Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa
Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.
Kommentit (607)
Vierailija kirjoitti:
Vanha viisaus: vanhetessa naiset rupsahtaa, mutta miehet komistuu.
Enemmistö ei pidä komeista ja taiteilijatkin ovat kautta aikain kuvaneet patsaisiin ja maalauksiin kauniita miehiä.
Nuorten miesten kauneus ja androgyynisyys on se juttu johon ihmisen katse viehättyy.
Komeus ei ole se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnittele vielä 10 vuotta niin voit alkaa odottamaan perintöä.
Jos alkaa odottaa 56-vuotiaan miehen perintöä niin saa huonossa lykyssä odottaa 30 vuotta tai enemmän. Edes 70-vuotiaan perintöä ei kannata kenenkään odottaa jollei aio avittaa asiaa. Saattaa mennä 15 vuotta elämästä hukkaan.
Jos alkoholi on kuvioissa vain viikonloppuisinkin, niin 40-55v on yleisin miesten ikä kuolla.
Vierailija kirjoitti:
AP minulla sama tilanne. Mies 57 minä 46. Mies lihonut 40 kg, polttaa, juo alkoholia, ei liiku, syö roskaruokaa. Kaikki illat löhöää telkkua katsellen ja syö tauotta.
Verenpaine ja sokerilääkitys. Ei seksiä neljään vuoteen, miehellä ei enää ota eteen.
Minä syön terveellisesti, rasvaprosentti 22% liikun 5-6 krt viikossa, mm juoksen 10 km lenkkejä ja käyn salilla. Kroppa urheilullinen, ja vähärasvainen. Rinnat DD-kuppia ja kiinteät. Olen lisäksi naisellinen, pukeudun naisellisesti, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Viikottain saan kehuja ulkonäöstäni.
Miehen kanssa ei muuta yhteistä kuin kaveruus. Mies ei suostu lähtemään kävelylenkeille vaikka pyydän mukaan. Kuulemma selkä kipeytyy. Ei myöskään suostu laihduttamaan etc.
Päivittäin mietin eroa. Lisäksi mun olisi helppo löytää uusi kumppani, koska vielä tämän ikäisenäkin saan paljon miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä.. Tiedän että vientiä olisi. Haluan urheilullisen, viriilin puolison.
Meillä on toisin päin. Muija löhnöttää läskeineen somessa ja syö samalla sipsejä, eikä mitään viitsi tehdä ennen viimeistä pakkoa. Aamulla nukkuu yhdeksään ja sitten vielä torkuttelee tunnin ja illalla ei malta lähteä somesta, kun on niin paljon kaikkee. Tekisi mieli potkia pihalle koko läski.
Siiderivalaan märkä päiväuni uudesta ukosta?
Nuori ja voimakas ritari! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muka 40-50v naiset nuoria ja miehet ikäloppuja? Missä fantasiamaailmassa elätte?
Ite parikymppisenä vastaan neljää viittäkymppistä miestä työnteossa, tappelussa ja seksisäkin.
Siis oikeesti. Mun haavat paranee alle viikossa, murtumat paranee kuukauden sisällä.
Mitä se vanhemmilta vie, kyllä te tiedätte että se vie joiltain jopa puolikin vuotta.
Älkää jumalauta alkako nuorille miehille. Me ollaan ne jotka maksaa teitinkin eläkkeet ja hoitaa teikäläisiä.
Ja jos uhosta valitatte, niin se on teiltä matkittu lapsuudessa. Mun uho tulee biologiasta ja fysiikasta.
Mun tulokset on totta eikä vanhuuden harhaa.
Normi parikymppisenä et vasta edes yhtä viiskymppistä. Tämä on jo salilla nähty. Nykyparikymppisiltä puuttuu testosteonit.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP minulla sama tilanne. Mies 57 minä 46. Mies lihonut 40 kg, polttaa, juo alkoholia, ei liiku, syö roskaruokaa. Kaikki illat löhöää telkkua katsellen ja syö tauotta.
Verenpaine ja sokerilääkitys. Ei seksiä neljään vuoteen, miehellä ei enää ota eteen.
Minä syön terveellisesti, rasvaprosentti 22% liikun 5-6 krt viikossa, mm juoksen 10 km lenkkejä ja käyn salilla. Kroppa urheilullinen, ja vähärasvainen. Rinnat DD-kuppia ja kiinteät. Olen lisäksi naisellinen, pukeudun naisellisesti, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Viikottain saan kehuja ulkonäöstäni.
Miehen kanssa ei muuta yhteistä kuin kaveruus. Mies ei suostu lähtemään kävelylenkeille vaikka pyydän mukaan. Kuulemma selkä kipeytyy. Ei myöskään suostu laihduttamaan etc.
Päivittäin mietin eroa. Lisäksi mun olisi helppo löytää uusi kumppani, koska vielä tämän ikäisenäkin saan paljon miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä.. Tiedän että vientiä olisi. Haluan urheilullisen, viriilin puolison.
Meillä on toisin päin. Muija löhnöttää läskeineen somessa ja syö samalla sipsejä, eikä mitään viitsi tehdä ennen viimeistä pakkoa. Aamulla nukkuu yhdeksään ja sitten vielä torkuttelee tunnin ja illalla ei malta lähteä somesta, kun on niin paljon kaikkee. Tekisi mieli potkia pihalle koko läski.
annakun arvaan vielä..punaiseksi värjätty fleda?Miksi kaikki läskit tekevät tätä?
tätä kun lukee niin oletan että kohta alkaa kissanpäivät. eli ero tulee ja saa alkaa olee niin kuin haluaa M48
... niin, ja sillä jennillä papparainen hoivattavana.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ulkonäön rupsahtaminen ja fyysisen ja henkisen kunnon lasku alkaa yleensä hedelmällisyysiän loppuessa eli noin 45-50-vuotiaana. Vaihdevuosihirviönainen on yleensä elämäänsä kyllästynyt, vi##umainen, vihamielinen, ilkeä ja ruma harppu.
Sen sijaan miehet pysyvät hedelmällisinä ja nuorina. Katsokaa vaikka upeaa Tasavallan Presidenttipariskuntaamme! Presidentti Sauli Niinistöllä on häntä 28 vuotta nuorempi, upea ja kaunis vaimo Jenni Haukio ja pieni Aaro-poika.
Myös miesten hedelmällisyys alenee 30 ikävuoden jälkeen. Tästä ei vaan jostain syystä puhuta.
Myös Saulilla ja Jennillä meni pitkään ennen kuin tärppäsi, eikä sitä tiedetä ovatko lopulta joutuneet tukeutumaan hedelmöityshoitoihin.
Todennäköisyys saada autistilapsi kasvaa huimasti, kun mies täyttää 40. Katsokaa nyt esim. Vesa Keskisen jälkikasvua, ei käy kateeksi. Samoin edesmenneen ikäisän Timo T A Mikkosen molemmilla pojilla on äitinsä Ninan mukaan autisminkirjoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ulkonäön rupsahtaminen ja fyysisen ja henkisen kunnon lasku alkaa yleensä hedelmällisyysiän loppuessa eli noin 45-50-vuotiaana. Vaihdevuosihirviönainen on yleensä elämäänsä kyllästynyt, vi##umainen, vihamielinen, ilkeä ja ruma harppu.
Sen sijaan miehet pysyvät hedelmällisinä ja nuorina. Katsokaa vaikka upeaa Tasavallan Presidenttipariskuntaamme! Presidentti Sauli Niinistöllä on häntä 28 vuotta nuorempi, upea ja kaunis vaimo Jenni Haukio ja pieni Aaro-poika.
Niin, Jenni Haukio vuoden kuluttua tuon 45, eli vaihdevuosihirviö. Saulilta loppuu kissan päivät!
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys saada autistilapsi kasvaa huimasti, kun mies täyttää 40. Katsokaa nyt esim. Vesa Keskisen jälkikasvua, ei käy kateeksi. Samoin edesmenneen ikäisän Timo T A Mikkosen molemmilla pojilla on äitinsä Ninan mukaan autisminkirjoa.
Donald Trumpin ja Melanian poika vaikuttaa kans autistiselta.
Kannattaa googlettaa "paternal age effect" ja tutkia mitä kaikkia vaikutuksia miehen korkealla iällä voi olla.
Itse oon huomannut julkkispareissa yhteyden siihen, että jos miehellä on jo paljon ikää, niin sitten tulee paljon uutisointeja keskenmenoista (esim. Alec ja Hilaria Baldwin).
Että ei se miehillekään se lisääntyminen aina niin itsestään selvää ole...
Vierailija kirjoitti:
Presidentin vierailla siittiöillä labrassa tehty lapsi, siinäpä saavutus! Jennikin vain tasinkoa ja leskeneläkettä odottelee. Mites Aarne, 73, eläköitynyt rekkakuski Vantaalta? Löytyykö kainalosta nelikymppinen misukka, joka ei juuri töitä viitsi tehdä, vaan runoja rustaileepi?
Oma isäni oli 48, 50 ja 52 kun sai minut ja sisarukseni. Minulla on todettu aleksitymia, dysleksia ja add ja nuoremmilla sisaruksillani on molemmilla todettu aspergerpiirteitä ja toisella heistä lievä kehitysvammaisuus. Vanhempani ovat terveitä, eikä kumpikaan ole ikinä käyttänyt päihteitä.
Ei hampaiden kunto olekaan niin tärkeää kuin sanotaan, tunnen 75 vuotiaan joka ei ole koskaan pessyt hampaitaan ja on todella terve ja rivakka.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.
Ap
Miksi et miettinyt silloin kun seurustelun aloitit yli 16 v. vanhemman miehen kanssa, että tulee se hetki kun sen myös huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni oli 48, 50 ja 52 kun sai minut ja sisarukseni. Minulla on todettu aleksitymia, dysleksia ja add ja nuoremmilla sisaruksillani on molemmilla todettu aspergerpiirteitä ja toisella heistä lievä kehitysvammaisuus. Vanhempani ovat terveitä, eikä kumpikaan ole ikinä käyttänyt päihteitä.
Kiitos että avauduit kokemuksestasi! Vaikka vanhempi isä voi olla ihana ja hyvä siinä missä nuorempikin isä, niin tästä olemasta olevasta riskistä täytyy puhua. Naisia sitten varoitellaan oman ikänsä vaikutuksista/riskeistä sitäkin enemmän... Tiedän naisia jotka ei uskalla edes yrittää raskautua enää 35-39v. iässä. Suututtaa.
Missä ympyröissä te liikutte kun mukamas kaikki > 50 vuotiaat miehet kulkevat likaisissa ja kulahtaneissa vaatteissa ja ovat epäsiistejä ym. !? En tiedä yhtäkään epäsiistiä tuon ikäistä jos vertaan tuttavapiiriäni. Mieheni joka on 55 pukeutuu hyvin, klassisen trendikkäästi, ei siis ole mikään pelle jossain wanna be lippalakissa tai villamyssyssä keskellä kesää mutta ei myöskään näytä vanhukselta. Käy säännöllisesti suuhygienistillä ja parturissa ja pitää huolta itsestään. Onko nämä rupsahtaneet viisikymppiset enää työelämässä vai mitä työtä tekevät kun on vaikea ajatella että joku voi mennä työpaikalleen samannäköisenä kuin esim. mökille?
En usko että mies/nainen joka on aina nuorempana välittänyt ulkonäöstä, tyylistä, terveydestään etc yhtä-äkkiä alkaa vanhetessaan pukeutumaan kuin puliukko ja hylkää vanhat tottumukset iän myötä. Miksi ap otit epäsiistin miehen ylipäätään puolisoksi?
Jos alkaa odottaa 56-vuotiaan miehen perintöä niin saa huonossa lykyssä odottaa 30 vuotta tai enemmän. Edes 70-vuotiaan perintöä ei kannata kenenkään odottaa jollei aio avittaa asiaa. Saattaa mennä 15 vuotta elämästä hukkaan.