Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologi Jaakko, 28, kokeili kuukauden kolmivuorotyötä – yövuorojen rankkuus yllätti: "Arvostus on kasvanut"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt kolmivuorotyötä ja aamuvuorojen rankkuus yllätti, yövuorot on kivoja.

Vierailija
2/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tehnyt kolmivuorotyötä ja aamuvuorojen rankkuus yllätti, yövuorot on kivoja.

Varsinkin jos yörytmi jää päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tehnyt ja ei sopinut mulle, unirytmi täysin sekaisin ja verenpaineet taivaissa, nyt lääkärintodistus etten enää pysty kolmivuorotyöhön.

Vierailija
4/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on yksilöllistä. Tein aikoinaan 12 vuotta keskeytymätöntä kolmivuoroa ja minulle, sekä monille muille se sopi oikein hyvin. Sitten oli niitä työkavereita, joille se oli todella vaikeaa.

Vierailija
5/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin tehnyt ja ei sopinut mulle, unirytmi täysin sekaisin ja verenpaineet taivaissa, nyt lääkärintodistus etten enää pysty kolmivuorotyöhön.

Haluaisin sellaisen todistuksen, joka kieltää aamuvuorot. Yövuorot ovat leppoisia ilta-/yövirkulle.

Vierailija
6/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille se tuon tekee. Pakko se on jatkaa jos meinaa töissä pysyä.

Vierailija
7/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä yövuorot vielä menetteli ja niitä pystyi tekemään vaikkapa 5 putkeen. Nykyisin kolme on ehdoton maksimi. Itse valvominen on helppoa, mutta päivällä nukkuminen ei. Yleensä nukun vain 3-4 h yövuoron jälkeen , joten kolmen yön jälkeen onkin mukavasti univelkaa kertynyt.

Vierailija
8/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sellaisen todistuksen, joka kieltää aamuvuorot. Yövuorot ovat leppoisia ilta-/yövirkulle.

Mäkin haluan. Aamuvuoro on ainoa, johon joutuu lähtemään kesken nukkumisen univelkaisena.

Vierailija
9/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vain ihmettelemään noita pitkiä vapaita yövuorojen jälkeen. Hoitoalalla se on max 2pv ja aamuvuoroon.

Vierailija
10/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö on raskasta. Itse olen tehnyt pelkkää yövuoroa. Se on minulle ok. Jos pitäisi välillä tehdä muita vuoroja , menisi liian raskaaksi.

Vierailija
11/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikoilla voisi olla joka vuosi pakollinen työelämään tutustumisjakso. 1kk.

Vierailija
12/12 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin vain ihmettelemään noita pitkiä vapaita yövuorojen jälkeen. Hoitoalalla se on max 2pv ja aamuvuoroon.

Valtaosa teollisuuden tehtaista tekee 12h työpäiviä. 07:00-19:00, 07:00-19:00, 19:00-07:00, 19:00-07:00, vapaa.vapaa,vapaa,vapaa,vapaa,vapaa, 07:00-19:00 jne...

mies53v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi