Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa

Vierailija
07.03.2021 |

Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.

Kommentit (607)

Vierailija
461/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muka 40-50v naiset nuoria ja miehet ikäloppuja? Missä fantasiamaailmassa elätte?

Ite parikymppisenä vastaan neljää viittäkymppistä miestä työnteossa, tappelussa ja seksisäkin.

Siis oikeesti. Mun haavat paranee alle viikossa, murtumat paranee kuukauden sisällä.

Mitä se vanhemmilta vie, kyllä te tiedätte että se vie joiltain jopa puolikin vuotta.

Älkää jumalauta alkako nuorille miehille. Me ollaan ne jotka maksaa teitinkin eläkkeet ja hoitaa teikäläisiä.

Ja jos uhosta valitatte, niin se on teiltä matkittu lapsuudessa. Mun uho tulee biologiasta ja fysiikasta.

Mun tulokset on totta eikä vanhuuden harhaa.

Vierailija
462/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus, mikä ketju. Ihmiset on yksilöitä kuitenkin. Ei kaikki viiskymppiset miehet ole mitään potenssikyvyttömiä hiihdon katsojia, eivät läheskään kaikki kaksvitoset miehet ole kyvykkäitä oreja. Tottakai vanhemmiten tulee kaikenlaisia lainalaisuuksia, niin miehille, kuin naisillekin. Ei me nuorina pysytä kukaan, mutta vanheneminen on kovin yksilöllistä.

Jos vanhempi mies ei haluta/kelpaa, älä ota sellaista, tai jätä se. Ei kait se sen vaikeampaa ole. 

Kun tilastoja seuraa niin ei niitä sinisiä pillereitä oikein muu väki niin kovasti kaipaa.

Kyllä miehet on seksiin melko kelvottomia kun ikää on jo sen 50v. Homma alkaa heikentymään jo nelikymppisenä rajusti. Jokainen mies tietää sen sydämessään kun vertaa itseään parikymppiseen itseensä.

Niinhän ne kukatkin luonnossa lakastuu ja uusia kukkia syntyy vanhojen tilalle.

Ei vanha kukka pölytä ja idätä siementä. Ihmiset ovat aina kamppailleet tämän kysymyksen äärellä ja ovat haikailleen ikuista elämää. Kun on viisikymppiä mittarissa, niin reilusti yli puolet elämästä on lusittu.

Tämä saattaa pelottaa ja aiheuttaa kovaa vihaa, mutta se on todellisuutta se.

Jep, sama juttu naisilla. Tietyn iän jälkeen paikat ei enää veny ja kostu. Limakalvot ohenee, iho rupsahtaa, naama alkaa roikkumaan ja hiukset harvenee. Tuutti muuttuu kuivaksi kuin soratie hellepäivänä, eikä siihen mikään voitelu enää auta. Tämä ottaa koville ja aiheuttaa monissa naisissa syvää vihaa nuorempia kohtaan, mutta se on todellisuutta se.

Täällä yksi nainen 56v joka ei ole kateellinen nuoremmille naisille. Iälleen ei kukaan voi mitään, sirä ei ole voinut itse valita. Jokainen on nuori ajallaan ja mun mielestä nuoret naiset saavat nyt kukkia ja pölyttää ihan rauhassa, ikää tulee kyllä heillekkin. Ja Ps. Minun tuuttini on ihan kostea, ellei suorastaan märkä vieläkin ja seksi luistaa hyvin. Ryppyjäkään ei vielä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP minulla sama tilanne. Mies 57 minä 46. Mies lihonut 40 kg, polttaa, juo alkoholia, ei liiku, syö roskaruokaa. Kaikki illat löhöää telkkua katsellen ja syö tauotta.

Verenpaine ja sokerilääkitys. Ei seksiä neljään vuoteen, miehellä ei enää ota eteen.

Minä syön terveellisesti, rasvaprosentti 22% liikun 5-6 krt viikossa, mm juoksen 10 km lenkkejä ja käyn salilla. Kroppa urheilullinen, ja vähärasvainen. Rinnat DD-kuppia ja kiinteät. Olen lisäksi naisellinen, pukeudun naisellisesti, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Viikottain saan kehuja ulkonäöstäni.

