Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä merkkinen käsilaukku on tyylitietoisella naisella?

Vierailija
04.03.2021 |

Etsin suurempaa käsilaukkua hintaluokassa 200-400€, mutta mitä laukkumerkkiä 30v nainen käyttää? Ostin vuonna 2015 Michael Korsin laukun mutta se paljastui teinityttöjen valinnaksi joten haluaisin nyt varmistua ettei mene laukkuvalinta taas metsään.
Balmuirin laukut kiinnostavat mutta hinta kipuaa turhan korkealle. Olen valmis maksamaan laadusta mutta koen tuolla hintahaarukalla jo laatua saavani.

Kommentit (213)

Vierailija
121/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IKEAn sininen kassi takaa sen että sen kantajalla on itseluottamusta :)

Kantaja on juntti.

Vierailija
122/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laukku on paras mikä itsestä nätti. Itse tykkään ted bakerin ja guessin kun niin ihanat värit ja kuosit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyy Chanel iltakäyttöön, isompi ja pienempi Louis Vuitton sekä musta Givenchy. Guccit olen myynyt pois ja arjessa käytän Marc Jacobsin Tote Bagia - kaikki laukkuni ovat hihnalla joka menee yli olan.

Olen etsinyt mieleistä pikkureppua mutta ei vaan ole löytynyt.

Googlasin tuon Marc Jacobsin Tote bagin, kun en tiennyt mikä se on. Siis oikeastiko joku maksaa useita satasia laukusta, jonka kyljessä lukee isolla THE TOTE BAG? Miksi se teksti pitää siinä olla? Jotta tyhmemmätkin ymmärtää että kyseessä laukku? En kyllä ymmärrä, en ottaisi tuollaista laukkua vaikka ilmaiseksi saisin.

Vierailija
124/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fendi.

Vierailija
125/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

% kirjoitti:

Se laukku on paras mikä itsestä nätti. Itse tykkään ted bakerin ja guessin kun niin ihanat värit ja kuosit.

Guess on tyylitajuttomien (iki)teinien laukku.

Vierailija
126/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LV:t eivät ole tyylitietoisten laukkuja!

Toisaalta mistä tiedät onko näkemäsi vuittonit aitoja vai replicoita?

Yleensä vuittonin näkee naisella/tyttösellä, joka on käyttänyt kaikki rahansa hintavaan laukkuun mutta yleisestä tyylikkydestä ei voi kehua, vaatteet ja kengät, koko tyyli, halpiskamaa.

Käytän LV:n laukkua. Muista vaatteista osa on merkkiä, osa halpista. Omasta mielestäni pukeudun kuitenkin aika tyylikkäästi, vaikkakin välillä myös hyvin rennosti. Huvittaa nämä "käyttänyt kaikki rahansa" kalliseen laukkuun- kommentit. Sitä et pysty mitenkään ulkoapäin päättelemään vaikka niin kuvittelet.

Mitä LV:n laukkua käytät? Monogram on tyylitön.

Vierailija
127/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vuittonin näkee naisella/tyttösellä, joka on käyttänyt kaikki rahansa hintavaan laukkuun mutta yleisestä tyylikkydestä ei voi kehua, vaatteet ja kengät, koko tyyli, halpiskamaa.

Käytän LV:n laukkua. Muista vaatteista osa on merkkiä, osa halpista. Omasta mielestäni pukeudun kuitenkin aika tyylikkäästi, vaikkakin välillä myös hyvin rennosti. Huvittaa nämä "käyttänyt kaikki rahansa" kalliseen laukkuun- kommentit. Sitä et pysty mitenkään ulkoapäin päättelemään vaikka niin kuvittelet.

Olen eri mutta mulla on LV city steamer värissä galet. Onko se sinusta tyylitön?

Vierailija
128/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Tosca Blueta, Pampora Leatheria tai muita italialaisia, Italiassa käsityönä valmistettuja tote baggeja. Ovat kestäviä, tyylikkäitä ja läppäri tarvikkeineen mahtuu mukaan, ei tarvitse erikseen roudata läppärilaukkua mukana työmatkoilla, helpottaa elämää. Hihnat eivät ole katkenneet noista koskaan, vaikka laukku painaisi. Ja noissa maksaa laadusta, ei merkistä. Lisäksi mun mielestä useat merkkilaukut, esim. Vuittonit ja Guccit ovat yksinkertaisesti rumia (ja liian pieniä).

Vierailija
129/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovia tai Pihka on ainakin sellaisia, että kukaan ei paheksu. Jos siis haluaa nimenomaan sellaisen laukun ettei kukaan irvaile. Laadukkaita ja kotimaisia.

Itsellä on töissä käytössä Pradan laukku siitäkin huolimatta että jakaa varmasti mielipiteitä. Jotkut eivät vaan voi sietää merkkilaukkuja ja kokevat niiden käyttämisen idioottimaiseksi. No, itseäni varten olen Pradani hankkinut. Käytettynä monta vuotta sitten. Ainakin ekologisuus toteutuu siten että melkein aina sama laukku olalla, ja käytettynä hankittukin. Mitä enemmän käyttökertoja jollekin tuotteelle tulee, sitä ekologisempi se on. Ajattelen että itsetuntoni kestää jos joku paheksuu.

Vierailija
130/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun täällä aina furlaa hehkutetaan. Ainoa laukkubrändi joka av-tyylitaitureille kelpaa, Chanelit ja LV:t kun ovat niin massaa (muka). Mulla oli furlan laukku joka rispaantui muutamassa kuukaudessa. Ehkä oli sitten maanantai-kappale.

Vierailija
131/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lovia tai Pihka on ainakin sellaisia, että kukaan ei paheksu. Jos siis haluaa nimenomaan sellaisen laukun ettei kukaan irvaile. Laadukkaita ja kotimaisia.

Itsellä on töissä käytössä Pradan laukku siitäkin huolimatta että jakaa varmasti mielipiteitä. Jotkut eivät vaan voi sietää merkkilaukkuja ja kokevat niiden käyttämisen idioottimaiseksi. No, itseäni varten olen Pradani hankkinut. Käytettynä monta vuotta sitten. Ainakin ekologisuus toteutuu siten että melkein aina sama laukku olalla, ja käytettynä hankittukin. Mitä enemmän käyttökertoja jollekin tuotteelle tulee, sitä ekologisempi se on. Ajattelen että itsetuntoni kestää jos joku paheksuu.

Mulla myös käytössä ikivanha Prada. Kestää vuodesta toiseen. Eikä vois vähemmän kiinnostaa mitä joku muu siitä ajattelee.

Vierailija
132/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta mulla on LV city steamer värissä galet. Onko se sinusta tyylitön?

Vaikuttaa hyvältä.

Vierailija
133/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kotimaisuuden hehkuttamista. Mielelläni ostaisin kotimaisen käsilaukun, mutta ovat tyylittömiä ja rumia.

Vierailija
134/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi vaikeaa löytää kestävää nahkalaukkua, jossa ei olisi jotain logoa. Logo on enempi tai vähempi näkyvillä. Pääasia että laukku on kestävä, eikä kulu ennen aikojansa ja on muutenkin itselle sopiva.

Longchamp ja Ralph Laurenin laukuissa on huomaamattomat logot.

Molemmista löytyy useampia eri malleja.

Vierailija
135/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

% kirjoitti:

Onko Ted Bakerin laukut niitä mustia ja vaaleanpunaisia muovisia laukkuja?

Vierailija
136/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta en osaa sanoa, kuin että käyttäkään tilannetajuanne, missä heilutte minkin laukun kanssa.

LV:n laukku Prismassa ostoksilla käyvällä osoittaa totaalista ymmärtämättömyyttä yhtään mistään. Vaikka se olisi itselleen arkilaukku, se edustaa monelle vuoden ruokia. Itse en ostaisi ko. laukkua koskaan, koska näen sitä yleensä ihmisillä, joilla on tarve korostaa varakkuuttaan enkä halua tulla yhdistetyksi heihin mitenkään. Itse laukku on ihan hyvän näköinen.

Hyvin omituinen kommentti. Mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta miettiä laukkua kun töistä kotiin tullessani käyn kaupassa. Nöyrimmät pahoitteluni siitä että kävin kouluni tunnollisesti ja menestyin ja ostin mieleiseni laukun ja vieläpä kehtaan tulla sen kanssa prismaan. Tätä tämä suomalainen tasapäistäminen teettää. Tämä ei tule päättymään hyvin.

Vierailija
137/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luottolaukkuna Coachin shopperi ja tykkään siitä kovasti. Ikää sillä on kohta 40 vuotta. Ostin sille eilen kaveriksi Citymarketista A. Eriksson- merkkisen nahkaisen pikkulaukun. Jos tuo pikkulaukku olisi ollut logolla koristeltuna myynnissä Sokoksella tai Stockmannilla, hinta olisi ollut 249 eikä 49 euroa.

Vierailija
138/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kotimaisuuden hehkuttamista. Mielelläni ostaisin kotimaisen käsilaukun, mutta ovat tyylittömiä ja rumia.

Peesaan.

Vierailija
139/213 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole "merkkilaukku", mutta saan aina katseita kehujen kanssa, kun liikun ulkona mieheni tekemällä käsilaukulla. Mies muotoili ja ompeli minulle omatekoisen söpön nahkalaukun. :)

Vierailija
140/213 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun täällä aina furlaa hehkutetaan. Ainoa laukkubrändi joka av-tyylitaitureille kelpaa, Chanelit ja LV:t kun ovat niin massaa (muka). Mulla oli furlan laukku joka rispaantui muutamassa kuukaudessa. Ehkä oli sitten maanantai-kappale.

Mulla on Furlan lompakko kovassa käytössä, ihan hienossa kunnossa edelleen. Furlan pieni käsilaukku kestänyt myös hyvin, mutta vähemmällä käytöllä ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi