Ne on niin noloja, kun välillä näkee yleisönosastokirjoituksia, joihin kirjoittaja laittaa tittelinsä, vaikka se ei liity mitenkään siihen asiaan...
Esim.
"Taas on kaduilla koirankakkoja.
Ville Valittaja, diplomi-insinööri
Espoo"
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee tunne, ettei ihminen usko itse sanomallaan olevan merkitystä ilman sitä DI, OTM, KTM, FM -pönkitystä perässä.
Hän kokee olevansa mitätön omana itsenään mielipiteineen.Sillä on hyvin paljon merkitystä kuka henkilö on eikä vaan sillä mitä mieltä hän on. Se kertoo ihmisen tasosta paljon että onko hän tohtori vai pelkkä amislainen.
No tämä. Äötäkään ei ole korrektia laittaa, niin samanasian voi sitten ilmaista näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, jopa joissakin hautakivissä.
Itselläni sattui silmään yhdessä "toimitusjohtaja" tai vastaava.
Tuumasin että "etpä enää..."
Olin vastikään paikkakunnallamme järjestettävällä hautausmaakierroksella. Opas harmitteli, ettei hautakivissä ole enää titteleitä, toivoi käytänteen palaavan.
Olosi hyvä jos käytössä olisi joku koronavilkun kaltainen äppi joka tiedottaisi, kun maisteri kävelisi vastaan. Voisi varautua kumartamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, jopa joissakin hautakivissä.
Itselläni sattui silmään yhdessä "toimitusjohtaja" tai vastaava.
Tuumasin että "etpä enää..."
Olin vastikään paikkakunnallamme järjestettävällä hautausmaakierroksella. Opas harmitteli, ettei hautakivissä ole enää titteleitä, toivoi käytänteen palaavan.
Olosi hyvä jos käytössä olisi joku koronavilkun kaltainen äppi joka tiedottaisi, kun maisteri kävelisi vastaan. Voisi varautua kumartamaan.
Näin on, kyllä ärshvas täytyy pitää ruodussa
- FM