Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskia käyttävät miehet

Vierailija
06.03.2021 |

Naamavaippaa käyttävät miehet ovat äärimmäisen maskuliinisia, testosteronia uhkuvia alfauroksia.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskiton ihminen julkisessa sisätilassa herättää minussa inhoa. Maskillisesta ajattelen välittömästi positiivisesti.

Maskiton viestii minulle seuraavat vaihtoehdot: olen piittaamaton / olen tyhmä / olen syrjäytynyt.

Maskillinen viestii: seuraan aikaani / välitän muista ihmisistä / toimin yhteisen hyvän eteen / minulla on työpaikka tai opiskelupaikka / olen fiksu ja turvallinen

Olen ollut naimisissa jo 20 vuotta enkä ole etsimässä miestä. Mutta jos olisin sinkku, maski kertoisi minulle jo heti kättelyssä sen olennaisimman. Jos deitti tulisi julkiseen sisätilaan maskitta, kääntyisin saman tien kannoiltani.

Vierailija
82/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusperäiseen tutkimukseeni pohjautuen näyttää siltä, että sisätiloissa ihmisten joukossa ilman maskia liikkuvien on aivan turhaa mennä Mensan testiin.  Tähän joukkoon ei tietenkään lueta pätevästä syystä maskia käyttämättömiä ihmishenkilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskiton ihminen julkisessa sisätilassa herättää minussa inhoa. Maskillisesta ajattelen välittömästi positiivisesti.

Maskiton viestii minulle seuraavat vaihtoehdot: olen piittaamaton / olen tyhmä / olen syrjäytynyt.

Maskillinen viestii: seuraan aikaani / välitän muista ihmisistä / toimin yhteisen hyvän eteen / minulla on työpaikka tai opiskelupaikka / olen fiksu ja turvallinen

Olen ollut naimisissa jo 20 vuotta enkä ole etsimässä miestä. Mutta jos olisin sinkku, maski kertoisi minulle jo heti kättelyssä sen olennaisimman. Jos deitti tulisi julkiseen sisätilaan maskitta, kääntyisin saman tien kannoiltani.

Maskiton viestii minulle seuraavia asioita: seuraan aikaani ja perehdyin asioihin syvemmin / olen rationaalinen / kykenen itsenäiseen ajatteluun / toimin ihmiskunnan parhaaksi pitkällä tähtäimellä.

Maskillinen viestii: seuraan aikaani ja uskon sokeasti kaiken, mitä auktoriteetit minulle sanovat / haluan antaa muille kuvan, että välitän tosi paljon muista ihmisistä / luulen olevani fiksu, vaikka olen idiootti, joka vetää muutkin mukanaan dystopiaan, jossa ei ole enää kansalaisoikeuksia.

Vierailija
84/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusperäiseen tutkimukseeni pohjautuen näyttää siltä, että sisätiloissa ihmisten joukossa ilman maskia liikkuvien on aivan turhaa mennä Mensan testiin.  Tähän joukkoon ei tietenkään lueta pätevästä syystä maskia käyttämättömiä ihmishenkilöitä.

Oletko keskustellut niiden kanssa, vai mihin tämä väite perustuu?

Onko sinulla ns. vahvistusharha, eli huomaat vain ei-niin-älyköiltä pintapuolisesti vaikuttavat maskittomat? Ja sama toisinpäin, eli et huomaa, että suuri osa maskillisista on ihan perusjuntteja?

Vierailija
85/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten paljon seuraa maskillisia kanssaihmisä, kun väität heidän olevan fiksuja ja turvallisia. Näin maskittomana tulee paljon seurattua miten maskilliset niitä maskejaan käyttävät ja lähes jokainen hipelöittee sitä koko ajan, mitä ei saisi tehdä. Ja useaan otteeseen olen nähnyt maskin olevan leualla ja siitä se nostetaan kasvoille, kun esim. noustaan bussiin. Bussissa taas on hyvä laskea se leualle, kun pitää juoda jotain/puhua puhelimeen/alkaa muuten vaan ahdistamaan/pitää niistää/jne... Taas hetkeksi se nostetaan kasvoille ja taas lasketaan kun juodaan, niistetään... Samoin maski on useimmiten aseteltu väärin kasvoille ja sivuihin jää aukot, joista pääsee kaikki aerosolit/virukset leviämään. Maskilliset myös enemmän tuppautuvat viereen mm. kaupassa, kun luulevat maskin suojaavan heitä.

