Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä lopu ikinä, ei jaksa

Vierailija
06.03.2021 |

Tässä nyt vuosi pitänyt jaksaa ja jaksaa. En enää kyllä jaksa.

Tajusin, että eihän tuolla hallituksella ole edes mitään suunnitelmaa koronavapaasta elämästä. Ne vaan puhuu sairaanhoidon kantokyvystä. Messukeskuskin voidaan ottaaa sairaalatilaksi. Ei ne edes ajattele että tämä virus olisi vuoden päästäkään pois.
Tämä paska jatkuu, kun ei edes yritetä tukahduttaa, vähän vaan koko ajan hillitään.

Kommentit (1556)

Vierailija
61/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on nykyäänkin kuin DDRssä.

Korona on vain tekosyy valvonnan ja rajoitusten lisäämiselle. Aina tulee uusia mutaatioita, jotka antavat tekosyyn kiristää lisää ja jatkaa tätä tilannetta.

Korona on yhtä tappava kuin kausi-influenssa, muttei enempää, joten taudin vakavuudella ei voi perustella näitä toimia.

Herätkää!

Komppaan täysin! Asun Espanjassa joka on valovuosien päässä Suomea edellä tartunnoissa, kuolemissa ja myös näissä rajoituksissa. Monet täkäläiset ovat sanoneet että nyt on jopa enemmän rajoituksia ja kontrollia kuin Francon diktatuurin aikana.

Porukkaa kuolee rajoituksista huolimatta edelleen kuin pipoa. Kuulemma Estonian onnettomuuden verran menee muutaman päivän välein. Tämä ei tule todellakaan loppumaan koskaan. Aina tulee uusia muunnoksia jotka ovat aina entistä vaarallisempia. Aina ilmestyy uusia syitä rajoittaa kansalaisten elämää vielä vähän enemmän. Aina pyydetään jaksamaan vielä vähän aikaa ja luvataan että kohta näkyy valoa tunnelin päässä mutta koskaan sinne ei päästä kun aina tulee jotain uusia esteitä. Vuosi on jo kulunut siitä kun tämä hässäkkä alkoi ja lähtöruudussa ollaan edelleen. Eikö kenelläkään soi hälytyskellot päässä? Avatkaa ne silmät jo!

Vierailija
62/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä seurallisemmille ihmisille herkkua ole, mutta täytyy vaan jaksaa. Kesällä helpottaa joka tapauksessa.

Tämä ärsyttää minua. Ei tässä ole tulossa mitään helpotuksia mihinkään ennen eikä jälkeen kesän. Maski naamassa mennään niin kuin tähänkin asti niin pitkään kun kaikki ovat sairastaneet Koronan tai saaneet rokotukset. En käsitä miten kukaan voi kuvitella mitään muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka haluatte elää ilman rajoituksia niin ymmärränkö oikein, että olisitte halukkaita menemään tuonne hankkimaan tartuntaa ja potentiaalisesti kuolemaan läheistenne kanssa, vai toivotteko, että se tapahtuisi "muille"?

Vierailija
64/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu olevan empatiakyvyttömien kokoontumisajot. Syyllistämistä, haukkumista ja lyttäämistä, joka ei auta jaksamisen kanssa taistelevia. Monella ei tunnu olevan enää inhimillisiä piirteitä jäljellä, ilmeisesti tämä aika on syönyt ne vähäisetkin mitä joskus aiemmin näillä ihmisillä on aikanaan ollut.

Vierailija
65/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikoimmat alkavat murtua. Aikojen sivu vahvimmat ovat selvinneet kriiseistä paremmin

Näin se on aina ollut, näin se on aina oleva.

Vierailija
66/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikoimmat alkavat murtua. Aikojen sivu vahvimmat ovat selvinneet kriiseistä paremmin

Höpö höpö. Toiset on ottanut alusta asti asian vakavasti ja eristäytyneet. He eivät enää jaksa. Tottakai ne jaksaa jotka on eläneet normaalisti koko ajan.

Myös me eristätyneet jaksamme, jotka olemme alkaneet tehdä asioita, joihin aiemmin ei ole ollut aikaa. Esim mä olin ajatellut, että kun pääsen eläkkeelle, mulla on aikaa alkaa pikkuhiljaa remontoimaan kotiani. Eläkepäiviin on vielä viisi vuotta,  mutta pandemian vuoksi mun kiireeni katosikin. Kalenterini vapaa-ajan osalta on täysin tyhjä ja tulee olemaan tyhjä vielä pitkään. Syksyllä siis tajusin, että tämä ei olekaan ihan hetkessä ohi. Ja tajusin, että nythän mulla on aikaa. Ei tarvitsekaan odottaa eläkepäiviä. Kun yksin tekee, remontti etenee hitaasti. Mutta ei sen tarvitsekaan edetä nopeammin, koska nyt ei mitään muuta etätyöpäivän jälkeen olekaan kuin aikaa. 

- nro 6 -

Ei mulla ole mitään remontoitavaa. Asun valmiissa vuokra-asunnossa.

Ymmärrän tuon, mutta kommentista sai sen käsityksen, että kukaan alusta asti pandemian vakavasti ottanut ja eristäytynyt ei enää jaksa. Kyllä jaksaa. Ne, jotka ovat keksineet jotain muuta tekemistä sen tilalle, mitä ei pandemian vuoksi nyt voi tehdä. Mitä se jokin on, on tietysti yksilöllistä. 

Kunhan saan remonttini valmiiksi, aion toteuttaa toisen asian, minkä aioin tehdä eläkkeellä. Olen jo monta vuotta suunnitellut, että haluan hankkia kaiken mahdollisen tiedon syvänmerenhaudoista. Siihenkään ei ole aiemmin ollut olevinaan aikaa, koska aina on ollut töiden jälkeen jotain menoa tai muuta välttämätöntä tekemistä. Niin ja nyt mulla on aikaa aloittaa myös espanjan opiskelu. Vähän hävettävää, että olen ollut jo 9 vuotta meksikolaisen anoppi enkä edelleenkään osaa espanjasta kuin alkeet. En pysty kommunikoimaan hänen äitinsä kanssa, koska äitinsä taas ei osaa englantia. 

Vierailija
67/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO:n raportin mukaan vuonna 2023 päästään lähelle vanhaa normaalia elämää. Turha on muusta edes haaveilla.

Miten Wuhan pääs alle vuodessa?

Vierailija
68/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaan niin onnellinen kun ei tarvitse enää olla hoitajana töissä vaan jättäydyin työstä pois. Voin olla kotonani vaikka viisi vuotta putkeen, mutta siihen koronahelvettiin vastuineen ja pelkoineen en enää palaa..

Vierailija
69/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan empatiakyvyttömien kokoontumisajot. Syyllistämistä, haukkumista ja lyttäämistä, joka ei auta jaksamisen kanssa taistelevia. Monella ei tunnu olevan enää inhimillisiä piirteitä jäljellä, ilmeisesti tämä aika on syönyt ne vähäisetkin mitä joskus aiemmin näillä ihmisillä on aikanaan ollut.

Jep.

Erityisesti se kermaperseeksi haukkuva on aina innolla mukana juuri näissä ketjuissa.

Vierailija
70/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on nykyäänkin kuin DDRssä.

Korona on vain tekosyy valvonnan ja rajoitusten lisäämiselle. Aina tulee uusia mutaatioita, jotka antavat tekosyyn kiristää lisää ja jatkaa tätä tilannetta.

Korona on yhtä tappava kuin kausi-influenssa, muttei enempää, joten taudin vakavuudella ei voi perustella näitä toimia.

Herätkää!

Komppaan täysin! Asun Espanjassa joka on valovuosien päässä Suomea edellä tartunnoissa, kuolemissa ja myös näissä rajoituksissa. Monet täkäläiset ovat sanoneet että nyt on jopa enemmän rajoituksia ja kontrollia kuin Francon diktatuurin aikana.

Porukkaa kuolee rajoituksista huolimatta edelleen kuin pipoa. Kuulemma Estonian onnettomuuden verran menee muutaman päivän välein. Tämä ei tule todellakaan loppumaan koskaan. Aina tulee uusia muunnoksia jotka ovat aina entistä vaarallisempia. Aina ilmestyy uusia syitä rajoittaa kansalaisten elämää vielä vähän enemmän. Aina pyydetään jaksamaan vielä vähän aikaa ja luvataan että kohta näkyy valoa tunnelin päässä mutta koskaan sinne ei päästä kun aina tulee jotain uusia esteitä. Vuosi on jo kulunut siitä kun tämä hässäkkä alkoi ja lähtöruudussa ollaan edelleen. Eikö kenelläkään soi hälytyskellot päässä? Avatkaa ne silmät jo!

Millä mallilla siellä on rokotukset ? Joko riskiryhmät ja yli 80 v rokotettu????????

Vierailija
71/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WHO:n raportin mukaan vuonna 2023 päästään lähelle vanhaa normaalia elämää. Turha on muusta edes haaveilla.

Miten Wuhan pääs alle vuodessa?

Pääsikö? En ole ihan varma paljonko Kiinan kommunistisen puoleen tiedotuksille voi antaa painoarvoa.

Vierailija
72/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka haluatte elää ilman rajoituksia niin ymmärränkö oikein, että olisitte halukkaita menemään tuonne hankkimaan tartuntaa ja potentiaalisesti kuolemaan läheistenne kanssa, vai toivotteko, että se tapahtuisi "muille"?

Eiköhän ne tuolla liikkuvat tiedosta riskinsä sairastua koronaan. Tiedostavat myös kuoleman mahdollisuuden, joka koronassa on todella pieni jos ei ole monisairas ja vanhus tai muuten heikommassa kunnossa. Ja niitä heikompia läheisiä suojellaan turvavälit pitämällä tai olemaan kokonaan näkemättä.

Vierailija
73/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Toiset on ottanut alusta asti asian vakavasti ja eristäytyneet. He eivät enää jaksa. Tottakai ne jaksaa jotka on eläneet normaalisti koko ajan.

Myös me eristätyneet jaksamme, jotka olemme alkaneet tehdä asioita, joihin aiemmin ei ole ollut aikaa. Esim mä olin ajatellut, että kun pääsen eläkkeelle, mulla on aikaa alkaa pikkuhiljaa remontoimaan kotiani. Eläkepäiviin on vielä viisi vuotta,  mutta pandemian vuoksi mun kiireeni katosikin. Kalenterini vapaa-ajan osalta on täysin tyhjä ja tulee olemaan tyhjä vielä pitkään. Syksyllä siis tajusin, että tämä ei olekaan ihan hetkessä ohi. Ja tajusin, että nythän mulla on aikaa. Ei tarvitsekaan odottaa eläkepäiviä. Kun yksin tekee, remontti etenee hitaasti. Mutta ei sen tarvitsekaan edetä nopeammin, koska nyt ei mitään muuta etätyöpäivän jälkeen olekaan kuin aikaa. 

- nro 6 -

Ei mulla ole mitään remontoitavaa. Asun valmiissa vuokra-asunnossa.

Ymmärrän tuon, mutta kommentista sai sen käsityksen, että kukaan alusta asti pandemian vakavasti ottanut ja eristäytynyt ei enää jaksa. Kyllä jaksaa. Ne, jotka ovat keksineet jotain muuta tekemistä sen tilalle, mitä ei pandemian vuoksi nyt voi tehdä. Mitä se jokin on, on tietysti yksilöllistä. 

Kunhan saan remonttini valmiiksi, aion toteuttaa toisen asian, minkä aioin tehdä eläkkeellä. Olen jo monta vuotta suunnitellut, että haluan hankkia kaiken mahdollisen tiedon syvänmerenhaudoista. Siihenkään ei ole aiemmin ollut olevinaan aikaa, koska aina on ollut töiden jälkeen jotain menoa tai muuta välttämätöntä tekemistä. Niin ja nyt mulla on aikaa aloittaa myös espanjan opiskelu. Vähän hävettävää, että olen ollut jo 9 vuotta meksikolaisen anoppi enkä edelleenkään osaa espanjasta kuin alkeet. En pysty kommunikoimaan hänen äitinsä kanssa, koska äitinsä taas ei osaa englantia. 