Miehen kanssa ei muuta yhteistä kuin kaveruus. Mies ei suostu lähtemään kävelylenkeille vaikka pyydän mukaan. Kuulemma selkä kipeytyy. Ei myöskään suostu laihduttamaan etc.

Päivittäin mietin eroa. Lisäksi mun olisi helppo löytää uusi kumppani, koska vielä tämän ikäisenäkin saan paljon miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä.. Tiedän että vientiä olisi. Haluan urheilullisen, viriilin puolison.

No eroa ja katso kuinka moni samanikäinen haluaa vakiintua sun kanssa. Olet itsekin lähes 50 vuotias ja vanhenet kovaa vauhtia lekkeilystäsi huolimatta. On eri asia saada kehuja ulkonäöstä ja iskuyrityksiä miehiltä kuin se että joku hyvin säilynyt mies ottaisi sinut puolisokseen. Etkö tuohon ikään mennessä ole tajunnut että miehet kyllä kehuu jos haluaa vähän irtoseksiä? Ne viriilit ja urheilulliset miehet on jo varattuja, sorry.

46v on 46v, eikä lähes 50-vuotias. Vai sanotko 16-vuotiaita lähes 20-vuotiaiksi jne.?

Jos olisin 46v ja hyvännäköinen, en tuhlaisi aikaa ikäpapan kanssa, vaan nauttisin elämästä!

Ohhoi!

Vierailija
464/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus: vanhetessa naiset rupsahtaa, mutta miehet komistuu.

Vierailija
465/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus, mikä ketju. Ihmiset on yksilöitä kuitenkin. Ei kaikki viiskymppiset miehet ole mitään potenssikyvyttömiä hiihdon katsojia, eivät läheskään kaikki kaksvitoset miehet ole kyvykkäitä oreja. Tottakai vanhemmiten tulee kaikenlaisia lainalaisuuksia, niin miehille, kuin naisillekin. Ei me nuorina pysytä kukaan, mutta vanheneminen on kovin yksilöllistä.

Jos vanhempi mies ei haluta/kelpaa, älä ota sellaista, tai jätä se. Ei kait se sen vaikeampaa ole. 

Kun tilastoja seuraa niin ei niitä sinisiä pillereitä oikein muu väki niin kovasti kaipaa.

Kyllä miehet on seksiin melko kelvottomia kun ikää on jo sen 50v. Homma alkaa heikentymään jo nelikymppisenä rajusti. Jokainen mies tietää sen sydämessään kun vertaa itseään parikymppiseen itseensä.

Ei vanha kukka pölytä ja idätä siementä. Ihmiset ovat aina kamppailleet tämän kysymyksen äärellä ja ovat haikailleen ikuista elämää. Kun on viisikymppiä mittarissa, niin reilusti yli puolet elämästä on lusittu.

Jep, sama juttu naisilla. Tietyn iän jälkeen paikat ei enää veny ja kostu. Limakalvot ohenee, iho rupsahtaa, naama alkaa roikkumaan ja hiukset harvenee. Tuutti muuttuu kuivaksi kuin soratie hellepäivänä, eikä siihen mikään voitelu enää auta. Tämä ottaa koville ja aiheuttaa monissa naisissa syvää vihaa nuorempia kohtaan, mutta se on todellisuutta se.

Tämähän on ihan normaalia, ja niin käy lopulta kaikille. Pointti onkin siinä että jos jompi kumpi kumppanesita on tuossa pisteessä 15v aiemmin kuin toinen, jolloin se nuorempi joutuu elämään 15 vuotta ilman noita nautintoja, vaikka itsellä olisi vielä paljonkin haluja. Se vanhempihan sai nauttia sinne 50-vuotiaaksi asti, mutta nuorempi vain 35-vuotiaaksi asti. Tämä ymmärrettävästi voi hiertää aika paljonkin. Siksi olisi hyvä olla suurinpiirtein omanikäisesnä kanssa kimpassa.

Vierailija
466/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ei ole luonnollista olla kovin seksuaalinen myöhemmällä iällä. Kauhea tabu tämä tässä yliseksuaalisessa maailmassa, jossa ihminen on jotenkin huono jos ei vanhemmiten enää niin innosta, mutta niin se vaan totta on. Ei kiinnosta eikä jaksa koska se tulee ihan luonnostaan! Lisäntymisaika menossa tai mennyt jo ohi. Ei sitäkään tarvitsisi hävetä.

