Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
Mitä se kertoo
Miehestä joka katselee nuoria tyttöjä? Henkinen ikä on samaa luokkaa🤣
Sulle sit varmaan käy nainen kellä
Ennestään lapsi mutta alle tuon 40?
Huolisitteko miestä tai naista joka sinua huomattavasti nuorempi ja on yh tai 50/50 vanhempi jolla on jo lapsia ja haluaisi lisää ja sinä olisit iältään siinä vaiheessa että alkaa olla viimeinen hetki tehdä lapsia? Menisittekö sellaisen kanssa suhteeseen jos se olisi viimeinen mahdollisuutennee saada lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Huolisitteko miestä tai naista joka sinua huomattavasti nuorempi ja on yh tai 50/50 vanhempi jolla on jo lapsia ja haluaisi lisää ja sinä olisit iältään siinä vaiheessa että alkaa olla viimeinen hetki tehdä lapsia? Menisittekö sellaisen kanssa suhteeseen jos se olisi viimeinen mahdollisuutennee saada lapsia?
En huolisi mistään hinnasta.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Jäisit mielummin lapsettomaksi jos se olisi viimeinen mahdollisuus vaikka haluaisit lapsia, perustele miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Jäisit mielummin lapsettomaksi jos se olisi viimeinen mahdollisuus vaikka haluaisit lapsia, perustele miksi näin?
Se on niin monesti nähty, että kun naisella on entuudestaan lapsia ja jos isäkin on mukana kuvioissa, niin perhe-elämä ei ole mitenkään kokonaista. Se on aika sohlaamista joka suuntaan. Lapset eivät osaa suhtautua kuten se olisi minulle miehenä mukavaa, että ne tavallaan olisivat yhtä rakkaita ja rakastaisivat minua, mutta kuitenkin niiden pitäisi rakastaa myös biologista isäänsä. Ja jos isä on se joka on lähtenyt kävelemään, naisella saattaa pimpanhuulet vielä värähdellä entisen ukkonsa suuntaan, joten en ottaisi sitä riskiä, että jäänkin kuin nalli kalliolle viheltelemään.
Jos taas on pelkkä yh, niin ei sekään oikein nappaa. Monet perustaa perheen liian heppoisin perustein ja sit muksuja vaan putkahtelee ja lapsethan siitä kärsii, kun toinen vanhemmista puuttuu. Voi olla, että alkaisin rakastaa yh:n lasta kuin omaani, mutta on siinä kuitenkin omat hankaluutensa, kun et kuitenkaan ole huoltaja tai vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ei tuossa iässä 10v ikäero hirveästi näy.
Voi kuule kyllä näkyy jos mies käy neljääkymppiä ja nainen käy kakkosella alkavaa niin ollaan usein niin vielä eri elämäntilanteissa tai vielä vaiheissa elämässä. Tai aaltopituudella loppujen lopuksi/henkisellä tasoa
Minulle tulee aina hyvin outo mielikuva ihmisistä, joilla tuntuu olevan hirveitä ongelmia sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat syntyneet riittävän aikaisemmin tai myöhemmin kuin ao henkilö itse. Mielestäni normaali ihminen pystyy luovimaan hyvinkin erilaisten persoonien ja eri ikäisten ihmisten kanssa. Onkohan nuo ihmiset, joille tuottaa vaikeuksia olla tekemisissä "eri elämäntilanteissa ja -vaiheissa"-ihmisten kanssa niin pelokkaita, että säntäävät karkuun, jos eri sukupolven ihminen yrittää jutella tai sitten vain seistä toljottavat aivan hoomoilasena, kun eivät tiedä mitä sanoa?
andytähtietiede kirjoitti:
Jennifer Lopezilla ei ollut selluliittia 40 vuotiaana eli kai sellaisen voisi ottaa sitten brasiliasta[/quo
Ota toki sellainen Jennifer ilman selluliittia! Mene reippaasti ja rohkeasti ottamaan. Mikä sua estää? Ei selluliititon Jennifer piittaa, vaikka vähän sulla jo lerppuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule kyllä näkyy jos mies käy neljääkymppiä ja nainen käy kakkosella alkavaa niin ollaan usein niin vielä eri elämäntilanteissa tai vielä vaiheissa elämässä. Tai aaltopituudella loppujen lopuksi/henkisellä tasoa
Minulle tulee aina hyvin outo mielikuva ihmisistä, joilla tuntuu olevan hirveitä ongelmia sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat syntyneet riittävän aikaisemmin tai myöhemmin kuin ao henkilö itse. Mielestäni normaali ihminen pystyy luovimaan hyvinkin erilaisten persoonien ja eri ikäisten ihmisten kanssa. Onkohan nuo ihmiset, joille tuottaa vaikeuksia olla tekemisissä "eri elämäntilanteissa ja -vaiheissa"-ihmisten kanssa niin pelokkaita, että säntäävät karkuun, jos eri sukupolven ihminen yrittää jutella tai sitten vain seistä toljottavat aivan hoomoilasena, kun eivät tiedä mitä sanoa?
Nuorille parikymppisille naisille on etu olla varovainen. Heidän perässä juoksee kaikenlaisia setiä ja vihaisia vanhoja naisia (muutamia). Ei tule traumoja kun varoo ajoissa vääriä kontakteja tai paikkoja. Aidosti ystävälliset löytyvät kun katsoo kauemmin kehen tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorille parikymppisille naisille on etu olla varovainen. Heidän perässä juoksee kaikenlaisia setiä ja vihaisia vanhoja naisia (muutamia). Ei tule traumoja kun varoo ajoissa vääriä kontakteja tai paikkoja. Aidosti ystävälliset löytyvät kun katsoo kauemmin kehen tutustuu.
Miksi sinä juokset perässä ja kyttäät nuoria naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi yksin, väkisin, väsyttämällä tai pakottamalla perheellistyä, vaikka kuinka kiimassa aiot ja poljet jalkaa.
Jos joku vuoden pari nuorempi norminainen nyt perheen kanssasi haluaisikin, niin olisi teidän silti syytä ensin tutustua riittävästi toisiinne ja viettää aikaa ihan kahdestaan, jottei tarvi sit hetikohta parkua: "Perhe oli erhe!"
Spermanlaadulla mitattuna ap:n juna on jo mennyt ja sitä paitsi kukaan vastuullinen ei todellakaan halua vapaaehtoisesti minäminäminäitseriittoisena omaksi ilo(jatkee)kseen sairasta erityisongelmalasta kärsimään.
Lopeta jo. Ketään ei kiinnosta sinun ulina. Isäsi spermassa on selvästi ollut jotain häikkää.
Nyt oli kyseessä ap:n keissi, josta normi-ihmiset osaavat puhua joko yleisesti ja/tai juuri ap:n kohdalla ja hyökkäilemättä nolosti sekä itsestään paljastavasti irrelevantteihin yksilöihin, jotka eivät ap:n keissiin liity.
AP sää et ota mitään muuta ku nakkikopilla turpaas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin monellakaan täälläkään on näitä harhaisia sumuverhoviritelmiäsi ongelmaksi asti, koska nytpä olikin kyse puolisoksi ottamisesta ja nimenomaan vielä perheen tämän puolison kanssa perustamisesta. Todella eri asia kuin kepeästi vaan luovia ja olla tekemisissä eri ikäisten ja erilaisten persoonien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen laakista astunut naiset tiineeksi.
M39
Vai olet ASTUNUT naiseT laakista tiineeksi? Montako vasikkaa sulla on elätettävänä? Taidat olla mielestäsi vallan Oiva Siitos-Sonni?