Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
Jätä tuollaiset hourailut pappaseni. En ala sinua hoivaamaan viimeistään 15 v. päästä. Eikä seksi kiinnosta ikämiehen kanssa, jaiks!
Lapsettomat nuoret naiset voisivat pakastaa munasoluja myöhempää tarvetta varten. Syöpäsairailta näin jo tehdäänkin, mutta terveetkin voisivat varmuuden vuoksi pakastaa munasolujaan. Terveen lapsen voi sitten tehdä vaikka 50-vuotiaana.
Nainen valitsee miehen, olipa hän minkä ikäinen tahansa.
Kaksikymppinen tyttö, kolmekymppinen nainen, nelikymppinen äiti, kuusikymppinen mummo.
Turha siinä on miehen kuolata kun nainen sen miehen ottaa.
Mies sitten päättää, mille tasolle antaa naisen edetä.
Parisuhde, avopuoliso, avio...
Ai aiot perustaa perheen, ja keksit sen nyt sitten 5 minuuttia sitten :D ? Olisit ajatellut vaikka 10v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tuollaiset hourailut pappaseni. En ala sinua hoivaamaan viimeistään 15 v. päästä. Eikä seksi kiinnosta ikämiehen kanssa, jaiks!
Onnittelut ikis. Tämä oli 10000. kerta kun solvaat miehiä.
Jatka samaan tapaan!
Itse kuuskymppisenä miehenä en etsi erityisesti nuorta naista vaan enemmänkin naista joka on vastaavanlaisessa fyysisessä kunnossa kuin itse olen. Valitettavasti ne naiset ovat alle 50 vuotiaita: suurin osa alle 40 vuotiaita
40v. miehen sperma on jo aika roskaa, en minä ainakaan ryhtyisi tuon ikäistä lypsämään. Vai meinasitko jotain spermapankkia käyttää?
Tuli ketjusta mieleen pätkä jonka katsoin ukrainalaisista postimyyntivaimoista. Siinä postimyyntivaimoja välittävä firma halusi perustella miehille miksi 40+ miehen EI välttämättä kannata haaveilla siitä parikymppisestä ukrainalaismissistä. Esimerkkitapaus oli varakas jenkkimies, muistaakseni noin 45 v, jolla oli pieni poika ja joka välttämättä halusi nuorimman mahdollisen naisen, vaikka välitysfirma suositteli noin 30-vuotiasta. No, tällainen parikymppinen sitten löytyikin, ja kaikki näytti oikein hyvältä, pariskunnan välillä oli jopa fyysistä vetovoimaa. Sinänsä hauskaa että välittäjä tästä erikseen mainitsi kuin se olisi harvinaista. Noh, jenkki sitten halusi naisen mahd pian kotimaahansa käymään ja tutustumaan lapseen, vaikka välitysfirma toppuutteli että kannattaisi vielä tutustua paremmin jne. Noh, vierailusta tuli sitten täysi katastrofi, neitokainen ja lapsi eivät tulleet toimeen yhtään ja jenkkimies soitti vihaisen puhelun että miksi tarjositte hänelle näin lapsellista naista. NIIN-PÄ. Miksi ihmeessä firma ei onnistunut kiskaisemaan pakasta Natashaa 20v, jolla on nelikymppisen naisen kypsyys ja elämänkokemus :D.
Maajussi-Stefanolla on samansuuntaiset suunnitelmat. Tai eihän hän ole vielä lähelläkään neljääkymmentä, vaan nuorekas ja dynaaminen kolmekasi :D
Ja lapsista ei puhu, mutta tietysti naisen pitää olla kaksikymppinen.
Ihme kitinää taas ja manshamingia.
perhe suomeen ? hulluko olet. Täällä kylmyys tappaa silti kaikki viimeisetkin roposet pitää lähettää etelään missä ei kylmyys tapa. Täällä pitää sitten olla semmonen supersuorittaja tai huippuälykäs muuten voi tulla lähtö sillä köyhille ja vaivaisille ei löydy elantoa. Jos olet varma että lapsesi menestyvät niin mikäs siinä
Kolmekymppisenä naisena aiemmin ihmettelin ap:n tapaisia miehiä koska itseään nuorempia naisia etsivät miehet tuntuivat niin epäkiinnostavilta, nykyään ymmärrän paremmin. Itse olen jo vanha ensisynnyttäjäksi, joten en ottaisi nelikymppistä miestä, koska sitten riski lapsen vakavaan sairastumiseen tulisi myös isän puolelta, koska nelikumppisenä käsittääkseni siemennesteen laatu heikkenee.
Eli sama ajatushan siinä on taustalla, että itsekin jo vanha mies ei halua vanhaa naista, koska toki riskit on erilaiset jos molemmat vanhoja. Itse ajattelen, että lapset teen omanikäisen/nuoremman miehen kanssa tai en ollenkaan, kun itsellä nyt näin pitkälle tämä on venynyt (oli sen verran paljon lapsuuden traumoja setvittävänä että aiemmin en olisi äidiksi/parisuhteeseen valitettavasti pystynyt, ei omassa tapauksessani lapsettomuudessa ole kyseessä mikään railakas alfaurosten pyörittely ja vallaton biletys).
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuskymppisenä miehenä en etsi erityisesti nuorta naista vaan enemmänkin naista joka on vastaavanlaisessa fyysisessä kunnossa kuin itse olen. Valitettavasti ne naiset ovat alle 50 vuotiaita: suurin osa alle 40 vuotiaita
Ja sitten teet kuten salskea ja sporttinen ikämiesnaapurini ja saat aivoverenvuoden 70-v.
Keho vanhenee. Kunnostaan voi huolehtia, mutta ei se mikään taikakeino ole. Tietyt riskit nyt vaan kasvavat iän myötä, ja tietyt prosessit tapahtuvat. Esimerkiksi spermasi laatu on mitä todennäköisimmin surkea, eli jos alle 40-vuotias nainen haluaisi lapsia, hänen ei kannattaisi vilkaista sinuun päinkään. Eikä kyllä muutenkaan, koska joka tapauksessa ero eliniänodotteenne välillä on liian suuri. Olen yli 40, enkä todellakaan haluaisi esim. 10-20 vuoden päästä olla jo omaishoitaja. Haluan esim. nauttia omistakin eläkepäivistä niin kauan kuin virtaa riittää.
Todennäköisin tapa päästä kokemaan pitkä, hyvä parisuhde, on valita suunnilleen omanikäinen kumppani. 5v suuntaan tai toiseen ei vielä ole iso ongelma, mutta se alkaa olla jos pariskunnan osapuolet elävät aivan eri elämänvaihetta kuten väkisinkin on jos ikäero on suuri. En sano etteivätkö sellaiset suhteet ikinä onnistuisi. Mutta epätodennäköistä se on, varsinkin jos kuvioissa on pieniä lapsia. Lähes viisikymppisenä vaipparalli voi olla rasittava, eikä tukiverkostoakaan oikein synny kun oman ikäiset miehet tarinoivat lapsenlapsista ja oman lapsen vanhemmat taas ovat eri sukupolvea ja sen mukaiset jutut. Ajatus hehkästä omaishoitajavaimosta joka huolehtii vanhana on kiva, mutta entäs jos se onkin vaimo joka sairastuu vakavasti nuorena? Vaikea nähdä tällaista nuoren lihan jahtaajaa alkamassa omaishoitajaksi jos se tilanne eteen tulee...
Ikis on jauhanut samaa 10 vuotta.
Miten ihmisestä on tullut kone?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap tiennyt just mitä saa kun perusti tämän ketjun.
Sama. Todella pitkät opiskelut ja ulkomailla vietettyjen työvuosien jälkeen on vihdoin aikaa asettua ja perustaa perhe. Talouskin on nyt siinä kunnossa että uskaltaa ottaa vastuuta muistakin. Haenkin n. 30-vuotiasta naista vaimokseni. Vielä ei ole tärpännyt mutta eiköhän se tästä vielä.
M50
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja sataprosenttisen oikeassa. 40-vuotiaalla naisella jo todennäköisyys lapsen kehitysvammaan selkeästi suurempi. Ei voi kuin ihmetellä suominaisten typeriä kommentteja taas kerran.
Kuten myös miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap tiennyt just mitä saa kun perusti tämän ketjun.
Voi ei.... Ap on nainen joka vihaa 40v miehiä.
Ilmeinen mt-ongelma. Silti muut lähtevät siihen mukaan. Hölmöt.
Vierailija kirjoitti:
40v. miehen sperma on jo aika roskaa, en minä ainakaan ryhtyisi tuon ikäistä lypsämään. Vai meinasitko jotain spermapankkia käyttää?
Tunnettuja yli nelikymppisiä isiä: Arman Alizad (50), Aki Manninen (45), Sauli Niinistö (Aaron syntyessä 69), Neumann (lapsen syntyessä 45), Henna Kalinaisen puoliso Jarkko (47).
Tuossa muutama.
Totta. Erityistä ongelmaa ei ole, JOS mieheltä löytyy näitä mainitsemiasi karismaa, turvaa, varallisuutta ja elämänviisautta. Palstalla vaatimuksiaan ja OTTAMISIAAN selostavilla hahmoilla näin ei kuitenkaan välttämättä ja jopa oletettavasti ole.