Maskia käyttävät miehet
Naamavaippaa käyttävät miehet ovat äärimmäisen maskuliinisia, testosteronia uhkuvia alfauroksia.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt, että millaiset ovat näiden sankarien testotasot. Säälittävää.
Varmaan hyvät, koska testosteroni vahvistaa miehen halua pitää huolta 'laumastaan'. Kypsymättömät kakarat ajattelevat vain itseään eivätkä osaa ottaa muita huomioon.
Sellaiset ihmiset, jotka periaatteesta eivät käytä maskia, ovat täysin riippuvaisia muiden mielipiteestä (ei ole vapautta tehdä väen vängällä päinvastoin kuin mitä on yleinen suositus). Huvittaa kun nämä kuitenkin haukkuvat maskia käyttäviä lampaiksi tajuamatta lainkaan omaa epäitsenäisyyttään.
Epätoivonen projektio lampaalta.
Ei ole mitään syytä pitää maskia, koska liikkeellä ei ole yleisvaarallista tautia, eikä maskit edes auta virusten leviämisen estämisessä.
Maskeja pidetään periaatteen vuoksi, koska lampaille tulee siitä tunne, että he edistävät turvallisuutta ja ovat hyviä ihmisiä, jotka ottavat huomioon muut. Maskin pitäminen on joko hyvesignalointia tai vain idiotismia riippuen siitä, uskooko maskin käyttäjä oikeasti sillä olevan merkitystä vai ei.
Koronakusetuksen takapirut nauraa räkäisesti, kun lampaat tekee kaiken, mitä ne haluaa ja ajaa niiden puolesta niiden agendaa.
Et ole järjissäsi..
Maski tai ei, mies joka puhuisi ihmisistä lampaina tai alfoina ja betoina saisi minut kyllä juoksemaan karkuun niin lujaa ja kauas kuin jalat kantaa. Niin iso vilkkuva kirkkaanpunainen varoitusvalo, ettei selkeämpää voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Maskiton ihminen julkisessa sisätilassa herättää minussa inhoa. Maskillisesta ajattelen välittömästi positiivisesti.
Maskiton viestii minulle seuraavat vaihtoehdot: olen piittaamaton / olen tyhmä / olen syrjäytynyt.
Maskillinen viestii: seuraan aikaani / välitän muista ihmisistä / toimin yhteisen hyvän eteen / minulla on työpaikka tai opiskelupaikka / olen fiksu ja turvallinen
Olen ollut naimisissa jo 20 vuotta enkä ole etsimässä miestä. Mutta jos olisin sinkku, maski kertoisi minulle jo heti kättelyssä sen olennaisimman. Jos deitti tulisi julkiseen sisätilaan maskitta, kääntyisin saman tien kannoiltani.
Arvausleikkejä on aina kiva harrastaa, mutta harvemmin niissä osuu oikeaan.
En käytä maskia, mutta silti minuun pätee kaikki nuo asiat jotka luettelit maskilliselle ihmiselle kuuluvaksi. Hyvä että olet miehesi löytänyt, sinkkuna sinulla menisi miesten arvioinnit metsään niin että rytisee. Löytäisit luultavasti itsellesi maskia käyttävän narsistin, jolle on tärkeää antaa itsestään hyvä kuva ulospäin kaikin puolin. Narsistisen maskin päälle sopii hyvin fyysinen maski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ei käytä maskia antaa miehestä teinityttömäisen kuvan. Tyhmyys ei ole maskuliinista, ressukat.
On älykästä aiheuttaa itselleen happivaje flunssapöpön takia?
Jos saa happivajeen niin on jo lähtökohtaisesti sairas. Silloin ei ole testosteroniakaan kun elintoiminnot ovat miten sattuu. Vain keuhkosairaat eivät pidä maskia. Helppo naisen valita lisääntymiskykyisimmät miehet, ettei huonot geenit periydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt, että millaiset ovat näiden sankarien testotasot. Säälittävää.
Varmaan hyvät, koska testosteroni vahvistaa miehen halua pitää huolta 'laumastaan'. Kypsymättömät kakarat ajattelevat vain itseään eivätkä osaa ottaa muita huomioon.
Sellaiset ihmiset, jotka periaatteesta eivät käytä maskia, ovat täysin riippuvaisia muiden mielipiteestä (ei ole vapautta tehdä väen vängällä päinvastoin kuin mitä on yleinen suositus). Huvittaa kun nämä kuitenkin haukkuvat maskia käyttäviä lampaiksi tajuamatta lainkaan omaa epäitsenäisyyttään.
Epätoivonen projektio lampaalta.
Ei ole mitään syytä pitää maskia, koska liikkeellä ei ole yleisvaarallista tautia, eikä maskit edes auta virusten leviämisen estämisessä.
Maskeja pidetään periaatteen vuoksi, koska lampaille tulee siitä tunne, että he edistävät turvallisuutta ja ovat hyviä ihmisiä, jotka ottavat huomioon muut. Maskin pitäminen on joko hyvesignalointia tai vain idiotismia riippuen siitä, uskooko maskin käyttäjä oikeasti sillä olevan merkitystä vai ei.
Koronakusetuksen takapirut nauraa räkäisesti, kun lampaat tekee kaiken, mitä ne haluaa ja ajaa niiden puolesta niiden agendaa.
Et ole järjissäsi..
Psykologinen projektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ei käytä maskia antaa miehestä teinityttömäisen kuvan. Tyhmyys ei ole maskuliinista, ressukat.
On älykästä aiheuttaa itselleen happivaje flunssapöpön takia?
Jos saa happivajeen niin on jo lähtökohtaisesti sairas. Silloin ei ole testosteroniakaan kun elintoiminnot ovat miten sattuu. Vain keuhkosairaat eivät pidä maskia. Helppo naisen valita lisääntymiskykyisimmät miehet, ettei huonot geenit periydy.
Jos naamavaippaa käyttävä mies kiihottaa, niin sitten kiihottaa. Hyvä että olet löytänyt itseäsi miellyttävän miestyypin. :)
Miehillä suoritetuissa Voight-Kampff -testeissä on havaittu maskia käyttävillä erityisen huonontunut spermanlaatu.