Itsellä nimenomaan seksuaalisuus muuttunut ja lisääntynyt iän  myötä. Nyt 53 vee ja voisin olla miehen kimpussa jatkuvasti :D

Vierailija
467/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viisaus: vanhetessa naiset rupsahtaa, mutta miehet komistuu.

Toi on ihan vaan miesten toiveajattelua. Mulle oli vaikeaa 28-vuotiaana yrittää suhdetta 44-vuotiaan miehen kanssa, koska se ero omanikäisten ulkonäköön oli niin valtava. Kai siinä pitäisi joku fetissi olla taustalla, että kiihottuisi rypyistä, löystyneestä ihosta, raskaista silmäluomista ja harvenevista hiuksista. Kiihottuuhan jotkut Hai-saappaistakin.

Vierailija
468/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi haluan omanikäisen, on se että oikein hyvin tiedostan nuoruuden kestävän vain vähän aikaa. Mieluummin nautin siitä ajasta ikäiseni kuin vanhan kanssa.

Vierailija
469/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittele vielä 10 vuotta niin voit alkaa odottamaan perintöä.

Vierailija
470/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap"

Pienimunaiset anndrogyyniset nykypojat kirjoittelevat oidipus-kompleksisia juttujaan. Miksi joku vaihtaisi oikean miehen johonkin puolityttöön?

Vierailija
471/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap"

Pienimunaiset anndrogyyniset nykypojat kirjoittelevat oidipus-kompleksisia juttujaan. Miksi joku vaihtaisi oikean miehen johonkin puolityttöön?

Oikea mies: kulahtaneisiin vaatteisiin pukeutuva viisikymppinen laiska sohvaperuna.

Vierailija
472/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ite parikymppisenä vastaan neljää viittäkymppistä miestä työnteossa, tappelussa ja seksisäkin.

Siis oikeesti. Mun haavat paranee alle viikossa, murtumat paranee kuukauden sisällä.

Mitä se vanhemmilta vie, kyllä te tiedätte että se vie joiltain jopa puolikin vuotta.

Älkää jumalauta alkako nuorille miehille. Me ollaan ne jotka maksaa teitinkin eläkkeet ja hoitaa teikäläisiä.

Ja jos uhosta valitatte, niin se on teiltä matkittu lapsuudessa. Mun uho tulee biologiasta ja fysiikasta.

Mun tulokset on totta eikä vanhuuden harhaa."

SINÄ NYKYAJAN PIKKUPOIKA ET TULE OLEMAAN KOSKAAN EDES PUOLIKSI NIIN MIES KUIN ISÄSI ON. VUODEN 86-JÄLKEEN SYNTYNEILLÄ OM 25% VÄHEMMÄN TESTOSTERONIA KUIN AIKAISEMMILLA SUKUPOLVILLA JA KOKO AJAN SE LASKEE MIEHILLÄ. NÄKEEHÄN SEN TEISSÄ KAIKILLA TAVOILLA; KUUSI NUORTA JÄÄ PÄIVÄSSÄ MIELENTERVEYSONGELMIEN TAKIA SAIRASELÄKKEELLE, KUNTONNE ON NIIN SURKEA ETTETTE PYSTY EDES ARMEIJAA KÄYMÄÄN JNE. TYÖNTEOSTA TE ETTE TIEDÄ YHTÄÄN MITÄÄN, ET AINAKAAN SINÄ VASTA PARIKYMPPINEN.

Vierailija
473/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja voimakas ritari! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muka 40-50v naiset nuoria ja miehet ikäloppuja? Missä fantasiamaailmassa elätte?

Ite parikymppisenä vastaan neljää viittäkymppistä miestä työnteossa, tappelussa ja seksisäkin.

Mun tulokset on totta eikä vanhuuden harhaa.

😅

Vierailija
474/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikea mies: kulahtaneisiin vaatteisiin pukeutuva viisikymppinen laiska sohvaperuna."