Sinä näet vain maskin ja tätä kautta tunnet olosi turvalliseksi, kun taas minä huomioin maskillisten muun toiminnan ja tunnen itseni turvattomaksi, vaikka yritän itse pitää huolta omalta osaltani turvallisuudesta pitämällä turvavälejä ja käsihygienialla. 

Minä olen deittisovelluksessa ja kaikki joilla on maski kuvassa, teksti "otan rokotuksen"/"suojaudu koronalta"/"stay home"/"me selviydymme", lähtevät vasemmallle, eli hylky. Olen etsimässä jämäkkää ja omilla aivoillaan ajattelevaa elämänkumppania. En hyvesignaloivaa ja sen hetkiseen trendiin heittäytynyttä (beta)miestä, enkä todellakaan keskustelemassa koronasta. Koronasta voin lukea uutisista, jos haluan, mutta en jaksa asiasta alkaa jauhamaan tuollaisella kevyellä seuranhakualustalla. 

Vierailija
86/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskiton viestii minulle seuraavia asioita: seuraan aikaani ja perehdyin asioihin syvemmin / olen rationaalinen / kykenen itsenäiseen ajatteluun / toimin ihmiskunnan parhaaksi pitkällä tähtäimellä.

Maskillinen viestii: seuraan aikaani ja uskon sokeasti kaiken, mitä auktoriteetit minulle sanovat / haluan antaa muille kuvan, että välitän tosi paljon muista ihmisistä / luulen olevani fiksu, vaikka olen idiootti, joka vetää muutkin mukanaan dystopiaan, jossa ei ole enää kansalaisoikeuksia.

Voisitko avata tuota "perehdyn asioihin syvemmin" ja "olen rationaalinen". Harvalla meistä on aikaa ja kykyä perehtyä asioihin yhtä syvällisesti, kun henkilöt, jotka tutkivat työkseen tartuntatauteja. Minulla on oma työni, koulutukseni ja asiantuntijuuteni. Minun mielestäni on rationaalista toimia asiantuntijoiden ohjeistuksen mukaan. On todennäköistä, että nimenomaan heillä on paras ja ajankohtaisin tieto pandemiasta. Mielestäni on hyvin epärationaalista olla toimimatta viranomaisohjeiden mukaan. En uskaltaisi ottaa vastuuta toisten ihmisten terveydestä toimimalla vastoin ohjeistuksia.

Vierailija
87/107 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko avata tuota "perehdyn asioihin syvemmin" ja "olen rationaalinen". Harvalla meistä on aikaa ja kykyä perehtyä asioihin yhtä syvällisesti, kun henkilöt, jotka tutkivat työkseen tartuntatauteja. Minulla on oma työni, koulutukseni ja asiantuntijuuteni. Minun mielestäni on rationaalista toimia asiantuntijoiden ohjeistuksen mukaan. On todennäköistä, että nimenomaan heillä on paras ja ajankohtaisin tieto pandemiasta. Mielestäni on hyvin epärationaalista olla toimimatta viranomaisohjeiden mukaan. En uskaltaisi ottaa vastuuta toisten ihmisten terveydestä toimimalla vastoin ohjeistuksia.

No kun se tässä juuri on, että ei se ole mikään lääketieteellinen tosiasia, että terveet ihmiset pitää eristää ja että niiden kannattaa käyttää maskia virustaudin ehkäisemiseksi.

Valtamedia ja poliitikot ovat tehneet valinnan siinä, ketä ne kuuntelee tartuntatautien ”asiantuntijoina” ja ne tartuntatautien asiantuntijat kertovat noista em. lääketieteessä ennen koronapandemiaa yleisesti hyväksytyistä tosiasioista, eivät pääse TV-uutisiin eikä poliitikot kuuntele niitä.

Lääkärit käyttävät sairaalassa maskeja leikkauksissa, jotta heistä ei siirtyisi tulehduksia aiheuttavia BAKTEEREJA potilaaseen. Ei niitä maskeja käytetä virusten, vaan bakteerien takia, eikä niistä ole juurikaan hyötyä virustartuntojen estämisessä.

Jos asioihin jaksaa perehtyä edes vähäsen muuten kuin vain seuraamaan koronauutisia, niin tietäisi mm. nuo em. asiat.

Vierailija
88/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppity

Vierailija
89/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta maski oli naamalla kun K kaupassa ruokaa kävin äsken ostamassa.

Maskit oli kaikilla naisilla päässä.

Ajattelin myös heitä jotka ovat päivän kaupassa ja kassalla.

Suosittelen muillekin, kyllä se vähän riskiä poistaa.

Vierailija
90/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaski m kirjoitti:

Vähentää 1% riskiä saada tauti, johon nuori mies kuolisi 0,01% todennäköisyydellä? Mutta pelkotilassa olevalle irrationaalisesti käyttäytyvälle ihmiselle tärkeintä on kai turvallisuuden tunne?

Vierailija
91/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupassa miehen jolla oli musta maski jossa luki isoilla kullanvärisillä kirjaimilla Hugo Boss. Hänellä oli myös Bossin verkkarihousut. Minusta hän näytti kivalta ja tyylikkäältä.  :-)

Vierailija
92/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kaupassa miehen jolla oli musta maski jossa luki isoilla kullanvärisillä kirjaimilla Hugo Boss. Hänellä oli myös Bossin verkkarihousut. Minusta hän näytti kivalta ja tyylikkäältä.  :-)

Mutta pystyitkö havaitsemaan, oliko se jykeväleukainen? ;)

Vierailija
93/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt, että millaiset ovat näiden sankarien testotasot. Säälittävää.

Varmaan hyvät, koska testosteroni vahvistaa miehen halua pitää huolta 'laumastaan'. Kypsymättömät kakarat ajattelevat vain itseään eivätkä osaa ottaa muita huomioon. 

Sellaiset ihmiset, jotka periaatteesta eivät käytä maskia, ovat täysin riippuvaisia muiden mielipiteestä (ei ole vapautta tehdä väen vängällä päinvastoin kuin mitä on yleinen suositus). Huvittaa kun nämä kuitenkin haukkuvat maskia käyttäviä lampaiksi tajuamatta lainkaan omaa epäitsenäisyyttään.

Vierailija
94/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustamaski m kirjoitti:

Vähentää 1% riskiä saada tauti, johon nuori mies kuolisi 0,01% todennäköisyydellä? Mutta pelkotilassa olevalle irrationaalisesti käyttäytyvälle ihmiselle tärkeintä on kai turvallisuuden tunne?

Kukaan ei prosentteja tiedä, parempi kuin ilman.

Vierailija
95/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaski m kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustamaski m kirjoitti:

Kukaan ei prosentteja tiedä, parempi kuin ilman.

Ulkona voi liukastua jäähän ja kuolla, parempi siis olla varmuuden vuoksi menemättä ollenkaan ulos.

Vierailija
96/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvät, koska testosteroni vahvistaa miehen halua pitää huolta 'laumastaan'. Kypsymättömät kakarat ajattelevat vain itseään eivätkä osaa ottaa muita huomioon. 

Sellaiset ihmiset, jotka periaatteesta eivät käytä maskia, ovat täysin riippuvaisia muiden mielipiteestä (ei ole vapautta tehdä väen vängällä päinvastoin kuin mitä on yleinen suositus). Huvittaa kun nämä kuitenkin haukkuvat maskia käyttäviä lampaiksi tajuamatta lainkaan omaa epäitsenäisyyttään.

Epätoivonen projektio lampaalta.

Ei ole mitään syytä pitää maskia, koska liikkeellä ei ole yleisvaarallista tautia, eikä maskit edes auta virusten leviämisen estämisessä.

Maskeja pidetään periaatteen vuoksi, koska lampaille tulee siitä tunne, että he edistävät turvallisuutta ja ovat hyviä ihmisiä, jotka ottavat huomioon muut. Maskin pitäminen on joko hyvesignalointia tai vain idiotismia riippuen siitä, uskooko maskin käyttäjä oikeasti sillä olevan merkitystä vai ei.

Koronakusetuksen takapirut nauraa räkäisesti, kun lampaat tekee kaiken, mitä ne haluaa ja ajaa niiden puolesta niiden agendaa.

Vierailija
97/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskiton on vaan tyhmä

Vierailija
98/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä voin kertoa sinulle, että näiden ihanien ja komeiden espanjalaismiesten testosteronitasot ovat todella korkeat! Ei vedä suomalainen tavallinen taatelintallaaja heille vertoja.

Ja maskia täällä käyttää ihan jokainen.

Vierailija
99/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskiton on vaan tyhmä

Dunning-Kruger-efekti

Vierailija
100/107 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tässä nyt on taistelu mitään tautia vastaan että päästäis takaisin entisnormaaliin vaan totalitarismiin ollaan menossa, näiden koronan varjolla tehtyjen talouksien romuttelujen avulla. Siksi ei kiinnosta osallistua teatteriin tai  olla jouduttamassa inhaa kehitystä kohti Pe donmerkki-yhteiskuntaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan