Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskia käyttävät miehet

Vierailija
06.03.2021 |

Naamavaippaa käyttävät miehet ovat äärimmäisen maskuliinisia, testosteronia uhkuvia alfauroksia.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupalle mennessä katsoin pihalla kun yksi "tiedostava" mies kaivoi maskin taskustaan ja laittoi sen kaupan ovella päähänsä. Jep. Levittää mahdollisesti tautia ja on vielä surkea ämmämäinen luuseri kun pitää esitystä että muka toimii oikein. Munatonta.

Vierailija
22/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiraihminen ja pidän maskia käyttävistä miehistä, jotka siten huomioivat myös koirani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Noloa ja naisellista osoittaa olevansa heikko ja massan vietävissä.

Ei, vaan yksinkertaisesti naurettavia...herää ajatus, jotta mikähän tuokin on, kun ei perheestään välitä sen vertaa että suojautuisi edes alkeellisemmin.

Vierailija
24/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupalle mennessä katsoin pihalla kun yksi "tiedostava" mies kaivoi maskin taskustaan ja laittoi sen kaupan ovella päähänsä. Jep. Levittää mahdollisesti tautia ja on vielä surkea ämmämäinen luuseri kun pitää esitystä että muka toimii oikein. Munatonta.

Mutta jos et olisi nähnyt, että se laittoi sen päälle kaupan ovella ja nähnyt sen miehen kaupassa maski naamalla, niin olisit ajatellut, että onpa siinä maskuliininen herkkupala ja pyytänyt sen numeroa?

Vierailija
25/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koiraihminen ja pidän maskia käyttävistä miehistä, jotka siten huomioivat myös koirani.

Ai korona on vaarallinen myös koirille? Kai sun koiralla on kuonokoppa, kuten niillä miehillä, joista pidät?

Vierailija
26/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan marjat! Kukaan teistä akoista ei pidä maskillista miestä sen puoleensavetävämpänä kuin maskittomia. Kunhan vaan koitatte manipuloida miehiä oman seksuaalisen valtanne avulla käyttämään maskeja, kyllä teidän metkunne tunnetaan.

Vierailija
27/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei oikein auennut tämä syvällinen kommentti, voisitko vähän selventää?

Vierailija
28/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomat miehet ovat samaa tasoa Ano Turtiaisen kanssa. Päätelkää itse onko se haukku vai kehu.

Vierailija
29/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti suojaavat itsensä myös sek sis sä.

Vierailija
30/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ovat s*ksikkäitä, varsinkin jos on musta maski. Se vaaleansininenkin on ihan ok. 

N43

Minulla on musta maski, mennäänkö naimisiin?

Viekää kiimapillunne ja kiimakullinne muualle

Vierailija
31/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ei käytä maskia antaa miehestä teinityttömäisen kuvan. Tyhmyys ei ole maskuliinista, ressukat.

On älykästä aiheuttaa itselleen happivaje flunssapöpön takia?

Herää kysymyksiä sun maskuliinisuuden tasosta, jos 10x20 cm maski aiheuttaa sulle happivajeen.

Vierailija
32/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskittomat miehet ovat samaa tasoa Ano Turtiaisen kanssa. Päätelkää itse onko se haukku vai kehu.

Ano on nostanut penkistä kisoissa yli 300 kg, vetänyt maasta yli 400 kg ja kyykännyt 500 kg. Eli ei ainakaan ole kynäniska niinkuin suurin osa maskisoijapojista.

Vierailija
33/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ano on nostanut penkistä kisoissa yli 300 kg, vetänyt maasta yli 400 kg ja kyykännyt 500 kg. Eli ei ainakaan ole kynäniska niinkuin suurin osa maskisoijapojista.

Maskimiehillä sentään pelaa aivot, samaa ei voi sanoa raudanpumppaajista.

Vierailija
34/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ei käytä maskia antaa miehestä teinityttömäisen kuvan. Tyhmyys ei ole maskuliinista, ressukat.

On älykästä aiheuttaa itselleen happivaje flunssapöpön takia?

Herää kysymyksiä sun maskuliinisuuden tasosta, jos 10x20 cm maski aiheuttaa sulle happivajeen.

Ylenmääräinen hapen kuluttaminen on kyllä itsekästä, ja uloshengittäminen aiheuttaa hiilidioksipäästöjä, jotka aiheuttaa jääkarhujen kuolemisen sukupuuttoon. Että siinäkin mielessä maskin käyttäminen on moraalisesti oikea teko, joka tekee miehestä aidon ja upean alfauroksen.

Vierailija
35/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miehiä jotka laittavat tinderiin naamavaippakuvia, vasemmalle lentävät välittömästi. En tiedä laittavatko naiset, todennäköisesti. En tajua ollenkaan tuota juttua. Ollaan yksin kotonakin niin peloissaan ettei uskalleta riisua maskia edes hetkeksi? Siis nukkuvatko nämä myös maskit naamallaan? Käyvät suihkussa maskin kanssa?

Vierailija
36/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskimiehillä sentään pelaa aivot, samaa ei voi sanoa raudanpumppaajista.

Kyllä maskimiehillä varmasti pelaa hyvin ainakin liskoaivot, jotka aktivoituu pelkotilassa.

Vierailija
37/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ovat. Sinä taas olet luuseri, joka levittää tautia.

Ja johon yksikään nainen ei koske edes pitkällä tikulla. Ennen koronaa muutama empaattinen nainen antoi hänelle säälivän katseen. Maskittomana ei saa edes niitä.

Vierailija
38/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni käyttää julkisilla paikoilla kulkiessaan ffp2 maskia, omasta tahdostaan suojellakseen muita, itseään ja minua. Olen ylpeä hänestä. Näin raskauden loppuvaiheessa ja kotona ns. omaehtoisessa karanteenissa aikaa viettävänä ei hirveästi huvita ajatus sairastumisesta edes "se on vain flunssa" koronaan, kun siitä seuraa joka tapauksessa yli kuukauden klexanepiikkikuuri ja klexanea käyttäessä ei ole synnytyksen koittaessa mahdollisuutta selkäydinpuudutteisiin. Mies tai muu tukihenkilö ei myöskään pääsisi synnytykseen mukaan.

Nämä itsekkäät maskittomat (niin miehet kuin naisetkin) voisi vähän katsoa kuplansa ulkopuolelle, ettei se koronalta suojautuminen ole ainoastaan siksi, että marginaalinen määrä siihen sairastuneista menehtyy. Koronaan sairastumisesta voi olla myös monia muita seuraamuksia.

Vierailija
39/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miehiä jotka laittavat tinderiin naamavaippakuvia, vasemmalle lentävät välittömästi. En tiedä laittavatko naiset, todennäköisesti. En tajua ollenkaan tuota juttua. Ollaan yksin kotonakin niin peloissaan ettei uskalleta riisua maskia edes hetkeksi? Siis nukkuvatko nämä myös maskit naamallaan? Käyvät suihkussa maskin kanssa?

Se on hyvesignalointia. Nuo samat miehet hyväsignaloi jollain muulla asialla silloin, kun ei voi maskilla tehdä sitä. Se on epätoivoista ja/tai laskelmoivaa hyväksynnän hakemista.

Vierailija
40/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mieheni käyttää julkisilla paikoilla kulkiessaan ffp2 maskia, omasta tahdostaan suojellakseen muita, itseään ja minua. Olen ylpeä hänestä. Näin raskauden loppuvaiheessa ja kotona ns. omaehtoisessa karanteenissa aikaa viettävänä ei hirveästi huvita ajatus sairastumisesta edes "se on vain flunssa" koronaan, kun siitä seuraa joka tapauksessa yli kuukauden klexanepiikkikuuri ja klexanea käyttäessä ei ole synnytyksen koittaessa mahdollisuutta selkäydinpuudutteisiin. Mies tai muu tukihenkilö ei myöskään pääsisi synnytykseen mukaan.

Nämä itsekkäät maskittomat (niin miehet kuin naisetkin) voisi vähän katsoa kuplansa ulkopuolelle, ettei se koronalta suojautuminen ole ainoastaan siksi, että marginaalinen määrä siihen sairastuneista menehtyy. Koronaan sairastumisesta voi olla myös monia muita seuraamuksia.

No ei sitten muuta onnittelut siitä, että olet päässyt naimisiin äärimmäisen maskuliinisen ja testosteronia uhkuvan alfauroksen kanssa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan