Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen

Vierailija
05.03.2021 |

Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.

Kommentit (915)

Vierailija
281/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alffauroksen valinta

Vierailija
282/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppiset miehet sanovat ottavansa kolmekymppisen naisen, vaikkeivät ilmeisesti kertaakaan ole saaneet naista, olleet naisen kanssa, saati tunne ainuttakaan, lukuunottamatta oma äitinsä.

Olisi koomista jollei olisi surullista.

Sanokaa viisaammat mitä näiden kanssa pitäisi tehdä, jos ylipäänsä mitään. Antaa haaveilla jostain joka ei tule ikinä onnistumaan, kai siitäkin jotain iloa voi saada elämään. Vai yrittää saada näkemään valo minkälaiseen partneriin heillä voisi realistisesti olla mahdollisuus.

Suodaan näille ukoille haaveilu peräkammarissaan. Kuolaavat siellä ulkomaisilla deittisivuilla ja juovat kaljaa alkava kalju hiessä. Reppanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kautta ihmiskunnan historian ovat naiset tunteneet vetoa itseään vanhempiin miehiin. Sieltä löytyy sitä karismaa, turvaa, varallisuutta, elämänviisautta vähän erilailla kuin oman ikäisistä tai nuoremmista miehistä.

Ihan oikeasti tiedättekö montakin naista joka seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa? Pieni vähemmistö ovat he.

Kun olin nuori nainen en tuntenut millään lailla kaipaavani turvaa tai varallisuutta, enemmänkin ajatus lukkoon lyödystä elämästä asuntolainoineen ahdisti, ja elämänkokemuskin näyttäytyi lähinnä tylsyytenä ja kaavoihin kangistumisena. Karismaa oli kyllä omanikäisilläkin ihan riittävästi.

Tuo on kyllä totta. Itse olen nyt 40+, mutta edelleenkään en tekisi kumppanivalintaa varallisuuden tai turvan perusteella. Mitä se turva edes tässä tarkoittaa? Minulla on omaa varallisuutta, ovessa turvalukko, vakuutukset ja asun massa, jossa on sosiaaliturva? Millaista "turvaa" muka kumppanista pitää hakea? Ei ole edes sotaa ja yhteiskunta on poikkeustilasta huolimatta vakaa. Karisma toki vaikuttaa, mutta monellahan se alkaakin pikemminkin laskea 35 ikävuoden jälkeen, eli monella 40+ ikäisellä ei enää ole karismaa, vaikka olisi sitä joskus ollutkin. Elämänviisauskin on vähän niin ja näin - älykäs ja fiksu ihminen vaikuttaa elämänviisaalta jo alle 30-vuotiaalta, mutta keskitason älykkyyden ja ajattelun omaava ei yllä tälle tasolle edes vanhempana - ja sitten toisaalta monen ajattelu alkaa taas keski-iän jälkeen tylsyä.

En usko, että ikäluokkani ihmisillä pääsääntöisesti on mitään annettavaa kovin paljon nuoremmille - enkä etenkään usko, että ikäluokkani ihmiset pääsääntöisesti herättävät kovin paljon nuoremmissa mitään suurta ihastusta. 

Ihanko tosissasi väität että jonneilla on karismaa mutta kokeneilla miehillä ei?

Mene pois ikis.

Vierailija
284/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Tjaa-a, kun olin parikymppinen, harva parikymppinen tyttö kiinnostui minusta.

Nyt vanhempi, varakkaampi, viisaampi ja parikymppisiä tyttöjä kiinnostaa minä.

Pelisäännöt opettelin vasta kolmikymppisenä.

Tasanhan se menee. Miehet tykkää nuorista, naiset tykkää ottaa voittajan vasta kun tämä ylittää maaliviivan.

Miehen vastoinkäymiset ei kiinnosta naista. Naisen diplomit ja saavutukset ei kiinnosta miestä.

Tasanhan se menee.

Nainen valitsee miehen. 

Kaikki menee niin kuin pitääkin.

Se että joku parikymppinen juttelee ystävällisesti sulle nyt kun viimein olet kypsynyt sille tasolle että saat suusi auki, ei ole kiinnostusta vaan normaalia kohteliaisuutta. Miehet ei oikein osaa tehdä eroa tämän ja toteutuneiden parisuhteiden välillä.

Vierailija
285/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän 35-vuotta on paras ikä miehelle. Silloin saa parikymppisiä ja nelikymppisiä. Jollain parikymppisellä miehellä ei hirveästi saumaa ole itseään 5-vuotta vanhempiin naisiin.

Vierailija
286/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Tasanhan se menee. Miehet tykkää nuorista, naiset tykkää ottaa voittajan vasta kun tämä ylittää maaliviivan.

Miehen vastoinkäymiset ei kiinnosta naista. Naisen diplomit ja saavutukset ei kiinnosta miestä.

Tasanhan se menee.

Nainen valitsee miehen. 

Täysin sama juttu. 23-vuotiaana babyfacena ei naisia niin kiinnostanut (olin silloin ihan yhtä urheilullinen jne) mutta nyt näin 33-vuotiaana parikymppisetkin naiset tuntuvat olevan kovin kiinnostuneita.

Vierailija
287/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Tasanhan se menee.

Nainen valitsee miehen. 

Se että joku parikymppinen juttelee ystävällisesti sulle nyt kun viimein olet kypsynyt sille tasolle että saat suusi auki, ei ole kiinnostusta vaan normaalia kohteliaisuutta. Miehet ei oikein osaa tehdä eroa tämän ja toteutuneiden parisuhteiden välillä.

Ystävä hyvä, kun silloinen tyttöystävä lähti pahan pojan matkaan, hän jäi kuolleena ojanpohjalle auto-onnettomuudessa jossa molemmat olivat osallisena. Kaikki menee niin kuin pitääkin.

No niin, arvasinkin ettei ole ihan kaikki kunnossa kuupassa siellä. Toivotaan nyt ettet vainoa ketään parikymppistä joka on sinusta "kiinnostunut". Surkeaa.

Vierailija
288/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kautta ihmiskunnan historian ovat naiset tunteneet vetoa itseään vanhempiin miehiin. Sieltä löytyy sitä karismaa, turvaa, varallisuutta, elämänviisautta vähän erilailla kuin oman ikäisistä tai nuoremmista miehistä.

Ihan oikeasti tiedättekö montakin naista joka seurustelee itseään nuoremman miehen kanssa? Pieni vähemmistö ovat he.

Kun olin nuori nainen en tuntenut millään lailla kaipaavani turvaa tai varallisuutta, enemmänkin ajatus lukkoon lyödystä elämästä asuntolainoineen ahdisti, ja elämänkokemuskin näyttäytyi lähinnä tylsyytenä ja kaavoihin kangistumisena. Karismaa oli kyllä omanikäisilläkin ihan riittävästi.

Tuo on kyllä totta. Itse olen nyt 40+, mutta edelleenkään en tekisi kumppanivalintaa varallisuuden tai turvan perusteella. Mitä se turva edes tässä tarkoittaa? Minulla on omaa varallisuutta, ovessa turvalukko, vakuutukset ja asun massa, jossa on sosiaaliturva? Millaista "turvaa" muka kumppanista pitää hakea? Ei ole edes sotaa ja yhteiskunta on poikkeustilasta huolimatta vakaa. Karisma toki vaikuttaa, mutta monellahan se alkaakin pikemminkin laskea 35 ikävuoden jälkeen, eli monella 40+ ikäisellä ei enää ole karismaa, vaikka olisi sitä joskus ollutkin. Elämänviisauskin on vähän niin ja näin - älykäs ja fiksu ihminen vaikuttaa elämänviisaalta jo alle 30-vuotiaalta, mutta keskitason älykkyyden ja ajattelun omaava ei yllä tälle tasolle edes vanhempana - ja sitten toisaalta monen ajattelu alkaa taas keski-iän jälkeen tylsyä.

En usko, että ikäluokkani ihmisillä pääsääntöisesti on mitään annettavaa kovin paljon nuoremmille - enkä etenkään usko, että ikäluokkani ihmiset pääsääntöisesti herättävät kovin paljon nuoremmissa mitään suurta ihastusta. 

Ihanko tosissasi väität että jonneilla on karismaa mutta kokeneilla miehillä ei?

Mene pois ikis.

No, monella ei tietysti ole koskaan. En tiedä, miten jonne määritellään, mutta en itse puhunutkaan mistään teinipojista.

Vierailija
289/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Tasanhan se menee.

Nainen valitsee miehen. 

Täysin sama juttu. 23-vuotiaana babyfacena ei naisia niin kiinnostanut (olin silloin ihan yhtä urheilullinen jne) mutta nyt näin 33-vuotiaana parikymppisetkin naiset tuntuvat olevan kovin kiinnostuneita.

Tuntuvat olevan kovin kiinnostuneita = juttelevat jo sulle kun olet 10 vuotta harjoitellut sosiaalisia taitoja.

Vierailija
290/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän 35-vuotta on paras ikä miehelle. Silloin saa parikymppisiä ja nelikymppisiä. Jollain parikymppisellä miehellä ei hirveästi saumaa ole itseään 5-vuotta vanhempiin naisiin.

Kun itse 20-vuotias niin baarista lähti eniten mukaan 25-vuotiata naisia ja jonkun sitä vanhempia. Omanikäisiä harvoin. Siihen aikaan 20-vuotialla naisilla on tiukempi moraali satunnaiselle seksille.

Vierailija
291/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Tasanhan se menee.

Nainen valitsee miehen. 

Ystävä hyvä, kun silloinen tyttöystävä lähti pahan pojan matkaan, hän jäi kuolleena ojanpohjalle auto-onnettomuudessa jossa molemmat olivat osallisena. Kaikki menee niin kuin pitääkin.

No niin, arvasinkin ettei ole ihan kaikki kunnossa kuupassa siellä. Toivotaan nyt ettet vainoa ketään parikymppistä joka on sinusta "kiinnostunut". Surkeaa.

En ole saanut autoillessa edes parkkisakkoa. Kuuppa on kunnossa. Mitään en kadu. 

Vierailija
292/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ap tapauksessa kukkaro kunnossa, jos mielii nuorta naista tuolla iällä. Ne, jotka huolii, ovat usein rahan perässä. Ei niinkään rakkauden, vaikka niin väittävät. Sitten kun mies jää eläkkeelle, niin vaimo jatkaa työelämää. Kun nainen jää eläkkeelle, hän pääsee miehensä omaishoitajaksi. Miksi ihmeessä tervejärkinen nuori nainen ottaisi vanhan miehen?

Vierailija
293/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puitteet kunnossa, eli palkka, ulkonäkö, asema, omaisuus ja koulutus, niin tulee olemaan helppoa. Yli 30 vuotiaisissa naisissa huomaa jo paniikkia kun kello tikittää ja kriteerit täyttävää miestä ei löydy.

Turha vetää hernettä nenään, ei kaikki yli 30 vuotiaat naiset näin toimi, mutta omasta kokemuksesta olen huomannut, että näitä naisia on paljon. Mutta puitteet pitää olla kunnossa.

Vierailija
294/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla ap tapauksessa kukkaro kunnossa, jos mielii nuorta naista tuolla iällä. Ne, jotka huolii, ovat usein rahan perässä. Ei niinkään rakkauden, vaikka niin väittävät. Sitten kun mies jää eläkkeelle, niin vaimo jatkaa työelämää. Kun nainen jää eläkkeelle, hän pääsee miehensä omaishoitajaksi. Miksi ihmeessä tervejärkinen nuori nainen ottaisi vanhan miehen?

Sinä ikis puhut tervejärkisyydestä. Erikoista.

Vierailija
295/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nelikymppinen nainen ei olisi ensisynnyttäjä niin perheen perustaminen onnistuu sellaisenkin kanssa. 

Vierailija
296/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ottamatta. Suomi on vapaa maa.

Vierailija
297/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan.

Vierailija
298/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mitä kypsyyttä ja elämänviisautta voi löytääkään ukkelista joka kuolaa naisia jotka voisivat olla hänen tyttäriään ja uskoo vilpittömästi kiinnostavansa heitä suuresti.

Millaista turvaa voikaan tarjota tyyppi joka ei ole onnistunut keski-ikään mennessä ikinä vakiintumaan tai lisääntymään. Siis onnistunut elämään ottamatta vastuuta kenestäkään elettyään melkein puoli vuosisataa.

Omakotitalo jossain muuttotappiopaikkakunnalla ja vakituinen työ kylän konepajalla = taloudellinen vakaus. Se ettei naisia ole näkynyt maisemissa yli vuosikymmeneen = valmis vakiintumaan jos ikinä saisi tilaisuuden.

Ulkonäkö = osaa luetella ainakin kolme kohtaa joista ei ole vielä kovin pahasti rupsahtanut. Kalju on sexy, naiset tykkää kun mies on raamikas (etenkin vatsasta), harmaat haituvat ja rypyt tuovat charmia (jos olisi George Clooney, mutkun ei ole).

Vierailija
299/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nelikymppinen nainen ei olisi ensisynnyttäjä niin perheen perustaminen onnistuu sellaisenkin kanssa. 

Eli eihän se onnistu. Näiden tyyppien naisten pitää olla neitsyitä, muuten ne eivät kelpaa.

Tietävät katsos sydämessään, miten siinä kävisi jos naisella olisi harmain aavistus vaihtoehdoista...

Vierailija
300/915 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun naisesi saa vihdoinkin esikoisenne lentämään pesästä , onkin aika siirtyä hoitamaan jo sinua, vanhaa papparaista? Just joo...Ja missä vaiheessa ajattelit tämän naisesi antaa elää omaa elämäänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme