Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
481/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermanlaatu heikkenee iän myötä, joten miksi kolmikymppinen nainen valitsisi nelikymppisen miehen lastensa isäksi?

Vaikea uskoa, kun katselee miten isoilla ikäeroilla näkee pareja, joissa miehellä on aasialainen nuori kaunotar ja muksuja. Lapset ovat vielä poikkeuksellisen hyvännäköisiä.

Eikö tuo lasten poikkeuksellinen hyvännäköisyys yhtään ihmetytä? Katsohan seuraavalla kerralla kaksi kertaa sitä isäehdokasta: persjalkainen, vatsakas, päälakikalju perunanenä, ja lapsi pitkä, solakka... Ja äiti kuitenkin lyhyttäkin lyhyempi aasiatar: mistä ne viikingin geenit tulevat?

Ahaa, nyt ymmärrän kiukkusi. Sinua raivostuttaa, kun olet joskus saanut ainoan riittävän epätoivoisen persjalkaisen, vatsakkaan, päälakikaljun pottunokan miehen ja sellainenkin päätti vaihtaa sut siroon aasiattareen.

Vierailija
482/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Paitsi tindessä on ikärajoitukset eli harva haluaa tutustua muumioon

Voit ihan itse kokeilla, laitat sinne vaikka 49 v. miehen profiilin kv. asetuksilla. Itse laitoin kokeeksi mitä sieltä löytyy, kun vielä Tinderissä olin. Goldin tarvii toki että näkee, mutta ainakin minulle alkoi tulla alle kolmekymppisiä naisia Aasiasta, Venäjältä yleensä päälle kolmikymppisiä ja monista muista köyhemmistä maista suorastaan satamalla. Kriteerinä oli sporttisuus ja hyvä englannin kielen taito. Olen itse normaalipainoinen ja akateeminen, joka tietysti voi vaikuttaa asiaan. 

Normaalipainoinen, akateeminen ja aivan liian hyväuskoinen. Miksiköhän luulet että sinulle satoi naisia juuri niistä köyhistä maista ja Venäjältä? Ja kuinka moni niistä aikoi ikinä edes tavata sinut?

No mitäs luulisit, elintaso, Suomea pidetään hyvänä maana perustaa perhe jne. Toki siellä huijareitakin varmasti on, mutta ne selviää kohtuu nopeasti....

Miten ne selviää kohtuu nopeasti? Pikemminkin niin päin että saa olla tyytyväinen jos löytyy joku joka ei aio hyötyä taloudellisesti.

Googlella ja sen kuvahaulla selviää aika hyvin ja huijarit eivät kauaa jaksa viestitellä ennenkuin rahan ruinaaminen alkaa, ne etsivät lähinnä niitä hyväuskoisia vanhapiikoja, jotka lähettelevät jenkkikapteenien bisneksiin rahaa... Tosin minä en monen kanssa ehtinyt viestiä, kun tapasin face to face ukrainalaisneidon.

Kerro tämä niille miehille, jotka elättävät koko tuontivaimonsa ulkomailla asuvaa sukua.

Mikäs sosiopaatti sinä oikein olet? Köyhissä maissa ei ole sosiaaliturvaa, joten on ihan hyvä, että mies lähettää rahaa vaimon perheelle. Sinä varmaan tappaisit sen perheen nälkään.

Eläminen köyhissä maissa on meidän mittapuulla erittäin halpaa ja sillä rahalla mitä sinäkin ressukka laitat alkoholiin ja muuhun turhuuteen kuukaudessa, köyhässä maassa isokin perhe pärjää varmaan monta kuukautta.

Ja tutkin sinä älyät hävetä sitäkään, että syöt ainakin kymmenen köyhän ihmisen edestä ja laitat varmaan roskiinkin köyhän viikon eväät.

Voi hyvä ihme, en ollut ajatellutkaan, että miehet uskovat tekevänsä kehitysyhteistyötä ottaessaan itselleen teinivaimon jostakin köyhästä maasta. Onko tuo tyttö sitten miten iloinen saadessaan omalla kehollaan maksaa koko suvun elatuksen, se kai ei näitä miehiä kiinnosta kuitenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat parhaassa lisääntymisiässä noin 30-vuotiaana, ja keskiverto ikäero parisuhteissa on vain 2-3 vuotta.

Eli sinun pitäisi olla noin kymmenen vuotta nuorempi jotta sinulla olisi hyvät mahdollisuudet. Juna siis taisi mennä jo.

Oikeasti, naiset ovat hedelmällisimmillään 20-vuotiaina, 35 vuotiaina hedelmällisyys alkaa laskea jyrkästi.

Ja parisuhteissa keskimääräinen ikäero on 3-4 vuotta.

Ja juna ei ole mennyt mihinkään, koska maailmalta löytyy hurjasti tarjontaa, jollei muuten niin laittaa Tinderin kv. asetukset...

Maailmalla on hurjasti tarjontaa, ei voi kun nauraa😂😂 Monenkaan ensisijainen toive ole päästä kylmään Pohjolaan vaan Keski-Eurooppa, Usa ja Englanti on monen tasokkaan naisen haaveena,joissa miehetkin jo eri tasoa.

USA on toki ykkönen jo tunnettavuudeltakin, mutta Etelä-Eurooppa herättää jo epäluottamusta. Pohjoismaat ovat myös kovassa huudossa, varsinkin naisille, jotka haluavat perustaa perheen, pitävät Suomea hyvänä paikkana kasvattaa lapsia... Näin ainakin upean kolmikymppisen ukrainalaisen naisen näkökulmasta...

Se lukemisen ymmärtäminen Keski-Eurooppa!! Suomen edelle menee Norja ja Ruotsi ihan elintason vuoksi ja kiinnostavuuden. Ukranalainen kaunotar semmonen tasokas ottaa parhaimman vaihtoehdon ja lapset saavat turvallisen ympäristön muuallakin.. Mitä köyhällä suomi juntilla olis tarjota, ei yhtään mitään.

Kyllä Suomikin kiinnostaa ja siinä on monta muutakin seikkaa matkalla, kuin mihin maahan joku ulkomaalainen itse mielikuvissaan haluaisi päätyä. Se mikä noita naisellisia naisia voi kiinnostaa, on Suomen kulttuuri, jossa naiset perinteisesti jyräävät miehet, jolloin naisellisilla naisilla on etulyöntiasema saada hyvä mies.

Tai ehkäpä se on juurikin se naisen itsenäinen, tasa-arvoinen asema, joka houkuttelee?

Senpä takia eropaperit jätetäänkin pöydälle +-5v. sisään. Pihin ja tunnekylmän äijän seurassa ei kestä Erkkikään.

Vierailija
484/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolofi-83 kirjoitti:

Kun minä synnyin, isäni oli 42 ja äiti 37. Että miettikääpäs sitä. 

Onko sinusta mukava että teillä on noin suuri ikä ero? Minulla isä ja äiti olivat kummatkin 25 kun saivat minut. Kiva etteivät ole mitään vanhuksia nyt kun olen 30vuotta. Täyttävät kumpikin kohta 55v.

Vierailija
485/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Professori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myöhässä. Menin itse naimisiin 28-vuotiaana samanikäisen vaimoni kanssa. Reilut kaksi vuotta tuon jälkeen saimme ensimmäisen lapsemme.

Miksi hedelmällisessä iässä oleva nainen valitsisi sinut, kun voi saada lähempänä omaa ikäänsä olevan miehen?

M30

Koska preferenssit. Tinderissä tullut vastaan todella paljon nuoria naisia jotka rajaavat iän 25v tai 30v+. Ei se ikä mikään este näytä olevan jos on muuten viehättävä.

Ei nuo rajaukset kerro vielä mitään siitä minkäikäistä seuraa joku hakee oikeasti. Osa naisista on Tinderissä vaan huomioh*oraamassa ja keräämässä tykkäyksiä, ilman aikomustakaan alkaa kenenkään kanssa suhteeseen. Varsinkaan niiden, jotka on siellä kriiterilistan ääripäässä. Ja jotkut haluaa pitää kaikki mahdollisuudet auki. Eivät halua laittaa liian tiukkoja ikävaatimuksia siltä varalta, että joku hieman yli ihanneiän ehtinyt puoli milliä vuodessa tienaava geenilottovoittaja kiinnostuukin juuri heistä. Ei se todellakaan tarkoita sitä, että perus lähiö-Make 34 v kilpailisi samalla viivalla Jaren 22 v kanssa Jannican 19 v huomiosta.

Minäkin varmaan laittaisin ikähaitariksi -10-+5 v, vaikken ole ikinä elämässäni seurustellut yli vuoden itseäni vanhemman miehen kanssa. Ei se silti tarkoita sitä ettei iällä ole mitään väliä. Sen +5 v pitää olla ihan jäätävän paljon parempi diili kuin esim. -2 v ikäisen, että kävisin edes harkitsemaan.

Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta yritä tarkastella asioita vähän laajemmin. Argumenttisi on tyyliin: MINÄ en tykkää salmiakista, eli eihän kukaan muukaan voi tykätä!"

Muistakaa myös että Tinderiin liittyy stereotypia siitä että _kaikki_ olisivat siellä pelkästään seksiä etsimässä tms. - asia ei ole näin. Matchaan itse aina naisten kanssa jotka hakevat jotain vakavampaa ja jotka suorastaan suuttuvat minulle jos edes implikoin että olisin pelkän fyysisen suhteen perässä. 

Enhän minä väittänyt, ettei kukaan tykkäisi vanhemmista miehistä. Minä totesin vaan, ettei Tinderin ikähaitarista voi suoraan vetää johtopäätöksiä naisten todellisista ikäpreferensseistä. Toki jos 10 v nuoremmat naiset ovat olleet halukkaita tutustumaan sinuun parisuhdemielessä niin näille naisille se ikäero ei varmasti olekaan este. Sinä kuitenkin perustelit käsitystäsi naisten preferensseistä sillä, millaisia rajauksia naisilla on Tinderissä. Ei niistä voi tuollaisia johtopäätöksiä tehdä.

Vierailija
486/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.iehen Pasi alkoi kuntoilu 60v ja rakastui nuoreen personal traineriin Natalia. Rikkaaseen mieheen rakastuminen toi tälle yksiön, matkoja ja 2 poikaa. En eronnut mutta loppujen lopuksi pojat jäi Pasilleni ja Natalia häipyi uudelle miehelle. Tämä oli luullut että perisi vanhan vaimon eli omaisuuteni siirtyisi hänelle erossapoikani mukaan

Paai oli äimänkäkenä poikien kanssa Natan jälkeen.Nyt asumme nelistään ja pojista olen mummo..

Vierailija
487/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisempaa se on kautta historian ollut että 40-vuotias mies pariutuu noin 10-vuotta nuoremman naisen kanssa. Eli 30-vuotiaan.

40-vuotias nainen ei hyvin todennäköisesti ole enää lisääntymiskykyinen. Jos mies haluaa vielä jälkikasvua uuden kumppanin kanssa tämä karsii varsin tehokkaasti nämä 40-vuotiaat pois. Näin se biologia vain toimii.

Naisihannehan on miehillä kautta historian ollut noin 20-25-vuotias nainen. Silloin se hedelmällisyys on korkeimmillaan. Tietysti on varsin aiheellista pohtia kuinka monella 40-vuotiaalla miehellä on resursseja saada 25-vuotias nainen.

30-vuotiaan naisen ei missään tapauksessa kannata ottaa itseään vanhempaa miestä, jos lisääntyminen on tavoitteena. Miehen sperman laatu alkaa heiketä voimakkaasti jo 35-vuotiaasta eteenpäin:

” Miesten osalta selvisi kuitenkin varsin mielenkiintoinen seikka: biologinen kello näyttää tikittävän myös miehille.

Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.

Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenoriski on korkeampi, jos mies on yli 35-vuotta.”

https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…

"Sauli Niinistö has joined the chat."

Mitäs sanot siihen?

Kyllä minunkin ystäväni tuli raskaaksi 50-vuotiaana, mutta en silti oletaa, että joka pirkolta onnistuisi.

Vierailija
488/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaintoja, pohdintoja kirjoitti:

Olen huomannut miehessäni jo vanhan miehen (hien) hajun, vaikka hän on 44. Olisi vaikea kuvitella että joku parikymppinen tykkäisi sellaisesta. En sitten tiedä tuleeko se kaikille näin nuorena vai onko oman mieheni hormonitoiminta jo aikaisin muuttunut. Ne miesten vaihdevuodet, jotka siittiöidenkin laatuun vaikuttaa. Ja nelikymppinen jos on ja ryyppää säännöllisesti... paljon mutaatioita spermassa. Tarvitsisi olla useita kuukausia juomatta ainakin.

Naisilla vaihdevuosimuutokset ja -oireet tulevat väistämättä kaikille, kun kuukautiset loppuvat. Fysiologisesti muutokset ovat paljon miehiä nopeampia. Miehistä suuri osa ei saa vaihdevuosioireita. Joillakin miehillä oireita voi ilmetä 50-60 ikävuoden tienoilla.

Olepas nyt rehellinen. Miehen erektio alkaa löystyä jo pahimmillaan kolmekymppisenä ja viimeistään nelikymppisenä vaikutukset alkaa tuntua.

Vierailija
489/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolofi-83 kirjoitti:

Kun minä synnyin, isäni oli 42 ja äiti 37. Että miettikääpäs sitä. 

Päättikö isäsi tuon ikäisenä lähteä etsimään naista ja ensimmäistä lasta hommaamaan? Vai olivatko olleet pidempään yhdessä jo ja teillä on sinua vanhempia sisaruksia? Se selittää asian jo näin olisi.

..Ei kukaan tuon ikäisenä lähde etsimällä etsimään ensimmäistä kertaa perhettä.. en vain ymmärrä..

Vierailija
490/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa taas näkee hyvin kuinka naiset pitävät 10-vuotta itseään nuorempia naisia valtavana uhkana.

Oletko ihan vakavissasi? Että me palstan naiset, suuri(n?) osa perheellisiä/parisuhteessa, alkaisimme nyt pelätä, ettei ap halua meitä? You serious?

Ensinnäkin: en edes tunne ap:ta. Ei aavistustakaan kuka hän on. On äärittämäisen epätodennäköistä, että (vaikka hän ylipäänsä oikeasti olisi nelikymppinen mies) hän kuuluisi edes tuttavapiiriini.

Toiseksi: lapseni täytti 18 vuotta kun olin 43. En olisi nelikymppisenä voinut kuvitellakaan haluavani enää lapsia. Minulta ei siis millään tavalla olisi ollut pois se, että joku nelikymppinen mies etsii itselleen lapsia haluavaa naista.

Kolmanneksi: sen lisäksi, että olen parisuhteessa ja keskustelen tällä palstalla vain viihdetarkoituksessa, voisin olla ikäni puolesta kuvitellun ap: n äiti. Eli ei, ei mitään tarvetta kokea nuorempia naisia uhkana eikä mene tunteisiin vaikka näihin parisuhdekeskusteluihin paljon osallistunkin.

Neljänneksi: minulla on puoliso, jonka kanssa tänään taas vietän lauantai-iltaa saunomisen ja takkaillan merkeissä; jonka kanssa on seksiä, hellyyttä, arjen jakamista, yhteisiä harrastuksia ja kaiken kaikkiaan hyvä elämä. Se, että minä huvittelen kirjoittelemalla tälle palstalle sillä aikaa kun hän on omissa hommissaan, ei siis ole pois mahdollisuuksistani löytää elämänkumppani. Sen sijaan tässä keskustelussa mitä ilmeisimmin on useita miehiä, jotka eivät tänäkään viikonloppuna ole yhtään aiempaa lähempänä edes ensitreffejä jonkun kanssa. Sen sijaan, että he tekisivät jotain tutustuakseen viehättävään, kivaan naiseen, he tuhlaavat aikansa meidän palstanaisten kanssa. Sitä en oikein ymmärrä.

N58

Ja sitten rummo heräsi omaan pieruunsa ja päästi kissan uloa.

Sinä N58, pointti olisi se miksi mies lähtee ” vasta nyt ”, miksi ei aiemmin? Haluavatko mennä kartaalla kuin mikäkin raikulivuodet ja vasta alkaa vasta tuolloin jollain Matti Myöhäisillä himmentymään ja alkaa tulla eteen mitä haluaa elämältä. Ainiin ne lapset haluaisin niitäkin, vai hä?? Miksi vasta tollon???????? Miksi ei aiemmin ole halunnut lapsia??

Vierailija
491/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni lapsesta haaveileva kävelee kuin unissaan parhaiden hedelmällisten vuosiensa ohi.

– Tutkijat ovat alkaneet käyttää ilmiöstä ilmaisua sleepwalking into infertility, jossa yhä suurempi joukko ikään kuin unissakävelee kohti ei-toivottua lapsettomuutta, Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch sanoo.

– Moni ei halua ajatella hedelmällisyyttään lainkaan tai kokee sen ajattelemisen hyvin ahdistavana. Usein halutaan saada myös opiskelut, työt ja taloudellinen tilanne kuntoon ennen lastenhankintaa. Toisaalta tarraudutaan liikaa julkisuuden esimerkkeihin, joissa raskaus on alkanut myöhemmällä iällä. Silloin on vaara, että lapsihaaveeseen herätään liian myöhään, eikä raskaaksi tulo enää onnistu.

Raskausmahdollisuus heikkenee iän myötä ja tämä pätee sekä luomuraskauksiin että lapsettomuushoitoihin.

– Lapsettomuushoidoillakaan ei pystytä loputtomiin ihmeisiin, Eero Varila muistuttaa.

Alle 37-vuotiaista lapsettomuushoidoilla tulee raskaaksi noin 80–90 prosenttia, yli 40-vuotiaista noin 50–70 prosenttia. 42 vuoden ikäisistä onnistutaan saamaan raskaaksi vain joka neljännes. Samat lukemat koskevat myös luomumenetelmiä.

Jos raskautta on yritetty vuoden ajan tai jos ikä lähestyy 35 vuotta, Varila suosittelee hedelmällisyyskartoituksen tekemistä.

– Jo yhdellä ultraäänitutkimuksella ja parilla verikokeella saadaan melko hyvin selville, millainen naisen hedelmällisyystilanne on. Vieläkö raskautta kannattaa yrittää luomusti vai onko jo kiire aloittaa lapsettomuushoidot?

Joo ja tää pätee kumpaankin naisiin että miehiin. Ei miehet ovat mitään macho super pankkeja enää ikä loppuina. Kyllä sieläkin toiminta heikkenee eikä se aina myös ikää katso

Ei päde miehiin. Kannattaa tarkastella asioita evoluutiobiologian ja psykologian kautta.

Vierailija
492/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Voihan ap tuoda 18-35v. naisen. Nythän on aikaa rajojen ollessa kiinni jutella eri maista olevien naisten kanssa. Ei muuta kuin Tinder auki!

Voit ihan itse kokeilla, laitat sinne vaikka 49 v. miehen profiilin kv. asetuksilla. Itse laitoin kokeeksi mitä sieltä löytyy, kun vielä Tinderissä olin. Goldin tarvii toki että näkee, mutta ainakin minulle alkoi tulla alle kolmekymppisiä naisia Aasiasta, Venäjältä yleensä päälle kolmikymppisiä ja monista muista köyhemmistä maista suorastaan satamalla. Kriteerinä oli sporttisuus ja hyvä englannin kielen taito. Olen itse normaalipainoinen ja akateeminen, joka tietysti voi vaikuttaa asiaan. 

Normaalipainoinen, akateeminen ja aivan liian hyväuskoinen. Miksiköhän luulet että sinulle satoi naisia juuri niistä köyhistä maista ja Venäjältä? Ja kuinka moni niistä aikoi ikinä edes tavata sinut?

No mitäs luulisit, elintaso, Suomea pidetään hyvänä maana perustaa perhe jne. Toki siellä huijareitakin varmasti on, mutta ne selviää kohtuu nopeasti....

Miten ne selviää kohtuu nopeasti? Pikemminkin niin päin että saa olla tyytyväinen jos löytyy joku joka ei aio hyötyä taloudellisesti.

Googlella ja sen kuvahaulla selviää aika hyvin ja huijarit eivät kauaa jaksa viestitellä ennenkuin rahan ruinaaminen alkaa, ne etsivät lähinnä niitä hyväuskoisia vanhapiikoja, jotka lähettelevät jenkkikapteenien bisneksiin rahaa... Tosin minä en monen kanssa ehtinyt viestiä, kun tapasin face to face ukrainalaisneidon.

Kerro tämä niille miehille, jotka elättävät koko tuontivaimonsa ulkomailla asuvaa sukua.

Mikäs sosiopaatti sinä oikein olet? Köyhissä maissa ei ole sosiaaliturvaa, joten on ihan hyvä, että mies lähettää rahaa vaimon perheelle. Sinä varmaan tappaisit sen perheen nälkään.

Eläminen köyhissä maissa on meidän mittapuulla erittäin halpaa ja sillä rahalla mitä sinäkin ressukka laitat alkoholiin ja muuhun turhuuteen kuukaudessa, köyhässä maassa isokin perhe pärjää varmaan monta kuukautta.

Ja tutkin sinä älyät hävetä sitäkään, että syöt ainakin kymmenen köyhän ihmisen edestä ja laitat varmaan roskiinkin köyhän viikon eväät.

Niin eli mies on pankki. Eihän siinä mitään, kunhan ei kuvittele elävänsä vuosisadan rakkaustarinassa.

En tiedä miksi edes vastaan noin helvetin tyhmälle naiselle, mutta aasialaiset ovat paljon romanttisempia kuin esim suomalaiset. Siis sekä miehet, että naiset siellä.

Vierailija
493/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havaintoja, pohdintoja kirjoitti:

Olen huomannut miehessäni jo vanhan miehen (hien) hajun, vaikka hän on 44. Olisi vaikea kuvitella että joku parikymppinen tykkäisi sellaisesta. En sitten tiedä tuleeko se kaikille näin nuorena vai onko oman mieheni hormonitoiminta jo aikaisin muuttunut. Ne miesten vaihdevuodet, jotka siittiöidenkin laatuun vaikuttaa. Ja nelikymppinen jos on ja ryyppää säännöllisesti... paljon mutaatioita spermassa. Tarvitsisi olla useita kuukausia juomatta ainakin.

Naisilla vaihdevuosimuutokset ja -oireet tulevat väistämättä kaikille, kun kuukautiset loppuvat. Fysiologisesti muutokset ovat paljon miehiä nopeampia. Miehistä suuri osa ei saa vaihdevuosioireita. Joillakin miehillä oireita voi ilmetä 50-60 ikävuoden tienoilla.

Olepas nyt rehellinen. Miehen erektio alkaa löystyä jo pahimmillaan kolmekymppisenä ja viimeistään nelikymppisenä vaikutukset alkaa tuntua.

Mitä sinä tiedät miehistä kun olet yksin.

Yrität väkisin koko ajan mollata.

Paha ihminen.

Vierailija
494/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt vasta vaimo, ei sillä, voihan nelikymppinen nainenkin vielä saada lapsen.

Ennen muutama vuosikymmen sitten mentiin avioliittoon lähes tulkoon aina alle 20 vuotiaana. 

lapset syntyivät pian sen jälkeen, lapset oli jo täysi-ikäisiä, kun vanhemmat oli 40 vuotiaita.

Joo, tottakai 40-vuotias nainen voi saada lapsen mut aika harva nainen enäälähtee neljäkymppisenä päättämään haluan alkaa nyt vasta perustaa perhettä. Yleensä 40v naisena saadaan lapsia jos ollaan suhteessa eikä aleta haaveileen Ensi kertaa perheen perustuksista tuon ikäisenä? Et jos sitä lähtis miestä etsimään kenen kaa vois saada lapsia?😅 Jos tajusitte mikä idea? Sama miesten kanssa. Miksi mies lähtee tuolloin etsimään enää?

Matti myöhäiset ketkä ei oo löytänyt ketään tai halunnut asettautua tai on joku vika miksi näin on käynyt

Vierailija
495/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermanlaatu heikkenee iän myötä, joten miksi kolmikymppinen nainen valitsisi nelikymppisen miehen lastensa isäksi?

Vaikea uskoa, kun katselee miten isoilla ikäeroilla näkee pareja, joissa miehellä on aasialainen nuori kaunotar ja muksuja. Lapset ovat vielä poikkeuksellisen hyvännäköisiä.

Eikö tuo lasten poikkeuksellinen hyvännäköisyys yhtään ihmetytä? Katsohan seuraavalla kerralla kaksi kertaa sitä isäehdokasta: persjalkainen, vatsakas, päälakikalju perunanenä, ja lapsi pitkä, solakka... Ja äiti kuitenkin lyhyttäkin lyhyempi aasiatar: mistä ne viikingin geenit tulevat?

Ahaa, nyt ymmärrän kiukkusi. Sinua raivostuttaa, kun olet joskus saanut ainoan riittävän epätoivoisen persjalkaisen, vatsakkaan, päälakikaljun pottunokan miehen ja sellainenkin päätti vaihtaa sut siroon aasiattareen.

Aina hämmentää yhtä paljon, kun nämä tyypit vetäisevät esiin ”naisten raivoamisen”. Että missä ihmeellisessä kaninkolossa ne oikein elävät?

Mutta joo, toki sillä aasiattarella voi olla jemmassa sukupolvien takaa realisoituvia viikinkigeenejä. Kummempaakin on tapahtuntut. 😉

Vierailija
496/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa parisuhteissa jotka tiedän niin vaimo on nuorempi ja yli nelikympin solmituissa liitoissa yleensä tuon 5 vuotta nuorempi. Ihmettelen missä ne vanhemmat naiset ja nuoret miehet parit ovat kun niihin ei missään koskaan törmää. Tännehän on hyvä kirjoitella kaikenlaista epätotta.

Vierailija
497/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli mies on pankki. Eihän siinä mitään, kunhan ei kuvittele elävänsä vuosisadan rakkaustarinassa.

En tiedä miksi edes vastaan noin helvetin tyhmälle naiselle, mutta aasialaiset ovat paljon romanttisempia kuin esim suomalaiset. Siis sekä miehet, että naiset siellä.

Varmasti. Suomalainen mies onkin sitten epäromanttinen.

Vierailija
498/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Professori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myöhässä. Menin itse naimisiin 28-vuotiaana samanikäisen vaimoni kanssa. Reilut kaksi vuotta tuon jälkeen saimme ensimmäisen lapsemme.

Miksi hedelmällisessä iässä oleva nainen valitsisi sinut, kun voi saada lähempänä omaa ikäänsä olevan miehen?

M30

Koska preferenssit. Tinderissä tullut vastaan todella paljon nuoria naisia jotka rajaavat iän 25v tai 30v+. Ei se ikä mikään este näytä olevan jos on muuten viehättävä.

Heh. Ja näin nuo nuoret naiset rajasivat pois kaikki tässä ketjussa uhoavat miehet. Että miten meni noin omast mielest se idea ettei ikä ole mikään este?

Tämä on vain oma empiirinen kokemukseni Tinderissä. Tietenkin kaikilla on omat.

Tykkään itse yleensä 10 vuotta nuoremmista ja 10 vuotta vanhemmista naisista. Oman ikäiset eivät ole koskaan kiinnostaneet.

Miksi? Tarvitseeko jonkun kiihokkeen että viehätyt tietystä ikä asetelmasta?

Vierailija
499/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä ihme, en ollut ajatellutkaan, että miehet uskovat tekevänsä kehitysyhteistyötä ottaessaan itselleen teinivaimon jostakin köyhästä maasta. Onko tuo tyttö sitten miten iloinen saadessaan omalla kehollaan maksaa koko suvun elatuksen, se kai ei näitä miehiä kiinnosta kuitenkaan?

Vielä kun hetken imppaat omia pierujasi, niin "teinivaimo" muuttuu lapsivaimoksi.

Vierailija
500/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa pystyy näyttelemään rahasta.