minkä merkkinen käsilaukku on tyylitietoisella naisella?
Etsin suurempaa käsilaukkua hintaluokassa 200-400€, mutta mitä laukkumerkkiä 30v nainen käyttää? Ostin vuonna 2015 Michael Korsin laukun mutta se paljastui teinityttöjen valinnaksi joten haluaisin nyt varmistua ettei mene laukkuvalinta taas metsään.
Balmuirin laukut kiinnostavat mutta hinta kipuaa turhan korkealle. Olen valmis maksamaan laadusta mutta koen tuolla hintahaarukalla jo laatua saavani.
Kommentit (213)
Tuossa hintaluokassa varmaan ykkönen on Furla, näkyykin kommenteissa.
Muita merkkejä joita voi tuohon hintaan tai tuurilla alesta löytää, mutta en nähnyt mainittavan; Max Mara, (Marc By) Marc Jacobs, Aigner, Maje, Sandro...
Jokerina vielä Charles&Keith, välillä on ihan aito-nahkaisia laukkuja valikoimissa, eivät ole varsinaisia ”merkkilaukkuja” mutta osa näyttää hintaansa arvokkaammilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko tuli mieleen.
Se tätien suosikki merkki vai? Ei ole tyylikkyyttä nähnytkään.
Marimekko on tällä hetkellä todella in ihan kaiken ikäisillä.
Minun ensimmäinen käsilaukku oli Marimekko. Taisin ostaa yo-lahjarahoista. Valitettavasti kesti vain pari vuotta siistinä. Etsin nyt sellaista laukkua jota ei tarvitse heittää roskiin parin vuoden kuluttua.
pyh maikköl yms kirjoitti:
Joo,Globe hope,PlanB,Lovia,jnejne
Globe hopen tuotteet on ihan kamalan näköisiä! Ompele itse jostain vanhasta nahkasohvasta itsellesi laukku, niin tulee saman tasoista jälkeä ja on yhtä ekologinenkin!
Minkä ihmeen taki pitää käyttää jotain "Merkkiä"? eikö riitä kun ostaa kotimaisen, hyvälaatuisen ja käsintehdyn laukun joka kestää vuosikymmeniä? Vai onko se omasta egosta kiinni jos laukussa ei olekaan merkkiä vaan sen täytyy olla jotain ökymerkkiä jossa toimit ilmaisena mainostauluna ja vielä maksat siitä satoja euroja?
No jos ei lapsityövoimaa ym. niin sitten UTUA, val.istettu euroopassa ja suniteltu Suomessa. On kylläkin nahkaa, mutta tätä merkkiä ei osats arvostaa. Laukut eivät ome kalliimmasta päästä mutta eivät halvimmastakaan. Ovat kestäviä ja suhtkoht tyylikkäitä. Ei taida oikein laukkuja löytyä, joita ei olisi tehty halpamaissa kyseenalaisissa olosuhteissa.
No jos ei lapsityövoimaa ym. niin sitten UTUA, val.istettu euroopassa ja suniteltu Suomessa. On kylläkin nahkaa, mutta tätä merkkiä ei osats arvostaa. Laukut eivät ome kalliimmasta päästä mutta eivät halvimmastakaan. Ovat kestäviä ja suhtkoht tyylikkäitä. Ei taida oikein laukkuja löytyä, joita ei olisi tehty halpamaissa kyseenalaisissa olosuhteissa.
On hankala löytää laukkua jossa ei olisi logoa näkyvillä ja joka muutenkin on sellainen millaisen haluaa. Onnistuin löytämään kestävän ja minulle mieluisan nahkalaukun, jossa ei ole logoa näkyvillä (ihan hyvä lisä, vaikka en sitä sen vuoksi ostanutkaan). Merkki on Ted Baker. Kuulin myöhemmin että merkki ei ole erityisen arvostettu eikä suosittu. Varmaan jokaisesta laukkumerkistä voi löytyä helmi.
Muuta en osaa sanoa, kuin että käyttäkään tilannetajuanne, missä heilutte minkin laukun kanssa.
LV:n laukku Prismassa ostoksilla käyvällä osoittaa totaalista ymmärtämättömyyttä yhtään mistään. Vaikka se olisi itselleen arkilaukku, se edustaa monelle vuoden ruokia. Itse en ostaisi ko. laukkua koskaan, koska näen sitä yleensä ihmisillä, joilla on tarve korostaa varakkuuttaan enkä halua tulla yhdistetyksi heihin mitenkään. Itse laukku on ihan hyvän näköinen.
On tosi vaikeaa löytää kestävää nahkalaukkua, jossa ei olisi jotain logoa. Logo on enempi tai vähempi näkyvillä. Pääasia että laukku on kestävä, eikä kulu ennen aikojansa ja on muutenkin itselle sopiva.
glouphoup kirjoitti:
pyh maikköl yms kirjoitti:
Joo,Globe hope,PlanB,Lovia,jnejne
Sano syy miksi alapeukutat?
Eihän nämä ole tyylikkäitä.
Polene on laatumerkki ja vastaa laadultaan korkealaatuisimpia valmistajia jopa menee niiden yli.
Ta reda på vad god kvalitet är, sök sedan upp en väska av önskad kvalitet och storlek. Märkena ger inget mervärde, de borde vara ett produktlöfte för att underlätta valet. Tyvärr kostar de och det kan vara att din budget inte räcker till.
En finsk skomakare kunde väl vara lösningen. Han kunde producera en kvalitetsväska inom given budget och just så som du vill ha den. Vad skulle vara bättre än det?
Det bästa hundkopplet som vi någonsin har haft var gjort av en finsk skomakare i norr. Priset var inte konstigare än någon Mirri&Murri produkts dito. Köp av hantverkare, de hjälper gärna och är kunniga.
Balmuir on niin tekemämällä tehty mukamas joku luxusmerkki. Joku teki aikoinaan hyvän huivin ja sitten firman johdossa tajuttiin, että mehän tehdään kotimaista luxusta. Nyt sitten ttu kaiken maailman laukkuja ja huonetuoksuja. Ihan oikeesti. Se ei ole hintansa väärti tai yhtään mitään luxusta.
Vierailija kirjoitti:
On tosi vaikeaa löytää kestävää nahkalaukkua, jossa ei olisi jotain logoa. Logo on enempi tai vähempi näkyvillä. Pääasia että laukku on kestävä, eikä kulu ennen aikojansa ja on muutenkin itselle sopiva.
Longchamp ja Ralph Laurenin laukuissa on huomaamattomat logot.
Itselläni on Calvin Cline Jeansin ja Michaen Korsin laukut. En välitä mitä ne minutsa kertovat tai onko vääriä merkkejä, tykkään niistä, :)
Vierailija kirjoitti:
On hankala löytää laukkua jossa ei olisi logoa näkyvillä ja joka muutenkin on sellainen millaisen haluaa. Onnistuin löytämään kestävän ja minulle mieluisan nahkalaukun, jossa ei ole logoa näkyvillä (ihan hyvä lisä, vaikka en sitä sen vuoksi ostanutkaan). Merkki on Ted Baker. Kuulin myöhemmin että merkki ei ole erityisen arvostettu eikä suosittu. Varmaan jokaisesta laukkumerkistä voi löytyä helmi.
Aikuisen ihmisen kannattaa ostaa laukkunsa omien mieltymystensä, tarpeidensa ja kukkaronsa ei muiden tuotteelle antaman arvostuksen mukaan. Teinit ovat sitten erikseen, heille on vielä tärkeää mennä massan mukana.
Minä en niin merkeistä välitä, mutta välitän sen sijaan kestävyydestä ja käytettävyydestä. Olen käyttänyt samaa laukkua 15 vuotta päivittäin, on edelleen kuin uusi. Merkki LV. On hintava, mutta mielestäni hintansa arvoinen vs. että parin vuoden välein uusii halppista.
No muovikassi tietysti!