä itse haluaa eikä häiritse ympäristöä.

Tästä on turha riidellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi