Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa

Vierailija
07.03.2021 |

Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.

Kommentit (607)

Vierailija
421/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksenäkö tämä tuli? En kertakaikkiaan ymmärrä naisia jotka lyöttäytyvät yhteen vanhemman miehen kanssa, ja sitten ihmettelevät kun se mies vanhenee. Minusta yli 5 vuoden ikäero on ollut missä iässä hyvänsä ihan liikaa. 25 v oli teini-ikäisen minun silmissä täysi pappa, samoin 30-35 v kun itse olin 20-25 v. Ei olisi tullut mieleenkään iskeä jotain setäikäistä ja yllättyä kun se alkaa kymmenen vuoden päästä haista ja näyttää vaarilta.

Vierailija
422/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse olet yhtä hehkeä kuin ennenkin?

Sitä se ikä teettää Ap. Ei kaikille ja jotkut eivät kulahda niin nopsaa, hyvä jos pitää ittestään huolta. Harmi jos Ap mies ei ja alkaa ällöttään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyksenäkö tämä tuli? En kertakaikkiaan ymmärrä naisia jotka lyöttäytyvät yhteen vanhemman miehen kanssa, ja sitten ihmettelevät kun se mies vanhenee. Minusta yli 5 vuoden ikäero on ollut missä iässä hyvänsä ihan liikaa. 25 v oli teini-ikäisen minun silmissä täysi pappa, samoin 30-35 v kun itse olin 20-25 v. Ei olisi tullut mieleenkään iskeä jotain setäikäistä ja yllättyä kun se alkaa kymmenen vuoden päästä haista ja näyttää vaarilta.

Nyky buumi on(mistä täälläkin vauva keskusteluissa aktiivinen keskustelu)et 40 miehet etsivät nuorempia naisia / näitä nuorempia naisia perhe elämä haaveiluun ja lapsen tekoon kun oman ikäiset ei enää kelpaa.. näin nykyajan +40 miehet👌🏻 Hyvin menee heilläkin (Sarkasmia siis!). 👍🏾 kertoo myös henkisesti jotain miehestä mielestäni

Vierailija
424/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 12 vuotta minua vanhempi ja kyllä minua välillä hirvittää ajatella, minkälaista elämämme on vaikka 5 vuoden päästä. Kumpikin (tietenkin) vanhenemme vääjäämättä, mutta tässä vaiheessa ikäero alkaa jo oikeasti näkyä. Mieheni on 50-vuotias ennen kuin minä olen 40 ja se on jo aika paljon se vaikka miehet usein kuvittelevatkin vain paranevansa vanhetessaan. En usko, että olemme loppuelämämme yhdessä, mikäli se ei jommalla kummalla tai kummallakin jää varsin lyhyeksi. Iso ikäero harvemmin tuo parisuhteeseen pysyvyyttä. 

Sinuna jättäisin miehen jo pian. Siitä tulee vain entistä vaikeampaa, jos miehesi sairastuu vakavasti ja sinä lähdet lätkimään vasta silloin. Harvalta löytyy sellaiselle ratkaisulle sympatiaa. Eikä se ole kovin reilua miestäkään kohtaan jättää häntä vasta silloin, kun on selvää ettei hän enää saa ketään muuta. Koska siinä vaiheessa kun elämän ehtoo alkaa jo häämöttää ja sairauksia kasaantua ei niitä vaimoehdokkaita ole enää juuri tarjolla. Nyt hänen olisi ehkä mahdollista löytää vielä omanikäinen vaimo, jonka kanssa voisivat yhdessä tukea toisiaan niiden sairauden ja rapistumisen vuosien läpi hautaan. Jo kymmenen vuoden päästä voi olla siihen liian myöhäistä.

Vierailija
425/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotahan miltä tilanne näyttää 10 vuoden päästä!

Jep tämä. Ei kukaan halua näkyvästi ikääntyvää ja tylsää +40V.miestä enää oli sitten minkä ikäinen tahansa.. naisille kyllä tarjontaa satelee muistakin ikä ryhmistä ja parempia. Pitää olla kunnolla vanha eli cahrmantti tai sitten nuorempi uros 25-35 joka vetää jalat alta. 40-50👎🏼

Vierailija
426/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei parane vanhenessaan. Päin vastoin minun mielestäni. En myös tajua että kun olin kaksikymppinen ikäiseni jätkät halusivat näyttää vanhemmalta kasvattamalla parran ja kuinka vanhoja sitä oltiin, sitten kun kasvettiin tähän 35 ikään niin nyt miehet toiset puolet elämästään yrittää nuorentaa itseään ja näyttää nuoremmalta mitä ovat. Koomista🙏🏾

-Nainen 35vuotias

Vierailija
427/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 12 vuotta minua vanhempi ja kyllä minua välillä hirvittää ajatella, minkälaista elämämme on vaikka 5 vuoden päästä. Kumpikin (tietenkin) vanhenemme vääjäämättä, mutta tässä vaiheessa ikäero alkaa jo oikeasti näkyä. Mieheni on 50-vuotias ennen kuin minä olen 40 ja se on jo aika paljon se vaikka miehet usein kuvittelevatkin vain paranevansa vanhetessaan. En usko, että olemme loppuelämämme yhdessä, mikäli se ei jommalla kummalla tai kummallakin jää varsin lyhyeksi. Iso ikäero harvemmin tuo parisuhteeseen pysyvyyttä. 

Onpa terveellä ja kantavalla pohjalla suhde. Pillit pussiin heti? Olisi reilumpaa.

Vierailija
428/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei parane vanhenessaan. Päin vastoin minun mielestäni. En myös tajua että kun olin kaksikymppinen ikäiseni jätkät halusivat näyttää vanhemmalta kasvattamalla parran ja kuinka vanhoja sitä oltiin, sitten kun kasvettiin tähän 35 ikään niin nyt miehet toiset puolet elämästään yrittää nuorentaa itseään ja näyttää nuoremmalta mitä ovat. Koomista🙏🏾

-Nainen 35vuotias

Eivätköhän kaikki ole yksilöitä. Jotkut paranevat, jotkut eivät. Jotkut viisastuvat, jotkut eivät. Aika typerää pistää kaikki miehet samaan muottiin. 

Vierailija
429/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Nainen 35vuotias

Eivätköhän kaikki ole yksilöitä. Jotkut paranevat, jotkut eivät. Jotkut viisastuvat, jotkut eivät. Aika typerää pistää kaikki miehet samaan muottiin. 

Jep mutta näin useat miehet luulevat että kaikki paranevat

Vierailija
430/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, mikä ketju. Ihmiset on yksilöitä kuitenkin. Ei kaikki viiskymppiset miehet ole mitään potenssikyvyttömiä hiihdon katsojia, eivät läheskään kaikki kaksvitoset miehet ole kyvykkäitä oreja. Tottakai vanhemmiten tulee kaikenlaisia lainalaisuuksia, niin miehille, kuin naisillekin. Ei me nuorina pysytä kukaan, mutta vanheneminen on kovin yksilöllistä.

Jos vanhempi mies ei haluta/kelpaa, älä ota sellaista, tai jätä se. Ei kait se sen vaikeampaa ole. 

Vierailija
431/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Nainen 35vuotias

Jep mutta näin useat miehet luulevat että kaikki paranevat

No, enpä tunne kuin pari tällaista, tunnen aika hiton ison joukon miehiä, eri asemassa olevia, eri ikäisiä. 

Vierailija
432/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tutkimus selvitti, hakevatko vanhempiin miehiin rakastuvat naiset itselleen isähahmoa. Tutkimuksen mukaan näin ei ole.

Iso ikäero ei kasvata eroriskiä

Erilaiset stereotypiat tai seksuaalisuuteen liittyvät asiat tuskin selittävät koko totuutta siitä, miksi rakastumme selvästi itseämme nuorempiin tai vanhempiin ihmisiin.

Erilaisia haasteita ison ikäeron suhteisiin voi kyllä liittyä.

– Iso ikäero ei näy parisuhdetyössämme mitenkään erityisenä aiheena, eikä se kasvata tutkimuksen mukaan eroriskiä. Perheen ja ystävien suhtautuminen on kyllä ison ikäeron parisuhteisiin liittyvä erityiskysymys. Monilla näistä pareista on myös uusperhe ja uusperheitä koskettavat omat kysymyksensä, pari- ja perhesuhteiden asiantuntija Minna Jaakkola Väestöliitosta sanoo.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/448eaf8b-fefd-4d76-9b2a-7ada71a2b1ab

Vierailija
433/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Jos ei ole kiinnostusta /rakastumista ja toinen inhottaa, niin eri teille. Ehkä uusi kiva virkistää parisuhteissa, mutta ihmisillä on siinäkin eri toiveet. Aika monilla on hammaskiveä ja paljon muuta, mikäli ei pääse yksityiseen hammashoitoon, jos julkinen ei toimi.

Vierailija
434/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä ketjussa on paljon miesvihaa, ja katkeruutta tietyn ikäisiä miehiä kohtaan. Ei ikä miestä määritä, ette itsekään usko niin.

Vierailija
435/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Jos ei ole kiinnostusta /rakastumista ja toinen inhottaa, niin eri teille. Ehkä uusi kiva virkistää parisuhteissa, mutta ihmisillä on siinäkin eri toiveet. Aika monilla on hammaskiveä ja paljon muuta, mikäli ei pääse yksityiseen hammashoitoon, jos julkinen ei toimi.

AP vaikuttaa niin lapselliselta, että ehkä miehensäkin kannattaisi etsiä ikäisteen seuraa.

Vierailija
436/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se todella paljon riippuu niistä ihmisistä, ja miten hoitavat kuntoaan. Jotkut miehistä näyttää 60 vuotiaanakin paremmilta kun toiset on koskaan näyttänyt. Silti jos perus paskamahoista puhutaan, niin se 10 vuotta olla aika maksimi. Tosin jos molemmat on esim taffelsohvaperunoita, niin ei kai sillä iällä niin väliä ole.

Vierailija
437/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs kokemus. Minuun halusi tutustua n 40 v mies, jolla ei ole siis lapsia ei mitään sellaista. Minulla on yksi lapsi ja olen alle 30. Välillä tuli tunne et mahdunko hänen elämäänsä? Muuten olimme saman henkiset ja samoja mielenkiinnon kohteita ja mies kuuma ja hyvännäköinen ikäisekseen, potentiaalia oli suhteelle, minua jokin mietitytti pari kertaa miksi noinkin oikeasti treenattu hyvännäköinen ei ole jo suhteessa? Hänellä oli lapsi/perhe haaveita tulevaisuudessa kuin itselläni vaikka siks minulla jo ennestään lapsi. Jokseenkin huomasin hän on tosi nuorekas ajatusmaailmaltaan, ja ikäisekseen siis nuorekas. 😅 Ei ollut mikään ”wanna be nuorekas”ja kuvittele olevansa nuorempi mitä on. Ajatusmaailmaltaan nuorekkaita juttuja ja ymmärsi vaikka mitä. Henkinen ikä ei ollut mikään lapsellinen eikä mikään pinttynyt vaan ihan aikuismainen. Ja ikäisensä miehen

Vierailija
438/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa.

Vidduako täällä uliset?

Vierailija
439/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa rakkaus puuttua suhteestanne

petätkö jo miestäsi kuinka usein ap?

Vierailija
440/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se todella paljon riippuu niistä ihmisistä, ja miten hoitavat kuntoaan. Jotkut miehistä näyttää 60 vuotiaanakin paremmilta kun toiset on koskaan näyttänyt. Silti jos perus paskamahoista puhutaan, niin se 10 vuotta olla aika maksimi. Tosin jos molemmat on esim taffelsohvaperunoita, niin ei kai sillä iällä niin väliä ole.

Jep mut miten pullamössö 50v joka vaan käy töissä yms voi haaveilla naisesta että saa naisen joka pitää kunnostaan huolta/reenaa, laittautuu ja tekee kaikkia asioita, miten voisi saada tuollaisen naisen jos ei itse pidä huolta itsestään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän