Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tämä lopu ikinä, ei jaksa

Vierailija
06.03.2021 |

Tässä nyt vuosi pitänyt jaksaa ja jaksaa. En enää kyllä jaksa.

Tajusin, että eihän tuolla hallituksella ole edes mitään suunnitelmaa koronavapaasta elämästä. Ne vaan puhuu sairaanhoidon kantokyvystä. Messukeskuskin voidaan ottaaa sairaalatilaksi. Ei ne edes ajattele että tämä virus olisi vuoden päästäkään pois.
Tämä paska jatkuu, kun ei edes yritetä tukahduttaa, vähän vaan koko ajan hillitään.

Kommentit (1556)

Vierailija
1541/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Kauneushoitolaankin saa mennä, väsyneiden kannattais nyt vaan varata joku ihana kasvohoito tai kokovartalohieronta ja sen jälkeen hakea take-away-annos lemppariruokaa ja pullo viiniä, lysähtää kotisohvalle ja katsoa leffaa.

Mitä ihmiset valittaa??

Just näin!

Vierailija
1542/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes alkuunkaan ymmärrä, että miksi flunssan takia pitää romahduttaa yhteiskunta?

Lisäksi maskit EIVÄT suojaa koronalta muuten kuin pisaratartuntana (yskiminen, aivastaminen). Eikä kukaan voi olla niin tyhmä, että vain vapaasti yskäisee/aivastaa ilmaan räkä lentäen.

Ymmärrätkö miljoonat tautiin kuolleet,ilmeisesti et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun sulla on vaikeaa.

Mitään kunnon rajoitteita teillä ei ole ollut. Ei lockdownia, ei pakollista karanteenia, ei pakkotestausta. Rajat eivät ole olleet ikinä kiinni eikä maski ole ollut pakollinen, tartuntoja on kuitenkin hurja määrä.

Avaapa vähän silmiä ja katso ympärillesi. Olet päässyt todella vähällä. Hallitus on mennyt sieltä, missä aita on matalin mutta sinä vain itket kuinka vaikeaa on.

Vierailija
1544/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO:n raportin mukaan vuonna 2023 päästään lähelle vanhaa normaalia elämää. Turha on muusta edes haaveilla.

Jap, ensi vuonna pitää ottaa kolmas piikki. Epäilen että Homo Sapiens on nyt Homo Maskimus kuten joku jo epäili. Eli, maskeja on syytä varautua käyttään. On tulossa kestomaskeja pleksillä. Ovat kuten silmälasit. Ehkäpä tulevat jopa halutuilla vahvuuksilla? Näillä mennään 5-10-15 vuotta. On syytä ns jaksaa eikä ajatellakaa milloin loppuu. Ei lopu, uusia on tulossa.

Vierailija
1545/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä saatana nillitätte. Kokeilkaa 3 riidellä käräjillä, ja olla uupumuksen partaalla kun kaikki saatana kääntää selkänsä. Onneksi lopulta voitin riidan mutta nillittää nyt jostain koronasta joka kestänyt muutaman vuoden. Kasvattakaa saatana pallit.

Vierailija
1546/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha haa ja lääkefirmat sen kun rikasuu ja kansa nöyrstelee ja pokkuroi. En ole käyttänyt maskeja enkä koronapiikkejä ottanut. Olen elänyt ihan normisti, eikä delttakaan ole viellä yllättänyt. Ja mitäs noista nuhakuumeista.

Vierailija
1547/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä! Ennemmin tai myöhemmin tämä loppuu, tavalla tai toisella...

Vierailija
1548/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha haa ja lääkefirmat sen kun rikasuu ja kansa nöyrstelee ja pokkuroi. En ole käyttänyt maskeja enkä koronapiikkejä ottanut. Olen elänyt ihan normisti, eikä delttakaan ole viellä yllättänyt. Ja mitäs noista nuhakuumeista.

Ja yhtä kovasanaisesti ja tylysti vaadit sitten sairaalahoitoa, vaikka paikkoja ei olisikaan, kun sairastut ja henkeä ahdistaa :D

Vierailija
1549/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua korona-aika ei ole rassannut yhtään. Elämä rauhallisempaa ja seesteisempää. Elämänarvot ja syvempi merkitys kirkastunut. Kiitollisempi mieli. Olen aidompi ja rehellisempi.

Onko muita samoin kokijoita?

1550/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen keskittynyt perusasioihin kuten viinin litkiminen ja puutarhanhoito.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
1551/1556 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikoimmat alkavat murtua. Aikojen sivu vahvimmat ovat selvinneet kriiseistä paremmin

Höpö höpö. Toiset on ottanut alusta asti asian vakavasti ja eristäytyneet. He eivät enää jaksa. Tottakai ne jaksaa jotka on eläneet normaalisti koko ajan.

Normaalisti olen elänyt, ja olen jaksanut tätä monta vuosikymmentä. Toiset kutsuvat minun normaaliani eristykseksi, ja niinhän se on. Kyllä se vaan mielenterveyden päälle ottaa, kaksi vuotta ei ole mitään.

Vierailija
1552/1556 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sama tilanne. Lomautus ja paluu lähtöpisteeseen. Elämä jäähylle. Kukapa olisi uskonut että mikään ei ole muuttunut ja taas ollaan tässä tilanteessa?

Vierailija
1553/1556 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli aika hyvä nämä pari vuotta, harvoin kuuli että kukaan sairastu.. Nyt r0k0tuksen jälkeen kaikki sairaana.

Vierailija
1554/1556 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs muilla tämän ketjun seuraajilla menee nyt?

Vierailija
1555/1556 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noin saa mielen matalaksi. Ei koronaa ole jos sitä ei itse päähänsä laita. Hakee rokotukset ja välttelee ruuhkaisia paikkoja ja käyttää järkeä. Aina uusia harrastuksia löytää. Eli hae hyvä kirja ja ala lukea. Sitten kävelylle ja jotain pientä suupalaa. Katot telkkaa, tietokone jne. Tekemistä löytyy. Jotain on joutunut muuttamaan kuten matkustusta muttatilalle on tullut patikointia ym. Koeta löytää sitä positiivisuutta. Et sinä säähänkään voi vaikuttaa joten elä sen mukaan.

Vierailija
1556/1556 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun sulla on vaikeaa.

Mitään kunnon rajoitteita teillä ei ole ollut. Ei lockdownia, ei pakollista karanteenia, ei pakkotestausta. Rajat eivät ole olleet ikinä kiinni eikä maski ole ollut pakollinen, tartuntoja on kuitenkin hurja määrä.

Avaapa vähän silmiä ja katso ympärillesi. Olet päässyt todella vähällä. Hallitus on mennyt sieltä, missä aita on matalin mutta sinä vain itket kuinka vaikeaa on.

Tähän asti on mennytkin hyvin. Syksy oli töiden osalta normaali. Ja lomautusajat on menneet vain ylimääräisinä lomina.

Tautiriski ollut täällä aika pieni. Nyt vasta ilmaantuu enemmän.

Paha takaisku tuli alkuvuoteen kun hallitus kielsi työnteon ravintoloissa. Nyt ei taas tiedä kauanko lomautukset kestää.