Kulahtaneet vaatteet...? Luuletko sinä reppana tekeväsi miehen itsestäsi vaatteilla tai velka-autolla?  Nykypojat ovat surkeita pullamössöjä. Katselkaa tv:stä näitä tatuoituja saariressukoita pömppömahojensa kanssa. 80-90-luvulla ei kellään nuorella ollut tuollaista rasvakerrosta. Nykyajan poikien lantiokin on kuin naisella. Iso perse ja pienet hartiat.

Vierailija
475/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aiemmin kommentoi, että kyseessä taitaa olla ennemmin se, että mies ei huolehdi riittävästi itsestään kuin varsinaisesti ikä. Minusta vaikuttaa samalta. Ja jos ap on vähän ihastunut toiseen, niin tietysti se oma puoliso ei siinä kohtaa viehätä.

Oma mieheni on muuten 35-vuotias ja ihan samanlainen kuin ap:n mies. :) Torkahtelee koko ajan nojatuolissa ja kesämökki on suurin kiinnostuksenkohde.

Vierailija
476/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄIDIN REPPANAT kirjoitti:

"Ite parikymppisenä vastaan neljää viittäkymppistä miestä työnteossa, tappelussa ja seksisäkin.

Mun tulokset on totta eikä vanhuuden harhaa."

SINÄ NYKYAJAN PIKKUPOIKA ET TULE OLEMAAN KOSKAAN EDES PUOLIKSI NIIN MIES KUIN ISÄSI ON. VUODEN 86-JÄLKEEN SYNTYNEILLÄ OM 25% VÄHEMMÄN TESTOSTERONIA KUIN AIKAISEMMILLA SUKUPOLVILLA JA KOKO AJAN SE LASKEE MIEHILLÄ. NÄKEEHÄN SEN TEISSÄ KAIKILLA TAVOILLA; KUUSI NUORTA JÄÄ PÄIVÄSSÄ MIELENTERVEYSONGELMIEN TAKIA SAIRASELÄKKEELLE, KUNTONNE ON NIIN SURKEA ETTETTE PYSTY EDES ARMEIJAA KÄYMÄÄN JNE. TYÖNTEOSTA TE ETTE TIEDÄ YHTÄÄN MITÄÄN, ET AINAKAAN SINÄ VASTA PARIKYMPPINEN.

Minullakin tulisi äitiä ikävä ja harmittaisi kovasti itkuhuutoraivareilla, kun tajuaisin että minulla on maksimissaan enää 20v elämää jäljellä. Kyllähän se harmittaisi kovasti.

Vierailija
477/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön terveellisesti, rasvaprosentti 22% liikun 5-6 krt viikossa, mm juoksen 10 km lenkkejä ja käyn salilla. Kroppa urheilullinen, ja vähärasvainen. Rinnat DD-kuppia ja kiinteät. Olen lisäksi naisellinen, pukeudun naisellisesti, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Viikottain saan kehuja ulkonäöstäni.

No eroa ja katso kuinka moni samanikäinen haluaa vakiintua sun kanssa. Olet itsekin lähes 50 vuotias ja vanhenet kovaa vauhtia lekkeilystäsi huolimatta. On eri asia saada kehuja ulkonäöstä ja iskuyrityksiä miehiltä kuin se että joku hyvin säilynyt mies ottaisi sinut puolisokseen. Etkö tuohon ikään mennessä ole tajunnut että miehet kyllä kehuu jos haluaa vähän irtoseksiä? Ne viriilit ja urheilulliset miehet on jo varattuja, sorry.

No jos on rasvaprosentti 22, DD-kupit (kiinteät) ja juoksee 10 km niin se onkin eri asia. Silloin kehuskelijat on vaan kiinnostuneita luonteesta ja haluaa erota omasta siipastaan että pääsee tämän naisen kanssa uusiin naimisiin loppuiäksi.

Vierailija
478/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minullakin tulisi äitiä ikävä ja harmittaisi kovasti itkuhuutoraivareilla, kun tajuaisin että minulla on maksimissaan enää 20v elämää jäljellä. Kyllähän se harmittaisi kovasti."

Milloin vauva-sivuille on pesiytynyt näitä äidin pikkupoikia? Eikö teille ole ihan oman ikäisten sivuja jossakin? Kerrotko kavereillesi, että vietät aikaasi vauva-sivustolla?

Vierailija
479/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isähahmoako hänestä kaksikynppisenä hait?

Vierailija
480/607 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Sinulle Päivän Nauruista:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän