Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa

Vierailija
07.03.2021 |

Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.

Kommentit (607)

Vierailija
401/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP minulla sama tilanne. Mies 57 minä 46. Mies lihonut 40 kg, polttaa, juo alkoholia, ei liiku, syö roskaruokaa. Kaikki illat löhöää telkkua katsellen ja syö tauotta.

Verenpaine ja sokerilääkitys. Ei seksiä neljään vuoteen, miehellä ei enää ota eteen.

Minä syön terveellisesti, rasvaprosentti 22% liikun 5-6 krt viikossa, mm juoksen 10 km lenkkejä ja käyn salilla. Kroppa urheilullinen, ja vähärasvainen. Rinnat DD-kuppia ja kiinteät. Olen lisäksi naisellinen, pukeudun naisellisesti, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Viikottain saan kehuja ulkonäöstäni.

Miehen kanssa ei muuta yhteistä kuin kaveruus. Mies ei suostu lähtemään kävelylenkeille vaikka pyydän mukaan. Kuulemma selkä kipeytyy. Ei myöskään suostu laihduttamaan etc.

Päivittäin mietin eroa. Lisäksi mun olisi helppo löytää uusi kumppani, koska vielä tämän ikäisenäkin saan paljon miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä.. Tiedän että vientiä olisi. Haluan urheilullisen, viriilin puolison.

Kroppa ei ole vähärasvainen, jos rasvaprosentti on 22. Se on normaali rasvaprosentti naisella, ei alhainen.

Vierailija
402/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap

Miksi otit niin vanhan ukon?

Koska se on maksanut mun elämisen tähän asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.

Ap

Tuollaiselle naiselle on nimi.

Vierailija
404/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että ennen 1980-lukua syntyneet suomalaiset ovat niin usein surkeita pesemään hampaita.

Hammaskivi on syljen mineraalien kovettamaa plakkia. Vaikka olisi kuinka mineraalipitoinen sylki, siihen kovettumiseen menee pari päivää.

Siinä aikanahan olisi pitänyt pestä plakki pois jo neljä kertaa! Mutta kun ei osata pestä huolellisesti sähköhammasharjalla ja hammasvälien putsaus unohtuu.

Ongelma ei ole se, ettei hampaita pestä. Sähköhammasharjaakin osaamme käyttää. Luulen että vanhemmissa ikäpolvissa on enemmän tupakoitsijoita. Tupakanpoltto ilmeisesti lisää hammaskiven muodostumista ja voi vaikuttaa myös parodontiitin syntyyn.

Lisäksi tietynikäisillä ihmisillä alkaa olla erilaisia sairauksia ja lääkityksiä, jotka voivat muuttaa syljen kemiallista koostumista, mikä taas voi lisätä hammaskiven muodostomista. Myös geneettisiä eroa on hammaskiven muodostumisessa.

Itse asiassa hampaidenpesusta on tutkittukin että meitä nuoremmat sukupolvet, varsinkin nuoret miehet, ovat ne, jotka eivät pese hampaitaan tarpeeksi usein.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jarkyttava-tutkimustulos-suomalaisn…

Vierailija
405/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen nyt jo useaan kertaan kertonut, että mieheni ei ole elättänyt minua. Hän oli opiskelija ja kahden alle kouluikäisen isä kun aloimme seurustella. Säästöjäkään ei ollut. Tulotasomme on sama sillä erotuksella, että mieheni menot ovat suuremmat kuin minulla. Hänellä on lapsia, minulla ei. Ketjussa on nyt niin paljon asiatonta kommentointia, että minun puoleltani kommentointi päättyy. Kiitän kaikkia, joilta olen saanut neuvoja.

Ap

Vierailija
406/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että ennen 1980-lukua syntyneet suomalaiset ovat niin usein surkeita pesemään hampaita.

Hammaskivi on syljen mineraalien kovettamaa plakkia. Vaikka olisi kuinka mineraalipitoinen sylki, siihen kovettumiseen menee pari päivää.

Siinä aikanahan olisi pitänyt pestä plakki pois jo neljä kertaa! Mutta kun ei osata pestä huolellisesti sähköhammasharjalla ja hammasvälien putsaus unohtuu.

Ongelma ei ole se, ettei hampaita pestä. Sähköhammasharjaakin osaamme käyttää. Luulen että vanhemmissa ikäpolvissa on enemmän tupakoitsijoita. Tupakanpoltto ilmeisesti lisää hammaskiven muodostumista ja voi vaikuttaa myös parodontiitin syntyyn.

Lisäksi tietynikäisillä ihmisillä alkaa olla erilaisia sairauksia ja lääkityksiä, jotka voivat muuttaa syljen kemiallista koostumista, mikä taas voi lisätä hammaskiven muodostomista. Myös geneettisiä eroa on hammaskiven muodostumisessa.

Itse asiassa hampaidenpesusta on tutkittukin että meitä nuoremmat sukupolvet, varsinkin nuoret miehet, ovat ne, jotka eivät pese hampaitaan tarpeeksi usein.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jarkyttava-tutkimustulos-suomalaisn…

Notkahdus tuli lama-aikana kun säästöjä tehtiin, niin nuoret tai no nuoret ja nuoret eivät pese tarpeeksi hyvin ja huolehdi hampaistaan.

Parhaiten lienee 80-luvulla syntyneillä. Heillä on hampaat parhaimmassa kunnossa koko maailman mittakaavassa.

HE voittivat muut. He ovat voittajia.

Vierailija
407/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahda rauhassa rakkaani mun

Vierailija
408/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olet taloudellisesti nauttinut vanhemmasta miehestäsi

aika siirtyä nuorempaan

hän sitten vuorostaan lemppaa sut pihalle 10 v päästä kun on nyhtänyt rahasi ja tissisi alkaa roikkua

Vierailija
409/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs suht tunnettu kaunotar, (ei juorulehtien palstojen), joka 70-kymppisenä on yhä työelämässä johtajana, on ollut suhteessa todella elegantin 10-vuotta nuoremman miehen kanssa. Nainen oli/on erittäin korkeasti koulutettu, ex-mies maanviljelijä. Miehelle oli liikaa, kun nainen oli jatkuvasti valokeilassa (ainakin varmuudella 4-vuotta). Miehen ego ei kestänyt naisen palkkaeroja, tietävyyttä, kaulutusta ja näkyvyyttä esim. telkkarissa. No, mitä sitten tapahtui. Niin, mies lähti ja tapasi toisen naisen, heti erottuaan edellisestä. Tämä nykyinen on kansalaiskoulun käyneenä vähävarainen ja ulkonäkönsä, no joo, kovin tavallinen, ei erotu joukosta.  Nainen on 15-vuotta nuorempi kuin tämä kirjoitksessa mainittu mies. Niin tyypillistä.  Mies vaihtoi siis kaunottaren rumilukseen. 

Tuo tarinasi on niin totta kun olla voi. Mies ei yksinkertaisesti kestä naista, joka on korkeasti kouluttautunut. Siis sellainen mies, jolla on huono ego tai ammatiltaan heikompipalkkainen. Tiedän usemman pariskunnan eronneen juuri tämän asian takia. 

Kukaan meistä ei voi tietää millainen kyykyttäjä tuollainen nainen on kotioloissa. Kerroin tuon siksi, että kun niin moni pelkkään käsienheilutteluun kouluttautunut nainen tuo "osaamistaan" esiin tilanteissa, joissa sillä ei ole mitään merkitystä, niin millaista kuittailua sellainen harrastaa kotona ukolleen, jos tällä on pienempi palkka tai huonompi koulutus.

Vierailija
410/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on käynyt näin, vielä 35-vuotiaana vaimoni jaksoi käydä salilla ja harrastaa aktiivisesti mutta nyt on rupsahtanut ja 15kg painoa tullut lisää kun täytti 45v. Itse olen 49v, urheilullinen ja hyväkuntoinen mies ja matkustelen mielelläni, käyn salilla ja harrastan monipuolista liikuntaa. Vaimolle lähinnä tuntuu tärkeää olevan Pizza ja Netflix ja olohuoneen sohva. Kai se on pakko heittää pihalle kun ei tuollaista viitsi katsella ja ottaa joku nuorempi tilalle.

Vierailija
411/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP minulla sama tilanne. Mies 57 minä 46. Mies lihonut 40 kg, polttaa, juo alkoholia, ei liiku, syö roskaruokaa. Kaikki illat löhöää telkkua katsellen ja syö tauotta.

Verenpaine ja sokerilääkitys. Ei seksiä neljään vuoteen, miehellä ei enää ota eteen.

Minä syön terveellisesti, rasvaprosentti 22% liikun 5-6 krt viikossa, mm juoksen 10 km lenkkejä ja käyn salilla. Kroppa urheilullinen, ja vähärasvainen. Rinnat DD-kuppia ja kiinteät. Olen lisäksi naisellinen, pukeudun naisellisesti, ja pidän huolta ulkonäöstäni. Viikottain saan kehuja ulkonäöstäni.

Miehen kanssa ei muuta yhteistä kuin kaveruus. Mies ei suostu lähtemään kävelylenkeille vaikka pyydän mukaan. Kuulemma selkä kipeytyy. Ei myöskään suostu laihduttamaan etc.

Päivittäin mietin eroa. Lisäksi mun olisi helppo löytää uusi kumppani, koska vielä tämän ikäisenäkin saan paljon miesten lähestymisiä ja iskuyrityksiä.. Tiedän että vientiä olisi. Haluan urheilullisen, viriilin puolison.

Kroppa ei ole vähärasvainen, jos rasvaprosentti on 22. Se on normaali rasvaprosentti naisella, ei alhainen.

No onhan tuo nyt naiselle varsin matala rasvaprosentti.

Vierailija
412/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuustutkija Kirsi Pietiläisen mukaan normaalin rasvaprosentin alarajana voidaan pitää naisilla lukua 25 (yläraja 33).

Vierailija
413/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä ihmiset puhuu rumasti puolisoistaan.

Kertoo omasta typeryydestänne.itse olette ne valinneet.

Vierailija
414/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun parikymppinen valitsee itselleen nelikymppisen miehen, niin vaatiiko hirveän pitkää matikkaa laskea asioita edelle...

Kuvitteliko se likka että mies pysyy ikuisesti Yrjö Kloonin näköisenä?

Vierailija
415/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuinen soon konneri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun parikymppinen valitsee itselleen nelikymppisen miehen, niin vaatiiko hirveän pitkää matikkaa laskea asioita edelle...

Niipä. Siinä vaiheessa kun likka on yhtä vanha kuin mies oli ikuinen soonkonneri, niin pappa on itsensä pystystä heräyttävä pierukello.

Vierailija
416/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niipä. Siinä vaiheessa kun likka on yhtä vanha kuin mies oli ikuinen soonkonneri, niin pappa on itsensä pystystä heräyttävä pierukello.

🤣🤣🤣

Vierailija
417/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun miestä solvataan. Aahh...

Tervepäiset mammat, solvatkaa lisää... Laukean..

Vierailija
418/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin on käynyt näin, vielä 35-vuotiaana vaimoni jaksoi käydä salilla ja harrastaa aktiivisesti mutta nyt on rupsahtanut ja 15kg painoa tullut lisää kun täytti 45v. Itse olen 49v, urheilullinen ja hyväkuntoinen mies ja matkustelen mielelläni, käyn salilla ja harrastan monipuolista liikuntaa. Vaimolle lähinnä tuntuu tärkeää olevan Pizza ja Netflix ja olohuoneen sohva. Kai se on pakko heittää pihalle kun ei tuollaista viitsi katsella ja ottaa joku nuorempi tilalle.

Miksi sen pitää olla nuorempi? Jos haluat välttää saman ongelman toistumisen, niin eikös olisi fiksumpaa ottaa se urheilullinen omanikäinen, joka todistetusti on jaksanut pitää itsestään huolta vielä 40+ ikäisenäkin? Sen sijaan että ottaa sen kolmekymppisen joka pysyy juuri ja juuri vielä kuosissa suht löysällä treenaamisella ja vapaalla ruokavaliolla, ja kymmenen vuoden päästä luovuttaa kun aineenvaihdunta hidastuu ja kuosissa pysyminen vaatii jatkuvasti enemmän ja enemmän töitä.

Vierailija
419/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 12 vuotta minua vanhempi ja kyllä minua välillä hirvittää ajatella, minkälaista elämämme on vaikka 5 vuoden päästä. Kumpikin (tietenkin) vanhenemme vääjäämättä, mutta tässä vaiheessa ikäero alkaa jo oikeasti näkyä. Mieheni on 50-vuotias ennen kuin minä olen 40 ja se on jo aika paljon se vaikka miehet usein kuvittelevatkin vain paranevansa vanhetessaan. En usko, että olemme loppuelämämme yhdessä, mikäli se ei jommalla kummalla tai kummallakin jää varsin lyhyeksi. Iso ikäero harvemmin tuo parisuhteeseen pysyvyyttä. 

420/607 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme