minkä merkkinen käsilaukku on tyylitietoisella naisella?
Etsin suurempaa käsilaukkua hintaluokassa 200-400€, mutta mitä laukkumerkkiä 30v nainen käyttää? Ostin vuonna 2015 Michael Korsin laukun mutta se paljastui teinityttöjen valinnaksi joten haluaisin nyt varmistua ettei mene laukkuvalinta taas metsään.
Balmuirin laukut kiinnostavat mutta hinta kipuaa turhan korkealle. Olen valmis maksamaan laadusta mutta koen tuolla hintahaarukalla jo laatua saavani.
Kommentit (213)
Onko kenelläkään kokemusta näistä vähän tuoreemmista "it" laukuista, Polene, Dragon Diffusion, Demellier, Songmont, Ateliers Auguste?
Vierailija kirjoitti:
Onko Lovia kohta konkurssissa?
Voi ei, miksi olisi? Lovia on minusta ihana. Arvostan.
Et ole tyylitietoinen, jos pitää täällä kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemusta näistä vähän tuoreemmista "it" laukuista, Polene, Dragon Diffusion, Demellier, Songmont, Ateliers Auguste?
Mieluista mieluiten Dragon Diffusion koska minusta se on noista tyylikkäin. Ei siis ainakaan Polene tai Demellier. Mieti myös uusimpia IT-merkkejä kuten Hereu, Staud tai Cult Gaia. Ehkä myös Coperni?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muista enää vuoden kuluttua näitä merkkejä ja menevät äkkiä muodista. Kannattaa panostaa klassikoihin.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kenenkin makuun tyylikäs. Itselleni monet Coachin laukut ovat tyylikkäitä, eivät niistäkään toki kaikki mallit. Ovat olleet myös kestäviä, useamman omistan ja käytän vain niitä. Lopulta hinta ei ole kova, kun esimerkiksi 300 € hyvälaatuinen laukku on kestänyt kauniina jo kuusi vuotta, eikä tule ostettua uusia virttyneiden tilalle.
Tämä oli kiva kuulla. Olen itse harkinnut Coachin laukkua, mulla ei ole vielä yhtään.
Tähän asti mulla on ollut muutama LV, Marc by Marc Jacobs, pari Ralph Laurenia, sekä yksi ikivanha miumiu. Olen harkinnut Furlaa myös.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Jollekin vakavalle minimalistille ehkä tuo Ateliers Auguste.
Mutta minimalismi on jo vanhanaikaista, toki skandityyli varmasti pysyy Suomessa kuin hyhhy Junttilan tuvan seinässä. Tällä hetkellä tyylitietoinen etsii mieluummin jotain vähän kepeämpää ja leikkisämpää.
Mitä oikein etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin vakavalle minimalistille ehkä tuo Ateliers Auguste.
Mutta minimalismi on jo vanhanaikaista, toki skandityyli varmasti pysyy Suomessa kuin hyhhy Junttilan tuvan seinässä. Tällä hetkellä tyylitietoinen etsii mieluummin jotain vähän kepeämpää ja leikkisämpää.
Mitä oikein etsit?
Etsin keskikokoista arkilaukkua, jota voi kantaa olalla. Mielellään lyhyempi ja pidempi tai säädettävä olkahihna, että voi pitää myös crossbodyna. Ei näkyvää logoa/ merkkiä. Tyylini on aika minimalistinen, mutta saisi laukussa jotain jujua olla.
Mansur Gavriel. Ei isoja logoja, tyylikäs italialainen, nahka hyvälaatuista. Hyvän saa alle tonnilla
Vierailija kirjoitti:
Alkon muovikassi
Ja sorbusta juomaksi! 😜
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muista enää vuoden kuluttua näitä merkkejä ja menevät äkkiä muodista. Kannattaa panostaa klassikoihin.
Ei tuo ole aivan niin. Tarkoituskin on, ettei niitä jokainen vastaantulija tunnista. Esimerkiksi minulla perus musta Prada kullanvärisillä tuplavetoketjuilla on nyt ollut jo pari vuotta suojapussissa, kun tuntuu ettei sitä halua käyttää, on liian tunnistettava, samoin YSL:n iltalaukku, ja samasta syystä LV:n Speedyä monogrammikuviolla ei myöskään viitsi enää käyttää, hävitinkin sen jo. Lovia on kyllä ihan ookoo, suomalainen, vaikka onkin aika tunnistettava.
Tuolla hintahaarukalla ei valitettavasti saa ainakaan kunnon nahkalaukkua. Jotakin Guessia tietysti mutta se on kanssa nuorisomerkki ja keinomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole aivan niin. Tarkoituskin on, ettei niitä jokainen vastaantulija tunnista. Esimerkiksi minulla perus musta Prada kullanvärisillä tuplavetoketjuilla on nyt ollut jo pari vuotta suojapussissa, kun tuntuu ettei sitä halua käyttää, on liian tunnistettava, samoin YSL:n iltalaukku, ja samasta syystä LV:n Speedyä monogrammikuviolla ei myöskään viitsi enää käyttää, hävitinkin sen jo. Lovia on kyllä ihan ookoo, suomalainen, vaikka onkin aika tunnistettava.
Tämä juuri. Lisäksi ei kiinnosta maksaa tonneja laukusta, monet luksusmerkit on ylihintaisia. Oikeasti laadukkaita ja tyylikkäitä laukkuja saa alle viidellä sadallakin.
Tyylikkäimmät laukut on tällä hetkellä pitkulaisia, kuten Diorin D Journey. https://www.dior.com/en_us/fashion/womens-fashion/bags/d-journey
Tai Pradan pikkulaukut https://www.prada.com/au/en/p/small-leather-shoulder-bag/1BH215_2CYR_F0…
Mutta ei ne tuohon budjettiin mahdu. Etsi jotain saman henkistä, ja muista myös laukkukorut!
Jenkeissä alkuvuonna näytti aika monella tyylitietoisella olevan Alaïa Le Teckel. Ei kylläkään ole minun tyylinen, on liian jäykkä.
Coccinelle on aitoa italialaista nahkaa. Mulla kestänyt laukku jo 6 vuotta ja on kuin uusi. Malleja on paljon. Marimekon gartha hajos kahdessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla hintahaarukalla ei valitettavasti saa ainakaan kunnon nahkalaukkua. Jotakin Guessia tietysti mutta se on kanssa nuorisomerkki ja keinomateriaalia.
Saa. Miten olis tämä, minusta on tyylikäs: https://www.ssense.com/en-us/women/product/osoi/brown-shoulder-brocle-b…
Onko Lovia kohta konkurssissa?