Vain suomalainen häpeää tuollaista ja alkaa kiltisi häpeissään opettelemaan vierasta kieltä ....

Vierailija
74/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa enää, niin kannattaa avata silmät ja tarkastella koko ”koronapandemiaa” kriittisesti, analyyttisesti ja skeptisesti sen sijaan, että hyperventiloi niin kuin maailmanloppu olisi tulossa.

Koronapandemia on yksi ihmiskunnan historian suurimmista silmänkääntötempuista, jonka avulla edistetään globalistista vallankaappausta ja talouden ”nollausta”, jonka jälkeen keskuspankeilla olisi täydellinen ylivalta maailmantaloudessa.

Vierailija
75/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vähääkään on vilkaissut historiankirjoja, niin aina tällainen pandemia on kestänyt sen kaksi vuotta. Mutta esim. sota kesti sen viisi vuotta, ja silloin oli vaan PAKKO jaksaa. Ihme velliperseitä tämän ajan ihmiset.

Ei sodan aikanakaan ja sen jälkeen jaksettu. Oli paljon itsemurhia, mielenterveysongelmia, lasten kaltoinkohtelua, perheväkivaltaa. Sota traumatisoi pysyvästi tuhansia ihmisiä.

Vierailija
76/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko jaksaa. Vaihtoehtoja ei ole. Hyväksy se, niin asiat helpottaa. 

Vierailija
77/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei jaksa enää, niin kannattaa avata silmät ja tarkastella koko ”koronapandemiaa” kriittisesti, analyyttisesti ja skeptisesti sen sijaan, että hyperventiloi niin kuin maailmanloppu olisi tulossa.

Koronapandemia on yksi ihmiskunnan historian suurimmista silmänkääntötempuista, jonka avulla edistetään globalistista vallankaappausta ja talouden ”nollausta”, jonka jälkeen keskuspankeilla olisi täydellinen ylivalta maailmantaloudessa.

Kaikkein parasta olisi, jos kaikki salaliittoteoreetikot pitäisivät päänsä kiinni.

Nämä jutut sekoittaa monen pään lopullisesi.

Vierailija
78/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo tartunta. Koko meidän perheellä on. Pelkäsin koonaa, noudatin rajoituksia pilkun tarkasti. Tartunta tuli töistä.

Enää en pelkää. Olemme perusterveitä ja normaalipainoisia, joten mahdollisen tarpeen tullessa laillisia perusteita sairaalahoidon eväämiselle meiltä ei ole. Niin kauan kuin elämää rajoitetaan, pienintäkään immuniteettia ei pääse syntymään.

Vierailija
79/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi ilmoittaa että "ei enää jaksa", tulee heti mieleen että se on menossa säntäilemään tuonne ulos ja levittämään/saamaan taudin itse ja kohta makaa sairaalassa kuormittamassa järjestelmää. En tiedä miksi tällaisen päätä pitäisi silitellä. Nyt on kaikkien pysyttävä kasassa, mieluummin siellä omassa kopissaan. Kauanko tämä jatkuu? En tiedä. Kun tämä alkoi, arvasin että ainakin 1,5 vuotta menee, voi mennä kolmekin. Sen kanssa on vain elettävä. Ei kannata kuvitella, että "vielä pari kuukautta, sitten kaikki on taas niin kuin ennenkin". Ei ole. Ensi kesä on jo menetetty, 2022 voi tuurilla ollakin jo vanhan kaltainen. Tuurilla. Ei voi tietää.

Vierailija
80/1556 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä ulinaa ja märinää, vaikkei Suomessa edes ole ollut mitään kovin tiukkoja rajoituksia tai pahaa tilannetta.

Byhyy, en pääse kohta enää Hulluun Poroon juomaan shotteja enkä karaokeen laulamaan Aikuista naista! Joudun olemaan välillä kotona oman perheeni kanssa! Olen uupunut, en jaksa! Mielenterveys menee, koska joudun käyttämään maskia kauppareissulla. Byhyyyy!

Noloa. Todella noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi