Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
261/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syistä vasta 40 vuotias alkaa etsimään kumppania että sitten joskus haluisi perustaa perhettä?😀 Miksi vasta tuolloin eikä +30v halunnut?

Vierailija
262/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 N26

Siitä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta 😂

Vierailija
264/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjaah. Mieheni oli 41 ja minä 42, kun tavattiin. Mieheni oli 42 ja minä 43, kun yhteinen lapsemme syntyi.

Aika nopeaa toimintaa jos heti vuoden päähän lapsen saitte ensi tapaamisesta..

Niin pitää ollakin jos aikoo tuossa iässä vielä perheen perustaa. Eri.

Jeps tietää sit lähteä hoitoihin ja valmis yrittämään toden teolla. Kaikki ei edes tule raskaaksi tai laatu heikkoa. Se on sitten kiva sit todeta ekan kerran tuossa iässä että oho ompa sittenkin huonot mahdollisuudet saada lapsia, jos joku vika tai ei tule heti.Sattaa mennä vaikka seuraavat 5 vuotta hoitoihin tai yrityksiin.

Vierailija
265/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko ap että olet lähempänä tavoitettasi, kun julistat sen Vauva-foorumilla, vai mikä ihme tämän aloituksen tarkoitus oli...?

Sedät ei edelleenkään kiinnosta, vaikka tekisitte joka päivä saman aloituksen.

Vierailija
266/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskiä sanoa 40v. että ei ole lapsia ja haluaa joskus😅 aika heikot mahdollisuudet miehenä jos ei edes kumppania vielä ole eikä suhdetta

Vierailija
267/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kautta ihmiskunnan historian ovat naiset tunteneet vetoa itseään vanhempiin miehiin. Sieltä löytyy sitä karismaa, turvaa, varallisuutta, elämänviisautta vähän erilailla kuin oman ikäisistä tai nuoremmista miehistä.

Ihan oikeasti tiedättekö montakin naista joka seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa? Pieni vähemmistö ovat he.

Se oli silloin, kun naisilla ei ollut mahdollisuutta hankkia ammattia ja elättää itseään. Parikymppinen opiskelija ei halua jumittaa kotinurkilla nelikymppisen miehen kanssa, jolla on ex-vaimon kanssa hankittu velkainen omakotitalo. Parikymppisellä on koko maailma täynnä mahdollisuuksia, mutta silti pitäisi laittaa pallo jalkaan, ei siis tapahdu kuin miesten kuvitelmissa.

Vierailija
268/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sitten varmaan valmis autistin tai down-lapsen iskäksi kun noin pitkään on siemeniään hapattanut.

Vierailija
269/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelitko ap että olet lähempänä tavoitettasi, kun julistat sen Vauva-foorumilla, vai mikä ihme tämän aloituksen tarkoitus oli...?

Ap kannattaisi nyt lähteä kumppanin etsintää joka edes haluaa lapsia. Sitten katsotte yhdessä koska olette samaa mieltä lapsen hankinnan ajankohdasta ja tämän jälkeen lähdette yrittämään. Yrittämisessäkin omat haasteet.

Vierailija
270/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nelikymppistä ukkoa ihan siitä syystä, että he ovat järjestään vanhanaikaisia sovinisteja. Parisuhde ei ole ensinnäkään mikään hankinta, jonka mies yksin toteuttaa. Toiseksi, minua ei kiinnosta mies, joka kiinnostuu minusta ensisijaisesti pelkän iän ja synnytyspotentiaalin vuoksi. Olen aika paljon enemmän kuin pelkkä kohtu ja nuori vartalo.

Vierailija
271/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kannattaisi nyt lähteä kumppanin etsintää joka edes haluaa lapsia. Sitten katsotte yhdessä koska olette samaa mieltä lapsen hankinnan ajankohdasta ja tämän jälkeen lähdette yrittämään. Yrittämisessäkin omat haasteet.

Eli kun ap on n 45-50 on toivottavasti jo tuolloin vanhempi

Vierailija
272/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisimmässään ap tietää ettei tule "ottamaan" ketään, ei omanikäistä eikä nuorempaa nykyisellä elämäntyylillään, ja on liian laiska ja mukavuudenhaluinen muuttamaan mitään. On siksi luovuttanut ja käyttää nyt aikansa ilkeilyyn ja trollaamiseen.

Vierailija
273/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nelikymppistä ukkoa ihan siitä syystä, että he ovat järjestään vanhanaikaisia sovinisteja. Parisuhde ei ole ensinnäkään mikään hankinta, jonka mies yksin toteuttaa. Toiseksi, minua ei kiinnosta mies, joka kiinnostuu minusta ensisijaisesti pelkän iän ja synnytyspotentiaalin vuoksi. Olen aika paljon enemmän kuin pelkkä kohtu ja nuori vartalo.

Jep ja sen takia että haluaa itse tuntea itsensä nuoreksi ja etsii siksi nuorempaa naista

Vierailija
274/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisimmässään ap tietää ettei tule "ottamaan" ketään, ei omanikäistä eikä nuorempaa nykyisellä elämäntyylillään, ja on liian laiska ja mukavuudenhaluinen muuttamaan mitään. On siksi luovuttanut ja käyttää nyt aikansa ilkeilyyn ja trollaamiseen.

Jotkut haluaisivat lapsia mutta ovat liian mukavuudenhaluisia Muuttamaan omaa elämäänsä, tai että panostaisi parisuhteeseen/tai etsimään suhdetta, että se edes mahdollistuisi. Jotkut eivät halua millään antaa aikaa edes parisuhteelle kun on töitä

Vierailija
275/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kautta ihmiskunnan historian ovat naiset tunteneet vetoa itseään vanhempiin miehiin. Sieltä löytyy sitä karismaa, turvaa, varallisuutta, elämänviisautta vähän erilailla kuin oman ikäisistä tai nuoremmista miehistä.

Ihan oikeasti tiedättekö montakin naista joka seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa? Pieni vähemmistö ovat he.

Se oli silloin, kun naisilla ei ollut mahdollisuutta hankkia ammattia ja elättää itseään. Parikymppinen opiskelija ei halua jumittaa kotinurkilla nelikymppisen miehen kanssa, jolla on ex-vaimon kanssa hankittu velkainen omakotitalo. Parikymppisellä on koko maailma täynnä mahdollisuuksia, mutta silti pitäisi laittaa pallo jalkaan, ei siis tapahdu kuin miesten kuvitelmissa.

Tämä. Miehet kuvittelee että se toisen naisen jäljiltä oleva omakotitalo tai muu asunto velkoineen on joku vetovoimatekijä, kun se oikeasti on puistattava pallo jalassa ja masentava siirtymä keski-ikään nuorella, jolla periaatteessa olisi kaikki mahdollisuudet elämässä auki.

Vierailija
276/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänviisautta? Vähättelevän että itse en voisi olla elämänviisaampi vaikka olen nuorempi? Myös voin saada turvaa kumppaniltani eikä se katso ikää. Minuun ei vetoa vanhemmat miehet enenmänkin oksettaa tuon lauseesi perusteella. En halua jo vanhenevaa miestä jotka keski iässä ja odottavat vaihdevuosia kun itse olen nuorempi.

Vierailija
277/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miejet pitävät nuoria naisia oman laisina. En katselisi , yhtä kattelin ja heti meni hermot

T 45v mies..

Vierailija
278/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on 11 vuoden ikäero ja ensimmäisen saimme kun olin 30. Ikäero ollu vain plussaa. Miehellä talous kunnossa, vakituinen työ ja ura. On matkustellut, juhlinut ja elänyt ja nyt malttaa olla kotona perheensä kanssa. Kypsä ja luotettava isä sekä aviopuoliso. Tänä päivänä on paljon kolmekymppisiä jotka haaveilevat perheen perustamisesta, joten hyvät mahkut sulla ap vielä.

Vierailija
279/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori nainen en tuntenut millään lailla kaipaavani turvaa tai varallisuutta, enemmänkin ajatus lukkoon lyödystä elämästä asuntolainoineen ahdisti, ja elämänkokemuskin näyttäytyi lähinnä tylsyytenä ja kaavoihin kangistumisena. Karismaa oli kyllä omanikäisilläkin ihan riittävästi.

Tuo on kyllä totta. Itse olen nyt 40+, mutta edelleenkään en tekisi kumppanivalintaa varallisuuden tai turvan perusteella. Mitä se turva edes tässä tarkoittaa? Minulla on omaa varallisuutta, ovessa turvalukko, vakuutukset ja asun massa, jossa on sosiaaliturva? Millaista "turvaa" muka kumppanista pitää hakea? Ei ole edes sotaa ja yhteiskunta on poikkeustilasta huolimatta vakaa. Karisma toki vaikuttaa, mutta monellahan se alkaakin pikemminkin laskea 35 ikävuoden jälkeen, eli monella 40+ ikäisellä ei enää ole karismaa, vaikka olisi sitä joskus ollutkin. Elämänviisauskin on vähän niin ja näin - älykäs ja fiksu ihminen vaikuttaa elämänviisaalta jo alle 30-vuotiaalta, mutta keskitason älykkyyden ja ajattelun omaava ei yllä tälle tasolle edes vanhempana - ja sitten toisaalta monen ajattelu alkaa taas keski-iän jälkeen tylsyä.

En usko, että ikäluokkani ihmisillä pääsääntöisesti on mitään annettavaa kovin paljon nuoremmille - enkä etenkään usko, että ikäluokkani ihmiset pääsääntöisesti herättävät kovin paljon nuoremmissa mitään suurta ihastusta. 

Vierailija
280/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa-a, kun olin parikymppinen, harva parikymppinen tyttö kiinnostui minusta.

Nyt vanhempi, varakkaampi, viisaampi ja parikymppisiä tyttöjä kiinnostaa minä.

Pelisäännöt opettelin vasta kolmikymppisenä.

Tasanhan se menee. Miehet tykkää nuorista, naiset tykkää ottaa voittajan vasta kun tämä ylittää maaliviivan.

Miehen vastoinkäymiset ei kiinnosta naista. Naisen diplomit ja saavutukset ei kiinnosta miestä.

Tasanhan se menee.

Nainen valitsee miehen. 

Kaikki menee niin kuin pitääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän